Alleen maar iemand die 2 meer dan briljante albums heeft gemaakt, nu één keer optreedt in Nederland, een single heeft die nét gehypet wordt door een niet nader te noemen kutzender, waardoor het in een klein kwartier compleet uitverkocht was.quote:
verzamelbeursquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:45 schreef Nosh het volgende:
Great minds think alike.
Nu richting Jaarbeurs. Hoera voor doelloos de consumeer-hoer uithangen!
ikke niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:47 schreef nixxx het volgende:
iedereen is wel een beetje over de zeik
Ik hoor ook blut te zijn, maar ik ga denk ik maar mijn spaarrekening plunderen, om bakken met vinyl te kunnen kopen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
verzamelbeurs
Ik zou ook gaan maar ik ben blut.
Ik spaar ook niet echt iets meerquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik hoor ook blut te zijn, maar ik ga denk ik maar mijn spaarrekening plunderen, om bakken met vinyl te kunnen kopen..
Ik zal hem even veranderen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:49 schreef Memento-Mori het volgende:
helaas krijgen alleen andere mensen aids(iets te persoonlijke tt atm)
Wehehe, precies.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik spaar ook niet echt iets meer. Vroegah struinde ik alle cd-bakken af op zoek naar dat ene import singeltje en ging ik naar een kraampje van een man die honderden foto's en kaarten had van films. Ik heb daar echt een vermogen uitgegeven. Maar ik spaar niks meer, zoek ook niet echt iets, en heb daarom geen zin om ruim ¤10 entree te betalen
.
Waar ik geweest ben hebben ze scandingen, en scannen ze dus de code; is 't een vals kaartje, mag je mooi naar huisquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Er is vast niemand hier die kennissen met lepra heeft.
Hoe dan ook, hoe zit dat met valse kaartjes, weet iemand hoe je die kan herkennen? En in de 013, scheuren ze je kaartjes gewoon af of hebben ze een speciaal scanding ofzo?
Was dat het 013? Dat vraag ik.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waar ik geweest ben hebben ze scandingen, en scannen ze dus de code; is 't een vals kaartje, mag je mooi naar huis
jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Is er iemand die verstand heeft van nepkaartjes? Ik ga ze misschien van Ebay afhalen (als ik het geld bij elkaar krijg) maar dan wil ik niet met nepdingen opgescheept zitten.
ik denk dus dat het verneukeratieve is dat je het niet kan zien, waarom zien de mensen bij de ingang het dan niet meteen? maar pas als het gescand isquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Is er iemand die verstand heeft van nepkaartjes? Ik ga ze misschien van Ebay afhalen (als ik het geld bij elkaar krijg) maar dan wil ik niet met nepdingen opgescheept zitten.
Nope, dancefeest (qlimax Arnhem, in het gelredome)quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was dat het 013? Dat vraag ik.
Je vergelijkt het gelredome hier even met de 013?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nope, dancefeest (qlimax Arnhem, in het gelredome)
ja maar zoals ik al zei met zo;'n concert,m veel handelaars op MP veel mensen die wel willen geen kaartje hebben dat ze in dat geval misschien wel het zekere voor het onzekere nemen en dan ben je en veel geld kwijt en geen concert rijker en wel de reiskosten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je vergelijkt het gelredome hier even met de 013?.
Ja, ik heb ook een concert meegemaakt in Ahoy' en daar scannen ze idd, maar ik heb het over de fucking 013.
warm hequote:Op zaterdag 2 december 2006 12:11 schreef CherryLips het volgende:
ik heb net zo ontieglijk hard m'n teen gestoten, de tranen staan in m'n ogen. Ik heb het idee alsof m'n teen in een hoek van 90 graden staat
.
Paradiso, Melkweg en Tivoli hebben ze in het afgelopen anderhalve jaar niet gescandquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een concert meegemaakt in Ahoy' en daar scannen ze idd, maar ik heb het over de fucking 013.
daar heb je idd wel gelijk in.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar zoals ik al zei met zo;'n concert,m veel handelaars op MP veel mensen die wel willen geen kaartje hebben dat ze in dat geval misschien wel het zekere voor het onzekere nemen en dan ben je en veel geld kwijt en geen concert rijker en wel de reiskosten.
Met zoveel positieve feedback zijn het iig vast geen valse kaarten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
daar heb je idd wel gelijk in.
Naja, het is iemand op ebay die vaker kaartjes verkocht heeft, al 220 keer in totaal positieve feedback heeft gekregen. Risico waard volgens jullie?
aha een echte handelaar dusquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Naja, het is iemand op ebay die vaker kaartjes verkocht heeft, al 220 keer in totaal positieve feedback heeft gekregen. Risico waard volgens jullie?
hoe was je chocofontijn ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:09 schreef Aarti het volgende:
meurning
Dit druist geheel tegen m'n principes in en zodra ik de kaartjes heb ga ik er absoluut wat van zeggen. Maar ik heb nog nooit zo graag naar een concert gewildquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
aha een echte handelaar duszo hou je het zelf ook wel in stand
vrij klein, concert is 20e, 22e heeft hij er één in Denemarken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe groot is de kans dat er nog een extra concert wordt ingelast
Nja, je kan het risico nemen; enige is dat je wanneer 't toch wordt gecontroleerd, en 't blijkt een vals kaartje te zijn, dat je in de kou buiten staatquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je echt graag wil, ja. Het blijft wel een risico natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
ik wil alleen eigenlijk zeggen ik zou het nog heel even afwachten, het is nog 3maanden weg er komen vast nog heel veel op ebay en marktplaats en wie weet wordt er een concert 1 opf 2 weken later ingelast en dan sla je jezelf echt voor je kop als je een kaartje van 100 euro ofzo hebt gekochtquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
vrij klein, concert is 20e, 22e heeft hij er één in Denemarken.
kan zijn dat hij vier maanden later ofzo nog een keer komt, zoals met the killersquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
vrij klein, concert is 20e, 22e heeft hij er één in Denemarken.
Risico is wat dat betreft kleiner dan als je het op MP zou kopen...quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een principiëel standpunt in je eentje innemen heeft dan ook slechts één effect: jij gaat niet naar het concertquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
aha een echte handelaar duszo hou je het zelf ook wel in stand
Daar heb je een punt; mochten er nou kaarten overblijven, krijg je alsnog dat de prijs gaat zakken, en heb je wellicht voor minder euro's een kaart.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil alleen eigenlijk zeggen ik zou het nog heel even afwachten, het is nog 3maanden weg er komen vast nog heel veel op ebay en marktplaats en wie weet wordt er een concert 1 opf 2 weken later ingelast en dan sla je jezelf echt voor je kop als je een kaartje van 100 euro ofzo hebt gekochthoewel ik wel kan begrijpen dat je echt zo graag wil... mja je moet het zelf weten
Al was het maar omdat Ebay wel een plaats is om te handelen en MP een plaats is om koper/verkoper met elkaar in contact te brengen (maar de koop altijd nog op het laatste moment geannuleerd kan worden omdat er een beter bod voorbij kwam). MPquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Risico is wat dat betreft kleiner dan als je het op MP zou kopen...
Nou, ik ben niet zo iemand die achterover valt als er wordt gekankerd of getyfust, maar ik vind het een draak van een TT en achteloos hypocriet om te denken dat ie netter is als je AIDS in Lepra verandert. In ONZ of KLB past het wel, maar in R&P is het een hinderlijke TT voor het oog tussen de AT's.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Er is vast niemand hier die kennissen met lepra heeft.
ik heb een mooie klewang liggen via marktplaats en een mooie lang mauser bajonet enzo..quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb 1 keer iets verkocht via MPiets gekocht alleen via ebay
ik kan principieel zijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een principiëel standpunt in je eentje innemen heeft dan ook slechts één effect: jij gaat niet naar het concert.
ken ik.. haal ik in een document een bulleted list ergens weg.. doet dat kutprogramma het 50 pagina's hoger ook!quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:25 schreef CherryLips het volgende:
kut Word loopt weer te kutten. kutzooi.
Word en opmaak... Zucht... Zeker bij grote documenten mag je wel een dag uittrekken alleen al om alles goed te krijgen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:28 schreef nixxx het volgende:
ken ik.. haal ik in een document een bulleted list ergens weg.. doet dat kutprogramma het 50 pagina's hoger ook!
Mja, weet je wat het is? Als hij over 4 maanden komt, is hij nóg populairder. Dus dan krijg je óf dat het weer net zo snel uitverkocht is, óf het wordt een grote zaal. En een grote zaal zou ook leuk zijn, maar enorm afdoen aan Damien. En ik wil gewoon erg graag.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil alleen eigenlijk zeggen ik zou het nog heel even afwachten, het is nog 3maanden weg er komen vast nog heel veel op ebay en marktplaats en wie weet wordt er een concert 1 opf 2 weken later ingelast en dan sla je jezelf echt voor je kop als je een kaartje van 100 euro ofzo hebt gekochthoewel ik wel kan begrijpen dat je echt zo graag wil... mja je moet het zelf weten
Oh, ik in dit geval ook. Ik kan me alleen best gevallen voorstellen waar ik gebruik zou maken van de zwarte markt omdat ik écht wilde gaan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik kan principieel zijnik wil niet naar dat concert
Ik had een andere tekst ingevoegd, begint ie ineens te janken dat de floppy of disc wel goed moest zijn en nu bestaat de ingevoegde tekst uit blokjes en is hij 400 blz langquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
ken ik.. haal ik in een document een bulleted list ergens weg.. doet dat kutprogramma het 50 pagina's hoger ook!
die principes zetten we wel opzij als we daar aan komenquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, ik in dit geval ook. Ik kan me alleen best gevallen voorstellen waar ik gebruik zou maken van de zwarte markt omdat ik écht wilde gaan.
Ik hoop voor je dat het goed komtquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, weet je wat het is? Als hij over 4 maanden komt, is hij nóg populairder. Dus dan krijg je óf dat het weer net zo snel uitverkocht is, óf het wordt een grote zaal. En een grote zaal zou ook leuk zijn, maar enorm afdoen aan Damien. En ik wil gewoon erg graag.
We hebben de kaartjes gekocht. Die dude zette ze op een veiling, maar voor 130 mocht je er 2 hebben. Dat dus maar gedaan. Dus als alles goed gaat en het echt kaartjes zijn kan ik misschien alsnog.
Vroegah, met Wordperfect en z'n onderwaterview kon je tenminste je stuurcodes zelf aanpassan, zonder rare effecten in de rest van je document.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:31 schreef Litpho het volgende:
Wordperfect
quote:onderwaterview
zou wel handig zijn ja.. nu lijkt het wel alsof woquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vroegah, met Wordperfect en z'n onderwaterview kon je tenminste je stuurcodes zelf aanpassan, zonder rare effecten in de rest van je document.
* nostalgisch is *
Amberquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:32 schreef JDude het volgende:
Of nóg ouderwetserder, lichtgroen op zwart.
Oke danquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, weet je wat het is? Als hij over 4 maanden komt, is hij nóg populairder. Dus dan krijg je óf dat het weer net zo snel uitverkocht is, óf het wordt een grote zaal. En een grote zaal zou ook leuk zijn, maar enorm afdoen aan Damien. En ik wil gewoon erg graag.
We hebben de kaartjes gekocht. Die dude zette ze op een veiling, maar voor 130 mocht je er 2 hebben. Dat dus maar gedaan. Dus als alles goed gaat en het echt kaartjes zijn kan ik misschien alsnog.
Succes dan maar, en hopen dat de tickets juist zijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
goed plan.. en ondertussen lekker apocalyptica luisterenquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:44 schreef CherryLips het volgende:
ik ga even een cd van damien rice downloaden. ben nu wel benieuwd..
Zou ik alleen niet achter elkaar luisteren, geeft misschien een te groot contrastquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
goed plan.. en ondertussen lekker apocalyptica luisteren![]()
![]()
alleen voor een goed doelquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik nou mezelf veil voor geld voor een concertkaartje, zou dat werken?
quote:
Voorzichtigheid blijft geboden zonder duidelijke foto's in je fotoboek!quote:
Neh, niet gedaan omdat foto's een vereiste warenquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
sta je echt te koop?
* nixxx naar V&A gaat
Wat heb je allemaal te bieden? Wellicht dat een goede karakteromschrijving één van ons kan verleiden tot het doen van een bod...quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, niet gedaan omdat foto's een vereiste waren. Ik héb me wel aangeboden op fokradio trouwens. Geen énkele reactie.
.
ik geef het wel even door aan yvonnequote:Op zaterdag 2 december 2006 13:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, niet gedaan omdat foto's een vereiste waren. Ik héb me wel aangeboden op fokradio trouwens. Geen énkele reactie.
.
Tofheid in de beste vorm natuurlijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal te bieden? Wellicht dat een goede karakteromschrijving één van ons kan verleiden tot het doen van een bod...
sexy lingerie natuurlijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:08 schreef Aarti het volgende:
wat moet ik in hemelsnaam aantrekken vanavond?
En wat zijn je mindere kanten?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tofheid in de beste vorm natuurlijk.
Ik ben gezellig en lief en leuk en grappig en heb een fantastische film- en muzieksmaak.
hmmm begint al aardig te klinken.. vertel eens wat meerquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben gezellig en lief en leuk en grappig en heb een fantastische film- en muzieksmaak.
En het is met jou puickend noodles eten in Rotterdam.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat was gisterenquote:
Ik ben onzeker en verlegen in het begin. Oh en als ik chagrijnig ben word ik gemeen. En ik hou ervan om andere mensen af te zeiken. En ik zing sinterklaasliedjes. Uit volle borst.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat zijn je mindere kanten?
En welke films vind je dan daadwerkelijk leuk?
En datquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:10 schreef JDude het volgende:
[..]
En het is met jou puickend noodles eten in Rotterdam.
owquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dat was gisteren![]()
Vandaag is familieverjaardag, dus lingerie is irrelevant![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben onzeker en verlegen in het begin. * duh je bent een vrouw
Oh en als ik chagrijnig ben word ik gemeen. * duh je bent een vrouw
En ik hou ervan om andere mensen af te zeiken. * duh je bent een vrouw
En ik zing sinterklaasliedjes. Uit volle borst. * eeeuh.. moet dat nou..
Probéren ze eens te integreren, is het nog niet goed!quote:
Isset een buitenlanderquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Probéren ze eens te integreren, is het nog niet goed!
Vijf euro geboden dan. Wel afspreken na 5 december want die Sinterklaasliedjes zie ik niet zitten...quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben onzeker en verlegen in het begin. Oh en als ik chagrijnig ben word ik gemeen. En ik hou ervan om andere mensen af te zeiken. En ik zing sinterklaasliedjes. Uit volle borst.
[..]
En dat.
inderdaad.. prachtige nederlandse eigenschap: het is NOOIT goedquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Pssst... Sinterklaas is voor kinderen...quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Lijk ik zó goedkoop?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vijf euro geboden dan. Wel afspreken na 5 december want die Sinterklaasliedjes zie ik niet zitten...![]()
nixxx zei het al het beste toen hij zei: duh, je bent een vrouw...quote:
die wilde Air wetenquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je wilde m'n minpunten toch weten?
SINTERKLAASJE BONNE BONNE FUCKING BONNE!
ik vind het niet zo denderend eigenlijk.. wil je de mijne hebbenquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:17 schreef CherryLips het volgende:
pfff m'n download ligt nu bijna stil.
uit het land van sinterklaasquote:
Dat wordt een volle slip. Vraag maar aan CherrySlips...quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga dit weekend leven op kruidnootjesikm wilde die dus halen hadden ze alleen 1kg zakken voor 75 cent, met 50% korting, toch maar meegneomen maar wtf das echt veul te veul
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt een volle slip. Vraag maar aan CherrySlips...
Het was in ieder geval geen Q grap...quote:
ik wil gewoon meer wetenquote:
Maarre, ik hoor geen tegenbod... Wanneer gaan we?quote:
Oy, het bieden kan alleen vanaf 10 euro, sorryquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maarre, ik hoor geen tegenbod... Wanneer gaan we?![]()
Vraag maar iets.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wil gewoon meer wetenaltijd meer!
Gezien het gebrek aan tegenbiedingen ben je niet echt in de positie om eisen te stellen!quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oy, het bieden kan alleen vanaf 10 euro, sorry.
wat voor eten hou je van?quote:
Als jij nou ook vijf euro biedt dan kunnen we met z'n drieën gaan eten. Als c_c echt zo saai is, dan vermaken wij ons in ieder geval wel samen...quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt een volle slip. Vraag maar aan CherrySlips...
quote:
hey ja goed planquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij nou ook vijf euro biedt dan kunnen we met z'n drieën gaan eten. Als c_c echt zo saai is, dan vermaken wij ons in ieder geval wel samen...![]()
quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey ja goed plan
hier ook 5 euro geboden
Zal ik nu heel flauw 11 bieden?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:33 schreef nixxx het volgende:
hey ja goed plan
hier ook 5 euro geboden
Turkse keuken is lekkerquote:
Wat nou 'echt zo saai is'?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij nou ook vijf euro biedt dan kunnen we met z'n drieën gaan eten. Als c_c echt zo saai is, dan vermaken wij ons in ieder geval wel samen...![]()
berespam [a] xs4all.nl mag je gebruiken...quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:34 schreef nixxx het volgende:
[..]wie heeft er nog een emailadres over
Doe dan, blufferd!quote:
Dan is het er maar uit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het was een tijdelijke uitspatting.
ik daag je uit!quote:
Jaquote:
Kies jij het restaurant uit waar we dan gaan eten? Kipsaté...quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Turkse keuken is lekker. Ik ben een kipfilet-fan
. kipsaté is één van m'n favoriete gerechten
. Oosters voedsel gaat er ook wel goed in, maar ik ben vooral fan van de Turks/Griekse keuken
.
quote:
11 gebodenquote:
Ohja, dan is het niet tof meer natuurlijk.quote:
Ik vermoed een kloon waarbij onderstaand plaatje een slipje met bruine vlekken krijgt...quote:
Tellen biedingen in dit topic eigenlijk wel?quote:
Hele rug onder!quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed een kloon waarbij onderstaand plaatje een slipje met bruine vlekken krijgt...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed een kloon waarbij onderstaand plaatje een slipje met bruine vlekken krijgt...
[afbeelding]
[FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tellen biedingen in dit topic eigenlijk wel?
En wat krijg je voor 11 euro?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
[FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3
zow
Maken wij er 12 van?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
[FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3
zow
c_cquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben onzeker en verlegen. Oh en als ik chagrijnig ben, en dat is bijna altijd, word ik gemeen. En ik hou ervan om andere mensen af te zeiken. En ik zing sinterklaasliedjes. Uit volle borst.
Zou ze al spijt hebben dat ze er zelf over is begonnen?quote:
nixxx gaat mee voor de gezelligheid!quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geld toe krijgt dan.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nixxx gaat mee voor de gezelligheid!
het leidt wel af van Q.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze al spijt hebben dat ze er zelf over is begonnen?![]()
nouhou! ik ben heel gezellig!quote:
Kunnen we ook op jou bieden eigenlijk?quote:
Neh, dat niet, maar dit steekt wel heel zielig af tegenover die andere modjesquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze al spijt hebben dat ze er zelf over is begonnen?![]()
Nee!quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen we ook op jou bieden eigenlijk?![]()
ik vier geen sinterklaasquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben trouwens een ster in sinterklaasgedichten.
We zijn pas net begonnen... tot wanneer kan je bieden?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, dat niet, maar dit steekt wel heel zielig af tegenover die andere modjes. Ik ben veel leuker!
.
Kunnen we binnen nu en 15 minuten nog daten zodat je mijn laatste gedicht kan maken?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben trouwens een ster in sinterklaasgedichten.
Want?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:47 schreef CherryLips het volgende:
jullie zijn me aan het wegpesten.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer lullig te doen tegen iedereen hoor... Ik ben net c_c, alleen maar zeiken op anderen...quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:47 schreef CherryLips het volgende:
5 decemberquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We zijn pas net begonnen... tot wanneer kan je bieden?
Maandagavond 00.00 uur.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We zijn pas net begonnen... tot wanneer kan je bieden?
Dan moet je wel met een héél goed bod komenquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen we binnen nu en 15 minuten nog daten zodat je mijn laatste gedicht kan maken?
Ik wacht heel strategisch tot 4 december 23:55 voor ons finale bod!quote:
Haast je niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:53 schreef nixxx het volgende:
ik moet even naar buiten.. voor die boodschapjes!
Gebakken aardappelschijfjes, doperwtjes en een kippepoot.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:59 schreef CherryLips het volgende:
oja, boodschappen, avondeten enzo. wat zal ik eens eten...
ziet er jukkie uit.. net spetterp...quote:
het smaakte in elk geval HEERLIJKquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
ziet er jukkie uit.. net spetterp...
nou en, je haalt moemoe maar overquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik mag niet meedoen van Chowi.
mijn medebieder is offline dus Jdude staat met 15 euro bovenaanquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met betere boden (biddingen? biedingen?) komen dan.
Het heeft pas zin om te bieden als je meedoet en het heeft pas zin om mee te doen als je biedingen krijgt?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met betere boden (biddingen? biedingen?) komen dan.
raaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Goed, ik doe meequote:Op zaterdag 2 december 2006 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het heeft pas zin om te bieden als je meedoet en het heeft pas zin om mee te doen als je biedingen krijgt?.
Dit is te moeilijk voor het weekend.
JE HOUDT ME VOOR HET LAPJE HE?!quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
raaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Sluit het kort en we kijken er vanavond nog wel even naarquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed, ik doe mee. Zal het vanaond met moemoe kortsluiten. Maar dat bod moet écht hoger dan
.
Nixxx, je kan zelf wel wat verzinnen.
ik zou niet durven!quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JE HOUDT ME VOOR HET LAPJE HE?!.
... and the children....do it for the children!quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sluit het kort en we kijken er vanavond nog wel even naar. Voor het slagen van AirwiN's Sinterklaasrijmelarij (en het goede doel natuurlijk) wil ik ook nog wel een steentje bijdragen.
" hallo, ik ben net over een meisje heengereden en met haar laatste adem vroeg ze me of ik dit nummer wilde bellen en zeggen dat ze niet kwam, doei!"quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:25 schreef Christine het volgende:
Nixxx, wil jij mijn feestje voor vanavond even afbellen? Zeg maar dat ik onder een auto ben gekomen en over een maand of vijf wel weer contact opneem. Met een beetje geluk vergeet ze het dan.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
" hallo, ik ben net over een meisje heengereden en met haar laatste adem vroeg ze me of ik dit nummer wilde bellen en zeggen dat ze niet kwam, doei!"
Alweer?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:25 schreef Christine het volgende:
Zeg maar dat ik onder een auto ben gekomen
maakt het wel geloofwaardiger he.. want een ezel stoot zich int gemeen..quote:
Eén troost voor wie zich tweemaal stiet: een ezel is hij zeker nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
maakt het wel geloofwaardiger he.. want een ezel stoot zich int gemeen..
Met vrouwen onder het stuur kan je dat natuurlijk ook verwachten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
maakt het wel geloofwaardiger he.. want een ezel stoot zich int gemeen..
Onder nog wel. Een blowjob-to-go ofzo?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met vrouwen onder het stuur kan je dat natuurlijk ook verwachten.
BJ-to-go goed concept voor op stations etc..quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Onder nog wel. Een blowjob-to-go ofzo?
Misschien kan c_c daar d'r kaartje terugverdienen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:38 schreef nixxx het volgende:
BJ-to-go goed concept voor op stations etc..
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien kan c_c daar d'r kaartje terugverdienen?
Precies!quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou dat zeg je toch niet over zo'n net meisje
ze pikt mannen op via internet, das veel beter dan zo'n koud winderig stationquote:
Ik had ze meer als slachtoffer in gedachten, maar meewerkend voorwerp is natuurlijk altijd goedquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Onder nog wel. Een blowjob-to-go ofzo?
Precies.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
ze pikt mannen op via internet, das veel beter dan zo'n koud winderig station![]()
verstandigquote:
eerst je Depends aantrekkenquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:09 schreef CherryLips het volgende:
yeah, truffelchocoladepepernoten.
hihihih dat idee had ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:10 schreef CherryLips het volgende:
damien rice is best saai. ik zou hier geen concert van kunnen uitzitten zonder in slaap te vallen
.
neequote:
Doet net of je heel nodig moet poepen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:22 schreef CherryLips het volgende:
ik ga liever naar concerten waar je kunt hupsen en bewegen en zo. ik had bij nelly furtado ook zoiets van; 'wat voor bewegingen moet ik bij deze manier maken?' Ik kan niet stilstaan bij een concert en gewoon naar de zanger/zangeres staan staren
.
van je hersens gaan gabbers stuk?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:34 schreef nixxx het volgende:
van gabber gaan je hersens stuk.. of is het omgekeerd
't Is allebei; zie die fotoquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:34 schreef nixxx het volgende:
Van hersenen gaan gabbers stuk?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:34 schreef nixxx het volgende:
quote:
Hè ja bah, eng inderdaad.quote:
minder opvallend danquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het jullie ook al opgevallen dat zowel Rutte als Verdonk geen bovenlip heeft?.
Alsof ik daar op letquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het jullie ook al opgevallen dat zowel Rutte als Verdonk geen bovenlip heeft?.
het is wel een lelijke foto jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:56 schreef CherryLips het volgende:
iedereen is verstomd van ellende.
Omgedraaid (het gezicht van Verdonk met het kapsel van Rutte) is het vast nog lelijker.quote:
doe Yv de groetjes!quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga zo uit eten met Yvonne en Iteejer. Als je inlikt, dien je het goed te doen
.
Heeft Yvonne drie meets per week of zo?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga zo uit eten met Yvonne en Iteejer. Als je inlikt, dien je het goed te doen
.
per dagquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft Yvonne drie meets per week of zo?![]()
Nou je het zegt!quote:
Dat kan CL vast zelf ook nog wel bedenken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga dan lekker op bed liggen ofzo, dit is ook niets
hoezo dit is niks, loop ik zo te raaskallen dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga dan lekker op bed liggen ofzo, dit is ook niets
Nee hoor, het is juist Sjowhan die raaskalt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hoezo dit is niks, loop ik zo te raaskallen dan?.
Weet je dat ik bij jouw posts altijd een beetje eenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hoezo dit is niks, loop ik zo te raaskallen dan?.
CL heeft gewoon een heel zwaar leven.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weet je dat ik bij jouw posts altijd een beetje een-idee krijg?
. Ze zijn ammel zo zielig getint
.
dat is wat R&P met mensen doetquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Niet zo gek, ik moet zo weer richting sporthal, me uitsloven 2x30 minutenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is juist Sjowhan die raaskalt.![]()
Hij is verhuisd en heeft thuis nog geen internet. Net als ik over een maand.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar is dawg trouwens?. Stel ik me beschikbaar, is híj er niet
.
ik ben voornamelijk erg luiquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
CL heeft gewoon een heel zwaar leven.![]()
ik speel graag het zielige konijntje. maar ik word dan ook gepest en gestalktquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Het stalken was toch afgelopen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik speel graag het zielige konijntje. maar ik word dan ook gepest en gestalkt.
Die stalker houdt zich best rustig vandaag.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:21 schreef CherryLips het volgende:
En waarom sta je als laatste spiekert in mijn FeauBeau net op het moment dat ik in de jouwe wilde gaan spieken? Stalkert!quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:21 schreef CherryLips het volgende:
wehequote:Op zaterdag 2 december 2006 17:25 schreef JDude het volgende:
[..]
En waarom sta je als laatste spiekert in mijn FeauBeau net op het moment dat ik in de jouwe wilde gaan spieken? Stalkert!
ik juich nog niet te vroegquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het stalken was toch afgelopen?![]()
vrouwenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wehe
ik wilde weten of je een lekker ding was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |