Alleen maar iemand die 2 meer dan briljante albums heeft gemaakt, nu één keer optreedt in Nederland, een single heeft die nét gehypet wordt door een niet nader te noemen kutzender, waardoor het in een klein kwartier compleet uitverkocht was.quote:
verzamelbeursquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:45 schreef Nosh het volgende:
Great minds think alike.
Nu richting Jaarbeurs. Hoera voor doelloos de consumeer-hoer uithangen!
ikke niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:47 schreef nixxx het volgende:
iedereen is wel een beetje over de zeik
Ik hoor ook blut te zijn, maar ik ga denk ik maar mijn spaarrekening plunderen, om bakken met vinyl te kunnen kopen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
verzamelbeurs
Ik zou ook gaan maar ik ben blut.
Ik spaar ook niet echt iets meerquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik hoor ook blut te zijn, maar ik ga denk ik maar mijn spaarrekening plunderen, om bakken met vinyl te kunnen kopen..
Ik zal hem even veranderen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:49 schreef Memento-Mori het volgende:
helaas krijgen alleen andere mensen aids(iets te persoonlijke tt atm)
Wehehe, precies.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik spaar ook niet echt iets meer. Vroegah struinde ik alle cd-bakken af op zoek naar dat ene import singeltje en ging ik naar een kraampje van een man die honderden foto's en kaarten had van films. Ik heb daar echt een vermogen uitgegeven. Maar ik spaar niks meer, zoek ook niet echt iets, en heb daarom geen zin om ruim ¤10 entree te betalen
.
Waar ik geweest ben hebben ze scandingen, en scannen ze dus de code; is 't een vals kaartje, mag je mooi naar huisquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Er is vast niemand hier die kennissen met lepra heeft.
Hoe dan ook, hoe zit dat met valse kaartjes, weet iemand hoe je die kan herkennen? En in de 013, scheuren ze je kaartjes gewoon af of hebben ze een speciaal scanding ofzo?
Was dat het 013? Dat vraag ik.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waar ik geweest ben hebben ze scandingen, en scannen ze dus de code; is 't een vals kaartje, mag je mooi naar huis
jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Is er iemand die verstand heeft van nepkaartjes? Ik ga ze misschien van Ebay afhalen (als ik het geld bij elkaar krijg) maar dan wil ik niet met nepdingen opgescheept zitten.
ik denk dus dat het verneukeratieve is dat je het niet kan zien, waarom zien de mensen bij de ingang het dan niet meteen? maar pas als het gescand isquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Is er iemand die verstand heeft van nepkaartjes? Ik ga ze misschien van Ebay afhalen (als ik het geld bij elkaar krijg) maar dan wil ik niet met nepdingen opgescheept zitten.
Nope, dancefeest (qlimax Arnhem, in het gelredome)quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was dat het 013? Dat vraag ik.
Je vergelijkt het gelredome hier even met de 013?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nope, dancefeest (qlimax Arnhem, in het gelredome)
ja maar zoals ik al zei met zo;'n concert,m veel handelaars op MP veel mensen die wel willen geen kaartje hebben dat ze in dat geval misschien wel het zekere voor het onzekere nemen en dan ben je en veel geld kwijt en geen concert rijker en wel de reiskosten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je vergelijkt het gelredome hier even met de 013?.
Ja, ik heb ook een concert meegemaakt in Ahoy' en daar scannen ze idd, maar ik heb het over de fucking 013.
warm hequote:Op zaterdag 2 december 2006 12:11 schreef CherryLips het volgende:
ik heb net zo ontieglijk hard m'n teen gestoten, de tranen staan in m'n ogen. Ik heb het idee alsof m'n teen in een hoek van 90 graden staat
.
Paradiso, Melkweg en Tivoli hebben ze in het afgelopen anderhalve jaar niet gescandquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je vergelijkt het gelredome hier even met de 013?.
Ja, ik heb ook een concert meegemaakt in Ahoy' en daar scannen ze idd, maar ik heb het over de fucking 013.
daar heb je idd wel gelijk in.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar zoals ik al zei met zo;'n concert,m veel handelaars op MP veel mensen die wel willen geen kaartje hebben dat ze in dat geval misschien wel het zekere voor het onzekere nemen en dan ben je en veel geld kwijt en geen concert rijker en wel de reiskosten.
Met zoveel positieve feedback zijn het iig vast geen valse kaarten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
daar heb je idd wel gelijk in.
Naja, het is iemand op ebay die vaker kaartjes verkocht heeft, al 220 keer in totaal positieve feedback heeft gekregen. Risico waard volgens jullie?
aha een echte handelaar dusquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
daar heb je idd wel gelijk in.
Naja, het is iemand op ebay die vaker kaartjes verkocht heeft, al 220 keer in totaal positieve feedback heeft gekregen. Risico waard volgens jullie?
hoe was je chocofontijn ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:09 schreef Aarti het volgende:
meurning
Dit druist geheel tegen m'n principes in en zodra ik de kaartjes heb ga ik er absoluut wat van zeggen. Maar ik heb nog nooit zo graag naar een concert gewildquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
aha een echte handelaar duszo hou je het zelf ook wel in stand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |