quote:
Met mij het het nu maar zo zo, ik zit nu op een kwart van mijn oude medicatie en dat begin ik te merken. Ik ben hardstikke moe, op mijn vrije dagen slaap ik veel en ik begin meer last van drukkende hoofdpijn te krijgen. Ook mijn bloeddruk loopt weer op.
Al met al ben ik toch wel een beetje bezorgd over hoe het de komende tijd/jaar moet gaan. Aan de andere kant, de interniste was tot nu toe wel heel tevreden, misschien valt het allemaal wel mee. Ik moet nu in ieder geval met de lichamelijke ongemakkelijkheden leren leven, ben nu al bijna 4 kilo aangekomen, omdat ik nu meer vocht vasthoud. Maar goed dat gaat er wel weer af. En die vermoeidheid is op het moment niet normaal meer. Maar ook dat zal wel beter worden. Je wijt snel al alles aan die medicijnen, terwijl er natuurlijk ook nog andere oorzaken kunnen zijn.
Maar ik zag dat jullie ook een uitslag gekregen hadden. Pfff moeilijk hoor, ik snap best dat het allemaal niet meevalt. Er komen gewoon zoveel gedachten dan bij je op, en je weet nu nog niet hoe het verder moet. Ik hoop dat jullie snel uitsluitsel krijgen bij de uroloog en de gyn. Hou vooral het verhaal van ET en Swets in jullie gedachten. Zover komt het voor jullie ook! Sterkte met alles
![]()
Ik zie net in de laatste reacties dat je temparatuur hoger blijft ik jompel mee
Lishe Ook al wachten tot volgend jaar. Het wordt zo dan wel heel druk. Hopelijk hebben we dan 9 maanden later een babyboom van iedereen uit dit topic. Het zou mij wel heel mooi lijken.
Ticootje Ook voor jouw wat
![]()
-meisjes! Hopelijk is je Emmy lekker ingenesteld!
NieTTus Wat lief zeg! en leuk. Wij gaan in maart naar Zell am See, dat ligt er in de buurt. Ik heb begrepen, dat als er daar geen sneeuw ligt dat we dan naar Kaprun kunnen uitwijken.
Wat betreft de discussie over het wel/niet eten of drinken van verboden dingen. Ik drink nu al niet meer omdat mijn nieuwe medicijnen inwerken op je zenuwstelsel en je reactievermogen. Er wordt geadviseerd om er voorzichtig mee om te gaan. Maar uit voorzichtigheid drink ik in principe niet meer. (Gisteren nog wel een klein glaasje wijn gedronken om te toasten op onze 7-jarig jubileum). Filet americain eet ik nog wel af en toe. Maar daar stop ik pas mee als ik niet meer ongesteld wordt denk ik. Of misschien heb ik daar dan al geen zin meer in, ik koop het niet zo heel vaak.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij