Het vorige topic:
Deel 22lWelkom in het "Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat" - topic. Wanneer je net begint met "proberen" zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.
Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?
Diaan73: PCO, behandeling: 6 maanden Clomid. Niet binnen 6 maanden
zwanger dan weer naar gyn. NOD 13-11,5 rondes Clomid gehad, maar daarna 2 cyclussen het gebruik van Clomid overgeslagen. 14-10 weer ongi geworden en start 16-10 ronde 6 met Clomid.
Marie79: 'pauze' bij de gyn tot december '06. Ondertussen proberen af te vallen!
NieTTus: eileiders verwijderd in 2004, eerste ivf poging helaas mislukt. Volgende poging waarschijnlijk begin 2007..
Annemiek78: Ticootje: Eerste ICSI poging mislukt. Deze maand is een rustmaand, nog onbekend of er cryo's zijn. Volgende maand cryo terugplaatsing of nieuwe poging. Van de week bellen of er cryo's zijn en opstellen nieuw stimulatieschema.
Chesna: Geen eisprong met 100 mg Clomid. dinsdag 17 oktober begonnen met Duphaston om bloeding op te wekken dan 5 dagen 150mg Clomid. Laatste kans voor Clomid om een eisprong op te wekken, mocht dit niet werken dan word er overgegaan op zwaardere middelen. dus hopen op een goede werking deze keer.
Voor de Wiki OP, deze vind je
hier, te gebruiken voor elk nieuw te openen topic en te wijzigen bij veranderingen in de OP.
Ik gooide hem dicht.
Laatste post :
quote:
Ticootje : 1,5 jaar?!!? Dan is mijn man 42!! Jeetje.... Ik ben zelf 22, maar de leeftijd van de oudste ouder telt..
Maar ik vind het wel een beetje raar om de adoptieprocedure in gang te zetten terwijl je zelf nog bezig bent. Dan moet je in een ver stadium toch afhaken.
We hebben wel gekeken naar pleegzorg, bijvoorbeeld voor langere tijd of permanent. Maar daar kunnen we nu niet mee verder, omdat we zelf in de mmm zitten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.