van je hersens gaan gabbers stuk?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:34 schreef nixxx het volgende:
van gabber gaan je hersens stuk.. of is het omgekeerd
't Is allebei; zie die fotoquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:34 schreef nixxx het volgende:
Van hersenen gaan gabbers stuk?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:34 schreef nixxx het volgende:
quote:
minder opvallend danquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het jullie ook al opgevallen dat zowel Rutte als Verdonk geen bovenlip heeft?.
Alsof ik daar op letquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het jullie ook al opgevallen dat zowel Rutte als Verdonk geen bovenlip heeft?.
het is wel een lelijke foto jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:56 schreef CherryLips het volgende:
iedereen is verstomd van ellende.
Omgedraaid (het gezicht van Verdonk met het kapsel van Rutte) is het vast nog lelijker.quote:
doe Yv de groetjes!quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga zo uit eten met Yvonne en Iteejer. Als je inlikt, dien je het goed te doen
.
Heeft Yvonne drie meets per week of zo?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga zo uit eten met Yvonne en Iteejer. Als je inlikt, dien je het goed te doen
.
per dagquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft Yvonne drie meets per week of zo?![]()
Dat kan CL vast zelf ook nog wel bedenken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga dan lekker op bed liggen ofzo, dit is ook niets
hoezo dit is niks, loop ik zo te raaskallen dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga dan lekker op bed liggen ofzo, dit is ook niets
Nee hoor, het is juist Sjowhan die raaskalt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hoezo dit is niks, loop ik zo te raaskallen dan?.
Weet je dat ik bij jouw posts altijd een beetje eenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hoezo dit is niks, loop ik zo te raaskallen dan?.
CL heeft gewoon een heel zwaar leven.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weet je dat ik bij jouw posts altijd een beetje een-idee krijg?
. Ze zijn ammel zo zielig getint
.
dat is wat R&P met mensen doetquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Niet zo gek, ik moet zo weer richting sporthal, me uitsloven 2x30 minutenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is juist Sjowhan die raaskalt.![]()
Hij is verhuisd en heeft thuis nog geen internet. Net als ik over een maand.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar is dawg trouwens?. Stel ik me beschikbaar, is híj er niet
.
ik ben voornamelijk erg luiquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
CL heeft gewoon een heel zwaar leven.![]()
ik speel graag het zielige konijntje. maar ik word dan ook gepest en gestalktquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Het stalken was toch afgelopen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik speel graag het zielige konijntje. maar ik word dan ook gepest en gestalkt.
Die stalker houdt zich best rustig vandaag.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:21 schreef CherryLips het volgende:
En waarom sta je als laatste spiekert in mijn FeauBeau net op het moment dat ik in de jouwe wilde gaan spieken? Stalkert!quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:21 schreef CherryLips het volgende:
wehequote:Op zaterdag 2 december 2006 17:25 schreef JDude het volgende:
[..]
En waarom sta je als laatste spiekert in mijn FeauBeau net op het moment dat ik in de jouwe wilde gaan spieken? Stalkert!
ik juich nog niet te vroegquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het stalken was toch afgelopen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |