Ja, we blijven wel lesbo's natuurlijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
Maar wel een kop kruidenthee achteraf.
Faker alarmquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:05 schreef Nirak het volgende:
hmmm ben ik dan wel lesbo... ik hou niet van kruidenthee en rooibosthee... ik ben meer iemand van de energiedrink
Ik welquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:51 schreef NanKing het volgende:
Gewoon gelijk seks natuurlijk.
We zijn toch geen mietjes.
Ik zet je op de 'zeker weten' lijst en daar kun je jezelf niet meer vanaf halenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:09 schreef Viking84 het volgende:
Och ja, zolang er toch nog geen datum geprikt is, is het geklets in de ruimte, dus zeg ik heel stoer: ja ik kom.
Maar dan moet wel iedereen een lief meiske meenemen, zodat er nog wat te halen valt voor mij.
GRMBWWLLLquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zet je op de 'zeker weten' lijst en daar kun je jezelf niet meer vanaf halen![]()
Het is ook alleen om besprekingen voor de meet te doenquote:
oh, hier wel posten, maar niks zeggen op msnquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is ook alleen om besprekingen voor de meet te doen
[lesbeau] # 72 - Dromen zijn bedrog. Laat je bedriegen het gewone topic.
Euh, doei, mijn lief meiske hou ik dus mooi voor mezelf if you don't mindquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:09 schreef Viking84 het volgende:
Maar dan moet wel iedereen een lief meiske meenemen, zodat er nog wat te halen valt voor mij.
Nou dat wordt dan een gelegenheid zoeken met een webcam zodat we zwaaienquote:
je kent vast wel meer lieve meiskes toch?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh, doei, mijn lief meiske hou ik dus mooi voor mezelf if you don't mind![]()
![]()
niet die "potentieel kandidaat" zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je kent vast wel meer lieve meiskes toch?.
Na de feestdagen? Ervoor is erg kort dag namelijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:22 schreef NanKing het volgende:
Suggesties voor een datum, anyone?
Dat sws.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:49 schreef Nirak het volgende:
[..]
Na de feestdagen? Ervoor is erg kort dag namelijk
www.frisofeest.nlquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom uit Eindhoven, en ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 3 december 2006 11:59 schreef Faithz het volgende:
Ik denk alleen niet dat iedereen de mogelijkheid heeft om tot laat op het frisofeest te feesten ivm verblijfplaats
Ja, om te dansen heb ik iemand anders niet nodig...quote:
Oh, dan weet jij meer dan ikquote:Op zondag 3 december 2006 12:17 schreef Faithz het volgende:
Oh ja, ik ook niet
Maar jij komt gewoon Maedel..
voor 20 euro een kamer reserveren bij Hotelotheek de Zwaan of hoe dat ding ook heet links naast de Gaper op het Wilhelminapleinquote:Op zondag 3 december 2006 11:59 schreef Faithz het volgende:
Ik denk alleen niet dat iedereen de mogelijkheid heeft om tot laat op het frisofeest te feesten ivm verblijfplaats
Ja maar dat hebben we dan toch al gedaan als we eerst een hapje gaan etenquote:Op zondag 3 december 2006 12:12 schreef Faithz het volgende:
Oh moeten we ook praten?
Genoeg leuke eet-tentjes/cafetjes in Eindhoven.. budget?
Ok, daar zit natuurlijk wat inquote:Op zondag 3 december 2006 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dat hebben we dan toch al gedaan als we eerst een hapje gaan eten...
nou dan ben ik vrij onverstaanbaar en is het wellicht goed om mij te ondertitelenquote:Op zondag 3 december 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Eten en praten tegelijk. Hoe onbeschoft!
Weinig tot geen budget.quote:Op zondag 3 december 2006 12:12 schreef Faithz het volgende:
Oh moeten we ook praten?
Genoeg leuke eet-tentjes/cafetjes in Eindhoven.. budget?
Als dat van frisofeest doorgaat dan kan je dus rekenen op de laatste vrijdag van de maandquote:Op zondag 3 december 2006 23:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Weinig tot geen budget.
Misschien is op een 24e of 25e in welke maand dan ook een optie. I.v.m. studiefinanciering.
De 24e van januari dan weer niet, dan moet ik al naar een concert.
Maar gewoon toch heel onze afvaardiging uit het noorden van het Landquote:Op maandag 11 december 2006 15:04 schreef Rhanna het volgende:
Als het in Eindhoven te doen is kom ik zeker
Nu Sebasser nog regelen.
Lijkt me tof,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:40 schreef Stroekie het volgende:
Faithz, Nirak en ik hebben afgelopen vrijdag gekeken en alle 3 vonden we het frisofeest wel een geschikte gelegenheid om meet af te sluiten voor de mensen die nog willen dansen en feesten
Watte?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar jou had ik zo wie zo al op te lijst staan![]()
Nee niet mijn To Do lijstquote:
Ik had het over dat vet gedrukte..quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet mijn To Do lijst![]()
ik bedoel natuurlijk de gastenlijst met mensen die een bijzondere entree verdienen
Zo wie zo = sowieso.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:21 schreef Stroekie het volgende:
alsof überhaupt zo'n prettig nederlands is![]()
Dat zei jijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:40 schreef Stroekie het volgende:
Faithz, Nirak en ik hebben afgelopen vrijdag gekeken en alle 3 vonden we het frisofeest wel een geschikte gelegenheid om meet af te sluiten voor de mensen die nog willen dansen en feesten
Wou je ook komen dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:16 schreef buzzer het volgende:
is er al een datum ?
Is dat wel handig? Altijd en overal komen?quote:
als je maar schoonmaak spullen meebrengt is er niks aan de handquote:Op maandag 15 januari 2007 14:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Is dat wel handig? Altijd en overal komen?
nog steeds niet?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:19 schreef liefie_ het volgende:
ja he dan kan ik geloof ik al niet
Dan lig ik op een zonnig eiland...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:19 schreef Alicey het volgende:
31 maart vind ik trouwens een keimooie datum. In Utrecht.
dan houden we voor jullie toch gewoon die andere datum vast voor de regio/minimeetquote:Op maandag 12 februari 2007 07:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Dan lig ik op een zonnig eiland...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:48 schreef NanKing het volgende:
Ja hoi, ik dacht dat 't eind van deze maand was.
daar ga ik ook nog steeds vanuitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:48 schreef NanKing het volgende:
Ja hoi, ik dacht dat 't eind van deze maand was.
Wat was de datum ook al weer?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar ga ik ook nog steeds vanuit
maar het blijft hier verdacht stil met aanmeldingen/bevestigingen![]()
5 maart 2007 is op een maandagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat was de datum ook al weer?
5 maart toch?
ik zal het nog 1 keer herhalenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
3 maart is zeker bad. Vrijdagen zijn ook bad. Maar laat mijn afwezigheid jullie vooral niet tegenhouden hoor.
dan wordt toch klonen, wel snel voordat het nieuwe kabinet het straks gaat verbiedenquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:13 schreef Sitethief het volgende:
Zwolle Meet III
Ik heb blijkbaar dubbel gepland........
Ik doe eens gek en quote mezelf. De vraag staat namelijk nog steeds open...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:11 schreef maedel het volgende:
is er nou eigenlijk een definitieve datum?
vrijdag 23 feb aanstaande komen er in elk geval een aantal mensen uit het L topic naar het Frisofeest te Eindhoven.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik doe eens gek en quote mezelf. De vraag staat namelijk nog steeds open...
Wat een k-service hier zeg![]()
Wie komt er dan? En is het een meet/afspraak?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vrijdag 23 feb aanstaande komen er in elk geval een aantal mensen uit het L topic naar het Frisofeest te Eindhoven.
We zijn er alleen nog niet uit of het officieel wel een meet mag heten aangezien Sitethief er niet bij kan zijn
Jij komt ook gewoon niet zo ijlenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Wie komt er dan? En is het een meet/afspraak?
Nou oké dan. Als jij dat dan ook doetquote:Op maandag 19 februari 2007 21:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij komt ook gewoon niet zo ijlen.
Oh ja en neem je vrouw mee.
je hoeft ook niet tot diep in de nacht te blijven feesten hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 22:15 schreef Alicey het volgende:
Ik weet dus niet of ik vrijdag kom. Ben doorgaans nogal doodmoe op vrijdagen enzo.
quote:
volgens mij moest jij vanavond Joost maar eens op MSN aansluitenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:35 schreef Sebasser het volgende:
Dus, hoi.
Vrijdag is de meet bij die eiffenaar ofzo?
Wie komen er dan?
Oh, kimmert, joost vraagt hoe jij dat met hem wil gaan doen?.
joost heeft problemen met internet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moest jij vanavond Joost maar eens op MSN aansluiten
quote:eth2 IEEE 802.11b ESSID:"*Ja, die is geheim"
Mode:Auto Channel=8 Access Point: Invalid
Sensitivity=0/200
Link Quality:0 Signal level:0 Noise level:0
Rx invalid nwid:0 Rx invalid crypt:0 Rx invalid frag:0
Tx excessive retries:0 Invalid misc:0 Missed beacon:0
Dan moet hij haar maar even bellenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
joost heeft problemen met internet.
[..]
gezellige tent in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:04 schreef Stroekie het volgende:
In plaats van bij Taste kunnen we ook kiezen voor www.thetrafalgarpub.nl
volgens mij is hun kaart ook budgetvriendelijk
ik weet alleen niet of het daar op vrijdag druk is met mensen die daar aan hun vrijmibo begonnen zijn en het dus wel eens druk in de keuken kan zijn.
andere mensen kiezen er weer speciaal voor omdat ze daar Guinnes hebbenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:09 schreef maedel het volgende:
[..]
gezellige tent in ieder geval.
En ze hebben bief pepersaus, dus ik zit geramd
Eventueel reserveren?
Hoe laat zijn jullie van plan te eten?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hoeft ook niet tot diep in de nacht te blijven feesten hoor
je mag ook alleen komen eten of met ons daarna een borreltje drinken
zal ik eens een wilde gok doen, ergens tussen 19.00 en 21.00 uurquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe laat zijn jullie van plan te eten?
kon anders vanaaf even naar de MSN vergadering als je kanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe laat zijn jullie van plan te eten?
is er een msn vergadering?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kon anders vanaaf even naar de MSN vergadering als je kan
maar wellicht kan je anders even met onze voorzitster NanKing wat regelen
Owkeej, misschien dat ik dan ook kom als het niet al te ver weg is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik eens een wilde gok doen, ergens tussen 19.00 en 21.00 uur
daarna nog een poosje gezellig wat bijbeppen onder het genot van een borreltje en pas ergens na 23.00 uur richting het Frisofeest in de Effenaar
Voeg me maar toe, dan kan ik als ik er niet ben evt nog iets terug lezenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kon anders vanaaf even naar de MSN vergadering als je kan
maar wellicht kan je anders even met onze voorzitster NanKing wat regelen
Je bedoelt financieel gezien?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:35 schreef Sebasser het volgende:
Dus, hoi.
Vrijdag is de meet bij die eiffenaar ofzo?
Wie komen er dan?
Oh, kimmert, joost vraagt hoe jij dat met hem wil gaan doen?.
ja, doos.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je bedoelt financieel gezien?
Daar hebben we het nog wel even over, mail me maar enzoot.
Ik ben nu niet thuisquote:
Lekker dan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben nu niet thuis.
Vanavond tussen 9 en tien mot je maar ff op msn komen.
* NanKing is weer weg.
Ik mail je wel even na die 'vergadering'quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lekker dan.
vanavond tussen 9 en tien ben ik wss ook niet thuis.
Have fun.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik mail je wel even na die 'vergadering'.
.
Vanavond laat pas hoor, na de fabeltjeskrantquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
is er een msn vergadering?
Ik zal joost even roepen.
Ja het meetbestuur is er maar druk meequote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik mail je wel even na die 'vergadering'.
.
Is dat nog op tv?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vanavond laat pas hoor, na de fabeltjeskrant![]()
geen idee, dan heb ik de tv nooit aan, omdat ik dan nog op kantoor, of onderweg naar huis benquote:
Ja, sorry, ik doe gewoon braaf wat mij gezegd isquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:27 schreef Faithz het volgende:
NANKING, je hebt de ergste kettingbrief ever afgeschoten en daarna ga je rustig de hort op!!![]()
Spammerts!![]()
Wat is de Maedel een volgzaam type, ik had me haar wat rebelser voorgesteldquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik doe gewoon braaf wat mij gezegd is![]()
wacht maarquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat is de Maedel een volgzaam type, ik had me haar wat rebelser voorgesteld![]()
Wat heb ik gedaan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:27 schreef Faithz het volgende:
NANKING, je hebt de ergste kettingbrief ever afgeschoten en daarna ga je rustig de hort op!!![]()
Spammerts!![]()
En toch snap ik dat niet hoor...quote:
Spam is zeg maar reclame mail. Of mail van mensen die menen dat ze mailtjes moeten doorsturen omdat erin staat dat er anders iets heel ergs gebeurd. Of van mensen die slowchatten via de mailquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:43 schreef maedel het volgende:
[..]
En toch snap ik dat niet hoor...
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Willen jullie dan wel allemaal een digitale camera meebrengen om dat vast te leggen?![]()
Oh, we gaan een herhaling van december zien ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:48 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mooi niet dus![]()
Al die zatte foto's van mij mogen niet verspreid worden![]()
Ja wel even vragen of iedereen erop mag of dat er mensen nog achter een kastdeur zittenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:10 schreef NanKing het volgende:
Ik neem mijn camera wel mee.
En ja ik ben heul discreet met het portretrecht.
Ik was niet van plan de foto's op Inet te zettenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja wel even vragen of iedereen erop mag of dat er mensen nog achter een kastdeur zitten
ik heb op m'n site nog wel een paar Gig vrij om als opslag te dienen
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:51 schreef Faithz het volgende:
Ik weet ook wel dat jij dat weet![]()
Dat laatste
Okay dan vragen we wel aan iemand om een foto te nemen zoals je dat bij duitse toeristen zou doen, dus dat de hoofden van niemand erop staanquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wist het!
Oh, en ik wil niet met mijn kop op internet.
Of je toevoegen op MSNquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik was niet van plan de foto's op Inet te zetten.
Ik wil zelf ook niet met mijn kop op internet, wie mij wil zien moet me maar meeten.
Ik kits maar een keer in de 4 jaarquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, we gaan een herhaling van december zien ?
"mompelt wat over een emmer"![]()
En ieder geval dat anderen het zien?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik kits maar een keer in de 4 jaar![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:09 schreef Faithz het volgende:
Whahaha nee. ik zal het verhaal ff in het lesbeau topic neerketsen.
Ja als ik dat had geweten had ik je water in plaats van zo'n flesje gegevenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:09 schreef Faithz het volgende:
Whahaha nee. ik zal het verhaal ff in het lesbeau topic neerketsen.
helemaal niksquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:44 schreef Faithz het volgende:
Wat heb je in die smirnoff gedaan dan?
Ja op dat enorme meetingpoint in de hal tussen de automaten en de vrije platen winkelquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef maedel het volgende:
ik neem aan dat we aan de stadkant van het station afspreken?
Ok,quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja op dat enorme meetingpoint in de hal tussen de automaten en de vrije platen winkel![]()
je loopt station binnen, dan krijg je eerst rechts Free Record Shopquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok,
ja, ik reis nooit met het ov, dus ik weet ook niet hoe of wat![]()
Ik heb daar een keer met een paar mensen gekaartquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je loopt station binnen, dan krijg je eerst rechts Free Record Shop
daar in de hoek zit GWK en NS Reizigers servicebalie
en op de nadere hoek Etos en een hele partij gele kaart automaten
op de vloer in het midden is het meeting point
Mon amour.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Twist! Ich liebe dich, ik zie u graag, je t'aime!
Je zult toch wel vóór 11 uur tijd voor ons kunnen maken hè?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
het zou ook heel fijn zijn als we na het eten ook ergens nog afspreken zodatik niet alleen de effenaar op hoef te zoeken enzo.
Ik heb tot 10 uur verplichting, als ik dan vanaf daar direct naar destad fiets (ja ik fiets) dan ben ik er op z'n allervroegst om half 11, maar ik wil me liever thuis minimaal opfrissen, maar ik denk dat ik wel voor 11'en in het centrum kan zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Je zult toch wel vóór 11 uur tijd voor ons kunnen maken hè?
Nou, dan bel je toch gewoon effe waar we uithangen? Hierbij de belofte dat je niet alleen de effenaar in hoeftquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb tot 10 uur verplichting, als ik dan vanaf daar direct naar destad fiets (ja ik fiets) dan ben ik er op z'n allervroegst om half 11, maar ik wil me liever thuis minimaal opfrissen, maar ik denk dat ik wel voor 11'en in het centrum kan zijn.
Ah, leuk, kunnen we je nog net 4 minuten zienquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb tot 10 uur verplichting, als ik dan vanaf daar direct naar destad fiets (ja ik fiets) dan ben ik er op z'n allervroegst om half 11, maar ik wil me liever thuis minimaal opfrissen, maar ik denk dat ik wel voor 11'en in het centrum kan zijn.
Mooi. Want ik heb drempelvrees. En mensenvrees. En pleinvrees. En eigenlijk voor alles ben ik wel bangquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dan bel je toch gewoon effe waar we uithangen? Hierbij de belofte dat je niet alleen de effenaar in hoeft
Ik vind het echt goed van je dat je toch gaat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mooi. Want ik heb drempelvrees. En mensenvrees. En pleinvrees. En eigenlijk voor alles ben ik wel bang.
Ja, nu ik officieel volwassen ben moet ik afrekenen met die kinderachtige angsten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind het echt goed van je dat je toch gaat.
Sexy.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nu ik officieel volwassen ben moet ik afrekenen met die kinderachtige angsten.
Dat hadden we stiekum al buiten jouw om geregeldquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
het zou ook heel fijn zijn als we na het eten ook ergens nog afspreken zodatik niet alleen de effenaar op hoef te zoeken enzo.
komt helemaal goedquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:18 schreef Alicey het volgende:
Wat is trouwens momenteel de afspraak?
DIT:quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:34 schreef Stroekie het volgende:
Even een korte update na een ingelaste bestuurvergadering
L topic meeting vrijdag 23 februari 2007
Tussen 18.30 en 19.00 verzamelen op Eindhoven CS
vandaar gaan we in een wandeling richting restaurant Taste aan Grote Berg
www.taste-eindhoven.nl
Na het eten gaan we ergens nog een borrel drinken en de kennismaking met elkaar voortzetten
Voor de feestbeesten die nog willen dansen kunnen we na 23.00 uur in de Effenaar terecht op het Frisofeest www.frisofeest.nl
Natuurlijk kan je ook slechts 1 of meerdere onderdelen volgen. Maar voor de mensen die mee gaan eten is het wel handig om dit aan mij of aan NanKing door te gaczeven, Dan weten we voor hoeveel personen we moeten reserveren.
Voor mensen die niet met het openbaar vervoor naar Eindhoven komen die kunnen ook direct naar het restaurantje toe komen, maar mogen ons ook op het station komen vewelkomen als ontvangstcomitee. Eindhoven heeft op vrijdagavond koopavond dus het vinden van een parkeerplaats kan lastig zijn. En breng je mobiel mee, dan verdwaal je minder snel
de organisatie verheugt zich nu al op een massale opkomst vrijdag
voor mensen die niet met het openbaar vervoer komen
tussen 18.30 en 19.00 uur verzamelen op Eindhoven Centraal Station daarna een hapje gaan eten en wat drinken en wachten totdat Erik gearriveerd is en pas tegen 0.00 uur richting Effenaar om te gaan dansen op www.frisofeest.nlquote:
Eentje?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:51 schreef NanKing het volgende:
Jammer Liesje.
Ik drink er wel eentje op je.
potverdikkie, en met wie moet ik nu knuffelen dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, dan laat ik het deze keer even afweten. Andere keer hopelijk op een zaterdag oid.
Doe dat dan maar, maar drink er niet teveel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:51 schreef NanKing het volgende:
Jammer Liesje.
Ik drink er wel eentje op je.
Een volgende organisatie in een weekend of iets later ben ik er bij.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
potverdikkie, en met wie moet ik nu knuffelen dan?
als je maar weet dat van uitstel geen afstel komt, hooguit een opstel![]()
moet je even Qwea Sitethief en Vanitas aanspreken, die mogen de volgende editie te Groningen gaan regelenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een volgende organisatie in een weekend of iets later ben ik er bij.
Dat is wel ver weg hoor voor Liesjequote:Op donderdag 22 februari 2007 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je even Qwea Sitethief en Vanitas aanspreken, die mogen de volgende editie te Groningen gaan regelen
Inderdaadquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat is wel ver weg hoor voor Liesje.
Jij hebt geloof ik even niet op zitten letten he?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:10 schreef liefie_ het volgende:
gaan jullie nou morgen meeten!
dan kan ik geloof ik niet
stommerds
ik heb door de week geen internetquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik even niet op zitten letten he?
wat is er dan belangrijker morgenavond?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb door de week geen internet
verjaardag van mn nichtje in maastrichtquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:33 schreef maedel het volgende:
[..]
wat is er dan belangrijker morgenavond?![]()
een kaartje, altijd leuk!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
verjaardag van mn nichtje in maastricht
ik ga normaal al nooit en nu was net afgesproken dat we gingenquote:
Topquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:49 schreef Stroekie het volgende:
Nieuwe update!!!!
tafel voor 6 personen gereserveerd bij Taste om 19.15 a 19.30 uur
en wie schuiven er nou bij het eten ook weer aan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:49 schreef Stroekie het volgende:
Nieuwe update!!!!
tafel voor 6 personen gereserveerd bij Taste om 19.15 a 19.30 uur
ik kom nu tot 5 personenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:44 schreef maedel het volgende:
[..]
en wie schuiven er nou bij het eten ook weer aan?
Van Joost hoorde ik dat ze niet mee ging maar ik krijg haar niet pakkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Nam NanKing niet een vriendin mee?
grunn rocks. Eindhoven had ik ook geen probleem gevonden hoor. Maar aangezien MM werkt enzo,gaat dat dus gewoon niet lukkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je even Qwea Sitethief en Vanitas aanspreken, die mogen de volgende editie te Groningen gaan regelen
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:30 schreef Sitethief het volgende:
Ik wens jullie heel veel plezier op de meet, de volgende meet ben ik er gewoon bij hoor.
Jij en ik zijn meer kwantiteit users.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]jij gaat ook niet? Damn,de kwaliteits users ontbreken op de miet
jij,sebas,ik
Speak for yourselfquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij en ik zijn meer kwantiteit users.
Vooral ik
nou er ontbreken wel meer namen op het lijstjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]jij gaat ook niet? Damn,de kwaliteits users ontbreken op de miet
jij,sebas,ik
Nee,jij was natuurlijk niet mijn partner in crime hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wie baggerde net dat hele topic vol dan
dah was ik niet
dah was ik niet, dah was een neger.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee,jij was natuurlijk niet mijn partner in crime he
tsssssssssssss
sebaggerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dah was ik niet, dah was een neger.
gheghe, dat had ik vanmorgen ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:33 schreef Stroekie het volgende:
ik moet hard denken aan dat liedje over die 10 kleine negertjes![]()
10 kleine negertjes die neukten er op los?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou er ontbreken wel meer namen op het lijstje
ik moet hard denken aan dat liedje over die 10 kleine negertjes![]()
ja, dat zegt meer over jou dan over mij denk ik...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
10 kleine negertjes die neukten er op los?
(een andere versie ken ik niet)
Ik quote jou dan ook niet wijsneusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:02 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, dat zegt meer over jou dan over mij denk ik...![]()
tien kleine visjes zwommen in de zee? Nummer 9 die ging maar mee? Zoiets toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:03 schreef NanKing het volgende:
Ik ben opgegroeid in het politieke correctheidtijdsperk dus wij zongen tien kleine visjes.
Net of jij je daar normaliter wél wat van aantrekt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik quote jou dan ook niet wijsneus [afbeelding]
neequote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Net of jij je daar normaliter wél wat van aantrekt.
Nou zie je wel...quote:
scherpquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
En als je leest kijk je idd niet.
Tofquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Nieuws. Mijn orkest gaat niet door (ziekedirigent), dus ik kan er al eerder zijn. Mee-eten gaat helaas niet, want mijn moeder heeft hetvlees al buiten de vriezer gelegd en dat is dus al aan het ontdooien. Maar ik kan jullie na het eten op elk willekeurig tijdstip wel ergens opzoeken.
Ja, en ik heb je nummer alquote:
stuur me maar een sms of bel me maar als je het thuis beu bentquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Nieuws. Mijn orkest gaat niet door (ziekedirigent), dus ik kan er al eerder zijn. Mee-eten gaat helaas niet, want mijn moeder heeft hetvlees al buiten de vriezer gelegd en dat is dus al aan het ontdooien. Maar ik kan jullie na het eten op elk willekeurig tijdstip wel ergens opzoeken.
Nou, Stroek gaf me het nummerquote:
2u voor het eten is wel erg veulquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga nu nog niet, want hun reservering is pas om 19.30. Ik wasvan plan om zo rond 21:30/22:00 te gaan, en ik denk dat ik dat ook maar gewoon doe.
Ik dacht dat het ook een beetje het plan was omvan tevoren even in een kroeg te hangen waar je nog wat kan pratenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:12 schreef Nirak het volgende:
't frisofeest begint toch pas om 2300 uur?
dus tussendoor maar even langs de markt voor diegene die het hele avontuur meemaken
en dat had jij heel juist gedachtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ook een beetje het plan was omvan tevoren even in een kroeg te hangen waar je nog wat kan praten.
bijna goed, we hadden Trafalgar Pub aan de Dommelstraat uitgezochtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:12 schreef Nirak het volgende:
't frisofeest begint toch pas om 2300 uur?
dus tussendoor maar even langs de markt voor diegene die het hele avontuur meemaken
ligt er aan waarquote:Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef Sitethief het volgende:
*kick*
Voelt er iemand iets voor een mei meet??
Ja wat mij betreft kan het L topic niet vaak genoeg meets houdenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef Sitethief het volgende:
*kick*
Voelt er iemand iets voor een mei meet??
Hierquote:
dan moet het wat later denk ik, want in mei kan ik geen vakantie nemen.quote:
Nou wellicht dat er wel dingen gecombineerd kunnen worden en regeren is vooruit zienquote:
en die werkgroep bestaat uit Wonderer en jijzelve?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou wellicht dat er wel dingen gecombineerd kunnen worden en regeren is vooruit zien
dus wellicht kan er al een wergroep aan de slag om in oktober ook iets te regelen
Nee johquote:Op donderdag 19 april 2007 22:13 schreef maedel het volgende:
[..]
en die werkgroep bestaat uit Wonderer en jijzelve?
Ik heb verder niks in de Boston area gepland hoor...
Mijn ouders komen volgende maand. Misschien kunnen jullie samen reizenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef maedel het volgende:
[..]
dan moet het wat later denk ik, want in mei kan ik geen vakantie nemen.
Hoewel, zo rond de hemelvaart...
He ja, als handbagagequote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn ouders komen volgende maand. Misschien kunnen jullie samen reizen
ik wil ook wel mee op vakantiequote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn ouders komen volgende maand. Misschien kunnen jullie samen reizen
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:16 schreef Qwea het volgende:
hmmm, ik moet eigenlijk naar de winkel maar de fietssleutel heeft MM mee, en als ik ga moet ik dus lopen![]()
neh, gewoon een zinloze mededelingquote:
heul niks mee te maken!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:14 schreef Sitethief het volgende:
Iemand zin om 2 juni een meet in Zwolle te houden?
Gaan we s'middags Zwolle bekijken met een kleine stadswandeling, daarna goed maar niet te duur eten, en s'avonds het mooiste COC van Nederland van binnen bekijken. Iemand die daar wat voor voelt?
Ja leukquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:14 schreef Sitethief het volgende:
Gaan we s'middags Zwolle bekijken met een kleine stadswandeling, daarna goed maar niet te duur eten, en s'avonds het mooiste COC van Nederland van binnen bekijken. Iemand die daar wat voor voelt?
kssst.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja leuk![]()
dan is mijn agenda nog maagdelijk![]()
Ja, waar denkt zij in hemelsnaam te zijn gebleven?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
heul niks mee te maken!
De volgende lesbeau meet zou in groningen zijn!
nanking dood trouwens?![]()
Ja, weet ik veel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, waar denkt zij in hemelsnaam te zijn gebleven?
gewoon druk met een echt sociaal leven ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, waar denkt zij in hemelsnaam te zijn gebleven?
Ik had dat ook wel eens gezegd, maar toen ging ik gewoon snikkend de hele dag televisie kijken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel.
Op MSN kwam ze laatst na een paar jaar opeens weer online, en dan roept ze zo van
"HOI! ja, sorry, ik heb een sociaal levengevonden"
Ja, dikke bullshit natuurlijk.
Verder weet ik niet eh.
wtf, dude, stroekiequote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon druk met een echt sociaal leven ?
er zijn altijd uitzonderingen op de regelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wtf, dude, stroekie
Jij bent hier de oudste, dus automatisch ook de verstandigste. () dus jij weet best dat er zoiets niet bestaat, dat zoiets niet kan.
volgens mij zou ik dan al met een vriendin van me naar het coc gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:14 schreef Sitethief het volgende:
Nee hoor.quote:
eeuuuh...quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:37 schreef Dievas het volgende:
de schrijfwijze is nogal degrederend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |