het is 3 dagen afbouwen, 7 dagen sappenkuur en weer 3 dagen opbouwen volgens mij...quote:Op zondag 3 december 2006 22:39 schreef Sonique het volgende:
Hoe zit het trouwens met die sappenkuur, ik zie Bart behoorlijk wat naar binnen proppen...
ah, thnxquote:Op zondag 3 december 2006 22:42 schreef n1ek het volgende:
[..]
het is 3 dagen afbouwen, 7 dagen sappenkuur en weer 3 dagen opbouwen volgens mij...
of hij doet het niet omdat hij het samen met Nathanael zou doen en die is er even vanaf gestapt
Er is wel een reclame-campagne geweest hè: "wie wil er daten met Brian uit DGK". Het kan heel goed zijn dat deze meiden helemaal niet bij Mundo stonden ingeschreven voordien.quote:Op zondag 3 december 2006 22:36 schreef Day het volgende:
Dionne is 20, Guyllaine is 19, Tamara's leeftijd is onbekend (bron DKG-site).
Snap niet waarom zulke jonge meiden zich inschrijven op een datingsite.
En als Nath dat niet wil toelaten kan hij maar één ding doen: zelf weggaan. Je kind niet zien opgroeien is hoe dan ook een extra tikkend tijdbommetje.quote:Op zondag 3 december 2006 21:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat willen ze doen met het kind? Ze kunnen niets doen, dus een zwakte is het niet. Als ze bijvoorbeeld z'n kind zouden weghouden (geen contactpunten) zouden ze meer het kind pakken dan NL
Ohhh, dat schijnt heel normaal nu te zijn hoor.quote:Op zondag 3 december 2006 22:36 schreef Day het volgende:
Dionne is 20, Guyllaine is 19, Tamara's leeftijd is onbekend (bron DKG-site).
Snap niet waarom zulke jonge meiden zich inschrijven op een datingsite.
Wanneer iemand het huis vrijwillig wil verlaten is er in het contract vastgesteld dat je daar 24 uur over moet nadenken.quote:Op zondag 3 december 2006 23:53 schreef tipsch het volgende:
wat betekent dat, 24 uur aangevraagd?
In zijn introductiefilmpje op de officiële site is een foto en de slaapkamer van zijn zoontje te zien.quote:Op zondag 3 december 2006 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En als Nath dat niet wil toelaten kan hij maar één ding doen: zelf weggaan. Je kind niet zien opgroeien is hoe dan ook een extra tikkend tijdbommetje.
Maar misschien liegt Nath wel gewoon dat hij een zoontje heeft hoor. Bij hem sluit ik dat geenszins uit.
yep,.. alle bewoners worden behoorlijk gepushed door 'achter'quote:Op zondag 3 december 2006 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
Evil geeft ook aan dat er gezegd is dat ze niet voldoende de uitzendingen haalt. Ook dat ze gecasted is als de bitchy met een vriendelijke kant.
hmm.. nah dat zal wel niet dan..quote:Op zondag 3 december 2006 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
In zijn introductiefilmpje op de officiële site is een foto en de slaapkamer van zijn zoontje te zien.
Dan kan het nog steeds gelogen zijn natuurlijk, maar dan gaat hij wel heel ver.
ah zo, thanks. jammer. evil is denk ik een van de weinige dames in het spel die een blok kan vormen tegen het blok brian/bart. ik vind het overigens jammer dat in dit spel van hogere hand weinig wordt ondernomen om dit soort blokken op te heffen. het blok van brian en bart bestaat alleen op grond van speltechnische redenen, deze gasten hebben verder echt zeer weinig gemeen - ze zouden elkaar in het echte leven niet uit kunnen staan, verwacht ik.quote:Op zondag 3 december 2006 23:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wanneer iemand het huis vrijwillig wil verlaten is er in het contract vastgesteld dat je daar 24 uur over moet nadenken.
Evil heeft dat gedaan en heeft daarna besloten toch te blijven.
en het was juist best een leuk gesprekje wat je kon volgen ondanks het fluisteren, vind het maar raar dat ze nu ingrepenquote:Op zondag 3 december 2006 23:57 schreef n1ek het volgende:
Ze mogen niet meer fluisteren. Nou dat doen ze al 10 weken wat ze zelf ook al zeiden. Lekker consequent
ach,.. stephan en ilona vormde ook een blok,... zie wat er is gebeurdquote:Op maandag 4 december 2006 00:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah zo, thanks. jammer. evil is denk ik een van de weinige dames in het spel die een blok kan vormen tegen het blok brian/bart. ik vind het overigens jammer dat in dit spel van hogere hand weinig wordt ondernomen om dit soort blokken op te heffen. het blok van brian en bart bestaat alleen op grond van speltechnische redenen, deze gasten hebben verder echt zeer weinig gemeen - ze zouden elkaar in het echte leven niet uit kunnen staan, verwacht ik.
Bart heeft anders toch wel aan gegeven dat hij alleen met Brian nog kontakt zou kunnen hebben in de buiten wereld en met Nena wil hij een keertje stappen.quote:Op maandag 4 december 2006 00:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah zo, thanks. jammer. evil is denk ik een van de weinige dames in het spel die een blok kan vormen tegen het blok brian/bart. ik vind het overigens jammer dat in dit spel van hogere hand weinig wordt ondernomen om dit soort blokken op te heffen. het blok van brian en bart bestaat alleen op grond van speltechnische redenen, deze gasten hebben verder echt zeer weinig gemeen - ze zouden elkaar in het echte leven niet uit kunnen staan, verwacht ik.
Lijkt me ook, waarom zou iemand als Nathanael iets verzinnen wat hem eventueel zwakker zou kunnen maken? En mochten de bewoners z'n zoontje tegen hem gaan gebruiken, zegt dat natuurlijk genoeg over de bewoners en wat voor een werkelijk vuil spel zij spelen, dan het spel wat Nathanael zelf speelt (wat in mij ogen niet in verhouding staat tot zo een actie.)quote:Op zondag 3 december 2006 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
In zijn introductiefilmpje op de officiële site is een foto en de slaapkamer van zijn zoontje te zien.
Dan kan het nog steeds gelogen zijn natuurlijk, maar dan gaat hij wel heel ver.
"Leuk eilandje ja..."quote:Op maandag 4 december 2006 00:04 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ach,.. stephan en ilona vormde ook een blok,... zie wat er is gebeurd
daarom zeg ik ook, evil is denk ik wel iemand met wie een blok te vormen is. ik denk dat zij goed in de gaten heeft dat het blok van brian en bart zo standvastig is en dat dus iedere aanval van hun afhankelijk is. door hun blok bepalen zij het spel. ik denk dat het tijd wordt dat bijvoorbeeld een sylvia en evil hun eigen blok mondig uitspreken. brian en bart moeten dan wel aansluiting met hun gaan zoeken om invloed it te kunnen oefenen.quote:Op maandag 4 december 2006 00:04 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ach,.. stephan en ilona vormde ook een blok,... zie wat er is gebeurd
Waarschijnlijk testimonials.quote:Op maandag 4 december 2006 00:14 schreef ron1970 het volgende:
Nou regie. waar hangt Brian uit?
Het is een eerste klas gluiperdquote:Op zondag 3 december 2006 23:59 schreef avonne het volgende:
Eerst keek hij om of niemand het zou zien...
[afbeelding]
natuurlijk geeft hij dat aan, zal hij ook in testimonials doen, wetend dat alles van buiten ook binnen kan bereiken. maar kijk eens sang naar de omgang tussen die 2, het is echt erg weinig wat die 2 samen hebben.quote:Op maandag 4 december 2006 00:07 schreef elsie het volgende:
[..]
Bart heeft anders toch wel aan gegeven dat hij alleen met Brian nog kontakt zou kunnen hebben in de buiten wereld en met Nena wil hij een keertje stappen.
Sinds Bart ziek is geweest is het minder geworden, ja.quote:Op maandag 4 december 2006 00:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
natuurlijk geeft hij dat aan, zal hij ook in testimonials doen, wetend dat alles van buiten ook binnen kan bereiken. maar kijk eens sang naar de omgang tussen die 2, het is echt erg weinig wat die 2 samen hebben.
evil en sylvia hebben ook al een deal gesloten met elkaar, alleen denk ik dat evil het niet lang gaat volhoudenquote:Op maandag 4 december 2006 00:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook, evil is denk ik wel iemand met wie een blok te vormen is. ik denk dat zij goed in de gaten heeft dat het blok van brian en bart zo standvastig is en dat dus iedere aanval van hun afhankelijk is. door hun blok bepalen zij het spel. ik denk dat het tijd wordt dat bijvoorbeeld een sylvia en evil hun eigen blok mondig uitspreken. brian en bart moeten dan wel aansluiting met hun gaan zoeken om invloed it te kunnen oefenen.
Hoezo invloed uitoefenen?quote:Op maandag 4 december 2006 00:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook, evil is denk ik wel iemand met wie een blok te vormen is. ik denk dat zij goed in de gaten heeft dat het blok van brian en bart zo standvastig is en dat dus iedere aanval van hun afhankelijk is. door hun blok bepalen zij het spel. ik denk dat het tijd wordt dat bijvoorbeeld een sylvia en evil hun eigen blok mondig uitspreken. brian en bart moeten dan wel aansluiting met hun gaan zoeken om invloed it te kunnen oefenen.
yep,... ze hebben allebei hun eigen terrein en soms overleggen ze ff de stand van zaken, bart houdt NL aan de praat en brian blijft natasia een beetje voeren,... ben wel benieuwd of nena echt over gaat lopen naar de dames of dat het een tijdelijk aktie isquote:Op maandag 4 december 2006 00:24 schreef Day het volgende:
[..]
Sinds Bart ziek is geweest is het minder geworden, ja.
Daarbij komt dat Bart nu veel met Nathanael optrekt. (vanwege het spel).
Daarvoor waren B&B heel veel samen en deden zo ook heel veel samen. Toch denk ik dat er heel veel moet gebeuren wil je die 2 uit elkaar krijgen. Ze weten wat ze aan elkaar hebben.
ik denk dus dat eenzelfde verstandelijk blok als die 2 samen hebben ze uit hun kast zal lokken. bijvoorbeeld sylvia en evil. snap eigenlijk niet waarom dat nou niet in dee koppies opkomt.quote:Op maandag 4 december 2006 00:24 schreef Day het volgende:
[..]
Sinds Bart ziek is geweest is het minder geworden, ja.
Daarbij komt dat Bart nu veel met Nathanael optrekt. (vanwege het spel).
Daarvoor waren B&B heel veel samen en deden zo ook heel veel samen. Toch denk ik dat er heel veel moet gebeuren wil je die 2 uit elkaar krijgen. Ze weten wat ze aan elkaar hebben.
ja oke heb je gelijk in dat ze (in iedere geval de laatste week) weinig met elkaar hebben gesproken maar toch kunnen ze het best met elkaar vinden, maar ik moet wel zeggen sinds .NL er is het minder is geworden en ik moet zeggen dat ik Bart ook iets minder leuk vind daardoor, hij laat zich een beetje opjutten door .NL om anderen een beetje te kakken te zetten of kwaad over te spreken. Brian en Bart is een leuker/beter blok dan NL en Bart.quote:Op maandag 4 december 2006 00:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
natuurlijk geeft hij dat aan, zal hij ook in testimonials doen, wetend dat alles van buiten ook binnen kan bereiken. maar kijk eens sang naar de omgang tussen die 2, het is echt erg weinig wat die 2 samen hebben.
ze hadden vannacht wel een goed gesprek (in bedquote:Op maandag 4 december 2006 00:32 schreef elsie het volgende:
[..]
ja oke heb je gelijk in dat ze (in iedere geval de laatste week) weinig met elkaar hebben gesproken maar toch kunnen ze het best met elkaar vinden, maar ik moet wel zeggen sinds .NL er is het minder is geworden en ik moet zeggen dat ik Bart ook iets minder leuk vind daardoor, hij laat zich een beetje opjutten door .NL om anderen een beetje te kakken te zetten of kwaad over te spreken. Brian en Bart is een leuker/beter blok dan NL en Bart.
nogmaals, het blok van brian en bart is te spelbepalend/controlerend. invloed door bommetjes, liefst van buitenaf, lekker vals.quote:Op maandag 4 december 2006 00:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoezo invloed uitoefenen?
Door een blok te vormen bepaal je niet het spel, het spel is individueel. Je hebt alleen maar een maatje nodig zodat je niet uit het spel ontslagen kan worden door een unanieme stemming.
Voor de rest is het ieder voor zich.
Als er iemand een blok dacht gevormd te hebben is het Evelien zelf door het hele huis tegen Stephan op te zetten. En dat zegt uiteindelijk meer over Evelien en hoe zij onbewust informatie beschikbaar maakt voor de rest: Dat Ilona niet te vertrouwen is.
(waarmee Evelien uiteindelijk zelf verantwoordelijk is voor het vormen van een 'blok' tegen Ilona)
Het is niet voor niets dat men achter haar aan zit.
Ze is aangeschoten wild...
Ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 4 december 2006 00:32 schreef elsie het volgende:
[..]
ja oke heb je gelijk in dat ze (in iedere geval de laatste week) weinig met elkaar hebben gesproken maar toch kunnen ze het best met elkaar vinden, maar ik moet wel zeggen sinds .NL er is het minder is geworden en ik moet zeggen dat ik Bart ook iets minder leuk vind daardoor, hij laat zich een beetje opjutten door .NL om anderen een beetje te kakken te zetten of kwaad over te spreken. Brian en Bart is een leuker/beter blok dan NL en Bart.
Hij heeft met iedereen weer een andere band. Met Nathanael kan die leuke plannetjes verzinnen om zijn doel te halen: iedereen z.s.m de villa uit, maar die stemt ie denk ik sneller weg dan Brian.quote:Op maandag 4 december 2006 00:32 schreef elsie het volgende:
[..]
wat bedoel je met liefst van buitenaf ??quote:Op maandag 4 december 2006 00:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
nogmaals, het blok van brian en bart is te spelbepalend/controlerend. invloed door bommetjes, liefst van buitenaf, lekker vals.
De enige die spelbepalend is geweest is evelien in dit geval, voor de rest zit iedereen nog gewoon waar hij zit...quote:Op maandag 4 december 2006 00:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
nogmaals, het blok van brian en bart is te spelbepalend/controlerend. invloed door bommetjes, liefst van buitenaf, lekker vals.
Ik heb dat gemist helaasquote:Op maandag 4 december 2006 00:36 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ze hadden vannacht wel een goed gesprek (in bed), daar werd wel weer duidelijk dat NL geen maatje zal worden als brian is
NL stuurt aan om een verbond tussen hem en Bart. Zijn reden; we denken hetzelfde, zijn even sterk en Brian is te emotioneel. Wat NL niet beseft is dat het niet logisch is voor Bart om met hem een verband te sluiten. Waarom zou je een sterke tegenstander erin houden? Dan kan hij beter voor Brian gaan die mentaal zwakker is én hem onvoorwaardelijk steunt.quote:Op maandag 4 december 2006 00:37 schreef n1ek het volgende:
[..]
Hij heeft met iedereen weer een andere band. Met Nathanael kan die leuke plannetjes verzinnen om zijn doel te halen: iedereen z.s.m de villa uit, maar die stemt ie denk ik sneller weg dan Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |