abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:57:33 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44065734
Het vorige topic: Deel 23l
Welkom in het "Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat" - topic. Wanneer je net begint met "proberen" zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Annemiek78:
IVF/ICSI met eiceldonatie: Eerst poging geslaagd, maar helaas miskraam. Nu bezig met tweede poging. 01 december is terugplaatsing geweest, mag 15 december testen.

Chesna:
Geen eisprong met 100 mg Clomid. dinsdag 17 oktober begonnen met Duphaston om bloeding op te wekken dan 5 dagen 150mg Clomid. Laatste kans voor Clomid om een eisprong op te wekken, mocht dit niet werken dan word er overgegaan op zwaardere middelen. dus hopen op een goede werking deze keer.

Diaan73:
PCO, behandeling: 6 maanden Clomid. Niet binnen 6 maanden
zwanger dan weer naar gyn. 14 november weer ongi geworden. 6 rondes Clomid inmiddels gehad. Besloten om even twee rustmaandjes te hebben. Eind januari 2007 nieuwe afspraak bij gyn.

Lishe
PCO, bezig met Clomid. Dosis inmiddels 1 keer verhoogd, gaat nu naar 150 mg.

Marie79:
'Pauze' bij de gyn tot december '06. Ondertussen proberen af te vallen!

NieTTus:
Eileiders verwijderd in 2004, eerste ivf poging helaas mislukt. Volgende poging waarschijnlijk begin 2007..

Suzziieee
Nog geen duidelijke diagnose,eerst proberen met clomid meer regelmaat in de cyclus te krijgen.Eerst 1x gehad om te kijken of het invloed had.Heeft geholpen...nu voor 3 maanden mee.+/- Maart weer afspraak maken bij gyn.

Ticootje:
1e ICSI mislukt, eerste cryo terugplaatsing mislukt. Nog aan het eind van dit jaar een nieuwe cryoterugplaatsing.

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 13-12-2006 08:37:14 ]
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:58:58 #2
3011 E.T.
pi_44065771
zoals ik zei: Annemiek en Martijn veel sterkte in de wachtweken!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 1 december 2006 @ 21:19:05 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44066283
Ja, ik ook nog even mee voor jullie!
  zaterdag 2 december 2006 @ 08:33:07 #4
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44073546
Dames Modjes, in de OP staat nog oude informatie over mij. Zouden jullie dat willen willen vervangen door het volgende:

PCO, behandeling: 6 maanden Clomid. Niet binnen 6 maanden
zwanger dan weer naar gyn. 14 november weer ongi geworden. 6 rondes Clomid inmiddels gehad. Besloten om even twee rustmaandjes te hebben. Eind januari 2007 nieuwe afspraak bij gyn.
Make love, not war ☮
  zaterdag 2 december 2006 @ 09:46:21 #5
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_44073892
Nieuw deel alweer, jammer dat het blkijkbaar nodig is. Club wordt ook steeds groter

In de OP staat bij mij ook nog geen info. Zou iemand dat aan willen vullen?

Vannacht super slecht geslapen overigens, ben snipverkouden en had het super benauwd. Toen kon ik dus niet meer slapen. Lekker veel tijd gehad om te piekeren.. Hopelijk gaat het allemaal goed innestelen en heb ik over ruim anderhalve week een dikke vette plus in handen!
Positive thinking, my way of thinking!
  zaterdag 2 december 2006 @ 09:49:01 #6
3011 E.T.
pi_44073916
Maak dan zelf even een tekstje Annemiek, dan plak ik het er wel in
  zaterdag 2 december 2006 @ 09:52:32 #7
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_44073947
IVF/ICSI met eiceldonatie: Eerst poging geslaagd, maar helaas miskraam. Nu bezig met tweede poging. 01 december is terugplaatsing geweest, mag 15 december testen.
  zaterdag 2 december 2006 @ 09:55:45 #8
3011 E.T.
pi_44073957
done
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:23:55 #9
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44074214
Zet mij dan ook maar in het lijstje

Nog geen duidelijke diagnose,eerst proberen met clomid meer regelmaat in de cyclus te krijgen.Eerst 1x gehad om te kijken of het invloed had.Heeft geholpen...nu voor 3 maanden mee.+/- Maart weer afspraak maken bij gyn.

Thanx..
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:24:57 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44074223
Wij hebben trouwens gisteren besloten om toch nog 1 maandje te wachten met bellen. Nog even samen het jaar vol maken en dan gaan we daarna wel naar de ha.

Het staat er bij Suzziieee.
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:33:12 #11
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_44074307
Ik hoop zo voor jou en stinkie dat het deze maand dan toch nog spontaan raak is, BE !!!
Blijft toch een drempel die je over moet om naar de ha te gaan.
pi_44074396
Ach, BE, de feestdagen nog niet met de ha bezig zijn is zeker wel relaxter, en wie weet hoeft het dadelijk niet meer! Ik ga voor je duimen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_44074970
Maandag naar de gyn, en hoewel ik er tegenop zie, is het maar goed ook. Aangezien ik 4 weken geleden weer eens ongesteld was, ga ik nu dan ook weer denken van alles te merken waaruit zou kunnen blijken dat ik zwanger zou kunnen zijn...zonder menstruatie had ik dat idee ook eigenlijk niet. Maar 1 menstruatie maakt nog geen cyclus zullen we maar zeggen

Is het nou waar dat urine van een zwangere vrouw anders ruikt? Of is dat iets dat ik geheel onterecht in mijn hoofd heb zitten?
pi_44076341
mijn info klopt ook niet meer:

eerste icsi mislukt. 12 cryo's over van de eerste poging. 5 december terugplaatsing, rond 15 december weten we meer....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_44076928
De mijne ook niet, maar volgens mij kan het ook heel snel geupdate worden met the fokwikisite want daar staat volgens mij wel een update die iedereen zelf bij kan houden
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:20:55 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44077569
Op zich kan dat wel maar dit topic loopt niet dusdanig hard dat de OP dan ook regelmatig aangepast wordt en dan moeten jullie hier als nog de updates doorgeven en wij hem in de OP aanpassen.
Dan kan wat ons betreft die wiki stap ook achterwege blijven. Want we gaan daar niet checken of dingen aangepast zijn.

Als iedereen gewoon (net als in het streepjes topic) af en toe gewoon even door geeft wat er in de OP moet komen te staan dan passen wij dat weer aan.
Het is nl. ondoenlijk om dat nav jullie verhalen te doen.
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:54:44 #17
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44078297
Annemiek, wat ontzettend heel erg spannend. Sjonge, een hele kleine mini geplaatst, ik hoop dat hij of zij lekker blijft zitten.

Ik sta ook niet in de OP. Maarehm, ik geloof dat ik er wel bij kan nu.
PCO, bezig met Clomid. Dosis inmiddels 1 keer verhoogd, gaat nu naar 150 mg.

Alvast dank modjes.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 2 december 2006 @ 16:26:18 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44081410
Je staat er ook bij Lishe

En ik heb alles even op alfabet gezet, dat zoekt wat makkelijker.
pi_44084351
BE ik had zo gehoopt op een ineens "JOEHOE ik ben ook zwanger"

Voor iedereen hier heel veel sterkte!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_44089711
Wat goed Annemiek Heel veel succes met het wachten. Ik hoop echt dat je binnen twee weken een vette plus ziet staan
  zondag 3 december 2006 @ 00:25:02 #21
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44093584
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:58 schreef E.T. het volgende:
zoals ik zei: Annemiek en Martijn veel sterkte in de wachtweken!
Dank je

@Be Succes deze maand en andere sterkte met het traject wat je dan in gaat
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44094338
Ik bel aan de ene kant blij met de vele steunbetuigingen die er zijn voor de mensen die net dit topic komen binenwandelen. Maar ik heb echt ff een potje moeten janken. En zo moet ik niet denken, maar het gevoel van - ze gunnen het een ander meer dan mij- krijg ik maar niet uit mijn hoofd
Het is van mij niet verkeerd bedoeld maar het voelt echt heel erg en voor mij.

Ik heb inmiddels een doorbraakbloeding Heerlijk die hormonen
pi_44097181
Zo ik ben aan het grote bijlezen begonnen...
En alvast vooraf een excuus voor het grote opsommingsgebeuren Ik heb daar vaak zelf ook een hekel aan maar het is even niet anders, er is gewoon te veel gebeurd.

NieTTus, aan de ene kant jammer dat er weer een maand tussen zit. Aan de andere kant ook wel fijn dat je die stress van het spuiten enzo niet hebt.
Fijn dat jullie in ieder geval een afspraak hebben over de terugplaatsing, ik kan me voorstellen dat dat ook rust meegeeft. Nou ik hoop dat het in januari een stuk voorspoediger zal verlopen.
Ow en wat je zij over dat iedereen in maar 2007 hier weg is, zoals ik alle reacties hier lees heb ik wel het idee dat er in ieder geval een paar wegkunnen. Zo te lezen heeft iederen begin januari februari spannende tijden, waar (hopelijk) spijkers met koppen geslagen worden. Dus even voor ons allemaal een paar jompels

José vervelend dat je je nu ook hier moet melden. Volgens mij zijn we vorig jaar zo ongeveer gelijk in Wachten op.. begonnen. Gelukkig konden jullie al snel bij de huisarts terecht. Wanneer verwacht je de uitslag van het onderzoek naar het zaad? Wel vreemd dat je niet meteen doorverwezen denk, terwijl ze wel al denkt dat je geen eisprong hebt

Tally, wat naar dat je nu ook met PCO geconfronteerd wordt. Hopelijk kom je snel in het traject van het ziekenhuis terecht en hoef je er niet al te veel tijd aan kwijt te zijn. Heb je een erg drukke baan, waar vrij krijgen moeilijk is?
Ik mag gelukkig mijn dokterbezoek als tijd schrijven, al hou ik het wel een beetje in de gaten dat het niet te veel wordt. Vaak ga ik ook in mijn pauze en de rest van de tijd schrijf ik dan.

Rottdog, ook jij hier Ik dacht ook dat je pas aan het rammelen was, maar toch zijn jullie ook al een poos bezig.

Chesna wat k#t zeg, als die bureaucratie. Ook al een wachtmaand.
Wat betreft je laatste post hier boven. Zo moet je echt niet denken hoor! Sommige posten sneeuwen onder, dat gebeurd gewoon en dat wordt niet express gedaan en op het moment reageren hier nu, helaas, zoveel mensen. Ik zie het ook wel eens bij topics waar ik meelees, dat ik denk ow waarom wordt er niet op die gereageerd, maar goed vaak is het dan een topic waarvan ik denk dat ik er niet te zoeken heb (Z&G) of dat ie al gesloten is.
Maar goed ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Ik heb dat ook weleens. En dan voel ik me erg verdrietig. Sterkte meissie

Ticootje eindelijk goed nieuws! Ik duim met je mee voor een mooi cadeautje

Lishe wat een tegenvaller van je eitjes. Gelukkig heb je je hart kunnen luchten.

Miss sly (ff een vies praatje) ik heb ook wel eens dat mijn urine heel anders ruikt maar dat heeft vaak andere oorzaken, zoals dat het te lang in mijn blaas blijft zitten of (tenminste dat denk ik) dat het door mijn vitaminepillen komt. Of het bij zwangerschap ook zo is weet ik niet. Wanneer je naar de gyn gaat, wat gaat er dan gebeuren, is het een standaardconsult of ga je dan om een andere reden?

Annemiek en Martijn heel veel geluk de komende weken toegwenst . Zijn de andere cryo's nu ingevroren?

Nou andere dames die weer om het hoekje kijken en iedereen die het kan gebruiken een dikke knuffel en . Ik hoop echt dat iedereen hier weg kan, en dat we over een paar maanden een defiitef slot op deze reeks kunnen zetten.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zondag 3 december 2006 @ 11:23:32 #24
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44098241
Succes/sterkte voor alle dames. Ook voor mijn eigen Diaan uiteraard
  zondag 3 december 2006 @ 11:39:56 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44098544
Chesna, jammer dat je het zo voelt.
Ik kan nu wel gaan zeggen dat je het niet zo moet zien etc. etc maar ja... je voelt wat je voelt en daar valt vaak niet veel aan te veranderen.

Moderator zondag 3 december 2006 @ 12:08:30 #26
5428 crew  miss_sly
pi_44099189
chesna, je hoeft het niet zo te voelen, maar zeker onder invloed van hormonen kan het erg moeilijk zijn om dingen te relativeren. En als jij toevallig net dat extra beetje aandacht nodig hebt, en het komt er net even niet zo uit, kan dat heel verdrietig voelen.

Mariposa, wij gaan naar de gyn omdat we graag een kindje willen. Ik heb ook PCO, dus moeizaam gaat het al worden, en aangezien ik deze maand 38 wordt, hebben we ook niet heel veel tijd om af te wachten. Bovendien heeft mijn cyclus (of het over het algemeen afwezig zijn daarvan) wel aangetoond dat alles nog steeds niet naar behoren werkt.

Morgen is dus een intakegesprek. Ik zal onderzocht worden (echo's), waarschijnlijk bloedprikken enzo, en een gesprek over de mogelijkheden. Tenminste, toen ik de afspraak maakte zei ze dat het een uurtje of 2 ging duren, alles bij elkaar, en in twee uur kan er nogal wat besproken worden.
Eventuele behandelingen wil ik zeker pas na de feestdagen starten.
  zondag 3 december 2006 @ 21:50:46 #27
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44115693
Aangezien ik nogal last heb van overgewicht al jaren vroeg ik me zo eens af beginnen ze dan direct over afvallen enzo?????
  zondag 3 december 2006 @ 21:52:27 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44115770
Whehehe, dat is ook een vraag waar ik me zorgen over maak. Er zit +13 kilo aan na het stoppen met roken van vorig jaar en mijn bmi is echt niet best.
  zondag 3 december 2006 @ 21:56:20 #29
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_44115930
Bij mij begon de gyn daar dus wel over...

Want door het overgewicht heeft je lichaam langer de tijd nodig om het eitje te laten springen (of het springt helemaal niet meer) waardoor die tijd erna tot de menstruatie te kort is om het eitje te laten nestelen.
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 3 december 2006 @ 22:01:07 #30
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44116111
quote:
Op zondag 3 december 2006 09:07 schreef Mariposa het volgende:
Annemiek en Martijn heel veel geluk de komende weken toegwenst . Zijn de andere cryo's nu ingevroren?
Daar hopen we komende week bericht van te krijgen. Als we binnen 2 weken niets horen dan is er niets ingevroren hebben en anders krijgen we een contract thuis gestuurdt wat wij moeten ondertekenen ivm het bewaren van de cryo's
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 3 december 2006 @ 22:22:23 #31
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44116964
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:50 schreef Rottdog het volgende:
Aangezien ik nogal last heb van overgewicht al jaren vroeg ik me zo eens af beginnen ze dan direct over afvallen enzo?????
Na het stoppen van de pil ben ik 30 kg aangekomen (en ik was ze nog niet zo lang kwijt ) en was ook erg bang dat de gyn eerst over afvallen zou beginnen...Maar mijn gyn is er gelukkig niet over begonnen...want wat ik ook doe..het gaat er gewoon niet af...ja..weer met de pil beginnen,maar das geen oplossing natuurlijk
  maandag 4 december 2006 @ 09:24:50 #32
114177 Diaan73
pi_44124192
Ik ben ook wel aan de zware kant, maar ook mijn gyn heeft er niets over gezegd....

* vraagt zich af of dat het verband ook tussen ons is waarom het niet lukt
Make love, not war ☮
pi_44124296
Gelukkig is het gewicht (nog) geen probleem hier...

Na mijn eerste hormoonkuur zat er wel opeens 10 kilo aan.... Daar ben ik er nu 5 van kwijt, maar ik heb gewoon echt geen zin om te lijnen..... Als ik zwanger wordt is dat lijnen ook voor niets geweest...
Trouwens vindt mijn man mij ook veel mooier met een beetje vlees eraan, dan heeft ie tenminste iets om beet te pakken.

Verder helemaal spannend hier, Morgen terugplaatsing..
pi_44124658
Ik ben wat te zwaar en het heeft zeker invloed op mijn clyclus zoals hier al eerder werd verteld. Maar ik ben altijd al stevig geweest, en heb tot aan mijn 18de altijd gesport, daarna is het snel overgegaan in ietsje te zwaar. Lijnen heeft weinig zin, daar verlies ik 1 a 2 kilo mee en verder niets, dan zou ik moeten sporten, maar ja waar heb ik daar ooit de tijd voor.
  maandag 4 december 2006 @ 13:23:36 #35
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44129737
Toen ging ik vanmorgen met goede moed bellen voor een afspraak, is die op vakantie
  maandag 4 december 2006 @ 13:28:06 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44129860
Shit... heb je net de moed bij elkaar geraapt...
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 16:43:46 #37
5428 crew  miss_sly
pi_44136446
Vanochtend bij de gyn geweest. Eerste gesprek, intake, inclusief inwendige echo en staafje om chlamydia te testen. En 7! buisjes bloed

Op de inwendige echt leek er rechts een follikel te zitten van ongeveer 15 mm, maar of dit dan een beginnende of een eindigende follikel was, kon ze niet zien. In beide gevallen was het devies: over 2 weken indien niet ongesteld nog maar een keertje testen.
Aan de andere kant was de welbekende kralenkrans van de PCO duidelijk te zien.

Nu worden dus alles onderzoeken in gang gezet, info opgevraagd in het ziekenhuis waar ik zoveel jaar geleden heb gezeten en wordt onze casus besproken in het overleg (standaard). In januari terugkomen.
pi_44142885
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:43 schreef miss_sly het volgende:
Vanochtend bij de gyn geweest. Eerste gesprek, intake, inclusief inwendige echo en staafje om chlamydia te testen. En 7! buisjes bloed

Op de inwendige echt leek er rechts een follikel te zitten van ongeveer 15 mm, maar of dit dan een beginnende of een eindigende follikel was, kon ze niet zien. In beide gevallen was het devies: over 2 weken indien niet ongesteld nog maar een keertje testen.
Aan de andere kant was de welbekende kralenkrans van de PCO duidelijk te zien.

Nu worden dus alles onderzoeken in gang gezet, info opgevraagd in het ziekenhuis waar ik zoveel jaar geleden heb gezeten en wordt onze casus besproken in het overleg (standaard). In januari terugkomen.
Spannend miss Sly met die ene follikel.
Wat betreft de kralenkrans: betekent dat wanneer er zo'n krans is dat er aan die kant geen eitje kan rijpen of bemoeilijkt die het proces?

Fijn dat alles in gang gezet is! (Jammer van die buisjes bloed, maar goed dat had ik ook toen ik op de afdeling gyn terecht kwam, toen moest ik er ook zoiets. Het dient een goed doel in ieder geval)
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  maandag 4 december 2006 @ 20:01:11 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44143015
Spannend miss_sly!
pi_44145217
quote:
Ik bel aan de ene kant blij met de vele steunbetuigingen die er zijn voor de mensen die net dit topic komen binenwandelen. Maar ik heb echt ff een potje moeten janken. En zo moet ik niet denken, maar het gevoel van - ze gunnen het een ander meer dan mij- krijg ik maar niet uit mijn hoofd
Chesna...
Natuurlijk gunnen we het jou ook... ik lees al een tijdje mee en jullie hebben in de afgelopen tijd veel mee gemaakt... dus ik gun het jou nog meer dan mezelf... jij bent al veel langer bezig dan ik... dus eerst jij, dan volg ik daarna wel...
quote:
José vervelend dat je je nu ook hier moet melden. Volgens mij zijn we vorig jaar zo ongeveer gelijk in Wachten op.. begonnen. Gelukkig konden jullie al snel bij de huisarts terecht. Wanneer verwacht je de uitslag van het onderzoek naar het zaad? Wel vreemd dat je niet meteen doorverwezen denk, terwijl ze wel al denkt dat je geen eisprong hebt
Mariposa... ja, dat klopt inderdaad. Vol goede moed in 'wachten op...', maar dus nog steeds geen resultaat... We verwachten de uitslag in ieder geval deze week. We hopen dat de resultaten morgen binnen zijn, anders woensdag, want dat zijn de 5 werkdagen om die ze altijd nodig hebben voor het onderzoek af te ronden en de huisarts te berichten. Ben dus benieuwd. Aan de hand van deze uitslag zullen we een verwijzing krijgen. Ik vind het zo achteraf ook wel een beetje raar dat de huisarts nu al denkt dat ik geen eisprong heb... er is nog helemaal geen onderzoek geweest. Ze bekeek mijn temp. curve en toen zei ze dat... Ik hoop dat we gauw bij de gynaecoloog terecht kunnen... schijnt wel een aantal weken wachttijd te zijn, maar dat is volgens mij niet vreemd.

Na dit hele verhaal... Hoe is het nu met jou dan?
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 5 december 2006 @ 07:01:31 #41
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44154250
Miss_Sly, de eerste stap is gezet, hopelijk volgt er snel iets moois!
Chesna, een hele dikke knuffel.
Over overgewicht. Bij PCO kan overgewicht 1 van de symptonen zijn. (Omdat het een syndroom is, is dit bij iedereen verschillend.) Maar er is niet duidelijk of overgewicht oorzaak of gevolg van PCO is.

Wij zijn gisteren weer bij de gyn geweest. De eitjes waren niet gegroeid. Vanaf nu sta ik onder behandeling bij de fertiliteitskliniek, de gyn wist niet meer hoe we verder moesten, of wat nu de beste stappen zouden zijn.
Ik vind het wel een beetje dubbel. Aan de ene kant heel fijn, ik geloof eigenlijk wel dat dat de beste plek is nu. Alleen zijn ze van 19 dec tot 8 jan gesloten. Als mijn menstruatie ergens in die tijd spontaan op gang zou komen moeten we dus tot februari op de volgende ronde wachten.
Nouja, zover is het nog niet.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Moderator dinsdag 5 december 2006 @ 08:21:33 #42
5428 crew  miss_sly
pi_44154684
mariposa: de parelketting op de eierstokken zijn allemaal follikels die nooit groot genoeg zijn geworden om te springen en weer zijn ingezakt. Deze bemoeilijken het proces van eirijping, omdat er een soort van schilletje op de eierstok komt te liggen.

Lishe, kan me voorstellen dat het dubbel voelt. Pas in februari op voor de volgende ronde is nog zo ver weg. Maar wel goed dat je het gevoel hebt dat je op de juiste plek bentl. Geeft toch misschien wat rust.
  dinsdag 5 december 2006 @ 08:50:49 #43
105938 Jompelmeisje
Als je me nodig hebt...
pi_44154962

Vanonder blad’ren, mos en aard
Plopt plots een roze sliertjesbal
En floep, ineens daar nog zo één
Wat is er dan-‘t geval?

Er klonk ver weg een noodsignaal
Dus kruipt vlug uit haar holletje
Een meisje nog besmeurd met zand
Twee staartjes op haar bolletje.

Het is het Jompelmeisje, heus!
Ze komt voor jou speciaal
Want jompels, die verdien je nu
Doe mee dus, allemaal!

Lieve allemaal, maar even vooral voor BE en Rottdog, ik jompel voor jullie…
...jompel ik tevoorschijn!
pi_44155322
En ik dan, ik moet vandaag....??
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:18:46 #45
105938 Jompelmeisje
Als je me nodig hebt...
pi_44155377

Vanonder blad’ren, mos en aard
Plopt plots een roze sliertjesbal
En floep, ineens daar nog zo één
Wat is er dan-‘t geval?

Er klonk ver weg een noodsignaal
Dus kruipt vlug uit haar holletje
Een meisje nog besmeurd met zand
Twee staartjes op haar bolletje.

Het is het Jompelmeisje, heus!
Ze komt voor jou speciaal
Want jompels, die verdien je nu
Doe mee dus, allemaal!

Lief Ticootje, ik had niet goed genoeg gelezen en ga uit alle macht, meteen, ontzettend-hard-als-nooit-tevoren jompelen voor je!
...jompel ik tevoorschijn!
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:20:27 #46
114177 Diaan73
pi_44155416
TIcootje heel veel succes vandaag

Lishe, dus toch wat je al dacht van de grootte van de eitjes hopelijk is het niet nodig om in februari naar de fertiliteitskliniek te gaan dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
pi_44155635
kom even uit de lurkstand. Ticootje... succes vandaag!!!
  Moderator dinsdag 5 december 2006 @ 09:36:30 #48
5428 crew  miss_sly
pi_44155700
Ticootje, terugplaatsing vandaag
Spannend!! Ik ga voor je duimen
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:53:55 #49
3011 E.T.
pi_44155981
ticootje, succes vandaag!
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:59:07 #50
24188 Belana
kloon van belana
pi_44156057
succes ticootje!
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')