Jawel, lieve Shmoopy, en let op de bling blingquote:Op zondag 3 december 2006 13:52 schreef shmoopy het volgende:
Wat zijn ze aan het doen, een cursusje sieraden maken ofzo?
Ik lees heel veel mee, omdat ik geen tijd heb om te kijken zeg maar, druk leven en zo.quote:Op zondag 3 december 2006 14:08 schreef shmoopy het volgende:
Hee, spookvrouw, kijk je ook mee?![]()
Ik gooi de streams ook maar even aan, tussen de klussen door.
Dat vind ik wel humor.quote:Op zondag 3 december 2006 14:16 schreef Fikkert het volgende:
bart is de surprise voor ilona aan het maken, een groot contactpunt met 150 erop
Het bed is zeiknat 'als je op het matras druk komt het water eruit' hoor ik Brian zeggen...quote:
aaaaagossie wat is ze zieligquote:Op zondag 3 december 2006 16:07 schreef Sonique het volgende:
De opmerking van NL over het gesnurk ed zit haar toch wel dwars...
Natasia is niet de enige die zich stoort aan het luidruchtige gesnurk van Nathanael. Ook Ilona heeft er genoeg van: “Ik vind dat je boven moet liggen, zijn we van dat k*tgesnurk af”, zegt zij lachend. “Als je de ‘power’ hebt dan moet je het regelen!”, zegt Nathanael sarrend. “Jij denkt dat ik de 'power' niet heb?”, zegt de brunette fel. “Nee, je moet luisteren, je oren openzetten." Ilona accepteert de agressieve toon van de Amsterdammer niet en vraagt waarom hij zo opgefokt is. “Ik praat over nuttige zaken en dat is vaak bij jouw niet het geval”, zegt Nathanael cynisch. De dertiger doet geen enkele moeite om zijn afkeer van Ilona te verbergen. Het is duidelijk dat Ilona moet oppassen.
van de DGK site
'als hij zo door blijft gaan.... dan stap ik op'
'als ik het gevoel krijg hier op een eiland te zitten dan houdt het op. Een spel spelen ok, maar niet op zo'n lage en achterbakse manier'
Hij schijnt heel vaak duizelig te zijn en zich niet lekker te voelen. Natasia blert dat net door de keuken (tegen Evil en Nena) en het lijkt erop dat hij liever niet heeft dat de rest het weet.quote:Op zondag 3 december 2006 17:28 schreef Gert het volgende:
Ik wil weleens zien wat er gebeurt als Nath een koekje van eigen deeg krijgt.![]()
Eej, zo je doet zo je ontmoet, natuurwet he!quote:Op zondag 3 december 2006 17:28 schreef Gert het volgende:
Ik wil weleens zien wat er gebeurt als Nath een koekje van eigen deeg krijgt.![]()
Mwah.... dat zou je bij Natasia inmiddels ook al eens verwacht hebben, maar helaas.quote:Op zondag 3 december 2006 17:41 schreef Wireless het volgende:
[..]
Eej, zo je doet zo je ontmoet, natuurwet he!
altijd leuk die zenders van mensen die aankomen/vertrekken ..quote:Op zondag 3 december 2006 19:37 schreef Nostalgist het volgende:
De meiden van de date zijn gearriveerd... Ze oefenen even welke woorden ze niet mogen zeggen : Kut, lul, penis, anus......
Yup, ze groette Natasia ook erg enthousiast.....quote:Op zondag 3 december 2006 20:02 schreef happyme28 het volgende:
Ik krijg bij dat grietje waar hij nu mee zit te eten zware Natasia visioenen. Brrrrrr..
Ik heb niet het idee dat India's teksten bij haar aankomen.quote:Op zondag 3 december 2006 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
"Little things do mean a lot ": Brian haalt een nummer aan, van India Arie
(Speciaal voor Day)
Nope, she hasn't got a clue....Ze is veel te druk met zichzelf verkopen bezig.....quote:Op zondag 3 december 2006 20:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat India's teksten bij haar aankomen.
Okidoki !quote:Op zondag 3 december 2006 20:24 schreef Day het volgende:
Nostalgist, zou je je samenvattingen van de dates in het Update-topic willen posten? Ik heb er nu even geen tijd voor.
Alvast bedankt!
flauw? onbeschoft is hetquote:Op zondag 3 december 2006 20:26 schreef Nostalgist het volgende:
Oops, etiquette fout van Dionne. Ze had haar bestek verkeerd neergelegd. Beetje flauw dat Guido dat aanhaalt....
Ik vul de update aan.quote:Op zondag 3 december 2006 20:32 schreef Lady-night het volgende:
Wat denken jullie komen er nog streamverslagen??
zou niet zo slim zijn om iemand een koekje van eigen deeg te geven.quote:Op zondag 3 december 2006 17:28 schreef Gert het volgende:
Ja, ik mis ze wel een beetje. Als je even iets mist, mis je meteen ook echt iets!quote:Op zondag 3 december 2006 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik vul de update aan.
Vindt het wel een goed idee, streamverslagen.... !
Er zijn tot nu toe geen streamverslagen-topics. We zijn een tijdje terug gestart met een update topic.quote:Op zondag 3 december 2006 20:32 schreef Lady-night het volgende:
Moet er alleen wel iemand komen om de topics, dagelijks aan te maken. Daar zijn scripts voor, toch ?quote:Op zondag 3 december 2006 20:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, ik mis ze wel een beetje. Als je even iets mist, mis je meteen ook echt iets!
Nath heeft ook heus zijn zwakke punten wel hoor. Waarschijnlijk is zelfoverschatting er eentje van. Een ander is het feit dat-ie een kind heeft.quote:Op zondag 3 december 2006 20:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
zou niet zo slim zijn om iemand een koekje van eigen deeg te geven.
Een mannetje als NL die alles tot in de puntjes uitdenkt en dergelijke zou z'n eigen koekjes met beide handen aanpakken, jou vertellen wat de ingredienten zijn, opeten, ze over je heen uitkotsen en vertellen welke ingedienten je vergeten hebt....
quote:Op zondag 3 december 2006 20:02 schreef happyme28 het volgende:
Ik krijg bij dat grietje waar hij nu mee zit te eten zware Natasia visioenen. Brrrrrr..
Ik heb het haar niet horen zeggen....quote:Op zondag 3 december 2006 20:50 schreef avonne het volgende:
Hoe oud is Tamara? Ze lijkt mij wel wat ouder.
Wat willen ze doen met het kind? Ze kunnen niets doen, dus een zwakte is het niet. Als ze bijvoorbeeld z'n kind zouden weghouden (geen contactpunten) zouden ze meer het kind pakken dan NL. Bovendien zouden ze Natasia tegen zich keren door zo een actie (dubbel in dit geval).quote:Op zondag 3 december 2006 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nath heeft ook heus zijn zwakke punten wel hoor. Waarschijnlijk is zelfoverschatting er eentje van. Een ander is het feit dat-ie een kind heeft.
quote:Op zondag 3 december 2006 21:01 schreef Nostalgist het volgende:
Brian wil niet verliefd worden, dat maakt hem zwakker in de strijd. Tamara geeft terecht aan, dat hij ook sterker kan worden....
Brian wil geen longdistance relatie.
Tamara : waarom ben je dan aan de dates begonnen ?
Hij legt uit dat hij contact wil met andere mensen.
Haar fortune cookie zei iets van "A ripe pear will fall"quote:Op zondag 3 december 2006 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
Tamara wil wel geloof ik....Are we a pair.....?
Ik verstond : A pair will fall from a tree...quote:Op zondag 3 december 2006 21:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Haar fortune cookie zei iets van "A ripe pear will fall"
oftewel, als het goed is zal het komen
en toen vroeg ze "are you a pear?"
Ik ben dan wel niet de DGK Red. maar volgens mij is het idd wat je nu zegtquote:Op zondag 3 december 2006 21:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik verstond : A pair will fall from a tree...
Daarna : Are we a pair....
(Misschien kan DGK_redactie uitsluitsel geven ?)
Mooie Cap !quote:Op zondag 3 december 2006 21:15 schreef avonne het volgende:
Tamara valt zeker in de smaak
[afbeelding]
Brian was het vergeten tijdens het diner, maar echt slim is het nietquote:Op zondag 3 december 2006 21:21 schreef avonne het volgende:
Eh... Tamara krijgt als enige date een kadootje in bij zijn van de andere 2 dates???
Botte boer!
Ik vind de Cos-topics eigenlijk zo'n mooie mix van streamverslagen en commentaar op streamverslagen, volgens mij werkt dat het prettigst.quote:Op zondag 3 december 2006 20:32 schreef Lady-night het volgende:
Schijnbaar wel jaquote:Op zondag 3 december 2006 21:35 schreef Nostalgist het volgende:
Die chocolade is echt een succes, hè.....
Ook dat ja, alleen was die 2 meter hoog.....quote:Op zondag 3 december 2006 21:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Schijnbaar wel jaIk zag die fontein ook al in BB bij een exitdiner
Klopt, denk ook dat Guislaine het minste past bij Brian, dit gesprek loopt duidelijk het minste van alle 3quote:Op zondag 3 december 2006 21:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ook dat ja, alleen was die 2 meter hoog.....
Ik bedoelde eigenlijk dat ze er nauwelijks gebruik van maken. Hij staat ook niet echt praktisch....
Guislaine vertelt echt helemaal niets over zichzelf....
Brian probeert niet eens meer om meer over haar te weten te komen. Guislaine is het duidelijk niet. Hij schakelt weer over naar de "filosofic mode"quote:Op zondag 3 december 2006 21:46 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het nu echt BB niveau, sorry hoor...
Je denk het.quote:Op zondag 3 december 2006 22:03 schreef avonne het volgende:
Wie is Ludo?
Is dat een bijnaam voor Nathanael?
het is 3 dagen afbouwen, 7 dagen sappenkuur en weer 3 dagen opbouwen volgens mij...quote:Op zondag 3 december 2006 22:39 schreef Sonique het volgende:
Hoe zit het trouwens met die sappenkuur, ik zie Bart behoorlijk wat naar binnen proppen...
ah, thnxquote:Op zondag 3 december 2006 22:42 schreef n1ek het volgende:
[..]
het is 3 dagen afbouwen, 7 dagen sappenkuur en weer 3 dagen opbouwen volgens mij...
of hij doet het niet omdat hij het samen met Nathanael zou doen en die is er even vanaf gestapt
Er is wel een reclame-campagne geweest hè: "wie wil er daten met Brian uit DGK". Het kan heel goed zijn dat deze meiden helemaal niet bij Mundo stonden ingeschreven voordien.quote:Op zondag 3 december 2006 22:36 schreef Day het volgende:
Dionne is 20, Guyllaine is 19, Tamara's leeftijd is onbekend (bron DKG-site).
Snap niet waarom zulke jonge meiden zich inschrijven op een datingsite.
En als Nath dat niet wil toelaten kan hij maar één ding doen: zelf weggaan. Je kind niet zien opgroeien is hoe dan ook een extra tikkend tijdbommetje.quote:Op zondag 3 december 2006 21:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat willen ze doen met het kind? Ze kunnen niets doen, dus een zwakte is het niet. Als ze bijvoorbeeld z'n kind zouden weghouden (geen contactpunten) zouden ze meer het kind pakken dan NL
Ohhh, dat schijnt heel normaal nu te zijn hoor.quote:Op zondag 3 december 2006 22:36 schreef Day het volgende:
Dionne is 20, Guyllaine is 19, Tamara's leeftijd is onbekend (bron DKG-site).
Snap niet waarom zulke jonge meiden zich inschrijven op een datingsite.
Wanneer iemand het huis vrijwillig wil verlaten is er in het contract vastgesteld dat je daar 24 uur over moet nadenken.quote:Op zondag 3 december 2006 23:53 schreef tipsch het volgende:
wat betekent dat, 24 uur aangevraagd?
In zijn introductiefilmpje op de officiële site is een foto en de slaapkamer van zijn zoontje te zien.quote:Op zondag 3 december 2006 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En als Nath dat niet wil toelaten kan hij maar één ding doen: zelf weggaan. Je kind niet zien opgroeien is hoe dan ook een extra tikkend tijdbommetje.
Maar misschien liegt Nath wel gewoon dat hij een zoontje heeft hoor. Bij hem sluit ik dat geenszins uit.
yep,.. alle bewoners worden behoorlijk gepushed door 'achter'quote:Op zondag 3 december 2006 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
Evil geeft ook aan dat er gezegd is dat ze niet voldoende de uitzendingen haalt. Ook dat ze gecasted is als de bitchy met een vriendelijke kant.
hmm.. nah dat zal wel niet dan..quote:Op zondag 3 december 2006 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
In zijn introductiefilmpje op de officiële site is een foto en de slaapkamer van zijn zoontje te zien.
Dan kan het nog steeds gelogen zijn natuurlijk, maar dan gaat hij wel heel ver.
ah zo, thanks. jammer. evil is denk ik een van de weinige dames in het spel die een blok kan vormen tegen het blok brian/bart. ik vind het overigens jammer dat in dit spel van hogere hand weinig wordt ondernomen om dit soort blokken op te heffen. het blok van brian en bart bestaat alleen op grond van speltechnische redenen, deze gasten hebben verder echt zeer weinig gemeen - ze zouden elkaar in het echte leven niet uit kunnen staan, verwacht ik.quote:Op zondag 3 december 2006 23:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wanneer iemand het huis vrijwillig wil verlaten is er in het contract vastgesteld dat je daar 24 uur over moet nadenken.
Evil heeft dat gedaan en heeft daarna besloten toch te blijven.
en het was juist best een leuk gesprekje wat je kon volgen ondanks het fluisteren, vind het maar raar dat ze nu ingrepenquote:Op zondag 3 december 2006 23:57 schreef n1ek het volgende:
Ze mogen niet meer fluisteren. Nou dat doen ze al 10 weken wat ze zelf ook al zeiden. Lekker consequent
ach,.. stephan en ilona vormde ook een blok,... zie wat er is gebeurdquote:Op maandag 4 december 2006 00:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah zo, thanks. jammer. evil is denk ik een van de weinige dames in het spel die een blok kan vormen tegen het blok brian/bart. ik vind het overigens jammer dat in dit spel van hogere hand weinig wordt ondernomen om dit soort blokken op te heffen. het blok van brian en bart bestaat alleen op grond van speltechnische redenen, deze gasten hebben verder echt zeer weinig gemeen - ze zouden elkaar in het echte leven niet uit kunnen staan, verwacht ik.
Bart heeft anders toch wel aan gegeven dat hij alleen met Brian nog kontakt zou kunnen hebben in de buiten wereld en met Nena wil hij een keertje stappen.quote:Op maandag 4 december 2006 00:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah zo, thanks. jammer. evil is denk ik een van de weinige dames in het spel die een blok kan vormen tegen het blok brian/bart. ik vind het overigens jammer dat in dit spel van hogere hand weinig wordt ondernomen om dit soort blokken op te heffen. het blok van brian en bart bestaat alleen op grond van speltechnische redenen, deze gasten hebben verder echt zeer weinig gemeen - ze zouden elkaar in het echte leven niet uit kunnen staan, verwacht ik.
Lijkt me ook, waarom zou iemand als Nathanael iets verzinnen wat hem eventueel zwakker zou kunnen maken? En mochten de bewoners z'n zoontje tegen hem gaan gebruiken, zegt dat natuurlijk genoeg over de bewoners en wat voor een werkelijk vuil spel zij spelen, dan het spel wat Nathanael zelf speelt (wat in mij ogen niet in verhouding staat tot zo een actie.)quote:Op zondag 3 december 2006 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
In zijn introductiefilmpje op de officiële site is een foto en de slaapkamer van zijn zoontje te zien.
Dan kan het nog steeds gelogen zijn natuurlijk, maar dan gaat hij wel heel ver.
"Leuk eilandje ja..."quote:Op maandag 4 december 2006 00:04 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ach,.. stephan en ilona vormde ook een blok,... zie wat er is gebeurd
daarom zeg ik ook, evil is denk ik wel iemand met wie een blok te vormen is. ik denk dat zij goed in de gaten heeft dat het blok van brian en bart zo standvastig is en dat dus iedere aanval van hun afhankelijk is. door hun blok bepalen zij het spel. ik denk dat het tijd wordt dat bijvoorbeeld een sylvia en evil hun eigen blok mondig uitspreken. brian en bart moeten dan wel aansluiting met hun gaan zoeken om invloed it te kunnen oefenen.quote:Op maandag 4 december 2006 00:04 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ach,.. stephan en ilona vormde ook een blok,... zie wat er is gebeurd
Waarschijnlijk testimonials.quote:Op maandag 4 december 2006 00:14 schreef ron1970 het volgende:
Nou regie. waar hangt Brian uit?
Het is een eerste klas gluiperdquote:Op zondag 3 december 2006 23:59 schreef avonne het volgende:
Eerst keek hij om of niemand het zou zien...
[afbeelding]
natuurlijk geeft hij dat aan, zal hij ook in testimonials doen, wetend dat alles van buiten ook binnen kan bereiken. maar kijk eens sang naar de omgang tussen die 2, het is echt erg weinig wat die 2 samen hebben.quote:Op maandag 4 december 2006 00:07 schreef elsie het volgende:
[..]
Bart heeft anders toch wel aan gegeven dat hij alleen met Brian nog kontakt zou kunnen hebben in de buiten wereld en met Nena wil hij een keertje stappen.
Sinds Bart ziek is geweest is het minder geworden, ja.quote:Op maandag 4 december 2006 00:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
natuurlijk geeft hij dat aan, zal hij ook in testimonials doen, wetend dat alles van buiten ook binnen kan bereiken. maar kijk eens sang naar de omgang tussen die 2, het is echt erg weinig wat die 2 samen hebben.
evil en sylvia hebben ook al een deal gesloten met elkaar, alleen denk ik dat evil het niet lang gaat volhoudenquote:Op maandag 4 december 2006 00:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook, evil is denk ik wel iemand met wie een blok te vormen is. ik denk dat zij goed in de gaten heeft dat het blok van brian en bart zo standvastig is en dat dus iedere aanval van hun afhankelijk is. door hun blok bepalen zij het spel. ik denk dat het tijd wordt dat bijvoorbeeld een sylvia en evil hun eigen blok mondig uitspreken. brian en bart moeten dan wel aansluiting met hun gaan zoeken om invloed it te kunnen oefenen.
Hoezo invloed uitoefenen?quote:Op maandag 4 december 2006 00:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook, evil is denk ik wel iemand met wie een blok te vormen is. ik denk dat zij goed in de gaten heeft dat het blok van brian en bart zo standvastig is en dat dus iedere aanval van hun afhankelijk is. door hun blok bepalen zij het spel. ik denk dat het tijd wordt dat bijvoorbeeld een sylvia en evil hun eigen blok mondig uitspreken. brian en bart moeten dan wel aansluiting met hun gaan zoeken om invloed it te kunnen oefenen.
yep,... ze hebben allebei hun eigen terrein en soms overleggen ze ff de stand van zaken, bart houdt NL aan de praat en brian blijft natasia een beetje voeren,... ben wel benieuwd of nena echt over gaat lopen naar de dames of dat het een tijdelijk aktie isquote:Op maandag 4 december 2006 00:24 schreef Day het volgende:
[..]
Sinds Bart ziek is geweest is het minder geworden, ja.
Daarbij komt dat Bart nu veel met Nathanael optrekt. (vanwege het spel).
Daarvoor waren B&B heel veel samen en deden zo ook heel veel samen. Toch denk ik dat er heel veel moet gebeuren wil je die 2 uit elkaar krijgen. Ze weten wat ze aan elkaar hebben.
ik denk dus dat eenzelfde verstandelijk blok als die 2 samen hebben ze uit hun kast zal lokken. bijvoorbeeld sylvia en evil. snap eigenlijk niet waarom dat nou niet in dee koppies opkomt.quote:Op maandag 4 december 2006 00:24 schreef Day het volgende:
[..]
Sinds Bart ziek is geweest is het minder geworden, ja.
Daarbij komt dat Bart nu veel met Nathanael optrekt. (vanwege het spel).
Daarvoor waren B&B heel veel samen en deden zo ook heel veel samen. Toch denk ik dat er heel veel moet gebeuren wil je die 2 uit elkaar krijgen. Ze weten wat ze aan elkaar hebben.
ja oke heb je gelijk in dat ze (in iedere geval de laatste week) weinig met elkaar hebben gesproken maar toch kunnen ze het best met elkaar vinden, maar ik moet wel zeggen sinds .NL er is het minder is geworden en ik moet zeggen dat ik Bart ook iets minder leuk vind daardoor, hij laat zich een beetje opjutten door .NL om anderen een beetje te kakken te zetten of kwaad over te spreken. Brian en Bart is een leuker/beter blok dan NL en Bart.quote:Op maandag 4 december 2006 00:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
natuurlijk geeft hij dat aan, zal hij ook in testimonials doen, wetend dat alles van buiten ook binnen kan bereiken. maar kijk eens sang naar de omgang tussen die 2, het is echt erg weinig wat die 2 samen hebben.
ze hadden vannacht wel een goed gesprek (in bedquote:Op maandag 4 december 2006 00:32 schreef elsie het volgende:
[..]
ja oke heb je gelijk in dat ze (in iedere geval de laatste week) weinig met elkaar hebben gesproken maar toch kunnen ze het best met elkaar vinden, maar ik moet wel zeggen sinds .NL er is het minder is geworden en ik moet zeggen dat ik Bart ook iets minder leuk vind daardoor, hij laat zich een beetje opjutten door .NL om anderen een beetje te kakken te zetten of kwaad over te spreken. Brian en Bart is een leuker/beter blok dan NL en Bart.
nogmaals, het blok van brian en bart is te spelbepalend/controlerend. invloed door bommetjes, liefst van buitenaf, lekker vals.quote:Op maandag 4 december 2006 00:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoezo invloed uitoefenen?
Door een blok te vormen bepaal je niet het spel, het spel is individueel. Je hebt alleen maar een maatje nodig zodat je niet uit het spel ontslagen kan worden door een unanieme stemming.
Voor de rest is het ieder voor zich.
Als er iemand een blok dacht gevormd te hebben is het Evelien zelf door het hele huis tegen Stephan op te zetten. En dat zegt uiteindelijk meer over Evelien en hoe zij onbewust informatie beschikbaar maakt voor de rest: Dat Ilona niet te vertrouwen is.
(waarmee Evelien uiteindelijk zelf verantwoordelijk is voor het vormen van een 'blok' tegen Ilona)
Het is niet voor niets dat men achter haar aan zit.
Ze is aangeschoten wild...
Ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 4 december 2006 00:32 schreef elsie het volgende:
[..]
ja oke heb je gelijk in dat ze (in iedere geval de laatste week) weinig met elkaar hebben gesproken maar toch kunnen ze het best met elkaar vinden, maar ik moet wel zeggen sinds .NL er is het minder is geworden en ik moet zeggen dat ik Bart ook iets minder leuk vind daardoor, hij laat zich een beetje opjutten door .NL om anderen een beetje te kakken te zetten of kwaad over te spreken. Brian en Bart is een leuker/beter blok dan NL en Bart.
Hij heeft met iedereen weer een andere band. Met Nathanael kan die leuke plannetjes verzinnen om zijn doel te halen: iedereen z.s.m de villa uit, maar die stemt ie denk ik sneller weg dan Brian.quote:Op maandag 4 december 2006 00:32 schreef elsie het volgende:
[..]
wat bedoel je met liefst van buitenaf ??quote:Op maandag 4 december 2006 00:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
nogmaals, het blok van brian en bart is te spelbepalend/controlerend. invloed door bommetjes, liefst van buitenaf, lekker vals.
De enige die spelbepalend is geweest is evelien in dit geval, voor de rest zit iedereen nog gewoon waar hij zit...quote:Op maandag 4 december 2006 00:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
nogmaals, het blok van brian en bart is te spelbepalend/controlerend. invloed door bommetjes, liefst van buitenaf, lekker vals.
Ik heb dat gemist helaasquote:Op maandag 4 december 2006 00:36 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ze hadden vannacht wel een goed gesprek (in bed), daar werd wel weer duidelijk dat NL geen maatje zal worden als brian is
NL stuurt aan om een verbond tussen hem en Bart. Zijn reden; we denken hetzelfde, zijn even sterk en Brian is te emotioneel. Wat NL niet beseft is dat het niet logisch is voor Bart om met hem een verband te sluiten. Waarom zou je een sterke tegenstander erin houden? Dan kan hij beter voor Brian gaan die mentaal zwakker is én hem onvoorwaardelijk steunt.quote:Op maandag 4 december 2006 00:37 schreef n1ek het volgende:
[..]
Hij heeft met iedereen weer een andere band. Met Nathanael kan die leuke plannetjes verzinnen om zijn doel te halen: iedereen z.s.m de villa uit, maar die stemt ie denk ik sneller weg dan Brian.
Syl, Evil, Nena en Ilona kunnen Nel wel schieten.quote:Op maandag 4 december 2006 00:54 schreef tipsch het volgende:
is NL eigenlijk goed met syl, evil, nath, nena, leslie en ilona? heb ik niet allemaal even goed gevolgd. hoe zeer beoordeelt nathalia de vriendschap met NL als 'oprecht'?
Sylvia, Evil, Nena en vooral Ilona moeten niks van NL hebben. (wat hem ook zwak maakt bij een stemmingsronde).quote:Op maandag 4 december 2006 00:54 schreef tipsch het volgende:
is NL eigenlijk goed met syl, evil, nath, nena, leslie en ilona? heb ik niet allemaal even goed gevolgd. hoe zeer beoordeelt nathalia de vriendschap met NL als 'oprecht'?
Gewoon zorgen dat hij met bart en brian door de deur kan ....quote:Op maandag 4 december 2006 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Sylvia, Evil, Nena en vooral Ilona moeten niks van NL hebben. (wat hem ook zwak maakt bij een stemmingsronde).
Natasia aanbidt hem en ziet hem als haar partner in crime.
En ik heb dat dus precies andersom met Bart en NL.quote:Op maandag 4 december 2006 00:42 schreef Day het volgende:
[..]
NL stuurt aan om een verbond tussen hem en Bart. Zijn reden; we denken hetzelfde, zijn even sterk en Brian is te emotioneel. Wat NL niet beseft is dat het niet logisch is voor Bart om met hem een verband te sluiten. Waarom zou je een sterke tegenstander erin houden? Dan kan hij beter voor Brian gaan die mentaal zwakker is én hem onvoorwaardelijk steunt.
Bart houdt NL aan het lijntje, om info uit hem te trekken, om andere eruit te schoppen, maar als hij hem niet meer nodig heeft, werkt hij hem eruit. Maar zijn belofte aan Brian blijft. Die 2 hebben een gentlemen's agreement. Zolang ze zich veilig bij elkaar voelen, blijft die ook.
OMFG!quote:Op maandag 4 december 2006 01:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
En ik heb dat dus precies andersom met Bart en NL.
NL wil niet echt een 'pact' met Bart, maar houd hem een beetje in het gewisse wat hij eigenlijk wilt 'Ik heb informatie die jij wilt, jij hebt informatie die ik wil'
Ik denk juist dat NL hem naar Brian wil hebben, omdat deze vriendschap zowiezo gedoemt is qua 'het spel' Brian heeft een duidelijke zwakte, en die hangt tussen z'n benen en Nena zit er nog net niet aan geboeid. De entourage van Brian is dus eigenlijk te groot en hinderlijk, en zo lang Bart aan z'n 'gentlemen's agreement' houdt vind NL het allang best. Bart weet dat hij een fout heeft begaan met de pact van Brian..
Mijn theorie:
Als de 'pact' tussen Bart en Brian over is, zal NL zichzelf snel daarna tegen hem keren, en is Bart ondertussen door z'n 'prikken' bij de andere bewoners ook niet meer zo gelieft en staat hij alleen. Dankzij Brian die keurig het huis verder tegen Bart zal opzetten als wraak, en de onschuldige blik van NL zal er een unanieme stemming zijn om Bart te doen laten vertrekken.
Dit is natuurlijk een groot risico voor NL, maar ook daar heeft NL aan gedacht in de vorm van Natasia, deze zal hem beschermen tegen een unanieme stemming.
Dus... (nu ik toch bezig ben)![]()
Bart zit met een dillemma (Brian), maar dit zal op de lange termijn veranderen.
Op de korte termijn zal Ilona als eerste weg gaan, ik denk dan ook vrijwillig...
ach ja, ik had scriptschrijver moeten worden...
daar gaat m'n dekmantel...quote:Op maandag 4 december 2006 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG!en jij noemt jezelf occasional streamer?
Nena heeft wel door dat om Nathanael eruit te krijgen ze eerst Natasia eruit moet, en dat gaat niet omdat Brian daartegen zit.quote:Op maandag 4 december 2006 10:35 schreef Tamaartje het volgende:
Menno is er weer.. Bart, Nena en Brian zitten in de kappers ruimte.
Bart is bezig met zijn surprise?
Bart en Nena hebben een beetje een woordenwisseling.. Bart geeft aan dat Nena hier ook gewoon zit voor het winnen, maar ze blijft volhouden van niet... Bart zegt dat ze dan maar gewoon weg moet gaan want ze had gezegd dat ze voor oud en nieuw weg zou zijn. Maar nu wil ze eerst haar motor rijbewijs halen. Bart zegt dat ze zodra ze dat heeft dan maar moet oprotten..
Nena vind het niet zo leuk dat hij dit zegt en zegt dat hij veranderd is...
Hij vraagt nu waarom hij veranderd is, Nena zegt dat ze het niet eens wil uitleggen..
oei
DAt bedoel ik, ik vind dat behhorlijk raar van Bart wat hij zegt nadat hij net zegt dat het onzin is dat Nena vind dat Bart is verandert. Dat rijmt niet met elkaar.quote:Op maandag 4 december 2006 11:11 schreef avonne het volgende:
Bart zit er blijkbaar mee dat Nena hem niet meer zo gezellig vindt.
Hij gooit zijn mening op tafel
"Denk je dat ik niet zie waar Nel mee bezig is? Dat hij binnen komt en meteen bij Bart, Brian en Natasia komt zitten? Brian en ik hebben het er allang over gehad.
Dat het raar is dat hij een vrouw als Natasia van nature aardig vindt en een vrouw als Nena niet? Dat hij Ilona een naar mens vindt? Ilona is wel een vervelend mens, maar geen NAAR mens."
Ontkent hij ook in eerste intsantie terwijl hij er geen geheim van maakt maar voor één ding in het spel te zitten: om te winnen...quote:Op maandag 4 december 2006 11:14 schreef avonne het volgende:
Nena
"Ik weet heus wel dat Ilona onbetrouwbaar is, maar als die persoon leuk is ga ik daar mee om. Jij bent toch ook onbetrouwbaar? Jij gooit mij er ook zo uit. Weer eentje minder."
Die vrouw is styliste ofzoquote:Op maandag 4 december 2006 11:29 schreef Sonique het volgende:
Wie is dat lekkere ding aan tafel?
En wie is die vent die buiten staat met dat bordeau t-shirt aan met zwarte jas?
Vandaar dat Ilona er als de kippen bij was.quote:Op maandag 4 december 2006 11:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Die vrouw is styliste ofzodie gaat over de kleding
Hij is leuk jaquote:Op maandag 4 december 2006 11:48 schreef Sonique het volgende:
Menno is leuk!
'Water op het bed? Nou ik heb ook internet en heb het allemaal gezien hoor'
Nena begint zenuachtig te lachen...![]()
'Het was gewoon een bak water die zo over het bed ging'
deed hij het echt? Of viel het wel mee?quote:Op maandag 4 december 2006 12:34 schreef bunnyma het volgende:
Klept Bart nu het gesprek tussen hem en Nena aan Nathanael door?
Bart zakt toch wel wat plaatsjes bij mij.
Ik viel pas halvewege in en hoorde nog wel dat Bart tegen Nathanael zei dat Nena had gezegd dat hij veranderd was en wel door Nathanael.quote:Op maandag 4 december 2006 12:38 schreef avonne het volgende:
[..]
deed hij het echt? Of viel het wel mee?
Natuurlijk wel met de nodige draai in voordeel van Bart.quote:Op maandag 4 december 2006 12:38 schreef avonne het volgende:
[..]
deed hij het echt? Of viel het wel mee?
in the pocket voor NL dus... Bart weet net zo goed als NL dat hij verandert is. Door NL gelijk te geven dat hij niet door NL gemanipuleerd wordt, geeft hij toe dat wel te zijn omdat hij liegt.quote:Op maandag 4 december 2006 12:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik viel pas halvewege in en hoorde nog wel dat Bart tegen Nathanael zei dat Nena had gezegd dat hij veranderd was en wel door Nathanael.
Hierop antwoordde Nathanael: "Daarmee zegt ze dus dat jij een slappeling bent, want je laat je beinvloeden door mij. Dus vindt ze jou een slappeling.".
Bart moest hier even over nadenken maar gaf toen Nathanael gelijk.
Eerder zat zelfs Natasia er ook nog bij. Brian kreeg ruzie met Nena, Nena met Natasia etc....dus die gesprekken gaan door die ruzie's al minder komen natuurlijk.quote:Op maandag 4 december 2006 12:45 schreef bunnyma het volgende:
Maar in de ogen van Nena loopt Bart toch wel weg met Nathanael en laat hij zijn oren naar hem hangen.
Ik denk dat Nena de leuke verstandhouding tussen hen drieen(BBN) mist.
Het lekker samen kletsen op bed.
Dat is inderdaad weggevallen vanaf dat Nathanael binnen is gekomen.
Ja, dat veranderde door de kus-scene van Natasia. Vanaf dat moment walgde Nena van Natasia.quote:Op maandag 4 december 2006 12:47 schreef n1ek het volgende:
[..]
Eerder zat zelfs Natasia er ook nog bij. Brian kreeg ruzie met Nena, Nena met Natasia etc....dus die gesprekken gaan door die ruzie's al minder komen natuurlijk.
En Nath steekt zijn verachting van Nena niet onder stoelen of banken, dat helpt ook niet echt.quote:Op maandag 4 december 2006 12:45 schreef bunnyma het volgende:
Maar in de ogen van Nena loopt Bart toch wel weg met Nathanael en laat hij zijn oren naar hem hangen.
Ik denk dat Nena de leuke verstandhouding tussen hen drieen(BBN) mist.
Het lekker samen kletsen op bed.
Dat is inderdaad weggevallen vanaf dat Nathanael binnen is gekomen.
Ze leert in ieder geval snel.quote:Op maandag 4 december 2006 12:57 schreef bunnyma het volgende:
Nena vertelt Eveline dat zij een deal kreeg aangeboden.
Ilona eruit tegen Natasia.
Ja, had Nena gezegd, zeker eerst Ilona?
Dat was zo, daar deed Nena niet aan mee want ze had nu wel gezien dat de groep mannen niet te vertrouwen zijn met hun beloftes.
Het is alleen jammer dat zij verbaal niet goed is.quote:
Ik gebruik Garnier, die doet het welquote:Op maandag 4 december 2006 13:52 schreef avonne het volgende:
hier niet: S1 en 2 op zwart
die doet het helemaal niet bij mij.quote:Op maandag 4 december 2006 13:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik gebruik Garnier, die doet het wel
Okej, thnxquote:Op maandag 4 december 2006 13:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
We zijn de streams ff aan het resetten. Zodat ze allemaal weer de juiste 16:9 verhoudingen hebben![]()
De redactie is even bezig met het resetten van de streams zeggen ze net, dus zal zo wel weer in orde zijnquote:Op maandag 4 december 2006 13:56 schreef avonne het volgende:
[..]
die doet het helemaal niet bij mij.
Ik kan ook niet vinden waar ik daar adressen kan invoeren
-edit- heb je een link voor mij?
quote:Op maandag 4 december 2006 13:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
We zijn de streams ff aan het resetten. Zodat ze allemaal weer de juiste 16:9 verhoudingen hebben![]()
Tnx, ik dacht al, waar is m'n beeld?quote:Op maandag 4 december 2006 13:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Alleen meelezen vonden we ook zo saaiquote:Op maandag 4 december 2006 14:00 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tnx, ik dacht al, waar is m'n beeld?
Echt leuk dat jullie hier posten, ik zeg het nog maar een keer.
Thanksquote:Op maandag 4 december 2006 13:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De redactie is even bezig met het resetten van de streams zeggen ze net, dus zal zo wel weer in orde zijn
Oja, ik gebruik http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp
En sinds wanneer werd er door jullie meegelezen dan?quote:Op maandag 4 december 2006 14:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Alleen meelezen vonden we ook zo saai![]()
Sommigen van ons al sinds 1999quote:Op maandag 4 december 2006 14:03 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
En sinds wanneer werd er door jullie meegelezen dan?
Oh, vandaar dat jullie precies wisten dat Scanman voor de juiste plaatjes ging.quote:Op maandag 4 december 2006 14:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Sommigen van ons al sinds 1999![]()
Hij zal er vast blij mee zijnquote:Op maandag 4 december 2006 14:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
@ Scanman:
Stream 1 & 3 staan nu ook weer in de goede verhouding, scheelt jou weer werk!![]()
scheelt idd veel gesoep, zal nu ook vast meer gecapt wordenquote:Op maandag 4 december 2006 14:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
@ Scanman:
Stream 1 & 3 staan nu ook weer in de goede verhouding, scheelt jou weer werk!![]()
Dat heb ik geen seconde geloofd, hoor, scoren, dat is de hoofdzaak.quote:Op maandag 4 december 2006 14:31 schreef bunnyma het volgende:
Dan wordt het toch echt een weg-treiter programma en ik dacht dat JdM dat juist niet wilde.
Omdat we met de hoofdstream ook nog een kleine thumbstream meesturen. Jullie zien die thumbs alleen niet omdat jullie op die 'illegale' quadsplits kijkenquote:Op maandag 4 december 2006 14:38 schreef scanman01 het volgende:
DGK_redactie, nog een vraagje. Waarom zijn deze streams 448 kbs terwijl ze bij BB altijd 700 waren?
En kunnen jullie even een onopvallend cameraatje monteren in de kast waarvoor Nena zich altijd "veilig voor de streamers" omkleedt? Een goede gelegenheid om dit te doen is als ze met z'n allen naar de miljonairs-fair gaan.quote:Op maandag 4 december 2006 14:38 schreef scanman01 het volgende:
DGK_redactie, nog een vraagje. Waarom zijn deze streams 448 kbs terwijl ze bij BB altijd 700 waren?
Ik denk dat iedereen zit te wachten op een knal ruzie tussen Nat en Nat.quote:Op maandag 4 december 2006 14:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat heb ik geen seconde geloofd, hoor, scoren, dat is de hoofdzaak.
En dat de 2 Natjes nu zo dik zijn zegt niks natuurlijk, Nataaaasia kennende vliegt ze in no time al boderlinend Nathanael naar de strot omdat ie een verkeerd liedje zingt, of te weinig suiker in d'r koffie heeft gedaan.
Da's wel een moment waar ik bij wil zijn, streamwise, zeg maar.
De meiden praten haar wel om.quote:Op maandag 4 december 2006 14:49 schreef avonne het volgende:
Ik val er midden in... Ik neem toch aan dat Ilona het nog even volhoudt?
Ik gun het Nel niet dat hij nog iets te lachen heeft in zijn laatste 4 weken in het huis
(want van Natasia krijgt hij heus wel genoeg)
Inderdaad. Maarrrrrr... Nataasia kennende zal ze steeds verder en verder gaan, zoals ze ook bij Brian en Nena gedaan heeft. Op een gegeven moment wordt Nataasie zó opdringerig, ook fysiek, dat ik wel eens wil zien hoe Nath haar dan nog van zich af gaat houden.quote:Op maandag 4 december 2006 14:49 schreef bunnyma het volgende:
Op dat moment weten alle bewoners dat hij weggestemd kan worden.
Het vervelende is dat Nathanael dat ook weet dus die zal Natasia wel in ere houden.
hoewel ik Nel niet mag hoeft hij er nog niet uit van mij.......het brengt wel wat leven in de brouwerij een paar van die etterbakkies.....quote:Op maandag 4 december 2006 14:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen zit te wachten op een knal ruzie tussen Nat en Nat.
Niet alleen wij streamers maar ook de bewoners zelf.
Op dat moment weten alle bewoners dat hij weggestemd kan worden.
Het vervelende is dat Nathanael dat ook weet dus die zal Natasia wel in ere houden.
nu pas ?quote:Op maandag 4 december 2006 14:52 schreef n1ek het volgende:
Dat "ik heb niks en de rest heeft van alles" begint ook een beetje de spuigaten uit te lopen
Zei hij dat tegen Nathanael?quote:Op maandag 4 december 2006 15:00 schreef avonne het volgende:
Wat Brian nu zegt over Ilona is niet waar.
Ze had alleen het lichtblauwe papier en de viltstiften meegenomen
Het was tegen Bartquote:Op maandag 4 december 2006 15:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zei hij dat tegen Nathanael?
Ik vind die drie, Bart, Brian en Natasia net 3 kinderen die hun meester willen plezieren.
En zij weten dat zij hem plezieren door slechte dingen over de andere bewoners te vertellen.
Hebben zij zelf niet in de gaten dat zij zich erg onderdanig opstellen aan Nathanael?
Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Dan zijn ze slimmer dan ik ze had ingeschat.quote:Op maandag 4 december 2006 15:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Het was tegen Bart
hun omgang met Nel heb ik nog niet zo meegekregen
maar ik vermoed dat Bart en Brian het bewust doen om hem een veilig gevoel te geven
quote:Op maandag 4 december 2006 15:33 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan zijn ze slimmer dan ik ze had ingeschat.
Klopt. Dat hebben ze ook al een paar keer aan Nena duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 4 december 2006 15:30 schreef avonne het volgende:
hun omgang met Nel heb ik nog niet zo meegekregen
maar ik vermoed dat Bart en Brian het bewust doen om hem een veilig gevoel te geven
Hmm ben ik dan de enige die via de talpa site kijkt?quote:Op maandag 4 december 2006 14:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Omdat we met de hoofdstream ook nog een kleine thumbstream meesturen. Jullie zien die thumbs alleen niet omdat jullie op die 'illegale' quadsplits kijken![]()
![]()
Het ziet er echt niet uit, hequote:Op maandag 4 december 2006 15:49 schreef Leandra het volgende:
Zie ik nu dat Natasia dr haar nog langer geworden is??
Nieuwe extensions dus??
Daar zal Wilgo blij mee zijn...
Zie Nataasia dat tegen Ilona?quote:Op maandag 4 december 2006 16:10 schreef Fikkert het volgende:
net zo al je je fucking reet wast, zo ga je om met de spullen hier whahahahaha
Tegen Sylvia, maar de manier waarop ze eerst tegen haar tekeer ging...... Sylvia zat op een stoel en zij kwam er ff naast staan.... letterlijk op Sylvia neerkijkend ruzie staan maken.quote:
Ietsjes langer dusquote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef Fikkert het volgende:
oke,... hoe lang gaat het nog duren voor natasia weer een bruut ontploft ??? ... ik schat dat het geen uur meer duurt
slechts een minuut of 12quote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef Fikkert het volgende:
oke,... hoe lang gaat het nog duren voor natasia weer een bruut ontploft ??? ... ik schat dat het geen uur meer duurt
Echt gestoord dat wijf....en Nathanael is een laffe klootzak....hij laat Natasia de kastanjes uit het vuur halen....achterbaks mannetjequote:Op maandag 4 december 2006 16:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ietsjes langer dus![]()
En Sylvia was aan de beurt.
Was wel een leuk opname: Natasia had het over in iemand haar nagels slaan en waar werd er op ingezoomd...... haar nagels![]()
![]()
Natuurlijk kwam Nathanael even meedoen.
Als ik hier teruglees dan zou Fikkert het misschien wel doorgehad hebben uit Natasia dr eigen woorden...quote:Op maandag 4 december 2006 16:18 schreef avonne het volgende:
[..]
slechts een minuut of 12
Hoe zag je dat dat ging gebeuren?
Welke symptomen?
zat meer te denken aan een bitchfight ?quote:Op maandag 4 december 2006 16:19 schreef moowriece het volgende:
Ohhhhh, wat verheug ik me op de dag dat NastyAss gillend en huilend het huis uitrent!!!
hmmm... ze is op een bepaalde manier hyper actief,... tis nu zo vaak gebeurd, nog ff en ik kan aftellenquote:Op maandag 4 december 2006 16:18 schreef avonne het volgende:
[..]
slechts een minuut of 12
Hoe zag je dat dat ging gebeuren?
Welke symptomen?
Psycho-bitch......quote:
Wilgo wil haar allang niet meer, dat was wel duidelijk bij zijn bezoekquote:Op maandag 4 december 2006 16:31 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Psycho-bitch......
Dat wijf spoort echt niet....dat ze ooit haar vriend heeft kunnen strikken, kun je gewoon niet bij met je kop....je zult daar maar mee samen moeten wonen.....zielig voor die kids trouwens....
Wilgo geef haar toch een schop, nu kan het nog.....ik heb medelijden met je....![]()
Denk je dat hij dan gewoon uit vriendelijkheid nog een jaar ofzo op die kinderen gaat passen?quote:Op maandag 4 december 2006 16:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Wilgo wil haar allang niet meer, dat was wel duidelijk bij zijn bezoek
inderdaad,... moeten we nu alles gaan voorkauwenquote:Op maandag 4 december 2006 16:40 schreef scanman01 het volgende:
DGK-Redactie, zap even terug naar Nana AUB !!!
Zag er wel appetijtelijk uit ja.....quote:Op maandag 4 december 2006 16:40 schreef scanman01 het volgende:
DGK-Redactie, zap even terug naar Nena AUB !!!
Nee, pure angst.quote:Op maandag 4 december 2006 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat hij dan gewoon uit vriendelijkheid nog een jaar ofzo op die kinderen gaat passen?
Idd. Ik kan geen verklaring vinden waarom ze zo nodig moesten wegzappen. Op de andere streams gebeurt ook niets, dus dan liever Nena in bikini in beeld.... toch?quote:Op maandag 4 december 2006 16:42 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Zag er wel appetijtelijk uit ja.....![]()
geen idee, misschien is hij een man die zijn beloftes nakomt.quote:Op maandag 4 december 2006 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat hij dan gewoon uit vriendelijkheid nog een jaar ofzo op die kinderen gaat passen?
ze zijn natuurlijk zo aardig om nena ff te helpen met dr zonquote:Op maandag 4 december 2006 16:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd. Ik kan geen verklaring vinden waarom ze zo nodig moesten wegzappen. Op de andere streams gebeurt ook niets, dus dan liever Nena in bikini in beeld.... toch?
logisch....voor een beetje duizeligheid komt een arts niet ....het is een mietje eerste klas die Nathanaelquote:Op maandag 4 december 2006 16:53 schreef bunnyma het volgende:
De arts waar Nathanael om gevraagd had wil niet komen.
Hij vond het niet belangrijk.
Nathanael is flink pissed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |