abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 mei 2007 @ 22:46:31 #201
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_49346914
livelink, typisch... had hier ook kunnen gebeuren. *knuf*
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 14 mei 2007 @ 00:02:37 #202
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49349457
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:16 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Geen behang, geen plaksel. Gewoon de deur achter mezelf dicht doen en beneden in de kamer stoom afblazen!!!

De afgelopen tijd is Kendahl aan het rommelen met eten. Hij wil niet, hij huilt, hij wil wel, maar toch niet. Drama, drama, drama! PV en Bels met handen in haren.

Op het aankleedkussen worstelen om de luier om te doen, terwijl Kendahl onder mijn handen zich steeds op zijn buik draait en wegkruipt. Grrrrrr.....

Ook op zijn buik in bed en dan van streek zijn omdat hij niet terug kan draaien. Feitelijk is het bed te smal voor zijn capriolen.

Ik wil het horen: het is toch een faaaaaaaaase? *smeek*
Kan hij nog niet terugdraaien of ligt het aan het bed? Niet vervelend bedoeld hoor, maar ik vraag het me gewoon af, want Dean draait nu met 3,5 maand al van buik naar rug en vice versa, is dat dan zo snel?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 14 mei 2007 @ 08:06:46 #203
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_49352657
ieder kind is anders Vivi.
Maxim draaide met 5 mnd alle kanten op.
Romijn draait wel op zn buik, maar ook nog niet terug op zn rug, hij legt zn arm altijd super onhandig en die ligt dan klem en kan dus niet terugdraaien en boos worden joh! en die word eind vd maand 1 jaar

en PV tis een faaaaaaaaaaaaaase ik weet nog met Maxim dat die dat ook deed, niet boos worden, engelengeduld bewaren en het waait weer over, echt!
  maandag 14 mei 2007 @ 08:43:23 #204
24188 Belana
kloon van belana
pi_49353020
livelink, ik snap precies hoe je je voelt. ik ben ook niet zo goed in opvoeden. of ten minste, dat lukt me allemaal wel, maar als er anderen bij zijn voel ik me altijd opgelaten.
ik zou de volgende keer ook je vriend overrulen hoor, gewoon vrolijk zeggen dat dat morgen wel komt. en er dan later met je vriend over praten. ik zou op deze manier ook heel boos zijn.
en als jij opruimen gewoon niet zo belangrijk vind heeft dat niks met consequent zijn te maken, als ze dat van jou niet hoeven, dan is dat toch simpel. dat geeft een stuk minder stress allemaal denk ik
stormy waters...
sailin'
  maandag 14 mei 2007 @ 09:40:21 #205
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_49354069
heb ik heel livelinks verhaal gemist

wat Bix zegt, volgende keer je vriend overrulen met de mededeling dat jij het straks wel opruimt als de kinderen in bed liggen.
en anders hem het ook op laten knappen als hij zo nodig wilt dat er opgeruimd word!
  maandag 14 mei 2007 @ 12:32:10 #206
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49359181
quote:
Op maandag 14 mei 2007 08:06 schreef Martineke het volgende:
ieder kind is anders Vivi.
Dat begrijp ik, vandaar mijn vraag.
  donderdag 14 juni 2007 @ 20:38:28 #207
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50463492
Mensen, ik heb het niet meer. Kendahl wil gewoon echt niet slapen, maar hij is echt moe. Hij brult nu in zijn bed. Net heb ik nog even bij hem zitten voorlezen, maar hij gaat steeds staan wanneer ik wegloop. Staand in zijn slaapzak kan hij niet meer gaan liggen. Op deze manier krijgt hij steeds mijn aandacht. Ik heb het echt gehad, maar ik moet consequent blijven toch?

Hij heeft wel last gehad van zijn tanden de afgelopen dagen, maar het houdt érgens op..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 14 juni 2007 @ 20:52:31 #208
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_50463947
Ach, ik vind consequent blijven niet altijd zaligmakend. Ik heb ook zo'n periode met Katja gehad dat ik maar gewoon met een goed boek me installeerde in een stoel in haar kamer totdat ze sliep. Ze was dan rustig omdat ik erbij zat en op een gegeven moment viel ze dan toch in slaap. Bij Job kon ik dat trouwens niet meer opbrengen om een of andere reden. Maar als jij dat wel kan opbrengen, zou ik lekker bij Kendahl blijven zitten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:06:18 #209
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50464371
Gelukkig viel hij tien minuten na mijn vorige post in slaap, maar misschien moet ik er maar eens bij gaan zitten ja. Voor mij misschien ook wel weer een goede training: niet meteen ingaan op elke kick en het verschil leren tussen negatief aandacht vragen en echt zielig.
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:44:47 #210
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_50465935
PV Twan deed dat ook weleens.... ik ging dan gewoon naar beneden en hem laten staan. Als ze moe zijn, gaan ze vanzelf wel liggen. Soms kunnen ze meer dan je denkt... Maar gelukkig viel ie toch snel in slaap.

Ik heb wat Twan betreft trouwens de laatste tijd geen behang en lijm meer nodig, gelukkig. Hij heeft af en toe zn nukkige momenten, maar wie heeft dat niet?
Make love, not war ☮
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:07:26 #211
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50475910
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
PV Twan deed dat ook weleens.... ik ging dan gewoon naar beneden en hem laten staan. Als ze moe zijn, gaan ze vanzelf wel liggen. Soms kunnen ze meer dan je denkt... Maar gelukkig viel ie toch snel in slaap.

Ik heb wat Twan betreft trouwens de laatste tijd geen behang en lijm meer nodig, gelukkig. Hij heeft af en toe zn nukkige momenten, maar wie heeft dat niet?
Ik ben een beetje bang dat hij heel hard omvalt... gisteren hoorde ik al een keer een harde klap en toen ik ging kijken, lag hij op te laden voor zijn kreet. Hij was paars en hij zweette enorm. Maar ik schijn dat vroeger ook te hebben gedaan, dus ik schrok niet echt. Ik kreeg zelf vroeger spontaan koorts van het brullen.

edit: ik heb hem al een poosje niet meer gemasseerd, dat ga ik vanavond weer even proberen.
pi_50514937
Kan iemand me even vertellen van die faaase ofzo?

Jongste zoontje is STRONTvervelend sinds hij naar school gaat. Brutaal, pest zijn babyzusje, spookt 's nachts rond, eet niet, praat niet, verpest alle leuke dingen die ik met hem wil doen, er kan serieus nog geen spelletje mee gedaan worden of ik blijf halverwege tandenknarsend met een berg troep achter. Goed gedrag belonen...welk goed gedrag

Iemand nog ideeën over dingen-te-doen-met-onwillige-kleuter?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:41:48 #213
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50514975
Het is vast een faaaaaaaaaaase!
Vraag even hoe het op school gaat..
pi_50515033
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Het is vast een faaaaaaaaaaase!
Vraag even hoe het op school gaat..
Ja, daar doet hij het prima. Denk ook dat hij zich daar goedhoudt en dan hier alles eruit gooit ofzo...
Ach, het is ook wat voor m... eerst komt mama met de mededeling dat er een HEEL LEUK zusje bijkomt, vervolgens doet dat zusje helemaal niet mee met voetballen en schetenlaten enzo, zijn broer en co-sloper is het huis uit naar een woonvorm en vervolgens gaat mama "vrolijk" weer werken en hele lange dagen van huis weg.
Zou eerder raar zijn als het dan wel goed bleef gaan he...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 16 juni 2007 @ 12:02:45 #215
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50515457
Tja... hij moet wennen aan alle veranderingen achter elkaar. Dat neemt even tijd in beslag, ben ik bang. Misschien even in zijn soep laten gaarkoken en hem zelf naar je toe laten komen. Dat het initiatief van hem uit komt.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:17:44 #216
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54052367
Dus...... ik probeer mijn Wiscat voor te bereiden (reken en wiskunde-pabotoets). Op de achtergrond een jengelend kind dat niet wil eten, steeds zijn luier volschijt en een papa die leuk probeert te zijn in een poging mij op te vrolijken.... AaRGHGHhghghgh!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:52:21 #217
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54058126
Plak ze achter het begamg paradijs
  zondag 21 oktober 2007 @ 10:18:59 #218
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54067672
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:52 schreef Rottdog het volgende:
Plak ze achter het begamg paradijs
Dat kan niet, jullie hebben bels nodig voor in MUZ. Dat kritische modje kunnen jullie niet missen
En ach Kendahl..... hij is gewoon écht zielig. Dat post ik wel in het dreumestopic.
pi_55076038
SUUG!

Hiero!
  donderdag 6 december 2007 @ 12:38:11 #220
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55076142
Jaaaaaa, ik ben er!

Waarom
Slaapt
Mijn
Driftkikkervisje
Niet
NU
Terwijl
Hij
Heel
Honds-
Moe
MOET
Zijn?

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55076198
Waarschijnlijk
Omdat
Hij
Zo
Moe
Is...

ik herken het hoor, ik heb Emma met moeite in bed gekregen nadat ze eerst de hele boel bij elkaar geschreeeuwd had dat ze niet wilde slapen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_55111334
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:38 schreef Sugar het volgende:
Jaaaaaa, ik ben er!

Waarom
Slaapt
Mijn
Driftkikkervisje
Niet
NU
Terwijl
Hij
Heel
Honds-
Moe
MOET
Zijn?

Vervang "hij" door "zij" en je beschrijft mijn avond
Het sleutelwoord is hier vooral "snottekopje" als oorzaak.
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:27:02 #223
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55111430
Mwana, wil je eens wat vaker komen, en foto's posten!
pi_55113588
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:38 schreef Sugar het volgende:
Jaaaaaa, ik ben er!

Waarom
Slaapt
Mijn
Driftkikkervisje
Niet
NU
Terwijl
Hij
Heel
Honds-
Moe
MOET
Zijn?

dat is hier dus nu aan de gang en mama wil slapen

hoe is het verder gegaan vandaag sugar?
mama van 3 kids!
pi_55124931
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 21:27 schreef Vivi het volgende:
Mwana, wil je eens wat vaker komen, en foto's posten!
Ja, moet ik idd doen
Ik werk nu wat minder, vandaar dat ik hier nu weer opduik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')