Syl, Evil, Nena en Ilona kunnen Nel wel schieten.quote:Op maandag 4 december 2006 00:54 schreef tipsch het volgende:
is NL eigenlijk goed met syl, evil, nath, nena, leslie en ilona? heb ik niet allemaal even goed gevolgd. hoe zeer beoordeelt nathalia de vriendschap met NL als 'oprecht'?
Sylvia, Evil, Nena en vooral Ilona moeten niks van NL hebben. (wat hem ook zwak maakt bij een stemmingsronde).quote:Op maandag 4 december 2006 00:54 schreef tipsch het volgende:
is NL eigenlijk goed met syl, evil, nath, nena, leslie en ilona? heb ik niet allemaal even goed gevolgd. hoe zeer beoordeelt nathalia de vriendschap met NL als 'oprecht'?
Gewoon zorgen dat hij met bart en brian door de deur kan ....quote:Op maandag 4 december 2006 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Sylvia, Evil, Nena en vooral Ilona moeten niks van NL hebben. (wat hem ook zwak maakt bij een stemmingsronde).
Natasia aanbidt hem en ziet hem als haar partner in crime.
En ik heb dat dus precies andersom met Bart en NL.quote:Op maandag 4 december 2006 00:42 schreef Day het volgende:
[..]
NL stuurt aan om een verbond tussen hem en Bart. Zijn reden; we denken hetzelfde, zijn even sterk en Brian is te emotioneel. Wat NL niet beseft is dat het niet logisch is voor Bart om met hem een verband te sluiten. Waarom zou je een sterke tegenstander erin houden? Dan kan hij beter voor Brian gaan die mentaal zwakker is én hem onvoorwaardelijk steunt.
Bart houdt NL aan het lijntje, om info uit hem te trekken, om andere eruit te schoppen, maar als hij hem niet meer nodig heeft, werkt hij hem eruit. Maar zijn belofte aan Brian blijft. Die 2 hebben een gentlemen's agreement. Zolang ze zich veilig bij elkaar voelen, blijft die ook.
OMFG!quote:Op maandag 4 december 2006 01:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
En ik heb dat dus precies andersom met Bart en NL.
NL wil niet echt een 'pact' met Bart, maar houd hem een beetje in het gewisse wat hij eigenlijk wilt 'Ik heb informatie die jij wilt, jij hebt informatie die ik wil'
Ik denk juist dat NL hem naar Brian wil hebben, omdat deze vriendschap zowiezo gedoemt is qua 'het spel' Brian heeft een duidelijke zwakte, en die hangt tussen z'n benen en Nena zit er nog net niet aan geboeid. De entourage van Brian is dus eigenlijk te groot en hinderlijk, en zo lang Bart aan z'n 'gentlemen's agreement' houdt vind NL het allang best. Bart weet dat hij een fout heeft begaan met de pact van Brian..
Mijn theorie:
Als de 'pact' tussen Bart en Brian over is, zal NL zichzelf snel daarna tegen hem keren, en is Bart ondertussen door z'n 'prikken' bij de andere bewoners ook niet meer zo gelieft en staat hij alleen. Dankzij Brian die keurig het huis verder tegen Bart zal opzetten als wraak, en de onschuldige blik van NL zal er een unanieme stemming zijn om Bart te doen laten vertrekken.
Dit is natuurlijk een groot risico voor NL, maar ook daar heeft NL aan gedacht in de vorm van Natasia, deze zal hem beschermen tegen een unanieme stemming.
Dus... (nu ik toch bezig ben)![]()
Bart zit met een dillemma (Brian), maar dit zal op de lange termijn veranderen.
Op de korte termijn zal Ilona als eerste weg gaan, ik denk dan ook vrijwillig...
ach ja, ik had scriptschrijver moeten worden...
daar gaat m'n dekmantel...quote:Op maandag 4 december 2006 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG!en jij noemt jezelf occasional streamer?
Nena heeft wel door dat om Nathanael eruit te krijgen ze eerst Natasia eruit moet, en dat gaat niet omdat Brian daartegen zit.quote:Op maandag 4 december 2006 10:35 schreef Tamaartje het volgende:
Menno is er weer.. Bart, Nena en Brian zitten in de kappers ruimte.
Bart is bezig met zijn surprise?
Bart en Nena hebben een beetje een woordenwisseling.. Bart geeft aan dat Nena hier ook gewoon zit voor het winnen, maar ze blijft volhouden van niet... Bart zegt dat ze dan maar gewoon weg moet gaan want ze had gezegd dat ze voor oud en nieuw weg zou zijn. Maar nu wil ze eerst haar motor rijbewijs halen. Bart zegt dat ze zodra ze dat heeft dan maar moet oprotten..
Nena vind het niet zo leuk dat hij dit zegt en zegt dat hij veranderd is...
Hij vraagt nu waarom hij veranderd is, Nena zegt dat ze het niet eens wil uitleggen..
oei
DAt bedoel ik, ik vind dat behhorlijk raar van Bart wat hij zegt nadat hij net zegt dat het onzin is dat Nena vind dat Bart is verandert. Dat rijmt niet met elkaar.quote:Op maandag 4 december 2006 11:11 schreef avonne het volgende:
Bart zit er blijkbaar mee dat Nena hem niet meer zo gezellig vindt.
Hij gooit zijn mening op tafel
"Denk je dat ik niet zie waar Nel mee bezig is? Dat hij binnen komt en meteen bij Bart, Brian en Natasia komt zitten? Brian en ik hebben het er allang over gehad.
Dat het raar is dat hij een vrouw als Natasia van nature aardig vindt en een vrouw als Nena niet? Dat hij Ilona een naar mens vindt? Ilona is wel een vervelend mens, maar geen NAAR mens."
Ontkent hij ook in eerste intsantie terwijl hij er geen geheim van maakt maar voor één ding in het spel te zitten: om te winnen...quote:Op maandag 4 december 2006 11:14 schreef avonne het volgende:
Nena
"Ik weet heus wel dat Ilona onbetrouwbaar is, maar als die persoon leuk is ga ik daar mee om. Jij bent toch ook onbetrouwbaar? Jij gooit mij er ook zo uit. Weer eentje minder."
Die vrouw is styliste ofzoquote:Op maandag 4 december 2006 11:29 schreef Sonique het volgende:
Wie is dat lekkere ding aan tafel?
En wie is die vent die buiten staat met dat bordeau t-shirt aan met zwarte jas?
Vandaar dat Ilona er als de kippen bij was.quote:Op maandag 4 december 2006 11:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Die vrouw is styliste ofzodie gaat over de kleding
Hij is leuk jaquote:Op maandag 4 december 2006 11:48 schreef Sonique het volgende:
Menno is leuk!
'Water op het bed? Nou ik heb ook internet en heb het allemaal gezien hoor'
Nena begint zenuachtig te lachen...![]()
'Het was gewoon een bak water die zo over het bed ging'
deed hij het echt? Of viel het wel mee?quote:Op maandag 4 december 2006 12:34 schreef bunnyma het volgende:
Klept Bart nu het gesprek tussen hem en Nena aan Nathanael door?
Bart zakt toch wel wat plaatsjes bij mij.
Ik viel pas halvewege in en hoorde nog wel dat Bart tegen Nathanael zei dat Nena had gezegd dat hij veranderd was en wel door Nathanael.quote:Op maandag 4 december 2006 12:38 schreef avonne het volgende:
[..]
deed hij het echt? Of viel het wel mee?
Natuurlijk wel met de nodige draai in voordeel van Bart.quote:Op maandag 4 december 2006 12:38 schreef avonne het volgende:
[..]
deed hij het echt? Of viel het wel mee?
in the pocket voor NL dus... Bart weet net zo goed als NL dat hij verandert is. Door NL gelijk te geven dat hij niet door NL gemanipuleerd wordt, geeft hij toe dat wel te zijn omdat hij liegt.quote:Op maandag 4 december 2006 12:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik viel pas halvewege in en hoorde nog wel dat Bart tegen Nathanael zei dat Nena had gezegd dat hij veranderd was en wel door Nathanael.
Hierop antwoordde Nathanael: "Daarmee zegt ze dus dat jij een slappeling bent, want je laat je beinvloeden door mij. Dus vindt ze jou een slappeling.".
Bart moest hier even over nadenken maar gaf toen Nathanael gelijk.
Eerder zat zelfs Natasia er ook nog bij. Brian kreeg ruzie met Nena, Nena met Natasia etc....dus die gesprekken gaan door die ruzie's al minder komen natuurlijk.quote:Op maandag 4 december 2006 12:45 schreef bunnyma het volgende:
Maar in de ogen van Nena loopt Bart toch wel weg met Nathanael en laat hij zijn oren naar hem hangen.
Ik denk dat Nena de leuke verstandhouding tussen hen drieen(BBN) mist.
Het lekker samen kletsen op bed.
Dat is inderdaad weggevallen vanaf dat Nathanael binnen is gekomen.
Ja, dat veranderde door de kus-scene van Natasia. Vanaf dat moment walgde Nena van Natasia.quote:Op maandag 4 december 2006 12:47 schreef n1ek het volgende:
[..]
Eerder zat zelfs Natasia er ook nog bij. Brian kreeg ruzie met Nena, Nena met Natasia etc....dus die gesprekken gaan door die ruzie's al minder komen natuurlijk.
En Nath steekt zijn verachting van Nena niet onder stoelen of banken, dat helpt ook niet echt.quote:Op maandag 4 december 2006 12:45 schreef bunnyma het volgende:
Maar in de ogen van Nena loopt Bart toch wel weg met Nathanael en laat hij zijn oren naar hem hangen.
Ik denk dat Nena de leuke verstandhouding tussen hen drieen(BBN) mist.
Het lekker samen kletsen op bed.
Dat is inderdaad weggevallen vanaf dat Nathanael binnen is gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |