Dank jequote:Op vrijdag 1 december 2006 20:58 schreef E.T. het volgende:
zoals ik zei: Annemiek en Martijn veel sterkte in de wachtweken!
Daar hopen we komende week bericht van te krijgen. Als we binnen 2 weken niets horen dan is er niets ingevroren hebben en anders krijgen we een contract thuis gestuurdt wat wij moeten ondertekenen ivm het bewaren van de cryo'squote:Op zondag 3 december 2006 09:07 schreef Mariposa het volgende:
Annemiek en Martijn heel veel geluk de komende weken toegwenst. Zijn de andere cryo's nu ingevroren?
Na het stoppen van de pil ben ik 30quote:Op zondag 3 december 2006 21:50 schreef Rottdog het volgende:
Aangezien ik nogal last heb van overgewicht al jaren vroeg ik me zo eens af beginnen ze dan direct over afvallen enzo?????
Spannend miss Sly met die ene follikel.quote:Op maandag 4 december 2006 16:43 schreef miss_sly het volgende:
Vanochtend bij de gyn geweest. Eerste gesprek, intake, inclusief inwendige echo en staafje om chlamydia te testen. En 7! buisjes bloed![]()
Op de inwendige echt leek er rechts een follikel te zitten van ongeveer 15 mm, maar of dit dan een beginnende of een eindigende follikel was, kon ze niet zien. In beide gevallen was het devies: over 2 weken indien niet ongesteld nog maar een keertje testen.
Aan de andere kant was de welbekende kralenkrans van de PCO duidelijk te zien.
Nu worden dus alles onderzoeken in gang gezet, info opgevraagd in het ziekenhuis waar ik zoveel jaar geleden heb gezeten en wordt onze casus besproken in het overleg (standaard). In januari terugkomen.
Chesna...quote:Ik bel aan de ene kant blij met de vele steunbetuigingen die er zijn voor de mensen die net dit topic komen binenwandelen. Maar ik heb echt ff een potje moeten janken. En zo moet ik niet denken, maar het gevoel van - ze gunnen het een ander meer dan mij- krijg ik maar niet uit mijn hoofd
Mariposa... ja, dat klopt inderdaad. Vol goede moed in 'wachten op...', maar dus nog steeds geen resultaat... We verwachten de uitslag in ieder geval deze week. We hopen dat de resultaten morgen binnen zijn, anders woensdag, want dat zijn de 5 werkdagen om die ze altijd nodig hebben voor het onderzoek af te ronden en de huisarts te berichten. Ben dus benieuwd. Aan de hand van deze uitslag zullen we een verwijzing krijgen. Ik vind het zo achteraf ook wel een beetje raar dat de huisarts nu al denkt dat ik geen eisprong heb... er is nog helemaal geen onderzoek geweest. Ze bekeek mijn temp. curve en toen zei ze dat... Ik hoop dat we gauw bij de gynaecoloog terecht kunnen... schijnt wel een aantal weken wachttijd te zijn, maar dat is volgens mij niet vreemd.quote:José vervelend dat je je nu ook hier moet melden. Volgens mij zijn we vorig jaar zo ongeveer gelijk in Wachten op.. begonnen. Gelukkig konden jullie al snel bij de huisarts terecht. Wanneer verwacht je de uitslag van het onderzoek naar het zaad? Wel vreemd dat je niet meteen doorverwezen denk, terwijl ze wel al denkt dat je geen eisprong hebt
Ik ben afgelopen vrijdag begonnen aan mijn nieuwe baan..quote:Op zondag 3 december 2006 09:07 schreef Mariposa het volgende:
Zo ik ben aan het grote bijlezen begonnen...
En alvast vooraf een excuus voor het grote opsommingsgebeuren Ik heb daar vaak zelf ook een hekel aan maar het is even niet anders, er is gewoon te veel gebeurd.
Tally, wat naar dat je nu ook met PCO geconfronteerd wordt. Hopelijk kom je snel in het traject van het ziekenhuis terecht en hoef je er niet al te veel tijd aan kwijt te zijn. Heb je een erg drukke baan, waar vrij krijgen moeilijk is?
Ik mag gelukkig mijn dokterbezoek als tijd schrijven, al hou ik het wel een beetje in de gaten dat het niet te veel wordt. Vaak ga ik ook in mijn pauze en de rest van de tijd schrijf ik dan.
Toch raar he dat het dan zo net net zou zijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
+3 kilo geloof ik, maar dat kan net wel het randje over zijn.
Eh ja... met weglating van de details rond sliertjes en bonkjesquote:Op donderdag 7 december 2006 09:17 schreef bixister het volgende:
BE, heeft het nu dan wel goed doorgezet?
josé, dat is echt klote-nieuws (logisch dat dat pijn doet inderdaad), sterkte ermee! en ik hoop ook dat het met een beetje hulp op te lossen is.
Slagaderlijke bloeding??quote:Op donderdag 7 december 2006 09:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh ja... met weglating van de details rond sliertjes en bonkjeswas het vannacht wel aardig raak ja.
Nou ja... mja... kan, maar goed, ik beschouw het maar als hele zware menstruatie hoor. Vooral omdat mijn menstruatie vorige maand ook laat en vaag was. Toen ook echt maar 2 dagen gebloed, verder een beetje vaag bruin gerommel.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:48 schreef Belana het volgende:
klinkt een beetje als een hele vroege miskraam BE, had je daar zelf ook al aan gedacht?
Als je niet test kan hij ook niet positief zijn hè.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:00 schreef minoes_ het volgende:
Belaan,dat hoeft helemaal niet hoor.Je kunt ook menstrueren met sliertjes en brokjes,dat komt wel vaker voor.En dan had ze toch ook een positieve test moeten hebben?
En toch was mijn lijf helemaal niet zo in de war. Alleen de eerste maand 5 dagen over tijd, daarna steeds keurig om de 28-29 dagen. En nu dan de laatste 2 maanden weer wat vaag.quote:BE,heel vervelend voor je,maar houd moed.Het lijkt wel,als je er echt voor gaat,dat dan je hele lijf in de war raakt,dat hebben de meeste van ons hier wel ondervondenHoud moed,het komt goed
![]()
Groetjes,Minoes![]()
Oh nee, zo heb ik het ook niet opgevat hoor. Ik ben zelf alleen veel te nuchter om daar echt bij stil te willen staan.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:00 schreef Belana het volgende:
ik wilde je niet kwetsen oid hoor, het komt vaker voor dan je denkt. misschien kijk ik daar wat makkelijker tegenaan ofzo, sorry daarvoor.
het kan ook net zo goed niet zo zijn en mijn opmerking voegt eigenlijk weinig toe besef ik me nu.
Dat is toch hartstikke duur?!?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hou gewoon mijn thermometer in de gaten en kijken wat de persona zegt, mss geeft die ook wel weer een eisprong aan deze maand.
quote:Listeriose is een infectieziekte die wordt veroorzaakt door de bacterie Listeria monocytogenes. Het kan leiden tot een miskraam, een vroegtijdige geboorte of de dood van de foetus.
Dit geldt dan toch voor altijd, ook voor eitjes die niet via IVF bevrucht zijn? In dat geval zou je dus in de tweede helft van je cyclus geen alcohol moeten drinken, als ik het goed begrijp. Dat zou ik balen vinden want ik heb hetzelfde als Brighteyes en Miss-Sly, ik wil niet dat het mijn leven gaat beheersen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef E.T. het volgende:
Tussen punctie en terugplaatsing liever geen alcohol, omdat dit de innesteling kan beinvloeden.
In principe wel, lijkt me. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat het bij ivf nog net even 'gevoeliger' ligt. Na de TP mag je bijv. (in ons ziekenhuis) ook een paar dagen geen sex hebben, dat doe je normaal wel aangezien je dan niet weet hoe, wat en wanneer.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:44 schreef sombie het volgende:
[..]
Dit geldt dan toch voor altijd, ook voor eitjes die niet via IVF bevrucht zijn? In dat geval zou je dus in de tweede helft van je cyclus geen alcohol moeten drinken, als ik het goed begrijp. Dat zou ik balen vinden want ik heb hetzelfde als Brighteyes en Miss-Sly, ik wil niet dat het mijn leven gaat beheersen.
Nee, precies, dat doe ik ook niet hoor, als ik nietw eet waar een product vandaan komt ofzo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, I know, maar als ik ergens anders dan thuis zou zijn bijvoorbeeld. En dan nog... als ik twijfel dan maar gewoon niet.
Er zijn er genoeg hoor die juist zwanger worden zo vlak voor die stap in de mmm. In mijn omgeving ken ik al een paar voorbeelden. Heel veel sterkte met wachtenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:53 schreef Jose81 het volgende:
Het zou echt een groot wonder zijn dat het nu raak zou zijn, zo vlak voor onze stap naar de medische malle molen...
Met mij het het nu maar zo zo, ik zit nu op een kwart van mijn oude medicatie en dat begin ik te merken. Ik ben hardstikke moe, op mijn vrije dagen slaap ik veel en ik begin meer last van drukkende hoofdpijn te krijgen. Ook mijn bloeddruk loopt weer op.quote:Op maandag 4 december 2006 21:04 schreef Jose81 het volgende:
Na dit hele verhaal... Hoe is het nu met jou dan?![]()
Dank je welquote:Op zondag 10 december 2006 19:18 schreef Suzziieee het volgende:
Jose Spannend![]()
![]()
En wat leuk...kijken naar een ander huis!!
Mariposa...veel succes..ook al gaat het nu niet zo heel best met je..je internist was wel heel erg tevreden moet je maar denken.. Ik hoop dat je je snel beter voelt!!!
Veel succes voor jullie beiden de komende tijd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |