Het was tegen Bartquote:Op maandag 4 december 2006 15:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zei hij dat tegen Nathanael?
Ik vind die drie, Bart, Brian en Natasia net 3 kinderen die hun meester willen plezieren.
En zij weten dat zij hem plezieren door slechte dingen over de andere bewoners te vertellen.
Hebben zij zelf niet in de gaten dat zij zich erg onderdanig opstellen aan Nathanael?
Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Dan zijn ze slimmer dan ik ze had ingeschat.quote:Op maandag 4 december 2006 15:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Het was tegen Bart
hun omgang met Nel heb ik nog niet zo meegekregen
maar ik vermoed dat Bart en Brian het bewust doen om hem een veilig gevoel te geven
quote:Op maandag 4 december 2006 15:33 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan zijn ze slimmer dan ik ze had ingeschat.
Klopt. Dat hebben ze ook al een paar keer aan Nena duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 4 december 2006 15:30 schreef avonne het volgende:
hun omgang met Nel heb ik nog niet zo meegekregen
maar ik vermoed dat Bart en Brian het bewust doen om hem een veilig gevoel te geven
Hmm ben ik dan de enige die via de talpa site kijkt?quote:Op maandag 4 december 2006 14:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Omdat we met de hoofdstream ook nog een kleine thumbstream meesturen. Jullie zien die thumbs alleen niet omdat jullie op die 'illegale' quadsplits kijken![]()
![]()
Het ziet er echt niet uit, hequote:Op maandag 4 december 2006 15:49 schreef Leandra het volgende:
Zie ik nu dat Natasia dr haar nog langer geworden is??
Nieuwe extensions dus??
Daar zal Wilgo blij mee zijn...
Zie Nataasia dat tegen Ilona?quote:Op maandag 4 december 2006 16:10 schreef Fikkert het volgende:
net zo al je je fucking reet wast, zo ga je om met de spullen hier whahahahaha
Tegen Sylvia, maar de manier waarop ze eerst tegen haar tekeer ging...... Sylvia zat op een stoel en zij kwam er ff naast staan.... letterlijk op Sylvia neerkijkend ruzie staan maken.quote:
Ietsjes langer dusquote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef Fikkert het volgende:
oke,... hoe lang gaat het nog duren voor natasia weer een bruut ontploft ??? ... ik schat dat het geen uur meer duurt
slechts een minuut of 12quote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef Fikkert het volgende:
oke,... hoe lang gaat het nog duren voor natasia weer een bruut ontploft ??? ... ik schat dat het geen uur meer duurt
Echt gestoord dat wijf....en Nathanael is een laffe klootzak....hij laat Natasia de kastanjes uit het vuur halen....achterbaks mannetjequote:Op maandag 4 december 2006 16:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ietsjes langer dus![]()
En Sylvia was aan de beurt.
Was wel een leuk opname: Natasia had het over in iemand haar nagels slaan en waar werd er op ingezoomd...... haar nagels![]()
![]()
Natuurlijk kwam Nathanael even meedoen.
Als ik hier teruglees dan zou Fikkert het misschien wel doorgehad hebben uit Natasia dr eigen woorden...quote:Op maandag 4 december 2006 16:18 schreef avonne het volgende:
[..]
slechts een minuut of 12
Hoe zag je dat dat ging gebeuren?
Welke symptomen?
zat meer te denken aan een bitchfight ?quote:Op maandag 4 december 2006 16:19 schreef moowriece het volgende:
Ohhhhh, wat verheug ik me op de dag dat NastyAss gillend en huilend het huis uitrent!!!
hmmm... ze is op een bepaalde manier hyper actief,... tis nu zo vaak gebeurd, nog ff en ik kan aftellenquote:Op maandag 4 december 2006 16:18 schreef avonne het volgende:
[..]
slechts een minuut of 12
Hoe zag je dat dat ging gebeuren?
Welke symptomen?
Psycho-bitch......quote:
Wilgo wil haar allang niet meer, dat was wel duidelijk bij zijn bezoekquote:Op maandag 4 december 2006 16:31 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Psycho-bitch......
Dat wijf spoort echt niet....dat ze ooit haar vriend heeft kunnen strikken, kun je gewoon niet bij met je kop....je zult daar maar mee samen moeten wonen.....zielig voor die kids trouwens....
Wilgo geef haar toch een schop, nu kan het nog.....ik heb medelijden met je....![]()
Denk je dat hij dan gewoon uit vriendelijkheid nog een jaar ofzo op die kinderen gaat passen?quote:Op maandag 4 december 2006 16:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Wilgo wil haar allang niet meer, dat was wel duidelijk bij zijn bezoek
inderdaad,... moeten we nu alles gaan voorkauwenquote:Op maandag 4 december 2006 16:40 schreef scanman01 het volgende:
DGK-Redactie, zap even terug naar Nana AUB !!!
Zag er wel appetijtelijk uit ja.....quote:Op maandag 4 december 2006 16:40 schreef scanman01 het volgende:
DGK-Redactie, zap even terug naar Nena AUB !!!
Nee, pure angst.quote:Op maandag 4 december 2006 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat hij dan gewoon uit vriendelijkheid nog een jaar ofzo op die kinderen gaat passen?
Idd. Ik kan geen verklaring vinden waarom ze zo nodig moesten wegzappen. Op de andere streams gebeurt ook niets, dus dan liever Nena in bikini in beeld.... toch?quote:Op maandag 4 december 2006 16:42 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Zag er wel appetijtelijk uit ja.....![]()
geen idee, misschien is hij een man die zijn beloftes nakomt.quote:Op maandag 4 december 2006 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat hij dan gewoon uit vriendelijkheid nog een jaar ofzo op die kinderen gaat passen?
ze zijn natuurlijk zo aardig om nena ff te helpen met dr zonquote:Op maandag 4 december 2006 16:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd. Ik kan geen verklaring vinden waarom ze zo nodig moesten wegzappen. Op de andere streams gebeurt ook niets, dus dan liever Nena in bikini in beeld.... toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |