Ze leert in ieder geval snel.quote:Op maandag 4 december 2006 12:57 schreef bunnyma het volgende:
Nena vertelt Eveline dat zij een deal kreeg aangeboden.
Ilona eruit tegen Natasia.
Ja, had Nena gezegd, zeker eerst Ilona?
Dat was zo, daar deed Nena niet aan mee want ze had nu wel gezien dat de groep mannen niet te vertrouwen zijn met hun beloftes.
Het is alleen jammer dat zij verbaal niet goed is.quote:
Ik gebruik Garnier, die doet het welquote:Op maandag 4 december 2006 13:52 schreef avonne het volgende:
hier niet: S1 en 2 op zwart
die doet het helemaal niet bij mij.quote:Op maandag 4 december 2006 13:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik gebruik Garnier, die doet het wel
Okej, thnxquote:Op maandag 4 december 2006 13:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
We zijn de streams ff aan het resetten. Zodat ze allemaal weer de juiste 16:9 verhoudingen hebben![]()
De redactie is even bezig met het resetten van de streams zeggen ze net, dus zal zo wel weer in orde zijnquote:Op maandag 4 december 2006 13:56 schreef avonne het volgende:
[..]
die doet het helemaal niet bij mij.
Ik kan ook niet vinden waar ik daar adressen kan invoeren
-edit- heb je een link voor mij?
quote:Op maandag 4 december 2006 13:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
We zijn de streams ff aan het resetten. Zodat ze allemaal weer de juiste 16:9 verhoudingen hebben![]()
Tnx, ik dacht al, waar is m'n beeld?quote:Op maandag 4 december 2006 13:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Alleen meelezen vonden we ook zo saaiquote:Op maandag 4 december 2006 14:00 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tnx, ik dacht al, waar is m'n beeld?
Echt leuk dat jullie hier posten, ik zeg het nog maar een keer.
Thanksquote:Op maandag 4 december 2006 13:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De redactie is even bezig met het resetten van de streams zeggen ze net, dus zal zo wel weer in orde zijn
Oja, ik gebruik http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp
En sinds wanneer werd er door jullie meegelezen dan?quote:Op maandag 4 december 2006 14:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Alleen meelezen vonden we ook zo saai![]()
Sommigen van ons al sinds 1999quote:Op maandag 4 december 2006 14:03 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
En sinds wanneer werd er door jullie meegelezen dan?
Oh, vandaar dat jullie precies wisten dat Scanman voor de juiste plaatjes ging.quote:Op maandag 4 december 2006 14:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Sommigen van ons al sinds 1999![]()
Hij zal er vast blij mee zijnquote:Op maandag 4 december 2006 14:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
@ Scanman:
Stream 1 & 3 staan nu ook weer in de goede verhouding, scheelt jou weer werk!![]()
scheelt idd veel gesoep, zal nu ook vast meer gecapt wordenquote:Op maandag 4 december 2006 14:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
@ Scanman:
Stream 1 & 3 staan nu ook weer in de goede verhouding, scheelt jou weer werk!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |