en heeft er nog iemand tips voor patje30?quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:38 schreef texelonia het volgende:
Zondag vieren we Sinterklaas, met mijn ouders en zus. We doen niet aan surprises, maar het leek me leuk om samen met Noah voor mijn ouders en zus wel een surprise te maken. Leuk, knutselen, tekenen, verven en plakken, dacht ik. Verkeerd gedacht dusNoah wilde alleen dingen doen die niet mocht, en vervolgens dus alleen maar janken. Niks gezellig dus
Denk je je kind dan een plezier mee te doen, want van míj hoefden die surprises ook heus niet. Uiteindelijk was ik het zo zat dat ik hem (krijsend) in bed heb gelegd. Even vergeten dat ie nog niet eens gegeten had
![]()
en het ging over zindelijk worden in belgie en nederland, ietswat offtopic dusch.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:46 schreef patje30 het volgende:
Heeft iemand van julle nog suggesties/tips voor bedplassende kinderen???
ik trek het niet meer hoor, elke dag een dekbed, dekbedovertrek, hoeslaken en kussen! moeten wassen....
ik laat tony al savonds voordat ik naar bed ga nog een keer plassen, trek hem zodra ik wakker ben meteen zijn bed uit, en nog ben ik te laat dan! na het eten krijgt hij geen drinken meer, ik laat het licht in de gang en badkamer de hele nacht voor hem aan zodat als hij wel wakker wordt hij naar de wc durft....![]()
wat kan ik nog meer doen? ik ben echt door alle trukjes heen... hellup!!!!!!!!!!!!! :'(
ik laat hem nu al zelf zijn bed afhalen zodat hij doorheeft wat een werk het eigenlijk allemaal is.... en niets helpt!!!!!!
boos worden niet, paaien niet....kadotjes beloven... straffen.... niets!!!!!
Luier draagt hij al s'nachts en dan haal ik die drynightys voor hem, maar de plassen die hij doet zijn zo groot dat ook die luier het niet allemaal tegen houd!quote:Op zondag 3 december 2006 13:49 schreef Spekkiemonster het volgende:
luier aan snachts patty?
en als je genoeg lijm gebruikt, blijft je peuter dan niet gewoon aan de muur hangen? spotje erop, abstracte kunst aan de muur!quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef Mwanatabu het volgende:
Hier live verslag van een ontspannen voedingssessie inclusief rellende peuter die complete lijmpotten over de grond keilt om maar zo ergerlijk mogelijk te zijn.
Maw: jammer dat ik geen behang heb, lijm is er immers genoeg
ik ga inderdaad een afspraak maken met de huisarts. ook vanmorgen was het weer helemaal mis....quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Patje er zijn speciale luiers te krijgen voor grotere kindjes/mensen bij thuiszorgwinkels dacht ik.
En sowieso bezoekje huisarts is ook wel practisch, want misschien heeft het wel een medische oorzaak die door onderzoek en juiste behandeling verholpen kan worden?
Ik was al even bezig geweest om de wirwar van wel of niet verzekerde dingen van mijn verzekeringsmaatschappij door te spitten, maar was het nog niet tegen gekomen.... Er stond mij namelijk bij dat die inderdaad vergoed worden, maar alleen als het door de dokter wordt voorgeschreven. (dacht ik)quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
Zo'n plaswekker "voelt" toch aan wanneer het kind moet plassen? ... zo leert het kind ook hoe zijn blaas reageert .... een soort training.
Misschien toch een idee pat ... dan leert hij zelf aanvoelen wanneer de drang er is en gaat dan vanzelf wellicht ....? worden die dingen eig. vergoed?
nou ik heb dus een nieuw matras voor meneer gekocht, en ik heb om het matras het plastic laten zitten! hihi, molton en hoeslaken erover, en klaar is patje....quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:06 schreef Babygirl het volgende:
*weer ff uit lurkstand springt*
Patje30, ik heb hier een 1x gebruikte plaswekker liggen.
Je mag hem voor een zachtprijsje overnemen als je wilt.
Hij is dus 1 keer gebruikt en niet nat geweest.
Mijn zoon is inmiddels 10 jaar en bij ons heeft dit bedplassen tot 9 1/2 jaar geduurt en ineens was het over....Hij heeft ook medicijnen voorgeschreven gekregen (de neusspry) maar die werkte helemaal niet.
Maar goed ik weet dus hoe wanhopig je je voelt.
Ik weet niet of je ze al gebruik, maar bij de hema kan je speciale hoezen kopen voor je matras.
Maar goed, als je wilt hoor ik het wel.
Groetjes Babygirl.
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:45 schreef Mwanatabu het volgende:
Dit topic is te mooi om weg te zinken in mijn AT!
Hier net even naar buiten gesneakt met Verse Baby en Kleine Grote Broer van Verse Baby. Beeb in 12 lagen kleding onder 3 lagen dekens plus kruik, peuter naast de wandelwagen en hobbelen maar richting Lidl.
In de Lidl had ik twee ware engeltjes. Mini sliep en Maxi lachte iedereen lief toe en was superbeleefd: "Hallo mevrouw!" en "Pardon!" toen hij tegen iemand aanliep. Bij de kassa de juf netjes gegroet, schapjes helpen inpakken, bonnetje aanpakken, netjes dankjewel en tot ziens mevrouw.
Het keerpunt: de schuifdeuren gaan open, ik wend de steven richting huis en...
"IK WIL IN DE HELIKOPTEEEEER! IIIIIHHHH JANK! KRIJS!" wijst hij naar dat stomme kuthobbelapparaat bij het Kruidvat. Hij rukt aan mijn jas, de kinderwagen, schudt en trekt daaraan, slaat, krabt. Mensen die passeren blijven met open mond staan kijken. Ik pel zijn vingers van de duwstang van de kinderwagen en probeer door te lopen, hij klauwt zich weer vast, trekt de wagen bijna om, ik opnieuw zijn breekbare kleine poezelvingertjes loshalen en strak doorlopen. Dit maal 500. Tot bijna thuis. Op de hoek deed hij natuurlijk weer normaal, zodat de malle buurvrouw (die nog steeds niet doorheeft dat ik zwanger was en nu een kind heb) mij nog even fijn kon aanspreken.
Vanavond spinazie! Dat zal ze leren, de krengen![]()
Ik heb spinazie altijd lekker gevonden.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:45 schreef Mwanatabu het volgende:
Dit topic is te mooi om weg te zinken in mijn AT!
Hier net even naar buiten gesneakt met Verse Baby en Kleine Grote Broer van Verse Baby. Beeb in 12 lagen kleding onder 3 lagen dekens plus kruik, peuter naast de wandelwagen en hobbelen maar richting Lidl.
In de Lidl had ik twee ware engeltjes. Mini sliep en Maxi lachte iedereen lief toe en was superbeleefd: "Hallo mevrouw!" en "Pardon!" toen hij tegen iemand aanliep. Bij de kassa de juf netjes gegroet, schapjes helpen inpakken, bonnetje aanpakken, netjes dankjewel en tot ziens mevrouw.
Het keerpunt: de schuifdeuren gaan open, ik wend de steven richting huis en...
"IK WIL IN DE HELIKOPTEEEEER! IIIIIHHHH JANK! KRIJS!" wijst hij naar dat stomme kuthobbelapparaat bij het Kruidvat. Hij rukt aan mijn jas, de kinderwagen, schudt en trekt daaraan, slaat, krabt. Mensen die passeren blijven met open mond staan kijken. Ik pel zijn vingers van de duwstang van de kinderwagen en probeer door te lopen, hij klauwt zich weer vast, trekt de wagen bijna om, ik opnieuw zijn breekbare kleine poezelvingertjes loshalen en strak doorlopen. Dit maal 500. Tot bijna thuis. Op de hoek deed hij natuurlijk weer normaal, zodat de malle buurvrouw (die nog steeds niet doorheeft dat ik zwanger was en nu een kind heb) mij nog even fijn kon aanspreken.
Vanavond spinazie! Dat zal ze leren, de krengen![]()
Dat is mijn ervaring ook, dan zit je jezelf ook maar op te naaien tot je continu in de viswijven-modus zit en overal op gaat reageren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:26 schreef Githa het volgende:
Maar is dat niet standaard Angel22, dat ze bij een ander veel beter luisteren?
Het is natuurlijk niet leuk als je steeds zo moet inspringen, maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk. Je zegt zelf al dat het steeds de eerste twee dagen dat ze bij elkaar zijn gebeurd. Voor de kinderen natuurlijk ook steeds een periode van omschakeling, wie weet hebben ze daar wel meer moeite mee.
Misschien kan een betere voorbereiding helpen? ... dat ze beter weten wanneer hun stiefbroertje komt en hoelang en misschien ook al een beetje een planning maken van wat ze kunnen gaan doen.
Daarnaast denk ik dat wat Oblivion aangeeft een hele goede aanpak is, pluk er gewoon één uit en ga daar wat mee doen en rouleer dat.
Ik denk dat drie bijelkaar te veel is en ze bewust of onbewust een strijd gaan leveren.
Ik zou het gewoon doorzetten Angel en dat iets leuks doen met één hoeft niet zo actief te zijn, dan kan ook een boekje lezen zijn of gewoon samen tv kijken.
Mopperen en straffen zorgt er op zo'n dag vaak voor dat je helemaal niet meer uit die neerwaartse spiraal komt...succes iig![]()
Ik geloof je, maar het is ook een kwestie van volhouden, jij moet de langste adem hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2006 06:11 schreef Angel22 het volgende:
oblivion geloof me dat hebben we al geprobeerd...
Het vreemde alleen is... zodra we dus met zijn allen bij opa en oma zijn dan gaat het WEL goed. Dan zijn ze wel lief aan het spelen en dan gebeurd er ook wel eens wat maar dan hoef je ze niet continue uit elkaar te houden.
het hele sorry dan ben je er vanaf verhaal heeft bij mij ook een tijd gespeeld, eerst van alles uitspoken, dan sorry zeggen want je komt er dan toch mee weg....quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:33 schreef kozakken het volgende:
Dat dwarse heeft hier bijna twee maanden geduurd ivm de nieuwe situatie met Romme erbij. Had Liam dat ook niet, staat me bij. En Fleur van Chacama?
Och Lois....
Hier ben ik, in het kader van veel, veel behang, vanmiddag naar de bieleteek getogen..... Met een boek in tienduizend stukjes gescheurd tijdens zijn 'middagslaapje'. We kwamen er 's avonds pas achter (met ondertussen al een buil op zijn hoofd door de val, dus konden we ook niet echt 'boos worden') omdat hij alles onder zijn dekbed had verstopt....![]()
En achteraf hebben we het er vandaag wel met hem over gehad, maar dat is toch anders.
Hij heeft wel sorry gezegd, maar heb het idee dat hij denkt dat hij daarmee met heel veel wegkomt.
Oh ja. Krijg jij dan ook al visioenen van plietsies die hem terug komen afleveren omdat jij [insert huiltoon hier] gefaald hebt bij de opvoeding?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:19 schreef Belana het volgende:
kennen jullie dat? dat de hele dag alleen nog maar vechten is? dat je heel consequent bent geweest altijd, vanaf het begin, maar dat het toch geen enkele indruk maakt? Dat je kind iedere 5 minuten op de trap zit en iedere 5 minuten beterschap beloofd om vervolgens net zo hard weer het bloed onder je nagels vandaan te trekken? dat je alleen nog maar kan denken aan bedtijd of eigenlijk, aan de tijd dat ze 18 zijn en de deur uit gaan?
peuters... je moet geduldig zijn, niet schreeuwen maar op authoritaire toon spreken en op ooghoogte, echt, dat helpt.... NOT!!
het is nu bedtijd, ff rust... morgen weer een verse dag....
haha, nou visioenen dan net niet, maar af en toe denk ik ook weleens vooruit...quote:Op zondag 18 februari 2007 21:35 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh ja. Krijg jij dan ook al visioenen van plietsies die hem terug komen afleveren omdat jij [insert huiltoon hier] gefaald hebt bij de opvoeding?![]()
![]()
vooral negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:44 schreef lady-wrb het volgende:
zou het ook niet een beetje met zijn nieuwe broertje te maken kunnen hebben? dattie zijn plekkie op zijn manier denkt te moeten verdedigen?
en negatieve aandacht is ook aandacht?
herkenbaarquote:Op zondag 25 februari 2007 21:12 schreef Belana het volgende:
en als ik dan mijn lieve lachende babietje zie kan ik me niet voorstellen dat die over 2,5 jaar ook zo is he
dat zou ik niet kunnen....quote:Op maandag 26 februari 2007 19:45 schreef Stiekemurd het volgende:
Waarom is het altijd meteen "Nee" als je iets vraagt en moet je elke keer zeggen... "Mama telt tot 3" of " mama vraagt het nog 1 keer"...Pffff brandende schouderbladen hier... Ik heb haar voor het eerst zonder een verhaaltje voor te lezen op bed gelegd.. En ik voel me er niet goed bij...
Maar als ik toegeef dan is het de volgende keer weer zo....
Ze zei niet eens "daaag mama"...![]()
Als ik er eentje wegens verregaand onmogelijk gedrag zonder het gebruikelijke ritueel in bed geknikkerd heb, dan ga ik 10 minuten later nog even zeggen dat ik niet meer boos ben en een knuffel doen. Hebben ze toch straf gehad (anders gaan ze maar door) en liggen ze niet 1,5 uur hysterisch na te snikken enzo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat zou ik niet kunnen....
ik sta erop dat we alles uitgesproken/afgeknuffeld hebben voor er geslapen wordt of als ik hem ergens achter laat. en ook altijd gedag zeggen.
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Het gaat helaas wat minder goed met het slapen van Twan. Het begon woensdagmorgen met 4:50 uur en elke dag een half uurtje ongeveer langer. Vanmorgen was het 6:50 uur.
Ik ben erna toch ook maar even gaan kijken, maar ze sliep al. Kind was helemaal doodop. Vanmorgen kreeg ik wel weer 2 armpjes om mij heen dus we waren weer vriendjesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat zou ik niet kunnen....
ik sta erop dat we alles uitgesproken/afgeknuffeld hebben voor er geslapen wordt of als ik hem ergens achter laat. en ook altijd gedag zeggen.
Dan voel je je echt in de maling genomen he.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:07 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil alleen maar even zeggen dat ik het vandaag he-le-maal gehad heb met die twee monsters. Probeer een leuke en lieve moeder te zijn: tosties maken, knutselen, spelen, niet meteen alles verbieden, veel geduld hebben..... lopen ze me alleen maar te etteren!
Even de figuurlijke zweep er weer over komende week denk ik.
Oh ja, ik ken het...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:07 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil alleen maar even zeggen dat ik het vandaag he-le-maal gehad heb met die twee monsters. Probeer een leuke en lieve moeder te zijn: tosties maken, knutselen, spelen, niet meteen alles verbieden, veel geduld hebben..... lopen ze me alleen maar te etteren!
Even de figuurlijke zweep er weer over komende week denk ik.
Tinkepink, ik vind dit ook een geweldige tijd hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Wat een droomtijd! Dat hebben wij nog nooit gehaald met Thomas! Ik knijp al in mijn handen met 06.30.
En Thomas is dus al ruim 2,5![]()
Om mee te meppen dan toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:19 schreef Leah het volgende:
Hier was ook een rolletje behang aan de orde geweest![]()
.
Om mee te beginnen.
Je mag hier van mij best rellen hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 10:51 schreef sanni het volgende:
Ik lees " Stoomafblaastopic# " dus ik denk: RELLEN..blijkt het over
behangspul e.d. tegaan![]()
![]()
Overnieuw?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:10 schreef Genuivere het volgende:
faaaaase, en met drie en half beginnen ze weer overnieuwoh ja hebben jullie nog geluk met die jongetjes, want ik ben er nu achter dat meisjes echt vreselijk kunnen gillen als ze hun driftkoppie in de strijd gooien...niet leuk meer.
Nog een half jaartje tot school te gaan![]()
Twee dagen? Lucky you!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:37 schreef Leah het volgende:
Hahaha! Ik zat er net ook al over na te denken. Het is een grote doorlopende fase hier.
Gelukkig is het soms twee dagen niet zo.
Hier ook gillen idd (met name Freek) en als ie dan naar boven gestuurd wordt, gaat ie nog even fijn spugen en "stomme piemel!" roepen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:42 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Twee dagen? Lucky you!Ach nee, het valt best mee hoor, maar helaas heb ik er 1 tussen zitten (en het is niet mijn dochter) die kan gillen als een keukenmeid als iets niet gaat zoals gewenst, en ik heb eigenlijk de hoop opgegeven dat die fase ooit ophoudt...
quote:
Ja Spuug, jij mag hier helemaal niet posten joh! Jij had een imago hoog te houden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:44 schreef Belana het volgende:
en ik had toch echt de illusie dat jij de ideale kinderen had spuug
Ik ben vandaag nogal geschrokken dat iemand me een Els vond. Dus ik moet nodig van een moedertjesbeeld af.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:54 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ja Spuug, jij mag hier helemaal niet posten joh! Jij had een imago hoog te houden.
Definieer een Els? Is het heel ergquote:
Ik noem: een bloemetjesjurk incl bijpassende centuur!quote:
Aaahh? Ik wil zo graag weten of ik ook een Els ben?quote:
Oja herkenning "da hadduh wuh nie afgesproken! Ik ben nie trots op jou hoor!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:09 schreef bixister het volgende:
kom ik weer met m'n 'ik ken een...' maar ik had op de middelbare school een beste vriendin Els en die was erg leuk! hoewel ze later minder leuk bleek trouwens toen ze me volledig liet zitten voor dr nieuwe vriendje. maar allez.
om maar weer even ontopic te gaan. piet spreekt mij ook toe als ik boos op 'm ben: "zo mág jij niet tegen me praten mama. dat is NIET de afspraak!!"
Dat ben je irl niet en zo kom je op Fok ook niet over. Trust me.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:13 schreef Leah het volgende:
[..]
Aaahh? Ik wil zo graag weten of ik ook een Els ben?
Maar jij ook nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:16 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat ben je irl niet en zo kom je op Fok ook niet over. Trust me.
Sven tegen mij: "Wat gil je hard mama, ben je boos ofzo?"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:09 schreef bixister het volgende:
om maar weer even ontopic te gaan. piet spreekt mij ook toe als ik boos op 'm ben: "zo mág jij niet tegen me praten mama. dat is NIET de afspraak!!"
* easy-going bestelling bij Wehkamp cancelled.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik sluit me alleen aan bij het Elskliekje als regel nummer 1 een verbod op bloemetjesjurken met ceintuur is. Maar verder: laten we trots zijn op de Els die in een ieder van ons zit!
Aangepaste regel 1: bloemetjesjurken met ceintuur mogen alleen binnenshuis met de gordijnen dicht gedragen worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:41 schreef easy-going het volgende:
[..]
* easy-going bestelling bij Wehkamp cancelled.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Aangepaste regel 1: bloemetjesjurken met ceintuur mogen alleen binnenshuis met de bloemetjesgordijnen dicht gedragen worden.
We hebben rolluikenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:50 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
HoBloemetjesgordijnen gaan echt te ver. Dat zien ze aan de buitenkant namelijk.
Ach jee, wil Sven zo graag ook een Els zijn?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:54 schreef easy-going het volgende:
[..]
We hebben rolluiken
Had ik er al bijverteld dat het bestelde bloemetjesjurkje maat 104 heeft(even ontopic blijvend
)
Aangezien bijna alle zinnen die hij vandaag sprak met "Ik wil ... " begonnen, zou die optie er best bij kunnen zitten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ach jee, wil Sven zo graag ook een Els zijn?
hou dr eens overdag wakker. misschien slaapt ze 's nachts dan beter. je hebt kinderen die de dag en nacht omdraaien.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:36 schreef Ladybos het volgende:
Gelukkig slaapt ze eindelijk, nou maar hopen dat ze vanmiddag niet weer te lang slaapt en vannacht dus weer niet wil slapen. We zijn begonnen met homeopatische korreltjes omdat ze zo slecht slaapt en volgens de homeopaat kan dit een teken zijn dat het juist heel goed werkt. Kon wel enkele dagen duren
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:36 schreef Ladybos het volgende:
Gelukkig slaapt ze eindelijk, nou maar hopen dat ze vanmiddag niet weer te lang slaapt en vannacht dus weer niet wil slapen. We zijn begonnen met homeopatische korreltjes omdat ze zo slecht slaapt en volgens de homeopaat kan dit een teken zijn dat het juist heel goed werkt. Kon wel enkele dagen duren
Als ze 's middags slaapt is dat meestal maar een uurtje, en helemaal wakker houden lukt dus niet, gistermiddag had ze dus alleen maar een dutje gedaan in de auto van een half uurtje, vandaar dat ze om 5 uur in slaap viel en echt niet wakker te houden was.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hou dr eens overdag wakker. misschien slaapt ze 's nachts dan beter. je hebt kinderen die de dag en nacht omdraaien.
Dat is natuurlijk maar te doen tot een zekere leeftijd, daarna moeten (whahahahaha) ze "gewoon" luisteren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:36 schreef Martineke het volgende:
en de deur op slot doen totdat ze slaapt?
Ik heb mijn halve melkgebit ooit eens verloren op zo'n ondingquote:en glazen tafeldie hebben wij de deur uit gedaan toen Maxim een klimactie erop deed.
daar is maxim er 1 vanquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef bixister het volgende:
ik doe de traphekjes op de verdieping waar de kinderen zijn standaard dicht. of ze nou wel of niet die deur al open kunnen krijgen (anna kan sinds kort trouwens ook bij de klinken). maar ik heb ook wel eens van kinderen gehoord die daar dan weer overheen beginnen te klauteren. deur op slot zou ik denk ik ook niet zo gauw doen.
ow jeequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:22 schreef poemojn het volgende:
Myrthe heeft vandaag een bieb-boek kapot gekniptmet een plastic schaartje (dat ze daarna mocht inleveren), omdat ze vond dat ik te lang met Juliette bezig was
Dankjewelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:19 schreef Jelief het volgende:
HEt is een faaaseeee
Ja hoor, het is een faaaaase, nog een jaar of 4quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:16 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik wil het horen: het is toch een faaaaaaaaase? *smeek*
Ik moest hier even om lachenquote:Op maandag 19 februari 2007 06:33 schreef Belana het volgende:
ja maar Liam is drie-hieeeee![]()
het is dus: ik ben twee en ik zeg nee, ik ben drie en ik wilnie?
wat zwordt vier dan? het interesseert me geen sier?
Kan hij nog niet terugdraaien of ligt het aan het bed? Niet vervelend bedoeld hoor, maar ik vraag het me gewoon af, want Dean draait nu met 3,5 maand al van buik naar rug en vice versa, is dat dan zo snel?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:16 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Geen behang, geen plaksel. Gewoon de deur achter mezelf dicht doen en beneden in de kamer stoom afblazen!!!
De afgelopen tijd is Kendahl aan het rommelen met eten. Hij wil niet, hij huilt, hij wil wel, maar toch niet. Drama, drama, drama! PV en Bels met handen in haren.
Op het aankleedkussen worstelen om de luier om te doen, terwijl Kendahl onder mijn handen zich steeds op zijn buik draait en wegkruipt. Grrrrrr.....
Ook op zijn buik in bed en dan van streek zijn omdat hij niet terug kan draaien. Feitelijk is het bed te smal voor zijn capriolen.
Ik wil het horen: het is toch een faaaaaaaaase? *smeek*
Dat begrijp ik, vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:06 schreef Martineke het volgende:
ieder kind is anders Vivi.
Ik ben een beetje bang dat hij heel hard omvalt... gisteren hoorde ik al een keer een harde klap en toen ik ging kijken, lag hij op te laden voor zijn kreet. Hij was paars en hij zweette enorm. Maar ik schijn dat vroeger ook te hebben gedaan, dus ik schrok niet echt. Ik kreeg zelf vroeger spontaan koorts van het brullen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
PV Twan deed dat ook weleens.... ik ging dan gewoon naar beneden en hem laten staan. Als ze moe zijn, gaan ze vanzelf wel liggen. Soms kunnen ze meer dan je denkt... Maar gelukkig viel ie toch snel in slaap.
Ik heb wat Twan betreft trouwens de laatste tijd geen behang en lijm meer nodig, gelukkig. Hij heeft af en toe zn nukkige momenten, maar wie heeft dat niet?
Ja, daar doet hij het prima. Denk ook dat hij zich daar goedhoudt en dan hier alles eruit gooit ofzo...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Het is vast een faaaaaaaaaaase!
Vraag even hoe het op school gaat..
Dat kan niet, jullie hebben bels nodig voor in MUZ. Dat kritische modje kunnen jullie niet missenquote:
Vervang "hij" door "zij" en je beschrijft mijn avondquote:Op donderdag 6 december 2007 12:38 schreef Sugar het volgende:
Jaaaaaa, ik ben er!
![]()
![]()
![]()
Waarom
Slaapt
Mijn
Driftkikkervisje
Niet
NU
Terwijl
Hij
Heel
Honds-
Moe
MOET
Zijn?
![]()
![]()
dat is hier dus nu aan de gangquote:Op donderdag 6 december 2007 12:38 schreef Sugar het volgende:
Jaaaaaa, ik ben er!
![]()
![]()
![]()
Waarom
Slaapt
Mijn
Driftkikkervisje
Niet
NU
Terwijl
Hij
Heel
Honds-
Moe
MOET
Zijn?
![]()
![]()
Ja, moet ik idd doenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:27 schreef Vivi het volgende:
Mwana, wil je eens wat vaker komen, en foto's posten!
zijn die 13 uur al voorbij dan?quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Als het goed is is mannie nu thuis en kun jij je nest in
Het was om 13.00 uur maar die om was weggevallenquote:
Speciale combi-aanbieding!!!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:12 schreef Leah het volgende:
Gratis af te halen, twee kinderen in het bezit van een verschrikkelijk stomme moeder, aangekondigd met een niet nader te noemen aantal decibellen.
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, gebruiksaanwijzing niet aanwezig.
Hoi (nu al, ja nu al) Paradijsvogeltje. Ik ben hier idd spaarzaam maar ik lurk welquote:Op maandag 2 juni 2008 22:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:hihihihi....
sorry, ik mag niet lachen.
mwana, hoe is het met je? ik zie je niet zo vaak. of kijk ik niet goed?
Die ouders hebben dat waarschijnlijk ook door. Stuur ze eens een rekening voor geleverde pedagogische diensten (incl. onkostenvergoeding voor het behang)quote:Op zondag 20 juli 2008 14:48 schreef Mwanatabu het volgende:
Ze is ook maar 4 enzo en die ouders verpesten r en ze heeft inmiddels wel door dat ze bij mij niet wegkomt met die shit en ze gedraagt zich al beter daardoor, maar soms op die regenachtige dagen als ik haar hoofdje zie verschijnen boven het tuinhek, dan ruik ik die behanglijm al, vat u hem?
Mwana, dit willen wij helemaal niet horen. Het is gewoon een fase.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Het is welzeker het weer dames. Mijn middelste had zijn kamer verbouwd tot een impressie van Zuid-Ossetië heden ten dage en is met veel gekrijs een gejank ("Ik ben veel te moe en klein en ziehiehielig om op te ruimen, zie je dat niet?!?") aan het puinruimen en ik zit hier de stress van me af te fokken.
Faaaase sure hij is vijf en het is vanaf anderhalf al zo soms
nee hoor geen plaatselijke bui, hier is er een aan het krijsen die wil niet meer slapenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:29 schreef dutchie het volgende:
[..]
Mwana, dit willen wij helemaal niet horen. Het is gewoon een fase.![]()
Wel opvallend trouwens dat deze buien zich ophouden in de omgeving Zwolle.
Kunnen we hier spreken van een plaatselijke bui?
Morgen gaat het vast beter.
Een van mijn grootste irritaties: je fruit laten wassen/schillen/snijden en het dan na 1 hap op de grond flikkeren (bij voorkeur ergens waar een ander er later overheen loopt/uitglijdt/de smurrie verder door het huis loopt) of verklaren: ik heb er toch geen zin in mama.....quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:26 schreef Popples het volgende:
...
tomaten van de kast plukken en laten springen,alle bananen open maken, alle aardbeien over de grond laten rollen,...
Oh, daar doet ie het ook hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:29 schreef Brighteyes het volgende:
Er wordt achter me gezegd 'het is veel erger als ze dat in een supermarkt doen'.
Ik vind hem eigenlijk wel schattig hoor!
Nou zegquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is jouw vleugje 'Vivi' die je hem mee gegeven hebt.
Da's ook een goeie uitleg ja!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:39 schreef Leah het volgende:
Hahaha Viev. Heel erg herkenbaar.
Het goede nieuws is dat je je door dit gedrag automatisch iets minder gaat focussen op de moederliefde.
Wat ik bedoel, ik lees en hoor veel moeders die zich niet voor kunnen stellen dat je je kind uiteindelijk vrij relaxt los gaat laten. Dat komt omdat ze zich zo gaan gedragen, dat je het zelf wel doet
Wat een raar kind heb jij Yp!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:39 schreef YPPY het volgende:
Anna heeft het filmpje van Dean al 3 keer gekeken en wil nog eens.
ik vermoed een wat gematigder karakterquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:54 schreef Vivi het volgende:
Misschien is dit de warming up voor als ie echt twee is?
Ah, dat was waarschijnlijk net zoiets als Christan toen twee en een pot vaseline?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:56 schreef Leah het volgende:
Heel even vanwege de voorgaande discussie
Een peuter en een blikje Purol.
Hahaaaaah jaaaaah!!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:42 schreef dutchie het volgende:
Leah, Vief
E.T. ik vind het rot voor je, maar ik vind het fijn dat ik niet de enige ben die dit meemaakt.
Maar goed, het was me het dagje wel weer zeg.
Ben blij dat ze vandaag weer naar school/kdv zijn. Even weer wat routine erin, want het is ook wel een puinhoop geweest deze vakantie.
Achteraf weet je ook wel dat het niet alleen maar aan het kind ligt, maar een groot deel bij jezelf.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
JezusKon je hem niet wurgen toen je eenmaal zag dat hij niets mankeerde? Gewoon alsnog ff, zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |