Okej, thnxquote:Op maandag 4 december 2006 13:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
We zijn de streams ff aan het resetten. Zodat ze allemaal weer de juiste 16:9 verhoudingen hebben![]()
De redactie is even bezig met het resetten van de streams zeggen ze net, dus zal zo wel weer in orde zijnquote:Op maandag 4 december 2006 13:56 schreef avonne het volgende:
[..]
die doet het helemaal niet bij mij.
Ik kan ook niet vinden waar ik daar adressen kan invoeren
-edit- heb je een link voor mij?
quote:Op maandag 4 december 2006 13:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
We zijn de streams ff aan het resetten. Zodat ze allemaal weer de juiste 16:9 verhoudingen hebben![]()
Tnx, ik dacht al, waar is m'n beeld?quote:Op maandag 4 december 2006 13:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Alleen meelezen vonden we ook zo saaiquote:Op maandag 4 december 2006 14:00 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tnx, ik dacht al, waar is m'n beeld?
Echt leuk dat jullie hier posten, ik zeg het nog maar een keer.
Thanksquote:Op maandag 4 december 2006 13:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De redactie is even bezig met het resetten van de streams zeggen ze net, dus zal zo wel weer in orde zijn
Oja, ik gebruik http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp
En sinds wanneer werd er door jullie meegelezen dan?quote:Op maandag 4 december 2006 14:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Alleen meelezen vonden we ook zo saai![]()
Sommigen van ons al sinds 1999quote:Op maandag 4 december 2006 14:03 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
En sinds wanneer werd er door jullie meegelezen dan?
Oh, vandaar dat jullie precies wisten dat Scanman voor de juiste plaatjes ging.quote:Op maandag 4 december 2006 14:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Sommigen van ons al sinds 1999![]()
Hij zal er vast blij mee zijnquote:Op maandag 4 december 2006 14:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
@ Scanman:
Stream 1 & 3 staan nu ook weer in de goede verhouding, scheelt jou weer werk!![]()
scheelt idd veel gesoep, zal nu ook vast meer gecapt wordenquote:Op maandag 4 december 2006 14:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
@ Scanman:
Stream 1 & 3 staan nu ook weer in de goede verhouding, scheelt jou weer werk!![]()
Dat heb ik geen seconde geloofd, hoor, scoren, dat is de hoofdzaak.quote:Op maandag 4 december 2006 14:31 schreef bunnyma het volgende:
Dan wordt het toch echt een weg-treiter programma en ik dacht dat JdM dat juist niet wilde.
Omdat we met de hoofdstream ook nog een kleine thumbstream meesturen. Jullie zien die thumbs alleen niet omdat jullie op die 'illegale' quadsplits kijkenquote:Op maandag 4 december 2006 14:38 schreef scanman01 het volgende:
DGK_redactie, nog een vraagje. Waarom zijn deze streams 448 kbs terwijl ze bij BB altijd 700 waren?
En kunnen jullie even een onopvallend cameraatje monteren in de kast waarvoor Nena zich altijd "veilig voor de streamers" omkleedt? Een goede gelegenheid om dit te doen is als ze met z'n allen naar de miljonairs-fair gaan.quote:Op maandag 4 december 2006 14:38 schreef scanman01 het volgende:
DGK_redactie, nog een vraagje. Waarom zijn deze streams 448 kbs terwijl ze bij BB altijd 700 waren?
Ik denk dat iedereen zit te wachten op een knal ruzie tussen Nat en Nat.quote:Op maandag 4 december 2006 14:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat heb ik geen seconde geloofd, hoor, scoren, dat is de hoofdzaak.
En dat de 2 Natjes nu zo dik zijn zegt niks natuurlijk, Nataaaasia kennende vliegt ze in no time al boderlinend Nathanael naar de strot omdat ie een verkeerd liedje zingt, of te weinig suiker in d'r koffie heeft gedaan.
Da's wel een moment waar ik bij wil zijn, streamwise, zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |