Ik vermoed een kloon waarbij onderstaand plaatje een slipje met bruine vlekken krijgt...quote:
Tellen biedingen in dit topic eigenlijk wel?quote:
Hele rug onder!quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed een kloon waarbij onderstaand plaatje een slipje met bruine vlekken krijgt...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed een kloon waarbij onderstaand plaatje een slipje met bruine vlekken krijgt...
[afbeelding]
[FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tellen biedingen in dit topic eigenlijk wel?
En wat krijg je voor 11 euro?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
[FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3
zow
Maken wij er 12 van?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
[FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3
zow
c_cquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben onzeker en verlegen. Oh en als ik chagrijnig ben, en dat is bijna altijd, word ik gemeen. En ik hou ervan om andere mensen af te zeiken. En ik zing sinterklaasliedjes. Uit volle borst.
Zou ze al spijt hebben dat ze er zelf over is begonnen?quote:
nixxx gaat mee voor de gezelligheid!quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geld toe krijgt dan.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nixxx gaat mee voor de gezelligheid!
het leidt wel af van Q.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze al spijt hebben dat ze er zelf over is begonnen?![]()
nouhou! ik ben heel gezellig!quote:
Kunnen we ook op jou bieden eigenlijk?quote:
Neh, dat niet, maar dit steekt wel heel zielig af tegenover die andere modjesquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze al spijt hebben dat ze er zelf over is begonnen?![]()
Nee!quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen we ook op jou bieden eigenlijk?![]()
ik vier geen sinterklaasquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben trouwens een ster in sinterklaasgedichten.
We zijn pas net begonnen... tot wanneer kan je bieden?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, dat niet, maar dit steekt wel heel zielig af tegenover die andere modjes. Ik ben veel leuker!
.
Kunnen we binnen nu en 15 minuten nog daten zodat je mijn laatste gedicht kan maken?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben trouwens een ster in sinterklaasgedichten.
Want?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:47 schreef CherryLips het volgende:
jullie zijn me aan het wegpesten.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer lullig te doen tegen iedereen hoor... Ik ben net c_c, alleen maar zeiken op anderen...quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:47 schreef CherryLips het volgende:
5 decemberquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We zijn pas net begonnen... tot wanneer kan je bieden?
Maandagavond 00.00 uur.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We zijn pas net begonnen... tot wanneer kan je bieden?
Dan moet je wel met een héél goed bod komenquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen we binnen nu en 15 minuten nog daten zodat je mijn laatste gedicht kan maken?
Ik wacht heel strategisch tot 4 december 23:55 voor ons finale bod!quote:
Haast je niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:53 schreef nixxx het volgende:
ik moet even naar buiten.. voor die boodschapjes!
Gebakken aardappelschijfjes, doperwtjes en een kippepoot.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:59 schreef CherryLips het volgende:
oja, boodschappen, avondeten enzo. wat zal ik eens eten...
ziet er jukkie uit.. net spetterp...quote:
het smaakte in elk geval HEERLIJKquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
ziet er jukkie uit.. net spetterp...
nou en, je haalt moemoe maar overquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik mag niet meedoen van Chowi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |