En wat krijg je voor 11 euro?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
[FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3
zow
Maken wij er 12 van?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
[FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3
zow
c_cquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben onzeker en verlegen. Oh en als ik chagrijnig ben, en dat is bijna altijd, word ik gemeen. En ik hou ervan om andere mensen af te zeiken. En ik zing sinterklaasliedjes. Uit volle borst.
Zou ze al spijt hebben dat ze er zelf over is begonnen?quote:
nixxx gaat mee voor de gezelligheid!quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geld toe krijgt dan.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nixxx gaat mee voor de gezelligheid!
het leidt wel af van Q.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze al spijt hebben dat ze er zelf over is begonnen?![]()
nouhou! ik ben heel gezellig!quote:
Kunnen we ook op jou bieden eigenlijk?quote:
Neh, dat niet, maar dit steekt wel heel zielig af tegenover die andere modjesquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze al spijt hebben dat ze er zelf over is begonnen?![]()
Nee!quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen we ook op jou bieden eigenlijk?![]()
ik vier geen sinterklaasquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben trouwens een ster in sinterklaasgedichten.
We zijn pas net begonnen... tot wanneer kan je bieden?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, dat niet, maar dit steekt wel heel zielig af tegenover die andere modjes. Ik ben veel leuker!
.
Kunnen we binnen nu en 15 minuten nog daten zodat je mijn laatste gedicht kan maken?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben trouwens een ster in sinterklaasgedichten.
Want?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:47 schreef CherryLips het volgende:
jullie zijn me aan het wegpesten.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer lullig te doen tegen iedereen hoor... Ik ben net c_c, alleen maar zeiken op anderen...quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:47 schreef CherryLips het volgende:
5 decemberquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We zijn pas net begonnen... tot wanneer kan je bieden?
Maandagavond 00.00 uur.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We zijn pas net begonnen... tot wanneer kan je bieden?
Dan moet je wel met een héél goed bod komenquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen we binnen nu en 15 minuten nog daten zodat je mijn laatste gedicht kan maken?
Ik wacht heel strategisch tot 4 december 23:55 voor ons finale bod!quote:
Haast je niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:53 schreef nixxx het volgende:
ik moet even naar buiten.. voor die boodschapjes!
Gebakken aardappelschijfjes, doperwtjes en een kippepoot.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:59 schreef CherryLips het volgende:
oja, boodschappen, avondeten enzo. wat zal ik eens eten...
ziet er jukkie uit.. net spetterp...quote:
het smaakte in elk geval HEERLIJKquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
ziet er jukkie uit.. net spetterp...
nou en, je haalt moemoe maar overquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik mag niet meedoen van Chowi.
mijn medebieder is offline dus Jdude staat met 15 euro bovenaanquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met betere boden (biddingen? biedingen?) komen dan.
Het heeft pas zin om te bieden als je meedoet en het heeft pas zin om mee te doen als je biedingen krijgt?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met betere boden (biddingen? biedingen?) komen dan.
raaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Goed, ik doe meequote:Op zaterdag 2 december 2006 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het heeft pas zin om te bieden als je meedoet en het heeft pas zin om mee te doen als je biedingen krijgt?.
Dit is te moeilijk voor het weekend.
JE HOUDT ME VOOR HET LAPJE HE?!quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
raaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Sluit het kort en we kijken er vanavond nog wel even naarquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed, ik doe mee. Zal het vanaond met moemoe kortsluiten. Maar dat bod moet écht hoger dan
.
Nixxx, je kan zelf wel wat verzinnen.
ik zou niet durven!quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JE HOUDT ME VOOR HET LAPJE HE?!.
... and the children....do it for the children!quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sluit het kort en we kijken er vanavond nog wel even naar. Voor het slagen van AirwiN's Sinterklaasrijmelarij (en het goede doel natuurlijk) wil ik ook nog wel een steentje bijdragen.
" hallo, ik ben net over een meisje heengereden en met haar laatste adem vroeg ze me of ik dit nummer wilde bellen en zeggen dat ze niet kwam, doei!"quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:25 schreef Christine het volgende:
Nixxx, wil jij mijn feestje voor vanavond even afbellen? Zeg maar dat ik onder een auto ben gekomen en over een maand of vijf wel weer contact opneem. Met een beetje geluk vergeet ze het dan.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
" hallo, ik ben net over een meisje heengereden en met haar laatste adem vroeg ze me of ik dit nummer wilde bellen en zeggen dat ze niet kwam, doei!"
Alweer?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:25 schreef Christine het volgende:
Zeg maar dat ik onder een auto ben gekomen
maakt het wel geloofwaardiger he.. want een ezel stoot zich int gemeen..quote:
Eén troost voor wie zich tweemaal stiet: een ezel is hij zeker nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
maakt het wel geloofwaardiger he.. want een ezel stoot zich int gemeen..
Met vrouwen onder het stuur kan je dat natuurlijk ook verwachten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
maakt het wel geloofwaardiger he.. want een ezel stoot zich int gemeen..
Onder nog wel. Een blowjob-to-go ofzo?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met vrouwen onder het stuur kan je dat natuurlijk ook verwachten.
BJ-to-go goed concept voor op stations etc..quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Onder nog wel. Een blowjob-to-go ofzo?
Misschien kan c_c daar d'r kaartje terugverdienen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:38 schreef nixxx het volgende:
BJ-to-go goed concept voor op stations etc..
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien kan c_c daar d'r kaartje terugverdienen?
Precies!quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou dat zeg je toch niet over zo'n net meisje
ze pikt mannen op via internet, das veel beter dan zo'n koud winderig stationquote:
Ik had ze meer als slachtoffer in gedachten, maar meewerkend voorwerp is natuurlijk altijd goedquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Onder nog wel. Een blowjob-to-go ofzo?
Precies.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
ze pikt mannen op via internet, das veel beter dan zo'n koud winderig station![]()
verstandigquote:
eerst je Depends aantrekkenquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:09 schreef CherryLips het volgende:
yeah, truffelchocoladepepernoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |