Tofheid in de beste vorm natuurlijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal te bieden? Wellicht dat een goede karakteromschrijving één van ons kan verleiden tot het doen van een bod...
sexy lingerie natuurlijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:08 schreef Aarti het volgende:
wat moet ik in hemelsnaam aantrekken vanavond?
En wat zijn je mindere kanten?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tofheid in de beste vorm natuurlijk.
Ik ben gezellig en lief en leuk en grappig en heb een fantastische film- en muzieksmaak.
hmmm begint al aardig te klinken.. vertel eens wat meerquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben gezellig en lief en leuk en grappig en heb een fantastische film- en muzieksmaak.
En het is met jou puickend noodles eten in Rotterdam.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat was gisterenquote:
Ik ben onzeker en verlegen in het begin. Oh en als ik chagrijnig ben word ik gemeen. En ik hou ervan om andere mensen af te zeiken. En ik zing sinterklaasliedjes. Uit volle borst.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat zijn je mindere kanten?
En welke films vind je dan daadwerkelijk leuk?
En datquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:10 schreef JDude het volgende:
[..]
En het is met jou puickend noodles eten in Rotterdam.
owquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dat was gisteren![]()
Vandaag is familieverjaardag, dus lingerie is irrelevant![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben onzeker en verlegen in het begin. * duh je bent een vrouw
Oh en als ik chagrijnig ben word ik gemeen. * duh je bent een vrouw
En ik hou ervan om andere mensen af te zeiken. * duh je bent een vrouw
En ik zing sinterklaasliedjes. Uit volle borst. * eeeuh.. moet dat nou..
Isset een buitenlanderquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Probéren ze eens te integreren, is het nog niet goed!
Vijf euro geboden dan. Wel afspreken na 5 december want die Sinterklaasliedjes zie ik niet zitten...quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben onzeker en verlegen in het begin. Oh en als ik chagrijnig ben word ik gemeen. En ik hou ervan om andere mensen af te zeiken. En ik zing sinterklaasliedjes. Uit volle borst.
[..]
En dat.
inderdaad.. prachtige nederlandse eigenschap: het is NOOIT goedquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Pssst... Sinterklaas is voor kinderen...quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Lijk ik zó goedkoop?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vijf euro geboden dan. Wel afspreken na 5 december want die Sinterklaasliedjes zie ik niet zitten...![]()
nixxx zei het al het beste toen hij zei: duh, je bent een vrouw...quote:
die wilde Air wetenquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je wilde m'n minpunten toch weten?
SINTERKLAASJE BONNE BONNE FUCKING BONNE!
ik vind het niet zo denderend eigenlijk.. wil je de mijne hebbenquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:17 schreef CherryLips het volgende:
pfff m'n download ligt nu bijna stil.
uit het land van sinterklaasquote:
Dat wordt een volle slip. Vraag maar aan CherrySlips...quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga dit weekend leven op kruidnootjesikm wilde die dus halen hadden ze alleen 1kg zakken voor 75 cent, met 50% korting, toch maar meegneomen maar wtf das echt veul te veul
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt een volle slip. Vraag maar aan CherrySlips...
Het was in ieder geval geen Q grap...quote:
ik wil gewoon meer wetenquote:
Maarre, ik hoor geen tegenbod... Wanneer gaan we?quote:
Oy, het bieden kan alleen vanaf 10 euro, sorryquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maarre, ik hoor geen tegenbod... Wanneer gaan we?![]()
Vraag maar iets.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wil gewoon meer wetenaltijd meer!
Gezien het gebrek aan tegenbiedingen ben je niet echt in de positie om eisen te stellen!quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oy, het bieden kan alleen vanaf 10 euro, sorry.
wat voor eten hou je van?quote:
Als jij nou ook vijf euro biedt dan kunnen we met z'n drieën gaan eten. Als c_c echt zo saai is, dan vermaken wij ons in ieder geval wel samen...quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt een volle slip. Vraag maar aan CherrySlips...
quote:
hey ja goed planquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij nou ook vijf euro biedt dan kunnen we met z'n drieën gaan eten. Als c_c echt zo saai is, dan vermaken wij ons in ieder geval wel samen...![]()
quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey ja goed plan
hier ook 5 euro geboden
Zal ik nu heel flauw 11 bieden?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:33 schreef nixxx het volgende:
hey ja goed plan
hier ook 5 euro geboden
Turkse keuken is lekkerquote:
Wat nou 'echt zo saai is'?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij nou ook vijf euro biedt dan kunnen we met z'n drieën gaan eten. Als c_c echt zo saai is, dan vermaken wij ons in ieder geval wel samen...![]()
berespam [a] xs4all.nl mag je gebruiken...quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:34 schreef nixxx het volgende:
[..]wie heeft er nog een emailadres over
Doe dan, blufferd!quote:
Dan is het er maar uit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het was een tijdelijke uitspatting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |