Ze leert in ieder geval snel.quote:Op maandag 4 december 2006 12:57 schreef bunnyma het volgende:
Nena vertelt Eveline dat zij een deal kreeg aangeboden.
Ilona eruit tegen Natasia.
Ja, had Nena gezegd, zeker eerst Ilona?
Dat was zo, daar deed Nena niet aan mee want ze had nu wel gezien dat de groep mannen niet te vertrouwen zijn met hun beloftes.
Het is alleen jammer dat zij verbaal niet goed is.quote:
Ik gebruik Garnier, die doet het welquote:Op maandag 4 december 2006 13:52 schreef avonne het volgende:
hier niet: S1 en 2 op zwart
die doet het helemaal niet bij mij.quote:Op maandag 4 december 2006 13:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik gebruik Garnier, die doet het wel
Okej, thnxquote:Op maandag 4 december 2006 13:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
We zijn de streams ff aan het resetten. Zodat ze allemaal weer de juiste 16:9 verhoudingen hebben![]()
De redactie is even bezig met het resetten van de streams zeggen ze net, dus zal zo wel weer in orde zijnquote:Op maandag 4 december 2006 13:56 schreef avonne het volgende:
[..]
die doet het helemaal niet bij mij.
Ik kan ook niet vinden waar ik daar adressen kan invoeren
-edit- heb je een link voor mij?
quote:Op maandag 4 december 2006 13:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
We zijn de streams ff aan het resetten. Zodat ze allemaal weer de juiste 16:9 verhoudingen hebben![]()
Tnx, ik dacht al, waar is m'n beeld?quote:Op maandag 4 december 2006 13:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Alleen meelezen vonden we ook zo saaiquote:Op maandag 4 december 2006 14:00 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tnx, ik dacht al, waar is m'n beeld?
Echt leuk dat jullie hier posten, ik zeg het nog maar een keer.
Thanksquote:Op maandag 4 december 2006 13:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De redactie is even bezig met het resetten van de streams zeggen ze net, dus zal zo wel weer in orde zijn
Oja, ik gebruik http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp
En sinds wanneer werd er door jullie meegelezen dan?quote:Op maandag 4 december 2006 14:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Alleen meelezen vonden we ook zo saai![]()
Sommigen van ons al sinds 1999quote:Op maandag 4 december 2006 14:03 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
En sinds wanneer werd er door jullie meegelezen dan?
Oh, vandaar dat jullie precies wisten dat Scanman voor de juiste plaatjes ging.quote:Op maandag 4 december 2006 14:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Sommigen van ons al sinds 1999![]()
Hij zal er vast blij mee zijnquote:Op maandag 4 december 2006 14:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
@ Scanman:
Stream 1 & 3 staan nu ook weer in de goede verhouding, scheelt jou weer werk!![]()
scheelt idd veel gesoep, zal nu ook vast meer gecapt wordenquote:Op maandag 4 december 2006 14:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
@ Scanman:
Stream 1 & 3 staan nu ook weer in de goede verhouding, scheelt jou weer werk!![]()
Dat heb ik geen seconde geloofd, hoor, scoren, dat is de hoofdzaak.quote:Op maandag 4 december 2006 14:31 schreef bunnyma het volgende:
Dan wordt het toch echt een weg-treiter programma en ik dacht dat JdM dat juist niet wilde.
Omdat we met de hoofdstream ook nog een kleine thumbstream meesturen. Jullie zien die thumbs alleen niet omdat jullie op die 'illegale' quadsplits kijkenquote:Op maandag 4 december 2006 14:38 schreef scanman01 het volgende:
DGK_redactie, nog een vraagje. Waarom zijn deze streams 448 kbs terwijl ze bij BB altijd 700 waren?
En kunnen jullie even een onopvallend cameraatje monteren in de kast waarvoor Nena zich altijd "veilig voor de streamers" omkleedt? Een goede gelegenheid om dit te doen is als ze met z'n allen naar de miljonairs-fair gaan.quote:Op maandag 4 december 2006 14:38 schreef scanman01 het volgende:
DGK_redactie, nog een vraagje. Waarom zijn deze streams 448 kbs terwijl ze bij BB altijd 700 waren?
Ik denk dat iedereen zit te wachten op een knal ruzie tussen Nat en Nat.quote:Op maandag 4 december 2006 14:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat heb ik geen seconde geloofd, hoor, scoren, dat is de hoofdzaak.
En dat de 2 Natjes nu zo dik zijn zegt niks natuurlijk, Nataaaasia kennende vliegt ze in no time al boderlinend Nathanael naar de strot omdat ie een verkeerd liedje zingt, of te weinig suiker in d'r koffie heeft gedaan.
Da's wel een moment waar ik bij wil zijn, streamwise, zeg maar.
De meiden praten haar wel om.quote:Op maandag 4 december 2006 14:49 schreef avonne het volgende:
Ik val er midden in... Ik neem toch aan dat Ilona het nog even volhoudt?
Ik gun het Nel niet dat hij nog iets te lachen heeft in zijn laatste 4 weken in het huis
(want van Natasia krijgt hij heus wel genoeg)
Inderdaad. Maarrrrrr... Nataasia kennende zal ze steeds verder en verder gaan, zoals ze ook bij Brian en Nena gedaan heeft. Op een gegeven moment wordt Nataasie zó opdringerig, ook fysiek, dat ik wel eens wil zien hoe Nath haar dan nog van zich af gaat houden.quote:Op maandag 4 december 2006 14:49 schreef bunnyma het volgende:
Op dat moment weten alle bewoners dat hij weggestemd kan worden.
Het vervelende is dat Nathanael dat ook weet dus die zal Natasia wel in ere houden.
hoewel ik Nel niet mag hoeft hij er nog niet uit van mij.......het brengt wel wat leven in de brouwerij een paar van die etterbakkies.....quote:Op maandag 4 december 2006 14:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen zit te wachten op een knal ruzie tussen Nat en Nat.
Niet alleen wij streamers maar ook de bewoners zelf.
Op dat moment weten alle bewoners dat hij weggestemd kan worden.
Het vervelende is dat Nathanael dat ook weet dus die zal Natasia wel in ere houden.
nu pas ?quote:Op maandag 4 december 2006 14:52 schreef n1ek het volgende:
Dat "ik heb niks en de rest heeft van alles" begint ook een beetje de spuigaten uit te lopen
Zei hij dat tegen Nathanael?quote:Op maandag 4 december 2006 15:00 schreef avonne het volgende:
Wat Brian nu zegt over Ilona is niet waar.
Ze had alleen het lichtblauwe papier en de viltstiften meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |