Ik noem: een bloemetjesjurk incl bijpassende centuur!quote:
Aaahh? Ik wil zo graag weten of ik ook een Els ben?quote:
Oja herkenning "da hadduh wuh nie afgesproken! Ik ben nie trots op jou hoor!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:09 schreef bixister het volgende:
kom ik weer met m'n 'ik ken een...' maar ik had op de middelbare school een beste vriendin Els en die was erg leuk! hoewel ze later minder leuk bleek trouwens toen ze me volledig liet zitten voor dr nieuwe vriendje. maar allez.
om maar weer even ontopic te gaan. piet spreekt mij ook toe als ik boos op 'm ben: "zo mág jij niet tegen me praten mama. dat is NIET de afspraak!!"
Dat ben je irl niet en zo kom je op Fok ook niet over. Trust me.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:13 schreef Leah het volgende:
[..]
Aaahh? Ik wil zo graag weten of ik ook een Els ben?
Maar jij ook nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:16 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat ben je irl niet en zo kom je op Fok ook niet over. Trust me.
Sven tegen mij: "Wat gil je hard mama, ben je boos ofzo?"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:09 schreef bixister het volgende:
om maar weer even ontopic te gaan. piet spreekt mij ook toe als ik boos op 'm ben: "zo mág jij niet tegen me praten mama. dat is NIET de afspraak!!"
* easy-going bestelling bij Wehkamp cancelled.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik sluit me alleen aan bij het Elskliekje als regel nummer 1 een verbod op bloemetjesjurken met ceintuur is. Maar verder: laten we trots zijn op de Els die in een ieder van ons zit!
Aangepaste regel 1: bloemetjesjurken met ceintuur mogen alleen binnenshuis met de gordijnen dicht gedragen worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:41 schreef easy-going het volgende:
[..]
* easy-going bestelling bij Wehkamp cancelled.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Aangepaste regel 1: bloemetjesjurken met ceintuur mogen alleen binnenshuis met de bloemetjesgordijnen dicht gedragen worden.
We hebben rolluikenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:50 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
HoBloemetjesgordijnen gaan echt te ver. Dat zien ze aan de buitenkant namelijk.
Ach jee, wil Sven zo graag ook een Els zijn?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:54 schreef easy-going het volgende:
[..]
We hebben rolluiken
Had ik er al bijverteld dat het bestelde bloemetjesjurkje maat 104 heeft(even ontopic blijvend
)
Aangezien bijna alle zinnen die hij vandaag sprak met "Ik wil ... " begonnen, zou die optie er best bij kunnen zitten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ach jee, wil Sven zo graag ook een Els zijn?
hou dr eens overdag wakker. misschien slaapt ze 's nachts dan beter. je hebt kinderen die de dag en nacht omdraaien.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:36 schreef Ladybos het volgende:
Gelukkig slaapt ze eindelijk, nou maar hopen dat ze vanmiddag niet weer te lang slaapt en vannacht dus weer niet wil slapen. We zijn begonnen met homeopatische korreltjes omdat ze zo slecht slaapt en volgens de homeopaat kan dit een teken zijn dat het juist heel goed werkt. Kon wel enkele dagen duren
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:36 schreef Ladybos het volgende:
Gelukkig slaapt ze eindelijk, nou maar hopen dat ze vanmiddag niet weer te lang slaapt en vannacht dus weer niet wil slapen. We zijn begonnen met homeopatische korreltjes omdat ze zo slecht slaapt en volgens de homeopaat kan dit een teken zijn dat het juist heel goed werkt. Kon wel enkele dagen duren
Als ze 's middags slaapt is dat meestal maar een uurtje, en helemaal wakker houden lukt dus niet, gistermiddag had ze dus alleen maar een dutje gedaan in de auto van een half uurtje, vandaar dat ze om 5 uur in slaap viel en echt niet wakker te houden was.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hou dr eens overdag wakker. misschien slaapt ze 's nachts dan beter. je hebt kinderen die de dag en nacht omdraaien.
Dat is natuurlijk maar te doen tot een zekere leeftijd, daarna moeten (whahahahaha) ze "gewoon" luisteren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:36 schreef Martineke het volgende:
en de deur op slot doen totdat ze slaapt?
Ik heb mijn halve melkgebit ooit eens verloren op zo'n ondingquote:en glazen tafeldie hebben wij de deur uit gedaan toen Maxim een klimactie erop deed.
daar is maxim er 1 vanquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef bixister het volgende:
ik doe de traphekjes op de verdieping waar de kinderen zijn standaard dicht. of ze nou wel of niet die deur al open kunnen krijgen (anna kan sinds kort trouwens ook bij de klinken). maar ik heb ook wel eens van kinderen gehoord die daar dan weer overheen beginnen te klauteren. deur op slot zou ik denk ik ook niet zo gauw doen.
ow jeequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:22 schreef poemojn het volgende:
Myrthe heeft vandaag een bieb-boek kapot gekniptmet een plastic schaartje (dat ze daarna mocht inleveren), omdat ze vond dat ik te lang met Juliette bezig was
Dankjewelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:19 schreef Jelief het volgende:
HEt is een faaaseeee
Ja hoor, het is een faaaaase, nog een jaar of 4quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:16 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik wil het horen: het is toch een faaaaaaaaase? *smeek*
Ik moest hier even om lachenquote:Op maandag 19 februari 2007 06:33 schreef Belana het volgende:
ja maar Liam is drie-hieeeee![]()
het is dus: ik ben twee en ik zeg nee, ik ben drie en ik wilnie?
wat zwordt vier dan? het interesseert me geen sier?
Kan hij nog niet terugdraaien of ligt het aan het bed? Niet vervelend bedoeld hoor, maar ik vraag het me gewoon af, want Dean draait nu met 3,5 maand al van buik naar rug en vice versa, is dat dan zo snel?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:16 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Geen behang, geen plaksel. Gewoon de deur achter mezelf dicht doen en beneden in de kamer stoom afblazen!!!
De afgelopen tijd is Kendahl aan het rommelen met eten. Hij wil niet, hij huilt, hij wil wel, maar toch niet. Drama, drama, drama! PV en Bels met handen in haren.
Op het aankleedkussen worstelen om de luier om te doen, terwijl Kendahl onder mijn handen zich steeds op zijn buik draait en wegkruipt. Grrrrrr.....
Ook op zijn buik in bed en dan van streek zijn omdat hij niet terug kan draaien. Feitelijk is het bed te smal voor zijn capriolen.
Ik wil het horen: het is toch een faaaaaaaaase? *smeek*
Dat begrijp ik, vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:06 schreef Martineke het volgende:
ieder kind is anders Vivi.
Ik ben een beetje bang dat hij heel hard omvalt... gisteren hoorde ik al een keer een harde klap en toen ik ging kijken, lag hij op te laden voor zijn kreet. Hij was paars en hij zweette enorm. Maar ik schijn dat vroeger ook te hebben gedaan, dus ik schrok niet echt. Ik kreeg zelf vroeger spontaan koorts van het brullen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
PV Twan deed dat ook weleens.... ik ging dan gewoon naar beneden en hem laten staan. Als ze moe zijn, gaan ze vanzelf wel liggen. Soms kunnen ze meer dan je denkt... Maar gelukkig viel ie toch snel in slaap.
Ik heb wat Twan betreft trouwens de laatste tijd geen behang en lijm meer nodig, gelukkig. Hij heeft af en toe zn nukkige momenten, maar wie heeft dat niet?
Ja, daar doet hij het prima. Denk ook dat hij zich daar goedhoudt en dan hier alles eruit gooit ofzo...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Het is vast een faaaaaaaaaaase!
Vraag even hoe het op school gaat..
Dat kan niet, jullie hebben bels nodig voor in MUZ. Dat kritische modje kunnen jullie niet missenquote:
Vervang "hij" door "zij" en je beschrijft mijn avondquote:Op donderdag 6 december 2007 12:38 schreef Sugar het volgende:
Jaaaaaa, ik ben er!
![]()
![]()
![]()
Waarom
Slaapt
Mijn
Driftkikkervisje
Niet
NU
Terwijl
Hij
Heel
Honds-
Moe
MOET
Zijn?
![]()
![]()
dat is hier dus nu aan de gangquote:Op donderdag 6 december 2007 12:38 schreef Sugar het volgende:
Jaaaaaa, ik ben er!
![]()
![]()
![]()
Waarom
Slaapt
Mijn
Driftkikkervisje
Niet
NU
Terwijl
Hij
Heel
Honds-
Moe
MOET
Zijn?
![]()
![]()
Ja, moet ik idd doenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:27 schreef Vivi het volgende:
Mwana, wil je eens wat vaker komen, en foto's posten!
zijn die 13 uur al voorbij dan?quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Als het goed is is mannie nu thuis en kun jij je nest in
Het was om 13.00 uur maar die om was weggevallenquote:
Speciale combi-aanbieding!!!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:12 schreef Leah het volgende:
Gratis af te halen, twee kinderen in het bezit van een verschrikkelijk stomme moeder, aangekondigd met een niet nader te noemen aantal decibellen.
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, gebruiksaanwijzing niet aanwezig.
Hoi (nu al, ja nu al) Paradijsvogeltje. Ik ben hier idd spaarzaam maar ik lurk welquote:Op maandag 2 juni 2008 22:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:hihihihi....
sorry, ik mag niet lachen.
mwana, hoe is het met je? ik zie je niet zo vaak. of kijk ik niet goed?
Die ouders hebben dat waarschijnlijk ook door. Stuur ze eens een rekening voor geleverde pedagogische diensten (incl. onkostenvergoeding voor het behang)quote:Op zondag 20 juli 2008 14:48 schreef Mwanatabu het volgende:
Ze is ook maar 4 enzo en die ouders verpesten r en ze heeft inmiddels wel door dat ze bij mij niet wegkomt met die shit en ze gedraagt zich al beter daardoor, maar soms op die regenachtige dagen als ik haar hoofdje zie verschijnen boven het tuinhek, dan ruik ik die behanglijm al, vat u hem?
Mwana, dit willen wij helemaal niet horen. Het is gewoon een fase.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Het is welzeker het weer dames. Mijn middelste had zijn kamer verbouwd tot een impressie van Zuid-Ossetië heden ten dage en is met veel gekrijs een gejank ("Ik ben veel te moe en klein en ziehiehielig om op te ruimen, zie je dat niet?!?") aan het puinruimen en ik zit hier de stress van me af te fokken.
Faaaase sure hij is vijf en het is vanaf anderhalf al zo soms
nee hoor geen plaatselijke bui, hier is er een aan het krijsen die wil niet meer slapenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:29 schreef dutchie het volgende:
[..]
Mwana, dit willen wij helemaal niet horen. Het is gewoon een fase.![]()
Wel opvallend trouwens dat deze buien zich ophouden in de omgeving Zwolle.
Kunnen we hier spreken van een plaatselijke bui?
Morgen gaat het vast beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |