quote:Ticootje : 1,5 jaar?!!? Dan is mijn man 42!! Jeetje.... Ik ben zelf 22, maar de leeftijd van de oudste ouder telt..
Maar ik vind het wel een beetje raar om de adoptieprocedure in gang te zetten terwijl je zelf nog bezig bent. Dan moet je in een ver stadium toch afhaken.
We hebben wel gekeken naar pleegzorg, bijvoorbeeld voor langere tijd of permanent. Maar daar kunnen we nu niet mee verder, omdat we zelf in de mmm zitten.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:34 schreef Mariposa het volgende:
Ik heb me trouwens uit het lijstje gehaald, ik had er geen behoeft meer aan om erin te staan, zo af en toe zal ik wel reageren hoor, maar ik had er geen zin meer in
Mijn man was 41 toen wij ons BKA nummer hadden aangevraagd, dus het kan als jullie het graag willen.quote:1,5 jaar?!!? Dan is mijn man 42!! Jeetje.... Ik ben zelf 22, maar de leeftijd van de oudste ouder telt.. Maar ik vind het wel een beetje raar om de adoptieprocedure in gang te zetten terwijl je zelf nog bezig bent. Dan moet je in een ver stadium toch afhaken.
Ik wacht nog altijd op een nieuwe buik-foto hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Klopt leonieke en we zijn (totaal boven verwachting) toch in verwachting
Dat gevoel heb ik ook...... en volgens mij is het ook zo.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:38 schreef Ticootje het volgende:
Het lijkt alsof er hier al een lange tijd niemand is vertrokken...
quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:47 schreef Annemiek78 het volgende:
waT een leuk Vrolijk toPic!
Tijd om te meldden dat ik ook tante ga worden (Mijn eerste neefje of nichtje!!)
Ben nu al trots, hihi
Mijn broer en schoonzusje verwachten hun eerste kindje rond 04-11-2006
Sorry Annemiek, maar ben het even kwijt... is het zo dat eiceldonor dus de eicellen levert en dat die eicellen bij jou teruggeplaatst gaan worden?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:22 schreef Annemiek78 het volgende:
Hier ook weer even een berichtje van onze kant...
Gisteren hebben we alle hormonen (Puregon en Decapeptyl) naar onze eiceldonor gebracht. Ze gaat komende woensdag beginnen met haar hormonen en ik zodra ik weer ongi ben op dag twee met de mijne (Zal ook rond woensdag zijn)
We gaan dus weer fris van start voor de volgende nieuwe ronde!!! Wordt weer spannend. Half november waarschijnlijk weer eerste echocontroles bij donor en bij mij om verloop in de gaten te houden.
Enne hou ook effe het volgende in de gaten...
[..]
Jawel, jolene, en zo had ik het ook opgenomenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:50 schreef jolene het volgende:
Ik bedoel toch eigenlijk meer in het contect leuk dat jullie het toch gaan proberen.
Ik wist ook al dat je voor onderzoeken moest gaan.
Ik ben volgens mij niet duidelijk
Wat een goed nieuwsquote:Op vrijdag 3 november 2006 07:57 schreef miss_sly het volgende:
Het is niet te geloven, maar ik ben net ongesteld geworden
Laatste keer eind mei, op vakantie in Mexico. Dat was de laatste keer in een reeks van 6 ofzo van cycli van ca. 6 weken. Daarvoor anderhalf jaar ofzo niet, toen ik met de pil was gestopt. Dus ja, ik vind hetquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat een goed nieuwsAangezien je erbij vermeldt dat het niet te geloven is, veronderstel ik namelijk dat dat nog niet zo vaak gebeurd is
![]()
Dan is dat inderdaad wel goed nieuwsquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Laatste keer eind mei, op vakantie in Mexico. Dat was de laatste keer in een reeks van 6 ofzo van cycli van ca. 6 weken. Daarvoor anderhalf jaar ofzo niet, toen ik met de pil was gestopt. Dus ja, ik vind het
Heb toch het idee dat de gyn. meer en beter kan helpen als mijnlichaam iig iets doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |