abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44121659
quote:
Op maandag 4 december 2006 00:54 schreef tipsch het volgende:
is NL eigenlijk goed met syl, evil, nath, nena, leslie en ilona? heb ik niet allemaal even goed gevolgd. hoe zeer beoordeelt nathalia de vriendschap met NL als 'oprecht'?
Syl, Evil, Nena en Ilona kunnen Nel wel schieten.
Nena suggereerde ook een schietcursus aan te vragen

Natasia vindt hem "vet coole gast" en flirt met hem

Lesley weet ik niet, maar houdt zich op de vlakte, dacht ik
pi_44121678
van de meiden kan alleen Natasia met .nl door de bocht de anderen zien hem het liefst Nu nog vertrekken
pi_44121685
Sylvia kan niet slapen en komt Brian vergezellen

maandag 4 december 2006 @ 00:58:51 #154
58921 Day
You can fly!
pi_44121693
quote:
Op maandag 4 december 2006 00:54 schreef tipsch het volgende:
is NL eigenlijk goed met syl, evil, nath, nena, leslie en ilona? heb ik niet allemaal even goed gevolgd. hoe zeer beoordeelt nathalia de vriendschap met NL als 'oprecht'?
Sylvia, Evil, Nena en vooral Ilona moeten niks van NL hebben. (wat hem ook zwak maakt bij een stemmingsronde).
Natasia aanbidt hem en ziet hem als haar partner in crime.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 4 december 2006 @ 01:02:14 #155
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_44121749
quote:
Op maandag 4 december 2006 00:58 schreef Day het volgende:

[..]

Sylvia, Evil, Nena en vooral Ilona moeten niks van NL hebben. (wat hem ook zwak maakt bij een stemmingsronde).
Natasia aanbidt hem en ziet hem als haar partner in crime.
Gewoon zorgen dat hij met bart en brian door de deur kan ....
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 4 december 2006 @ 01:02:41 #156
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44121757
quote:
Op maandag 4 december 2006 00:42 schreef Day het volgende:

[..]

NL stuurt aan om een verbond tussen hem en Bart. Zijn reden; we denken hetzelfde, zijn even sterk en Brian is te emotioneel. Wat NL niet beseft is dat het niet logisch is voor Bart om met hem een verband te sluiten. Waarom zou je een sterke tegenstander erin houden? Dan kan hij beter voor Brian gaan die mentaal zwakker is én hem onvoorwaardelijk steunt.
Bart houdt NL aan het lijntje, om info uit hem te trekken, om andere eruit te schoppen, maar als hij hem niet meer nodig heeft, werkt hij hem eruit. Maar zijn belofte aan Brian blijft. Die 2 hebben een gentlemen's agreement. Zolang ze zich veilig bij elkaar voelen, blijft die ook.
En ik heb dat dus precies andersom met Bart en NL.

NL wil niet echt een 'pact' met Bart, maar houd hem een beetje in het gewisse wat hij eigenlijk wilt 'Ik heb informatie die jij wilt, jij hebt informatie die ik wil'

Ik denk juist dat NL hem naar Brian wil hebben, omdat deze vriendschap zowiezo gedoemt is qua 'het spel' Brian heeft een duidelijke zwakte, en die hangt tussen z'n benen en Nena zit er nog net niet aan geboeid. De entourage van Brian is dus eigenlijk te groot en hinderlijk, en zo lang Bart aan z'n 'gentlemen's agreement' houdt vind NL het allang best. Bart weet dat hij een fout heeft begaan met de pact van Brian..

Mijn theorie:

Als de 'pact' tussen Bart en Brian over is, zal NL zichzelf snel daarna tegen hem keren, en is Bart ondertussen door z'n 'prikken' bij de andere bewoners ook niet meer zo gelieft en staat hij alleen. Dankzij Brian die keurig het huis verder tegen Bart zal opzetten als wraak, en de onschuldige blik van NL zal er een unanieme stemming zijn om Bart te doen laten vertrekken.

Dit is natuurlijk een groot risico voor NL, maar ook daar heeft NL aan gedacht in de vorm van Natasia, deze zal hem beschermen tegen een unanieme stemming.

Dus... (nu ik toch bezig ben)

Bart zit met een dillemma (Brian), maar dit zal op de lange termijn veranderen.
Op de korte termijn zal Ilona als eerste weg gaan, ik denk dan ook vrijwillig...

ach ja, ik had scriptschrijver moeten worden...
pi_44121765
Sylvia praat over de ontvangst van de dates.
"Je had gevraagd of we ze wilden opvangen. Het viel op dat Natasia bij Bart en Nel op de bank gingen zitten."
Ze laat tussen neus en lippen weten dat het dameskamp ze ontvangen en entertainted heeft.

Sylvia blijft een lans breken voor Guylaine
  maandag 4 december 2006 @ 01:05:19 #158
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_44121801
quote:
Op maandag 4 december 2006 01:02 schreef Sonique het volgende:

[..]

En ik heb dat dus precies andersom met Bart en NL.

NL wil niet echt een 'pact' met Bart, maar houd hem een beetje in het gewisse wat hij eigenlijk wilt 'Ik heb informatie die jij wilt, jij hebt informatie die ik wil'

Ik denk juist dat NL hem naar Brian wil hebben, omdat deze vriendschap zowiezo gedoemt is qua 'het spel' Brian heeft een duidelijke zwakte, en die hangt tussen z'n benen en Nena zit er nog net niet aan geboeid. De entourage van Brian is dus eigenlijk te groot en hinderlijk, en zo lang Bart aan z'n 'gentlemen's agreement' houdt vind NL het allang best. Bart weet dat hij een fout heeft begaan met de pact van Brian..

Mijn theorie:

Als de 'pact' tussen Bart en Brian over is, zal NL zichzelf snel daarna tegen hem keren, en is Bart ondertussen door z'n 'prikken' bij de andere bewoners ook niet meer zo gelieft en staat hij alleen. Dankzij Brian die keurig het huis verder tegen Bart zal opzetten als wraak, en de onschuldige blik van NL zal er een unanieme stemming zijn om Bart te doen laten vertrekken.

Dit is natuurlijk een groot risico voor NL, maar ook daar heeft NL aan gedacht in de vorm van Natasia, deze zal hem beschermen tegen een unanieme stemming.

Dus... (nu ik toch bezig ben)

Bart zit met een dillemma (Brian), maar dit zal op de lange termijn veranderen.
Op de korte termijn zal Ilona als eerste weg gaan, ik denk dan ook vrijwillig...

ach ja, ik had scriptschrijver moeten worden...
OMFG! en jij noemt jezelf occasional streamer?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 4 december 2006 @ 01:07:19 #159
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44121830
quote:
Op maandag 4 december 2006 01:05 schreef versabommie het volgende:

[..]

OMFG! en jij noemt jezelf occasional streamer?
daar gaat m'n dekmantel...
pi_44121902
Brian
"het was erg lief van Ilona om me te helpen. Wij kunnen soms pesterig overkomen, maar ze is erg vrijgevig."
  maandag 4 december 2006 @ 01:12:31 #161
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44121926

pi_44122090
Sylvia over Nel
"Zijn gezicht klopt niet. Je kunt wel een harde uitstraling hebben, maar het klopt niet. Stel je voor dat je naast zo'n kop wakker wordt. Nou, nee, ik heb hoofdpijn en moet naar mijn werk"
pi_44122207
Nel had eerder aan Sylvia gevraagd of zij de wekker wil zetten voor Natasia.
Sylvia vertrouwde het niet en vraagt het nu aan Brian.
"Ze was vanmorgen boos over die wekker, en als ze dat niet wil, dan breekt morgen de hel los tegen mij. Ze gelooft dan niet dat Nel het vroeg"

Brian zou het een heel domme en flauwe grap vinden.
Sylvia "er zijn wel meer domme en flauwe grappen"

Brian durft niet te zeggen "zet maar uit"

Sylvia besluit om de redactie te vragen Natasia te wekken en de wekker naast haar eigen bed te zetten en Natasia te wekken.
  maandag 4 december 2006 @ 01:41:51 #164
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44122327

Zij creatief vandaag, ik dus ook...
pi_44122370
zo hee, die Nena en Bart toch - hebben ze het zo hoog op laten lopen!!
pi_44124009
Wat stond er nou op het scherm?
pi_44125394
Menno is er weer.. Bart, Nena en Brian zitten in de kappers ruimte.
Bart is bezig met zijn surprise?

Bart en Nena hebben een beetje een woordenwisseling.. Bart geeft aan dat Nena hier ook gewoon zit voor het winnen, maar ze blijft volhouden van niet... Bart zegt dat ze dan maar gewoon weg moet gaan want ze had gezegd dat ze voor oud en nieuw weg zou zijn. Maar nu wil ze eerst haar motor rijbewijs halen. Bart zegt dat ze zodra ze dat heeft dan maar moet oprotten..
Nena vind het niet zo leuk dat hij dit zegt en zegt dat hij veranderd is...

Hij vraagt nu waarom hij veranderd is, Nena zegt dat ze het niet eens wil uitleggen..

oei
  maandag 4 december 2006 @ 11:04:33 #168
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44125970
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:35 schreef Tamaartje het volgende:
Menno is er weer.. Bart, Nena en Brian zitten in de kappers ruimte.
Bart is bezig met zijn surprise?

Bart en Nena hebben een beetje een woordenwisseling.. Bart geeft aan dat Nena hier ook gewoon zit voor het winnen, maar ze blijft volhouden van niet... Bart zegt dat ze dan maar gewoon weg moet gaan want ze had gezegd dat ze voor oud en nieuw weg zou zijn. Maar nu wil ze eerst haar motor rijbewijs halen. Bart zegt dat ze zodra ze dat heeft dan maar moet oprotten..
Nena vind het niet zo leuk dat hij dit zegt en zegt dat hij veranderd is...

Hij vraagt nu waarom hij veranderd is, Nena zegt dat ze het niet eens wil uitleggen..

oei
Nena heeft wel door dat om Nathanael eruit te krijgen ze eerst Natasia eruit moet, en dat gaat niet omdat Brian daartegen zit.
Ik vind het wel zwak van Bart en Brian om zo tegen Nena in te gaan. Ze heeft gewoon gelijk dat Bart verandert is. Als Bart dat onkent, en ook zelf niet gelooft dat hij verandert is, dan heeft hij zich laten inpakken door Nathanael en valt me dat van hem tegen. Ik had hem hoger ingeschat.
En Bart zit z'n eigen straat schoon te vegen...
Er beginnen bartjes te komen in z'n spel, en als Nena hem al door heeft...

Ondertussen lacht Nathanael in z'n vuistjes, en voltrekt z'n plan zich volgens schema.
  maandag 4 december 2006 @ 11:07:48 #169
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44126050
Nu is Bart gewoon arrogant, wat hij nu zegt staat haaks op wat hij net zei.

'denk je niet dat ik weet waar NL mee bezig is dan?'

Als hij ontkent verandert te zijn lijkt me van niet Bart...
pi_44126077
Het is ook niet slim van Bart.
De meeste bewonders (muv Ilona ) hebben hem nl best wel hoog zitten volgens mij.
Ze snappen heus wel dat hij ook een spel speelt, maar op de een of andere manier is hij wel zichzelf, een beetje what you see is what you get, iemand waar je op kunt rekenen.

Door Nena tegen zich in het harnas te jagen en teveel naar Nathanael te buigen, komt zijn positie in gevaar.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_44126128
Bart zit er blijkbaar mee dat Nena hem niet meer zo gezellig vindt.
Hij gooit zijn mening op tafel
"Denk je dat ik niet zie waar Nel mee bezig is? Dat hij binnen komt en meteen bij Bart, Brian en Natasia komt zitten? Brian en ik hebben het er allang over gehad.
Dat het raar is dat hij een vrouw als Natasia van nature aardig vindt en een vrouw als Nena niet? Dat hij Ilona een naar mens vindt? Ilona is wel een vervelend mens, maar geen NAAR mens."
pi_44126136
Hoe is Bart veranderd dan in de loop der weken?
pi_44126178
Nena
"Ik weet heus wel dat Ilona onbetrouwbaar is, maar als die persoon leuk is ga ik daar mee om. Jij bent toch ook onbetrouwbaar? Jij gooit mij er ook zo uit. Weer eentje minder."
pi_44126238
Ik ga Nena hoe langer hoe verdrietiger vinden.
"Wat ik mis in de villa mis ik ook in m'n echte leven."

Ze mist niemand, ze heeft echt buiten de villa helemaal niets.
  maandag 4 december 2006 @ 11:19:28 #175
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44126286
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:11 schreef avonne het volgende:
Bart zit er blijkbaar mee dat Nena hem niet meer zo gezellig vindt.
Hij gooit zijn mening op tafel
"Denk je dat ik niet zie waar Nel mee bezig is? Dat hij binnen komt en meteen bij Bart, Brian en Natasia komt zitten? Brian en ik hebben het er allang over gehad.
Dat het raar is dat hij een vrouw als Natasia van nature aardig vindt en een vrouw als Nena niet? Dat hij Ilona een naar mens vindt? Ilona is wel een vervelend mens, maar geen NAAR mens."
DAt bedoel ik, ik vind dat behhorlijk raar van Bart wat hij zegt nadat hij net zegt dat het onzin is dat Nena vind dat Bart is verandert. Dat rijmt niet met elkaar.

Bart begint in een powertrip te raken....
  maandag 4 december 2006 @ 11:24:54 #176
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44126387
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:14 schreef avonne het volgende:
Nena
"Ik weet heus wel dat Ilona onbetrouwbaar is, maar als die persoon leuk is ga ik daar mee om. Jij bent toch ook onbetrouwbaar? Jij gooit mij er ook zo uit. Weer eentje minder."
Ontkent hij ook in eerste intsantie terwijl hij er geen geheim van maakt maar voor één ding in het spel te zitten: om te winnen...

Bart onderschat Nena, en probeert haar onder de stoel te lullen. Lukt misschien ook wel, maar dan ook alleen omdat Nena verbaal niet zo sterk in haar schoenen staat, en niet omdat ze de feiten op een rijtje heeft staan.

Ik vind het zwak van Bart om Nena dan zo verbaal in een hoek te drukken zo van 'check mij dit eens even winnen' terwijl hij heel goed weet dat Nena gelijk heeft.

brian kijkt naar de tieten van Nena...
  maandag 4 december 2006 @ 11:29:59 #177
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44126496
Wie is dat lekkere ding aan tafel?
En wie is die vent die buiten staat met dat bordeau t-shirt aan met zwarte jas?
pi_44126540
Nena: "Van ons groepje (de vrouwen) vertrouw ik haar (Ilona) het minst."

Ze zei ook dat ze Ilona er niet uit gaat stemmen.
pi_44126735
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:29 schreef Sonique het volgende:
Wie is dat lekkere ding aan tafel?
En wie is die vent die buiten staat met dat bordeau t-shirt aan met zwarte jas?
Die vrouw is styliste ofzo die gaat over de kleding
pi_44126851
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:40 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Die vrouw is styliste ofzo die gaat over de kleding
Vandaar dat Ilona er als de kippen bij was.
pi_44126860
Nena zei net tegen Brian dat ze hem vanacht in haar gedachten had.
  maandag 4 december 2006 @ 11:48:21 #182
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44126921
Menno is leuk!

'Water op het bed? Nou ik heb ook internet en heb het allemaal gezien hoor'

Nena begint zenuachtig te lachen...

'Het was gewoon een bak water die zo over het bed ging'
pi_44127156
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:48 schreef Sonique het volgende:
Menno is leuk!

'Water op het bed? Nou ik heb ook internet en heb het allemaal gezien hoor'

Nena begint zenuachtig te lachen...

'Het was gewoon een bak water die zo over het bed ging'
Hij is leuk ja heel eerlijk in wat hij weet en heeft gezien
Ik vind hem alleen zo irritant lachen
  maandag 4 december 2006 @ 12:33:28 #184
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44128150

Nathanael wordt met de dag leuker!

Bart, je BENT een zwakkeling!

lol

Door te zeggen dat je eigenlijk als zwakkeling wordt uitgemaakt door Nena omdat je je laat manipuleren is natuurlijk disrespectfull, maakt het voor Bart natuurlijk alleen maar moeilijker OMDAT NL hem daarmee juist een hoek in drukt
:p

En hoppa, even een woordgemeen met Natasia, en alle neuzen staan weer de goede kant op

maandag 4 december 2006 @ 12:34:07 #185
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_44128162
Klept Bart nu het gesprek tussen hem en Nena aan Nathanael door?

Bart zakt toch wel wat plaatsjes bij mij.
eurobilltracker.com
  maandag 4 december 2006 @ 12:36:37 #186
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_44128229
Zo het eerste barstje tussen Nathanael en Natasia.

edit: Nathanael krabbelt alweer terug en maakt het goed.
eurobilltracker.com
pi_44128284
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:34 schreef bunnyma het volgende:
Klept Bart nu het gesprek tussen hem en Nena aan Nathanael door?

Bart zakt toch wel wat plaatsjes bij mij.
deed hij het echt? Of viel het wel mee?
  maandag 4 december 2006 @ 12:41:36 #188
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44128359
NL : 'Het verschil is, dat ZIJ er wat aan kan doen, en ik niet'

Was dat Ilona?

Even een quote van haar:

Dan zijn we van dat k*tgesnurk af”, zegt zij lachend. “Als je de ‘power’ hebt dan moet je het regelen!”, zegt Nathanael sarrend. “Jij denkt dat ik de 'power' niet heb?”, zegt de brunette fel.
  maandag 4 december 2006 @ 12:42:00 #189
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_44128371
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:38 schreef avonne het volgende:

[..]

Ik viel pas halvewege in en hoorde nog wel dat Bart tegen Nathanael zei dat Nena had gezegd dat hij veranderd was en wel door Nathanael.
Hierop antwoordde Nathanael: "Daarmee zegt ze dus dat jij een slappeling bent, want je laat je beinvloeden door mij. Dus vindt ze jou een slappeling.".
Bart moest hier even over nadenken maar gaf toen Nathanael gelijk.
eurobilltracker.com
  maandag 4 december 2006 @ 12:42:31 #190
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44128386
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:38 schreef avonne het volgende:

[..]

Natuurlijk wel met de nodige draai in voordeel van Bart.
pi_44128406
Ik heb het gesprek niet gehoord tussen Bart en Nena en dus ff van de site gelezen, Nena heeft wel een beetje gelijk maar ik denk dat Bart niet zoveel van het gedrag van Nena en Brian moest hebben, althans dat hij dit niet zo van haar verwacht had. Toen kwam ook nog is de nieuwe bewoner erbij...
Maar hij is alles behalve een vriend van Nathanael en dat denkt Nena.
  maandag 4 december 2006 @ 12:43:41 #192
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44128420
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:42 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Ik viel pas halvewege in en hoorde nog wel dat Bart tegen Nathanael zei dat Nena had gezegd dat hij veranderd was en wel door Nathanael.
Hierop antwoordde Nathanael: "Daarmee zegt ze dus dat jij een slappeling bent, want je laat je beinvloeden door mij. Dus vindt ze jou een slappeling.".
Bart moest hier even over nadenken maar gaf toen Nathanael gelijk.
in the pocket voor NL dus... Bart weet net zo goed als NL dat hij verandert is. Door NL gelijk te geven dat hij niet door NL gemanipuleerd wordt, geeft hij toe dat wel te zijn omdat hij liegt.

Op een sluwe manier weet NL, Bart hier schaakmat te zetten.

Heerlijk!
  maandag 4 december 2006 @ 12:45:59 #193
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_44128485
Maar in de ogen van Nena loopt Bart toch wel weg met Nathanael en laat hij zijn oren naar hem hangen.
Ik denk dat Nena de leuke verstandhouding tussen hen drieen(BBN) mist.
Het lekker samen kletsen op bed.
Dat is inderdaad weggevallen vanaf dat Nathanael binnen is gekomen.
eurobilltracker.com
pi_44128535
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:45 schreef bunnyma het volgende:
Maar in de ogen van Nena loopt Bart toch wel weg met Nathanael en laat hij zijn oren naar hem hangen.
Eerder zat zelfs Natasia er ook nog bij. Brian kreeg ruzie met Nena, Nena met Natasia etc....dus die gesprekken gaan door die ruzie's al minder komen natuurlijk.
  maandag 4 december 2006 @ 12:48:42 #195
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44128572
Mensen, ik moet werken tot laat jammergenoeg...

Tot latER!
  maandag 4 december 2006 @ 12:49:39 #196
57497 happyme28
I'm so happy
pi_44128604
Bedankt voor de posts Sonique! WErkze!
  maandag 4 december 2006 @ 12:50:52 #197
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_44128646
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:47 schreef n1ek het volgende:

[..]

Eerder zat zelfs Natasia er ook nog bij. Brian kreeg ruzie met Nena, Nena met Natasia etc....dus die gesprekken gaan door die ruzie's al minder komen natuurlijk.
Ja, dat veranderde door de kus-scene van Natasia. Vanaf dat moment walgde Nena van Natasia.
eurobilltracker.com
pi_44128764
oke dan,... een beetje woorden tussen Nat en natasia, de eerste echte ruzie tussen die twee zit er dus wel aan te komen
  maandag 4 december 2006 @ 12:57:15 #199
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_44128852
De kapper wordt uitgehoord wat hij allemaal gezien heeft op de TV.

Vertelde Menno dat de andere kapster niet meer mag komen omdat zij teveel over het programma vertelde?

Nena vertelt Eveline dat zij een deal kreeg aangeboden.
Ilona eruit tegen Natasia.
Ja, had Nena gezegd, zeker eerst Ilona?
Dat was zo, daar deed Nena niet aan mee want ze had nu wel gezien dat de groep mannen niet te vertrouwen zijn met hun beloftes.
Eveline is het daar helemaal mee eens.
Dus dan blijft het 4 - 4.

Nena: "Natasia is toch ook smerig en mag toch ook in het huis blijven".

Over kussen met Natasia, Eveline vroeg of dat met tongen was gebeurd?
Gelukkig niet, antwoordt Nena maar ze had er wel een trauma aan over gehouden.
eurobilltracker.com
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 12:57:15 #200
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44128853
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:45 schreef bunnyma het volgende:
En Nath steekt zijn verachting van Nena niet onder stoelen of banken, dat helpt ook niet echt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')