2u voor het eten is wel erg veulquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga nu nog niet, want hun reservering is pas om 19.30. Ik wasvan plan om zo rond 21:30/22:00 te gaan, en ik denk dat ik dat ook maar gewoon doe.
Ik dacht dat het ook een beetje het plan was omvan tevoren even in een kroeg te hangen waar je nog wat kan pratenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:12 schreef Nirak het volgende:
't frisofeest begint toch pas om 2300 uur?
dus tussendoor maar even langs de markt voor diegene die het hele avontuur meemaken
en dat had jij heel juist gedachtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ook een beetje het plan was omvan tevoren even in een kroeg te hangen waar je nog wat kan praten.
bijna goed, we hadden Trafalgar Pub aan de Dommelstraat uitgezochtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:12 schreef Nirak het volgende:
't frisofeest begint toch pas om 2300 uur?
dus tussendoor maar even langs de markt voor diegene die het hele avontuur meemaken
ligt er aan waarquote:Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef Sitethief het volgende:
*kick*
Voelt er iemand iets voor een mei meet??
Ja wat mij betreft kan het L topic niet vaak genoeg meets houdenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef Sitethief het volgende:
*kick*
Voelt er iemand iets voor een mei meet??
Hierquote:
dan moet het wat later denk ik, want in mei kan ik geen vakantie nemen.quote:
Nou wellicht dat er wel dingen gecombineerd kunnen worden en regeren is vooruit zienquote:
en die werkgroep bestaat uit Wonderer en jijzelve?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou wellicht dat er wel dingen gecombineerd kunnen worden en regeren is vooruit zien
dus wellicht kan er al een wergroep aan de slag om in oktober ook iets te regelen
Nee johquote:Op donderdag 19 april 2007 22:13 schreef maedel het volgende:
[..]
en die werkgroep bestaat uit Wonderer en jijzelve?
Ik heb verder niks in de Boston area gepland hoor...
Mijn ouders komen volgende maand. Misschien kunnen jullie samen reizenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef maedel het volgende:
[..]
dan moet het wat later denk ik, want in mei kan ik geen vakantie nemen.
Hoewel, zo rond de hemelvaart...
He ja, als handbagagequote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn ouders komen volgende maand. Misschien kunnen jullie samen reizen
ik wil ook wel mee op vakantiequote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn ouders komen volgende maand. Misschien kunnen jullie samen reizen
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:16 schreef Qwea het volgende:
hmmm, ik moet eigenlijk naar de winkel maar de fietssleutel heeft MM mee, en als ik ga moet ik dus lopen![]()
neh, gewoon een zinloze mededelingquote:
heul niks mee te maken!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:14 schreef Sitethief het volgende:
Iemand zin om 2 juni een meet in Zwolle te houden?
Gaan we s'middags Zwolle bekijken met een kleine stadswandeling, daarna goed maar niet te duur eten, en s'avonds het mooiste COC van Nederland van binnen bekijken. Iemand die daar wat voor voelt?
Ja leukquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:14 schreef Sitethief het volgende:
Gaan we s'middags Zwolle bekijken met een kleine stadswandeling, daarna goed maar niet te duur eten, en s'avonds het mooiste COC van Nederland van binnen bekijken. Iemand die daar wat voor voelt?
kssst.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja leuk![]()
dan is mijn agenda nog maagdelijk![]()
Ja, waar denkt zij in hemelsnaam te zijn gebleven?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
heul niks mee te maken!
De volgende lesbeau meet zou in groningen zijn!
nanking dood trouwens?![]()
Ja, weet ik veel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, waar denkt zij in hemelsnaam te zijn gebleven?
gewoon druk met een echt sociaal leven ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, waar denkt zij in hemelsnaam te zijn gebleven?
Ik had dat ook wel eens gezegd, maar toen ging ik gewoon snikkend de hele dag televisie kijken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel.
Op MSN kwam ze laatst na een paar jaar opeens weer online, en dan roept ze zo van
"HOI! ja, sorry, ik heb een sociaal levengevonden"
Ja, dikke bullshit natuurlijk.
Verder weet ik niet eh.
wtf, dude, stroekiequote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon druk met een echt sociaal leven ?
er zijn altijd uitzonderingen op de regelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wtf, dude, stroekie
Jij bent hier de oudste, dus automatisch ook de verstandigste. () dus jij weet best dat er zoiets niet bestaat, dat zoiets niet kan.
volgens mij zou ik dan al met een vriendin van me naar het coc gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:14 schreef Sitethief het volgende:
Nee hoor.quote:
eeuuuh...quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:37 schreef Dievas het volgende:
de schrijfwijze is nogal degrederend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |