Misschien dat het inclusief aftrek om 5 jaar en 4 maanden gaat?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zal de Telegraaf morgen koppen dat het hier om acht jaar hotelbezoek gaat?
dat is lang!quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:24 schreef Monidique het volgende:
Ze veroverden Griekenland slechts zo'n honderd jaar voor Caesars dood.
Och. [POLCafé #1084] Sinterklaas Kapotje bonkt zich een rotje!quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:21 schreef problematiQue het volgende:
[..]
volgens mij is het vrij benijdenswaardig hoe jij in het leven staat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Et_tu,_Brute%3Fquote:It is almost certain that Caesar did not actually say these exact words. Ancient sources report that he either died wordlessly or said "Καὶ σὺ τέκνον" (Kai su, teknon?), Greek for "You too, my child?" (Suetonius, De Vita Caesarum, LXXXII). The Latin version was made famous by William Shakespeare, who used it in his play, Julius Caesar (act 3, scene 1,77).
Dat is een fijne o ja-vraag.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:29 schreef sigme het volgende:
Niet googelen: wie weet wat de laatste woorden waren van Willem van Oranje?
Ik heb het geweten, maar mijn Korsakov is weer aan het toeslaan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:29 schreef sigme het volgende:
Het gaat niet om de problemen, maar hoe je ermee omgaat of kan gaan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Och. [POLCafé #1084] Sinterklaas Kapotje bonkt zich een rotje!
Maar gewoonlijk klaag ik niet, en als ik om me heen kijk (& lees) lijkt het wel of de meeste mensen inderdaad grotere problemen treffen dan ik.
ik bedoelde niet jouw leven an sich, maar hoe je in het leven staat. met je boerderij en je schaapjes etc.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar gewoonlijk klaag ik niet, en als ik om me heen kijk (& lees) lijkt het wel of de meeste mensen inderdaad grotere problemen treffen dan ik.
dat bedoelde ik min of meerquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het gaat niet om de problemen, maar hoe je ermee omgaat of kan gaan.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Et_tu,_Brute%3F
Maar ik geloof dat dat niet echt geloofd wordt. Het zou nogal vreemd zijn als een Romein theatraal even zijn Grieks ging pimpen terwijl hij sterft.
A) Auw!quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:29 schreef sigme het volgende:
"Auw" en "oh, shit!" zijn ook altijd goede gokken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:29 schreef Monidique het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Et_tu,_Brute%3F
Maar ik geloof dat dat niet echt geloofd wordt. Het zou nogal vreemd zijn als een Romein theatraal even zijn Grieks ging pimpen terwijl hij sterft.
Oh jaquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Misschien dat het inclusief aftrek om 5 jaar en 4 maanden gaat?
was dat niet zó vaderlandslievend dat het wel verzonnen moet zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:29 schreef sigme het volgende:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:33 schreef Napalm het volgende:
[..]
A) Auw!
B) Et tu, Gerard?!
C) Heer, heb meelij met mij en mijn arme volk (in`t Frans geloof ik)
Problemen zijn vaak een kwestie van perceptie.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet meer studeren. Dat hele academische, daar ben ik te imbeciel voor.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:38 schreef Autodidact het volgende:
Ga Frans studeren.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het gaat niet om de problemen, maar hoe je ermee omgaat of kan gaan.
Je liegt, je bent kansloos en je stinkt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:43 schreef Monidique het volgende:
Nee, het is daadwerkelijk zo.
zijn jullie familie of is het toeval?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je liegt, je bent kansloos en je stinkt.
Dat betekent dat je ongeneeslijk ziek bent, volgens mij. In qurantaine.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:42 schreef Mutant01 het volgende:
Proberen jullie nou altijd een mening te hebben die precies tegenovergesteld is aan die van mij? Of lijkt het maar zo.
Liever familie van M. dan...quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:46 schreef Napalm het volgende:
[..]
zijn jullie familie of is het toeval?
![]()
Hoe weet jij dat nou!? Ik ben van Islamitisch-Algerijns-Marokkaans-Gooise afkomstquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:49 schreef Monidique het volgende:
Ik ben van Katholiek-West-Friese-Friese-Alkmaarse afkomst, ik vermoed dat ik geen nauwe bloedbanden met Mutant01 heb.
Zegt geen hol.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:49 schreef Monidique het volgende:
Ik ben van Katholiek-West-Friese-Friese-Alkmaarse afkomst, ik vermoed dat ik geen nauwe bloedbanden met Mutant01 heb.
The postman always rings twice..quote:
Mijn geschokte reactie was op een ander bericht van je. Elders.quote:
quote:NOORD-LIMBURG - De politie heeft donderdagavond met ongeveer 90 agenten intensief samengewerkt met Duitse collega’s aan een grenscontrole op diverse locaties in de regio Limburg-Noord. Ook andere Nederlandse politiediensten waren betrokken bij de operatie.
In totaal werden er tijdens de controles zo'n 650 voertuigen aan een onderzoek onderworpen . Er werden 20 verdachten aangehouden en ongeveer 80 bekeuringen uitgedeeld, voor ondermeer het niet kunnen tonen van een geldig identiteitsbewijs, voor drugsbezit of voor zaken met betrekking tot de BPM-plicht. Opmerkelijk genoeg is er slechts 1 alcoholovertreding gemaakt.
Samen tegen joodse negers tiraderen.quote:In een interview met het Amerikaanse tijdschrift Entertainment Weekly zegt de 50-jarige Gibson medelijden te hebben met Richards, beter bekend als Cosmo Kramer uit de hitserie Seinfeld.
'Die kerel was duidelijk aangedaan door de stress. Je hoeft niet bedwelmd te zijn om in de war te zijn,' zegt Gibson. 'Ze zullen hem waarschijnlijk een tijdje pijnigen en dan loslaten.' Gibson heeft Richards ook een persoonlijke steunbetuiging gestuurd.
Waarom moet ik dan hieraan denken?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:52 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Samen tegen joodse negers tiraderen.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/128642/index.html
Die reacties waren wel ziek inderdaadquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:10 schreef Mutant01 het volgende:
Er is een 9 jarig kind vermoord. WAAAAAAAH MOSLIMS!
Zelfs ge-edit door een modquote:Danny (Administrator) - vrijdag 1 december 2006 @ 14:35 quote FB
Mja, met een linkse regering zullen we de dader waarschijnlijk een ferme tik op de vingers geven, vermanend toespreken, 3 maanden in een cel hotel opsluiten en vervolgens 3x knuffelen en 'm subsidie geven om een belhuis te beginnen.
--edit-- dit soort dingen worden niet getolereerd volgens het beleid van de FP.
Oh, dat.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn geschokte reactie was op een ander bericht van je. Elders.
Je wil ook echt niet meer dan 15uur/week bij de Mac werkenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:10 schreef Monidique het volgende:
Mja, het was maar voor 15 uur, hoogstens 20, dus ik ga nog even verder zoeken.
Rotterdammer, Feyenoorder en daarbij ook nog s dom.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:14 schreef Mutant01 het volgende:
Omg reactie van Danny:
[..]
Zelfs ge-edit door een mod
Ja dat ja.quote:
Ik houd wijselijk mijn mond.quote:Klopte toch wel?![]()
Tjemig, wat een mongoolquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:14 schreef Mutant01 het volgende:
Omg reactie van Danny:
[..]
Wie zwijgt stemt toequote:Op vrijdag 1 december 2006 15:32 schreef sigme het volgende:
Ik houd wijselijk mijn mond.
Gewoon zo'n standaard "Links is kut, gevangenis is hotel, moord is 3 maanden later op weer straat" riedeltje. Op zich niet zo heel bijzonder dus.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:03 schreef Monidique het volgende:
Wat zegt-ie allemaal?
Oeh, de waarheid.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:06 schreef kLowJow het volgende:
Gewoon zo'n standaard "Links is kut, gevangenis is hotel, moord is 3 maanden later op weer straat" riedeltje. Op zich niet zo heel bijzonder dus.
Oe, een lokale aardbeving.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:09 schreef Napalm het volgende:
[..]
Oeh, de waarheid.
Dat moeten we gauw verstoppen!
[afbeelding]
Laat hem eens een nachtje in de cel doorbrengen dat heeft die telegraaf jorunalisten ook genezenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:09 schreef Napalm het volgende:
[..]
Oeh, de waarheid.
[afbeelding]
Goedzoquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:14 schreef Mutant01 het volgende:
Omg reactie van Danny:
[..]
Jawholquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:14 schreef Mutant01 het volgende:
Omg reactie van Danny:
[..]
Was dat die travestiet waar je het laatst over had?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
Als ik gebanned wordt van fok, komt het door de ontmaskering van Danny
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:58 schreef kLowJow het volgende:
Vijftig jaar geleden linkse lente op Cuba
Tip.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:09 schreef Napalm het volgende:
[..]
Oeh, de waarheid.
Nijmegen is Havana aan de Maas hequote:Op vrijdag 1 december 2006 17:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]![]()
![]()
. Ze weten toch ook wel dat ze een geintje aan het uithalen zijn hè? Beetje rondrellen, kindje doodgesneden, Bos is Castro, hahaha.
Wie is die babe eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:09 schreef Napalm het volgende:
[..]
Oeh, de waarheid.
[afbeelding]
hijs fijnquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:58 schreef kLowJow het volgende:
Vijftig jaar geleden linkse lente op Cuba
Tip.
Ik heb het mijn borsten eens gevraagd, ze zeggen dat ze niet weten wat moe is.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:40 schreef Aoristus het volgende:
worden borsten eigenlijk moe van dat gebounce? Je hoort wel eens dat haar moe wordt..
Ik hoop voor je man dat ze zwijgen als hij de liefde met je bedrijft. Vuilspuiende borsten heeft geen mens wat aan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb het mijn borsten eens gevraagd, ze zeggen dat ze niet weten wat moe is.
Sigme, ik wil je graag inzetten voor een alternatief voor de windmolen, mag dat?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb het mijn borsten eens gevraagd, ze zeggen dat ze niet weten wat moe is.
Oh. Wel, als eerder, zal ik wijselijk zwijgen als dat beter uitkomt, en zijn mijn borsten mét mij.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik hoop voor je man dat ze zwijgen als hij de liefde met je bedrijft. Vuilspuiende borsten heeft geen mens wat aan.
Eh, dat moet je mijn liefste vragen, denk ik.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Sigme, ik wil je graag inzetten voor een alternatief voor de windmolen, mag dat?
is die niet al blij dat je wat vaker je mond thuis houdt en hier voluit gaat?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. Wel, als eerder, zal ik wijselijk zwijgen als dat beter uitkomt, en zijn mijn borsten mét mij.
[..]
Eh, dat moet je mijn liefste vragen, denk ik.
Zou je denken,he boefquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
is die niet al blij dat je wat vaker je mond thuis houdt en hier voluit gaat?![]()
dan is ie vast niet goed voor je?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Zou je denken,he boef.
Ik ben nogal zwijgzaam van aard, vrees ik.
Mijn aard voor mij? Die past me precies. Ik ben in elk gezelschap zwijgzaam. Tenzij met veel drank opquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
dan is ie vast niet goed voor je?
Ik geef het je te doen, 14 jaar..quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn aard voor mij? Die past me precies. Ik ben in elk gezelschap zwijgzaam. Tenzij met veel drank op.
Je bedoelde mijn vriendje natuurlijk. Bijna 14 jaar verkering.
Het gaat gewoon vanzelf, eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik geef het je te doen, 14 jaar..![]()
Ik begrijp niet hoe je kan IDFA'en en fokken. Maar ik leef dan ook laaaaangzaamquote:Maar ik heb natuurlijk makkelijk praten, momenteel geldt elke dag als een hele beleefde week
het opstaan en naar bed gaan kan ik nog begrijpen, maar daartussen. Je moet er maar zin in hebben, iemand die avondeten voor je verzonnen heeft en die je spullen kwijtmaakt.. het is al een heel gedoe om niet altijd over een kat te hoeven struikelen als je een paar meter wilt lopen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Het gaat gewoon vanzelf, eigenlijk.
[..]
Ik begrijp niet hoe je kan IDFA'en en fokken. Maar ik leef dan ook laaaaangzaam.
En op tijd naar bed..
Merci Z... maar het is niet waar.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:07 schreef zakjapannertje het volgende:
[
Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Bluesdude
[
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:31 schreef Silmarwen het volgende:
Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder.
Problematique
...
Marco Pastors Trofee - Beste nieuwkomer.
Problematique
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |