abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44156080
ze hebben er 6 moeten ontdooien voor 1 emmy

Moet je bedenken dat we er minder hadden..... wat veel he??

edit -- om 15.15 mag ik komen, maar ik ga om half 2 van mn werk Even Priscil halen en wegbrengen en even opfrissen. Meiden, DUIM VOOR MIJ..... Dit moet m zijn hoor, ik vind dat ik alweer veel te lang hier zit, met vele anderen natuurlijk!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:01:24 #52
24188 Belana
kloon van belana
pi_44156089
Rottdog, jij ook hier? Ik lees te weinig hier. jeetje meid... daar schrik ik helemaal van ik ga ook voor jou duimen, net als voor iedereen hier natuurlijk.
stormy waters...
sailin'
pi_44156127
Ticootje,heel veel succes met het ophalen van je wondertje Dat er maar snel iets moois mag groeien in je buikkie
Zou wel een fantastisch kerstcadeau zijn zeg We duimen

Groetjes,Minoes
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:07:29 #54
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44156183
Ticootje, de duimen draaien hier volop voor jou! Ik hoop op mijn allerhardst dat er een kleine emmy blijft zitten. Succes! (x1000!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44156199
Heel veel succes vandaag Ticootje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:32:44 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44156603
Succes Ticootje!
pi_44156663
Heel veel succes Ticootje!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_44156710
Succes Ticootje!
Ik ga voor je duimen !
pi_44157029
Ticootje, ik hoop dat je dit cadeautjepas over een maandofnegen uit hoeft te pakken!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:59:03 #60
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44159950
Ticootje het is gewoon jou dag
pi_44160049
Jetje wat een jompels... bijna een pagina voor mij!!! Dat moet wel goed gaan
pi_44165397
quote:
Op zondag 3 december 2006 09:07 schreef Mariposa het volgende:
Zo ik ben aan het grote bijlezen begonnen...
En alvast vooraf een excuus voor het grote opsommingsgebeuren Ik heb daar vaak zelf ook een hekel aan maar het is even niet anders, er is gewoon te veel gebeurd.

Tally, wat naar dat je nu ook met PCO geconfronteerd wordt. Hopelijk kom je snel in het traject van het ziekenhuis terecht en hoef je er niet al te veel tijd aan kwijt te zijn. Heb je een erg drukke baan, waar vrij krijgen moeilijk is?
Ik mag gelukkig mijn dokterbezoek als tijd schrijven, al hou ik het wel een beetje in de gaten dat het niet te veel wordt. Vaak ga ik ook in mijn pauze en de rest van de tijd schrijf ik dan.
Ik ben afgelopen vrijdag begonnen aan mijn nieuwe baan..
Ik ben hier aangenomen toen ik nog niet wist wat er aan de hand was..
Mijn lief en ik hebben besloten om nog maar even te wachten tot ik hier mijn draai gevonden heb en ik er aan toe ben om al die behandeling/onderzoeken te ondergaan..
Ik ben namelijk bang dat ik niet alles in één keer aan kan.. EN een nieuwe baan, EN de MMM EN ook nog eens afvallen..
Wij zijn een jaar bezig geweest om zwanger te raken en in augustus hadden we net besloten om toch maar even te wachten..
Toen werd ik dus niet meer ongesteld.. En toen had ik het contract van mijn nieuwe baan ook al getekend

Al met al heb ik er best moeite mee.. Je voelt je dan niet echt een vrouw..
Dr is iets mis met je.. Althans dat voel ik dan allemaal
Muts
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_44165415
Kom op Ticootje!! We duimen voor een mini-you!!!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_44166942
Ticootje, hoop echt dat jullie "suprise" mag uitgroeien tot een prachtig wondertje
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_44169869
Ik ga straks zooo uitgerust de volgende poging in!
Al jaren roep ik dat ik met de kerst weg wil, maar manlief wil daar niet aan. De verplichte nummertjes ben ik nu wel ff zat (2 jaar geleden is een maand voor de kerst mijn moeder overleden, dus ik ben sowieso ff klaar met de kerst )

Nu heeft ie gewoon met de kerst 4 dagen Kaprun (Oostenrijk) geboekt, heerlijk! Op 3200 meter hoogte, heerlijk skiën, eten, genieten!!!! En kerst vieren SAAMPJES natuurlijk

Heerlijk eruit, en dan in Januari fris starten met de nieuwe poging (stiekem kan ik niet wachten ben het wachten nu wel zat (en dan roept manlief nog: we hebben geen haast, kunnen nog wel langer wachten hoor... Nouuuu ik denk het niet ))

Maar mijn beste Sint cadeau ooit dit!!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  dinsdag 5 december 2006 @ 19:29:58 #66
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44171586
Ticootje hoe is het vanmiddag gegaan?

NieTTus... wat een geweldig cadeau zeg. Heerlijk even 4 dagen eruit, dat zal je goed doen.
Make love, not war ☮
  dinsdag 5 december 2006 @ 19:36:12 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44171810
Lekker Niettus!
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:03:23 #68
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44177205
Ticootje veel succes met de terugplaatsing en hopelijk blijft ie lekker plakken

Ik ben vandaag ongi geworden... ondanks dat ik ervan overtuigd ben dat de Clomid geholpen heeft,vind ik 35 dagen toch wel aan de lange kant...

We gaan voor Clomid ronde 2 ... En kijken of het dan beter gaat...
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:44:51 #69
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44178899
Heerlijk NieTTus, geniet maar vast lekker van de voorpret.
Ticoo, hoe gaat het met je? Ik hoop zo hard dat alles naar wens is verlopen en dat het een blijvertje is, die kleine Emmy.
Suzziieee, veel succes deze 2e ronde!!. Word je eisprong niet in de gaten gehouden bij de gyn?
(Ik geloof dat ik echt de enige ben die minstens 3 keer per maand op meting moet?)
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:52:42 #70
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44179204
ik heb eerst voor 1 maand meegekregen en moest temperaturen....de temperatuurlijst heeft ie gezien en ik heb nu voor 3 maanden meegekregen.Daarna moet ik weer een afspraak maken..

En voorlopig blijf ik gewoon temperaturen...
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:54:44 #71
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44179285
Aja, nou heel veel succes. Ik hoop dat je de drie maanden niet volmaakt maar gewoon eerder 2 streepjes te showen hebt!
pi_44184311
hij zit er weer in....

maar eigenlijk maak ik me toh wel wat zorgen over de tijd dat het is teruggeplaatst...

Het is op dag 21 teruggeplaatst, en een cyclus duurt meestal maar 29 dagen. Het embryo was wel 4 dagen oud, dus na 2 dagen zal het dan moeten nestelen... Nou ik zie wel.

Als deze poging niet lukt mogen we nog een keer een cryo terugplaatsing proberen..
pi_44184356
Ik heb geen idee of dat invloed heeft...in ieder geval ga ik toch voor je duimen dat je een mooi kerstkadootje krijgt dit jaar
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_44190709
ticootje, wat spannend weer, ik ga hard voor je duimen!

BE ik zag dat je je hier helaas hebt moeten melden, geen sint-streepjes dus gepiest, balen zeg..... hopelijk hoef je hier niet lang te blijven en kun je zonder al te veel medische hulp toch gauw eens zo'n mooie aankondiging in Z&G komen doen. ik gun het jullie van harte!

geldt natuurlijk ook voor alle anderen hier, het lijstje wordt wat te lang jongens! sterkte allemaal met al dat wachten, en veel succes!
pi_44199926
Spannend Ticootje...!

Hier vandaag naar de huisarts geweest en de uitslag van gehoord.... toen we binnenkwamen bij haar, keek ze al erg ernstig, waardoor ik eigenlijk al genoeg wist. Het zaad is van slechte kwaliteit, waardoor de kans op een spontane zwangerschap klein is. Er is een teveel aan een bepaald hormoon, waardoor er iets mis schijnt te gaan in de aanmaak van de zaadjes...

We krijgen nu een verwijzing voor de uroloog om te kijken wat er nu precies aan de hand is en waar het fout gaat bij hem.

Ik krijg een verwijzing voor de gynaecoloog en dan gaan we eens kijken wat er nog te redden valt...

Ookal 'wist' is dat er iets niet goed was, toch is deze bevestiging moeilijk. ik heb net even flink moeten janken... en ik moet zeggen... dat lucht wel op!

We proberen het positief in te zien... al valt dat nu al niet zo mee...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 6 december 2006 @ 18:18:24 #76
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44200138
Jose

Veel succes bij de gyn en uroloog... Hopelijk komt er snel een oplossing,zodat je toch een mooi 2e streepje krijgt.
  woensdag 6 december 2006 @ 21:22:47 #77
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44206827
Jose, sterkte. Het is ook niet zomaar wat om iets bevestigd te krijgen, en precies te horen waar het misgaat. Heel veel succes.
  woensdag 6 december 2006 @ 21:29:47 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44207061
Jose... geen leuk nieuws, maar iig ook niet een 'we weten het niet'. Er is een reden dat jullie al die tijd al tevergeefs aan het hopen zijn. Hopelijk dan nu snel samen op weg naar pogingen met hulp.

Hier snap ik er helemaal niets meer van. Vorige week begon mijn menstruatie, dacht ik... na 3 dagen bruinverlies hield het al weer op. Ga je toch nog weer even denken 'zou het niet?' Nee dus, maandagochtend begon het toch alsnog weer. En nu heb ik pas menstruatiepijn. Toch maar braaf blijven tempen dus als ik nog enig idee wil krijgen.
  woensdag 6 december 2006 @ 21:34:46 #79
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44207214
Moeilijk he Be? Je lijf doet niet wat je wilt en gaat ineens rare fratsen vertonen. Bij alles maar weer een test uit de kast want stel-je-voor. Ik hoop dat jij ook snel een oorzaak weet en heul snel overpiest naar het volgende topic.
  woensdag 6 december 2006 @ 21:36:27 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44207274
Ik heb alleen de eerste maand getest, toen was ik voor het eerst in 2,5 jaar 5 dagen over tijd.

Daarna was het weer allemaal keurig op schema. Alleen de laatste 2 maanden is het prut. Ik vrees vanwege mijn gewicht, anders zou ik het niet weten eigenlijk.
pi_44207424
Is jouw gewicht dan zoveel veranderd de laatste twee maanden BE?
  woensdag 6 december 2006 @ 21:46:58 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44207675
+3 kilo geloof ik , maar dat kan net wel het randje over zijn.
pi_44208121
quote:
Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
+3 kilo geloof ik , maar dat kan net wel het randje over zijn.
Toch raar he dat het dan zo net net zou zijn.
Anderzijds weet je natuurlijk wel dat als je er die 3 kg weer van krijgt dat alles weer normaal zal zijn (als het daaraan ligt) en dat is dan wel weer positief

Alleen jammer dat het nu de lekkerste periode van het jaar is
  woensdag 6 december 2006 @ 22:01:37 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44208328
Ja, het klinkt heel gek, maar een keer moet je toch die grens over, toch?
Maar goed, mss is dat het wel helemaal niet.

Anyway... iig van slag, geen idee of hoewatwaarenwanneer dus. Houdt het spannend.
pi_44209643
Suzzieee, Lishe en BE... dank jullie wel...

We houden de moed erin... maar net werd het ons allebei weer even te veel... het doet wel pijn. Ik ben wel blij dat we inderdaad een oorzaak weten, want als je alleen maar in onzekerheid zit is dat ook niks natuurlijk.
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 7 december 2006 @ 08:50:08 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44214755
Kan ik me goed voorstellen hoor, je had het toch allemaal anders in je hoofd toen jullie voor het echie gingen.

Wilde ik gisterenavond al posten maar toen klapte FOK er steeds uit.
  donderdag 7 december 2006 @ 09:12:12 #87
24188 Belana
kloon van belana
pi_44215042
Jose, wat een rottig nieuws, bah. doet pijn.

BE, hier beland dus ook he
wat je cyclus betreft, bij mij is dat ook wel eens hoor, zomaar ineens veel langer, hoeft dus niks met zwaar zijn te maken te hebben. wel rot en onduidelijk.
stormy waters...
sailin'
pi_44215110
BE, heeft het nu dan wel goed doorgezet?

josé, dat is echt klote-nieuws (logisch dat dat pijn doet inderdaad), sterkte ermee! en ik hoop ook dat het met een beetje hulp op te lossen is.
  donderdag 7 december 2006 @ 09:45:23 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44215563
quote:
Op donderdag 7 december 2006 09:17 schreef bixister het volgende:
BE, heeft het nu dan wel goed doorgezet?

josé, dat is echt klote-nieuws (logisch dat dat pijn doet inderdaad), sterkte ermee! en ik hoop ook dat het met een beetje hulp op te lossen is.
Eh ja... met weglating van de details rond sliertjes en bonkjes was het vannacht wel aardig raak ja.
  donderdag 7 december 2006 @ 09:48:32 #90
24188 Belana
kloon van belana
pi_44215621
klinkt een beetje als een hele vroege miskraam BE, had je daar zelf ook al aan gedacht?
stormy waters...
sailin'
pi_44215697
quote:
Op donderdag 7 december 2006 09:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Eh ja... met weglating van de details rond sliertjes en bonkjes was het vannacht wel aardig raak ja.
Slagaderlijke bloeding??
  donderdag 7 december 2006 @ 09:55:13 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44215751
quote:
Op donderdag 7 december 2006 09:48 schreef Belana het volgende:
klinkt een beetje als een hele vroege miskraam BE, had je daar zelf ook al aan gedacht?
Nou ja... mja... kan, maar goed, ik beschouw het maar als hele zware menstruatie hoor. Vooral omdat mijn menstruatie vorige maand ook laat en vaag was. Toen ook echt maar 2 dagen gebloed, verder een beetje vaag bruin gerommel.

Ticootje, slagaderlijk is wel een aardige omschrijving.
pi_44215796
Ja ik ken dat gevoel....
tampon erin, na 15 min hartstikke vol.... pfff, gelukkig als het zo zwaar is is het meestal na 2 dagen weer klaar.
Gewoon een snelle schoonmaak..
pi_44215864
Belaan,dat hoeft helemaal niet hoor.Je kunt ook menstrueren met sliertjes en brokjes,dat komt wel vaker voor.En dan had ze toch ook een positieve test moeten hebben?
BE,heel vervelend voor je,maar houd moed.Het lijkt wel,als je er echt voor gaat,dat dan je hele lijf in de war raakt,dat hebben de meeste van ons hier wel ondervonden Houd moed,het komt goed

Groetjes,Minoes
  donderdag 7 december 2006 @ 10:00:48 #95
24188 Belana
kloon van belana
pi_44215875
ik wilde je niet kwetsen oid hoor, het komt vaker voor dan je denkt. misschien kijk ik daar wat makkelijker tegenaan ofzo, sorry daarvoor.
het kan ook net zo goed niet zo zijn en mijn opmerking voegt eigenlijk weinig toe besef ik me nu.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 7 december 2006 @ 10:03:03 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44215933
quote:
Op donderdag 7 december 2006 10:00 schreef minoes_ het volgende:
Belaan,dat hoeft helemaal niet hoor.Je kunt ook menstrueren met sliertjes en brokjes,dat komt wel vaker voor.En dan had ze toch ook een positieve test moeten hebben?
Als je niet test kan hij ook niet positief zijn hè.
quote:
BE,heel vervelend voor je,maar houd moed.Het lijkt wel,als je er echt voor gaat,dat dan je hele lijf in de war raakt,dat hebben de meeste van ons hier wel ondervonden Houd moed,het komt goed

Groetjes,Minoes
En toch was mijn lijf helemaal niet zo in de war. Alleen de eerste maand 5 dagen over tijd, daarna steeds keurig om de 28-29 dagen. En nu dan de laatste 2 maanden weer wat vaag.

Maar goed, dat kan allerlei oorzaken hebben idd.
Ik hou gewoon mijn thermometer in de gaten en kijken wat de persona zegt, mss geeft die ook wel weer een eisprong aan deze maand.
pi_44215967
Oh belaan, wat je zegt is helemaal niet zo erg hoor. 50% van de zwangerschappen eindigd in een miskraam. Maar vaak is dat zo vroeg dat de vrouw niet eens doorhad dat ze zwanger was. Vaak is dit het geval als je een dagje later ongi wordt vertelde de dokter...
  donderdag 7 december 2006 @ 10:05:02 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44215981
quote:
Op donderdag 7 december 2006 10:00 schreef Belana het volgende:
ik wilde je niet kwetsen oid hoor, het komt vaker voor dan je denkt. misschien kijk ik daar wat makkelijker tegenaan ofzo, sorry daarvoor.
het kan ook net zo goed niet zo zijn en mijn opmerking voegt eigenlijk weinig toe besef ik me nu.
Oh nee, zo heb ik het ook niet opgevat hoor. Ik ben zelf alleen veel te nuchter om daar echt bij stil te willen staan.
Voor mijzelf zijn een vroege miskraam en een late menstruatie een beetje hetzelfde. Vandaar mijn reactie zeg maar.
pi_44216005
quote:
Op donderdag 7 december 2006 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hou gewoon mijn thermometer in de gaten en kijken wat de persona zegt, mss geeft die ook wel weer een eisprong aan deze maand.
Dat is toch hartstikke duur?!?

Kan de gyn niet gewoon kijken naar de eieren??
  donderdag 7 december 2006 @ 10:07:46 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44216039
Ik heb hem van een vriendinnetje geleend en die staafjes zijn 13 euro per maand, dus dat valt me nog wel mee. Echte ovulatietesten zijn veel duurder.

We willen nog heel even niet naar de ha, volgende maand pas, dus dan laten we de gyn dan kijken idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')