Ja, we blijven wel lesbo's natuurlijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
Maar wel een kop kruidenthee achteraf.
Faker alarmquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:05 schreef Nirak het volgende:
hmmm ben ik dan wel lesbo... ik hou niet van kruidenthee en rooibosthee... ik ben meer iemand van de energiedrink
Ik welquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:51 schreef NanKing het volgende:
Gewoon gelijk seks natuurlijk.
We zijn toch geen mietjes.
Ik zet je op de 'zeker weten' lijst en daar kun je jezelf niet meer vanaf halenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:09 schreef Viking84 het volgende:
Och ja, zolang er toch nog geen datum geprikt is, is het geklets in de ruimte, dus zeg ik heel stoer: ja ik kom.
Maar dan moet wel iedereen een lief meiske meenemen, zodat er nog wat te halen valt voor mij.
GRMBWWLLLquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zet je op de 'zeker weten' lijst en daar kun je jezelf niet meer vanaf halen![]()
Het is ook alleen om besprekingen voor de meet te doenquote:
oh, hier wel posten, maar niks zeggen op msnquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is ook alleen om besprekingen voor de meet te doen
[lesbeau] # 72 - Dromen zijn bedrog. Laat je bedriegen het gewone topic.
Euh, doei, mijn lief meiske hou ik dus mooi voor mezelf if you don't mindquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:09 schreef Viking84 het volgende:
Maar dan moet wel iedereen een lief meiske meenemen, zodat er nog wat te halen valt voor mij.
Nou dat wordt dan een gelegenheid zoeken met een webcam zodat we zwaaienquote:
je kent vast wel meer lieve meiskes toch?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh, doei, mijn lief meiske hou ik dus mooi voor mezelf if you don't mind![]()
![]()
niet die "potentieel kandidaat" zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je kent vast wel meer lieve meiskes toch?.
Na de feestdagen? Ervoor is erg kort dag namelijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:22 schreef NanKing het volgende:
Suggesties voor een datum, anyone?
Dat sws.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:49 schreef Nirak het volgende:
[..]
Na de feestdagen? Ervoor is erg kort dag namelijk
www.frisofeest.nlquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom uit Eindhoven, en ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 3 december 2006 11:59 schreef Faithz het volgende:
Ik denk alleen niet dat iedereen de mogelijkheid heeft om tot laat op het frisofeest te feesten ivm verblijfplaats
Ja, om te dansen heb ik iemand anders niet nodig...quote:
Oh, dan weet jij meer dan ikquote:Op zondag 3 december 2006 12:17 schreef Faithz het volgende:
Oh ja, ik ook niet
Maar jij komt gewoon Maedel..
voor 20 euro een kamer reserveren bij Hotelotheek de Zwaan of hoe dat ding ook heet links naast de Gaper op het Wilhelminapleinquote:Op zondag 3 december 2006 11:59 schreef Faithz het volgende:
Ik denk alleen niet dat iedereen de mogelijkheid heeft om tot laat op het frisofeest te feesten ivm verblijfplaats
Ja maar dat hebben we dan toch al gedaan als we eerst een hapje gaan etenquote:Op zondag 3 december 2006 12:12 schreef Faithz het volgende:
Oh moeten we ook praten?
Genoeg leuke eet-tentjes/cafetjes in Eindhoven.. budget?
Ok, daar zit natuurlijk wat inquote:Op zondag 3 december 2006 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dat hebben we dan toch al gedaan als we eerst een hapje gaan eten...
nou dan ben ik vrij onverstaanbaar en is het wellicht goed om mij te ondertitelenquote:Op zondag 3 december 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Eten en praten tegelijk. Hoe onbeschoft!
Weinig tot geen budget.quote:Op zondag 3 december 2006 12:12 schreef Faithz het volgende:
Oh moeten we ook praten?
Genoeg leuke eet-tentjes/cafetjes in Eindhoven.. budget?
Als dat van frisofeest doorgaat dan kan je dus rekenen op de laatste vrijdag van de maandquote:Op zondag 3 december 2006 23:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Weinig tot geen budget.
Misschien is op een 24e of 25e in welke maand dan ook een optie. I.v.m. studiefinanciering.
De 24e van januari dan weer niet, dan moet ik al naar een concert.
Maar gewoon toch heel onze afvaardiging uit het noorden van het Landquote:Op maandag 11 december 2006 15:04 schreef Rhanna het volgende:
Als het in Eindhoven te doen is kom ik zeker
Nu Sebasser nog regelen.
Lijkt me tof,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:40 schreef Stroekie het volgende:
Faithz, Nirak en ik hebben afgelopen vrijdag gekeken en alle 3 vonden we het frisofeest wel een geschikte gelegenheid om meet af te sluiten voor de mensen die nog willen dansen en feesten
Watte?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar jou had ik zo wie zo al op te lijst staan![]()
Nee niet mijn To Do lijstquote:
Ik had het over dat vet gedrukte..quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet mijn To Do lijst![]()
ik bedoel natuurlijk de gastenlijst met mensen die een bijzondere entree verdienen
Zo wie zo = sowieso.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:21 schreef Stroekie het volgende:
alsof überhaupt zo'n prettig nederlands is![]()
Dat zei jijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:40 schreef Stroekie het volgende:
Faithz, Nirak en ik hebben afgelopen vrijdag gekeken en alle 3 vonden we het frisofeest wel een geschikte gelegenheid om meet af te sluiten voor de mensen die nog willen dansen en feesten
Wou je ook komen dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:16 schreef buzzer het volgende:
is er al een datum ?
Is dat wel handig? Altijd en overal komen?quote:
als je maar schoonmaak spullen meebrengt is er niks aan de handquote:Op maandag 15 januari 2007 14:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Is dat wel handig? Altijd en overal komen?
nog steeds niet?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:19 schreef liefie_ het volgende:
ja he dan kan ik geloof ik al niet
Dan lig ik op een zonnig eiland...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:19 schreef Alicey het volgende:
31 maart vind ik trouwens een keimooie datum. In Utrecht.
dan houden we voor jullie toch gewoon die andere datum vast voor de regio/minimeetquote:Op maandag 12 februari 2007 07:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Dan lig ik op een zonnig eiland...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:48 schreef NanKing het volgende:
Ja hoi, ik dacht dat 't eind van deze maand was.
daar ga ik ook nog steeds vanuitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:48 schreef NanKing het volgende:
Ja hoi, ik dacht dat 't eind van deze maand was.
Wat was de datum ook al weer?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar ga ik ook nog steeds vanuit
maar het blijft hier verdacht stil met aanmeldingen/bevestigingen![]()
5 maart 2007 is op een maandagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat was de datum ook al weer?
5 maart toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |