Eentje?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:51 schreef NanKing het volgende:
Jammer Liesje.
Ik drink er wel eentje op je.
potverdikkie, en met wie moet ik nu knuffelen dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, dan laat ik het deze keer even afweten. Andere keer hopelijk op een zaterdag oid.
Doe dat dan maar, maar drink er niet teveel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:51 schreef NanKing het volgende:
Jammer Liesje.
Ik drink er wel eentje op je.
Een volgende organisatie in een weekend of iets later ben ik er bij.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
potverdikkie, en met wie moet ik nu knuffelen dan?
als je maar weet dat van uitstel geen afstel komt, hooguit een opstel![]()
moet je even Qwea Sitethief en Vanitas aanspreken, die mogen de volgende editie te Groningen gaan regelenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een volgende organisatie in een weekend of iets later ben ik er bij.
Dat is wel ver weg hoor voor Liesjequote:Op donderdag 22 februari 2007 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je even Qwea Sitethief en Vanitas aanspreken, die mogen de volgende editie te Groningen gaan regelen
Inderdaadquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat is wel ver weg hoor voor Liesje.
Jij hebt geloof ik even niet op zitten letten he?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:10 schreef liefie_ het volgende:
gaan jullie nou morgen meeten!
dan kan ik geloof ik niet
stommerds
ik heb door de week geen internetquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik even niet op zitten letten he?
wat is er dan belangrijker morgenavond?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb door de week geen internet
verjaardag van mn nichtje in maastrichtquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:33 schreef maedel het volgende:
[..]
wat is er dan belangrijker morgenavond?![]()
een kaartje, altijd leuk!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
verjaardag van mn nichtje in maastricht
ik ga normaal al nooit en nu was net afgesproken dat we gingenquote:
Topquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:49 schreef Stroekie het volgende:
Nieuwe update!!!!
tafel voor 6 personen gereserveerd bij Taste om 19.15 a 19.30 uur
en wie schuiven er nou bij het eten ook weer aan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:49 schreef Stroekie het volgende:
Nieuwe update!!!!
tafel voor 6 personen gereserveerd bij Taste om 19.15 a 19.30 uur
ik kom nu tot 5 personenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:44 schreef maedel het volgende:
[..]
en wie schuiven er nou bij het eten ook weer aan?
Van Joost hoorde ik dat ze niet mee ging maar ik krijg haar niet pakkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Nam NanKing niet een vriendin mee?
grunn rocks. Eindhoven had ik ook geen probleem gevonden hoor. Maar aangezien MM werkt enzo,gaat dat dus gewoon niet lukkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je even Qwea Sitethief en Vanitas aanspreken, die mogen de volgende editie te Groningen gaan regelen
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:30 schreef Sitethief het volgende:
Ik wens jullie heel veel plezier op de meet, de volgende meet ben ik er gewoon bij hoor.
Jij en ik zijn meer kwantiteit users.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]jij gaat ook niet? Damn,de kwaliteits users ontbreken op de miet
jij,sebas,ik
Speak for yourselfquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij en ik zijn meer kwantiteit users.
Vooral ik
nou er ontbreken wel meer namen op het lijstjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]jij gaat ook niet? Damn,de kwaliteits users ontbreken op de miet
jij,sebas,ik
Nee,jij was natuurlijk niet mijn partner in crime hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wie baggerde net dat hele topic vol dan
dah was ik niet
dah was ik niet, dah was een neger.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee,jij was natuurlijk niet mijn partner in crime he
tsssssssssssss
sebaggerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dah was ik niet, dah was een neger.
gheghe, dat had ik vanmorgen ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:33 schreef Stroekie het volgende:
ik moet hard denken aan dat liedje over die 10 kleine negertjes![]()
10 kleine negertjes die neukten er op los?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou er ontbreken wel meer namen op het lijstje
ik moet hard denken aan dat liedje over die 10 kleine negertjes![]()
ja, dat zegt meer over jou dan over mij denk ik...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
10 kleine negertjes die neukten er op los?
(een andere versie ken ik niet)
Ik quote jou dan ook niet wijsneusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:02 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, dat zegt meer over jou dan over mij denk ik...![]()
tien kleine visjes zwommen in de zee? Nummer 9 die ging maar mee? Zoiets toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:03 schreef NanKing het volgende:
Ik ben opgegroeid in het politieke correctheidtijdsperk dus wij zongen tien kleine visjes.
Net of jij je daar normaliter wél wat van aantrekt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik quote jou dan ook niet wijsneus [afbeelding]
neequote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Net of jij je daar normaliter wél wat van aantrekt.
Nou zie je wel...quote:
scherpquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
En als je leest kijk je idd niet.
Tofquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Nieuws. Mijn orkest gaat niet door (ziekedirigent), dus ik kan er al eerder zijn. Mee-eten gaat helaas niet, want mijn moeder heeft hetvlees al buiten de vriezer gelegd en dat is dus al aan het ontdooien. Maar ik kan jullie na het eten op elk willekeurig tijdstip wel ergens opzoeken.
Ja, en ik heb je nummer alquote:
stuur me maar een sms of bel me maar als je het thuis beu bentquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Nieuws. Mijn orkest gaat niet door (ziekedirigent), dus ik kan er al eerder zijn. Mee-eten gaat helaas niet, want mijn moeder heeft hetvlees al buiten de vriezer gelegd en dat is dus al aan het ontdooien. Maar ik kan jullie na het eten op elk willekeurig tijdstip wel ergens opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |