nou en, je haalt moemoe maar overquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik mag niet meedoen van Chowi.
mijn medebieder is offline dus Jdude staat met 15 euro bovenaanquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met betere boden (biddingen? biedingen?) komen dan.
Het heeft pas zin om te bieden als je meedoet en het heeft pas zin om mee te doen als je biedingen krijgt?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met betere boden (biddingen? biedingen?) komen dan.
raaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Goed, ik doe meequote:Op zaterdag 2 december 2006 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het heeft pas zin om te bieden als je meedoet en het heeft pas zin om mee te doen als je biedingen krijgt?.
Dit is te moeilijk voor het weekend.
JE HOUDT ME VOOR HET LAPJE HE?!quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
raaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Sluit het kort en we kijken er vanavond nog wel even naarquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed, ik doe mee. Zal het vanaond met moemoe kortsluiten. Maar dat bod moet écht hoger dan
.
Nixxx, je kan zelf wel wat verzinnen.
ik zou niet durven!quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JE HOUDT ME VOOR HET LAPJE HE?!.
... and the children....do it for the children!quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sluit het kort en we kijken er vanavond nog wel even naar. Voor het slagen van AirwiN's Sinterklaasrijmelarij (en het goede doel natuurlijk) wil ik ook nog wel een steentje bijdragen.
" hallo, ik ben net over een meisje heengereden en met haar laatste adem vroeg ze me of ik dit nummer wilde bellen en zeggen dat ze niet kwam, doei!"quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:25 schreef Christine het volgende:
Nixxx, wil jij mijn feestje voor vanavond even afbellen? Zeg maar dat ik onder een auto ben gekomen en over een maand of vijf wel weer contact opneem. Met een beetje geluk vergeet ze het dan.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
" hallo, ik ben net over een meisje heengereden en met haar laatste adem vroeg ze me of ik dit nummer wilde bellen en zeggen dat ze niet kwam, doei!"
Alweer?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:25 schreef Christine het volgende:
Zeg maar dat ik onder een auto ben gekomen
maakt het wel geloofwaardiger he.. want een ezel stoot zich int gemeen..quote:
Eén troost voor wie zich tweemaal stiet: een ezel is hij zeker nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
maakt het wel geloofwaardiger he.. want een ezel stoot zich int gemeen..
Met vrouwen onder het stuur kan je dat natuurlijk ook verwachten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
maakt het wel geloofwaardiger he.. want een ezel stoot zich int gemeen..
Onder nog wel. Een blowjob-to-go ofzo?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met vrouwen onder het stuur kan je dat natuurlijk ook verwachten.
BJ-to-go goed concept voor op stations etc..quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Onder nog wel. Een blowjob-to-go ofzo?
Misschien kan c_c daar d'r kaartje terugverdienen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:38 schreef nixxx het volgende:
BJ-to-go goed concept voor op stations etc..
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien kan c_c daar d'r kaartje terugverdienen?
Precies!quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou dat zeg je toch niet over zo'n net meisje
ze pikt mannen op via internet, das veel beter dan zo'n koud winderig stationquote:
Ik had ze meer als slachtoffer in gedachten, maar meewerkend voorwerp is natuurlijk altijd goedquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Onder nog wel. Een blowjob-to-go ofzo?
Precies.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
ze pikt mannen op via internet, das veel beter dan zo'n koud winderig station![]()
verstandigquote:
eerst je Depends aantrekkenquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:09 schreef CherryLips het volgende:
yeah, truffelchocoladepepernoten.
hihihih dat idee had ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:10 schreef CherryLips het volgende:
damien rice is best saai. ik zou hier geen concert van kunnen uitzitten zonder in slaap te vallen
.
neequote:
Doet net of je heel nodig moet poepen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:22 schreef CherryLips het volgende:
ik ga liever naar concerten waar je kunt hupsen en bewegen en zo. ik had bij nelly furtado ook zoiets van; 'wat voor bewegingen moet ik bij deze manier maken?' Ik kan niet stilstaan bij een concert en gewoon naar de zanger/zangeres staan staren
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |