ik zal het nog 1 keer herhalenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
3 maart is zeker bad. Vrijdagen zijn ook bad. Maar laat mijn afwezigheid jullie vooral niet tegenhouden hoor.
dan wordt toch klonen, wel snel voordat het nieuwe kabinet het straks gaat verbiedenquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:13 schreef Sitethief het volgende:
Zwolle Meet III
Ik heb blijkbaar dubbel gepland........
Ik doe eens gek en quote mezelf. De vraag staat namelijk nog steeds open...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:11 schreef maedel het volgende:
is er nou eigenlijk een definitieve datum?
vrijdag 23 feb aanstaande komen er in elk geval een aantal mensen uit het L topic naar het Frisofeest te Eindhoven.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik doe eens gek en quote mezelf. De vraag staat namelijk nog steeds open...
Wat een k-service hier zeg![]()
Wie komt er dan? En is het een meet/afspraak?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vrijdag 23 feb aanstaande komen er in elk geval een aantal mensen uit het L topic naar het Frisofeest te Eindhoven.
We zijn er alleen nog niet uit of het officieel wel een meet mag heten aangezien Sitethief er niet bij kan zijn
Jij komt ook gewoon niet zo ijlenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Wie komt er dan? En is het een meet/afspraak?
Nou oké dan. Als jij dat dan ook doetquote:Op maandag 19 februari 2007 21:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij komt ook gewoon niet zo ijlen.
Oh ja en neem je vrouw mee.
je hoeft ook niet tot diep in de nacht te blijven feesten hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 22:15 schreef Alicey het volgende:
Ik weet dus niet of ik vrijdag kom. Ben doorgaans nogal doodmoe op vrijdagen enzo.
quote:
volgens mij moest jij vanavond Joost maar eens op MSN aansluitenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:35 schreef Sebasser het volgende:
Dus, hoi.
Vrijdag is de meet bij die eiffenaar ofzo?
Wie komen er dan?
Oh, kimmert, joost vraagt hoe jij dat met hem wil gaan doen?.
joost heeft problemen met internet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moest jij vanavond Joost maar eens op MSN aansluiten
quote:eth2 IEEE 802.11b ESSID:"*Ja, die is geheim"
Mode:Auto Channel=8 Access Point: Invalid
Sensitivity=0/200
Link Quality:0 Signal level:0 Noise level:0
Rx invalid nwid:0 Rx invalid crypt:0 Rx invalid frag:0
Tx excessive retries:0 Invalid misc:0 Missed beacon:0
Dan moet hij haar maar even bellenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
joost heeft problemen met internet.
[..]
gezellige tent in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:04 schreef Stroekie het volgende:
In plaats van bij Taste kunnen we ook kiezen voor www.thetrafalgarpub.nl
volgens mij is hun kaart ook budgetvriendelijk
ik weet alleen niet of het daar op vrijdag druk is met mensen die daar aan hun vrijmibo begonnen zijn en het dus wel eens druk in de keuken kan zijn.
andere mensen kiezen er weer speciaal voor omdat ze daar Guinnes hebbenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:09 schreef maedel het volgende:
[..]
gezellige tent in ieder geval.
En ze hebben bief pepersaus, dus ik zit geramd
Eventueel reserveren?
Hoe laat zijn jullie van plan te eten?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hoeft ook niet tot diep in de nacht te blijven feesten hoor
je mag ook alleen komen eten of met ons daarna een borreltje drinken
zal ik eens een wilde gok doen, ergens tussen 19.00 en 21.00 uurquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe laat zijn jullie van plan te eten?
kon anders vanaaf even naar de MSN vergadering als je kanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe laat zijn jullie van plan te eten?
is er een msn vergadering?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kon anders vanaaf even naar de MSN vergadering als je kan
maar wellicht kan je anders even met onze voorzitster NanKing wat regelen
Owkeej, misschien dat ik dan ook kom als het niet al te ver weg is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik eens een wilde gok doen, ergens tussen 19.00 en 21.00 uur
daarna nog een poosje gezellig wat bijbeppen onder het genot van een borreltje en pas ergens na 23.00 uur richting het Frisofeest in de Effenaar
Voeg me maar toe, dan kan ik als ik er niet ben evt nog iets terug lezenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kon anders vanaaf even naar de MSN vergadering als je kan
maar wellicht kan je anders even met onze voorzitster NanKing wat regelen
Je bedoelt financieel gezien?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:35 schreef Sebasser het volgende:
Dus, hoi.
Vrijdag is de meet bij die eiffenaar ofzo?
Wie komen er dan?
Oh, kimmert, joost vraagt hoe jij dat met hem wil gaan doen?.
ja, doos.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je bedoelt financieel gezien?
Daar hebben we het nog wel even over, mail me maar enzoot.
Ik ben nu niet thuisquote:
Lekker dan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben nu niet thuis.
Vanavond tussen 9 en tien mot je maar ff op msn komen.
* NanKing is weer weg.
Ik mail je wel even na die 'vergadering'quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lekker dan.
vanavond tussen 9 en tien ben ik wss ook niet thuis.
Have fun.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik mail je wel even na die 'vergadering'.
.
Vanavond laat pas hoor, na de fabeltjeskrantquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
is er een msn vergadering?
Ik zal joost even roepen.
Ja het meetbestuur is er maar druk meequote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik mail je wel even na die 'vergadering'.
.
Is dat nog op tv?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vanavond laat pas hoor, na de fabeltjeskrant![]()
geen idee, dan heb ik de tv nooit aan, omdat ik dan nog op kantoor, of onderweg naar huis benquote:
Ja, sorry, ik doe gewoon braaf wat mij gezegd isquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:27 schreef Faithz het volgende:
NANKING, je hebt de ergste kettingbrief ever afgeschoten en daarna ga je rustig de hort op!!![]()
Spammerts!![]()
Wat is de Maedel een volgzaam type, ik had me haar wat rebelser voorgesteldquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik doe gewoon braaf wat mij gezegd is![]()
wacht maarquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat is de Maedel een volgzaam type, ik had me haar wat rebelser voorgesteld![]()
Wat heb ik gedaan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:27 schreef Faithz het volgende:
NANKING, je hebt de ergste kettingbrief ever afgeschoten en daarna ga je rustig de hort op!!![]()
Spammerts!![]()
En toch snap ik dat niet hoor...quote:
Spam is zeg maar reclame mail. Of mail van mensen die menen dat ze mailtjes moeten doorsturen omdat erin staat dat er anders iets heel ergs gebeurd. Of van mensen die slowchatten via de mailquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:43 schreef maedel het volgende:
[..]
En toch snap ik dat niet hoor...
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Willen jullie dan wel allemaal een digitale camera meebrengen om dat vast te leggen?![]()
Oh, we gaan een herhaling van december zien ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:48 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mooi niet dus![]()
Al die zatte foto's van mij mogen niet verspreid worden![]()
Ja wel even vragen of iedereen erop mag of dat er mensen nog achter een kastdeur zittenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:10 schreef NanKing het volgende:
Ik neem mijn camera wel mee.
En ja ik ben heul discreet met het portretrecht.
Ik was niet van plan de foto's op Inet te zettenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja wel even vragen of iedereen erop mag of dat er mensen nog achter een kastdeur zitten
ik heb op m'n site nog wel een paar Gig vrij om als opslag te dienen
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:51 schreef Faithz het volgende:
Ik weet ook wel dat jij dat weet![]()
Dat laatste
Okay dan vragen we wel aan iemand om een foto te nemen zoals je dat bij duitse toeristen zou doen, dus dat de hoofden van niemand erop staanquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wist het!
Oh, en ik wil niet met mijn kop op internet.
Of je toevoegen op MSNquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik was niet van plan de foto's op Inet te zetten.
Ik wil zelf ook niet met mijn kop op internet, wie mij wil zien moet me maar meeten.
Ik kits maar een keer in de 4 jaarquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, we gaan een herhaling van december zien ?
"mompelt wat over een emmer"![]()
En ieder geval dat anderen het zien?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik kits maar een keer in de 4 jaar![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:09 schreef Faithz het volgende:
Whahaha nee. ik zal het verhaal ff in het lesbeau topic neerketsen.
Ja als ik dat had geweten had ik je water in plaats van zo'n flesje gegevenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:09 schreef Faithz het volgende:
Whahaha nee. ik zal het verhaal ff in het lesbeau topic neerketsen.
helemaal niksquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:44 schreef Faithz het volgende:
Wat heb je in die smirnoff gedaan dan?
Ja op dat enorme meetingpoint in de hal tussen de automaten en de vrije platen winkelquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef maedel het volgende:
ik neem aan dat we aan de stadkant van het station afspreken?
Ok,quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja op dat enorme meetingpoint in de hal tussen de automaten en de vrije platen winkel![]()
je loopt station binnen, dan krijg je eerst rechts Free Record Shopquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok,
ja, ik reis nooit met het ov, dus ik weet ook niet hoe of wat![]()
Ik heb daar een keer met een paar mensen gekaartquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je loopt station binnen, dan krijg je eerst rechts Free Record Shop
daar in de hoek zit GWK en NS Reizigers servicebalie
en op de nadere hoek Etos en een hele partij gele kaart automaten
op de vloer in het midden is het meeting point
Mon amour.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Twist! Ich liebe dich, ik zie u graag, je t'aime!
Je zult toch wel vóór 11 uur tijd voor ons kunnen maken hè?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
het zou ook heel fijn zijn als we na het eten ook ergens nog afspreken zodatik niet alleen de effenaar op hoef te zoeken enzo.
Ik heb tot 10 uur verplichting, als ik dan vanaf daar direct naar destad fiets (ja ik fiets) dan ben ik er op z'n allervroegst om half 11, maar ik wil me liever thuis minimaal opfrissen, maar ik denk dat ik wel voor 11'en in het centrum kan zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Je zult toch wel vóór 11 uur tijd voor ons kunnen maken hè?
Nou, dan bel je toch gewoon effe waar we uithangen? Hierbij de belofte dat je niet alleen de effenaar in hoeftquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb tot 10 uur verplichting, als ik dan vanaf daar direct naar destad fiets (ja ik fiets) dan ben ik er op z'n allervroegst om half 11, maar ik wil me liever thuis minimaal opfrissen, maar ik denk dat ik wel voor 11'en in het centrum kan zijn.
Ah, leuk, kunnen we je nog net 4 minuten zienquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb tot 10 uur verplichting, als ik dan vanaf daar direct naar destad fiets (ja ik fiets) dan ben ik er op z'n allervroegst om half 11, maar ik wil me liever thuis minimaal opfrissen, maar ik denk dat ik wel voor 11'en in het centrum kan zijn.
Mooi. Want ik heb drempelvrees. En mensenvrees. En pleinvrees. En eigenlijk voor alles ben ik wel bangquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dan bel je toch gewoon effe waar we uithangen? Hierbij de belofte dat je niet alleen de effenaar in hoeft
Ik vind het echt goed van je dat je toch gaat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mooi. Want ik heb drempelvrees. En mensenvrees. En pleinvrees. En eigenlijk voor alles ben ik wel bang.
Ja, nu ik officieel volwassen ben moet ik afrekenen met die kinderachtige angsten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind het echt goed van je dat je toch gaat.
Sexy.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nu ik officieel volwassen ben moet ik afrekenen met die kinderachtige angsten.
Dat hadden we stiekum al buiten jouw om geregeldquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
het zou ook heel fijn zijn als we na het eten ook ergens nog afspreken zodatik niet alleen de effenaar op hoef te zoeken enzo.
komt helemaal goedquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:18 schreef Alicey het volgende:
Wat is trouwens momenteel de afspraak?
DIT:quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:34 schreef Stroekie het volgende:
Even een korte update na een ingelaste bestuurvergadering
L topic meeting vrijdag 23 februari 2007
Tussen 18.30 en 19.00 verzamelen op Eindhoven CS
vandaar gaan we in een wandeling richting restaurant Taste aan Grote Berg
www.taste-eindhoven.nl
Na het eten gaan we ergens nog een borrel drinken en de kennismaking met elkaar voortzetten
Voor de feestbeesten die nog willen dansen kunnen we na 23.00 uur in de Effenaar terecht op het Frisofeest www.frisofeest.nl
Natuurlijk kan je ook slechts 1 of meerdere onderdelen volgen. Maar voor de mensen die mee gaan eten is het wel handig om dit aan mij of aan NanKing door te gaczeven, Dan weten we voor hoeveel personen we moeten reserveren.
Voor mensen die niet met het openbaar vervoor naar Eindhoven komen die kunnen ook direct naar het restaurantje toe komen, maar mogen ons ook op het station komen vewelkomen als ontvangstcomitee. Eindhoven heeft op vrijdagavond koopavond dus het vinden van een parkeerplaats kan lastig zijn. En breng je mobiel mee, dan verdwaal je minder snel
de organisatie verheugt zich nu al op een massale opkomst vrijdag
voor mensen die niet met het openbaar vervoer komen
tussen 18.30 en 19.00 uur verzamelen op Eindhoven Centraal Station daarna een hapje gaan eten en wat drinken en wachten totdat Erik gearriveerd is en pas tegen 0.00 uur richting Effenaar om te gaan dansen op www.frisofeest.nlquote:
Eentje?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:51 schreef NanKing het volgende:
Jammer Liesje.
Ik drink er wel eentje op je.
potverdikkie, en met wie moet ik nu knuffelen dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, dan laat ik het deze keer even afweten. Andere keer hopelijk op een zaterdag oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |