Anders zou ik ondertussen tonnen verdienen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:15 schreef sigme het volgende:
Er is zonder twijfel een correlatie, maar het is bepaald geen wet van Meden en Perzen.
Tsja, als je niets kan, kan je altijd nog manager worden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:15 schreef sigme het volgende:
Mijn ervaring is dat er toch héééle domme druiven in hogere schaalregionen rondhangen,
Maar doen die wat met hun opleiding?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:15 schreef sigme het volgende:
terwijl ik ook tamelijk slimme slechtverdieners ken.
Is er ook niet maar de CU wordt naar behoeven bij links of rechts ingedeeld het is maar net wat ze het beste uitkomtquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:40 schreef Monidique het volgende:
BIJDEWEE! Volgens mij is er helemaal geen linkse meerderheid in de Tweede Kamer... Of zien sommigen het als 'ik ben het er niet mee eens, dus ze zijn links'?
in het ad stond een vage zin over iets van 75 voor-74 tegen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is er ook niet maar de CU wordt naar behoeven bij links of rechts ingedeeld het is maar net wat ze het beste uitkomt.
En als je voor bent, dan ben je een linkse partij?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:23 schreef Napalm het volgende:
[..]
in het ad stond een vage zin over iets van 75 voor-74 tegen.
Ja dat klopt wel. Maar voor een pardon betekent niet direct links. Eerder pragmatisch.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:23 schreef Napalm het volgende:
[..]
in het ad stond een vage zin over iets van 75 voor-74 tegen.
Ik voldoen aan de kwalifikatie, maar ik bedank vriendelijk. Jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:18 schreef Napalm het volgende:
Tsja, als je niets kan, kan je altijd nog manager worden.
Ligt ook voor mij om de hoek.![]()
Eeh.. het verband intelligentie / opleiding is ook al geen wet van Meden & Perzen.quote:[..]
Maar doen die wat met hun opleiding?
Je probeert er vast nog wel een keer of 4,5,6 een begin mee te maken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:30 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat ik het hele onderwijsgebeuren maar achter mij laat liggen...
kwenie. je staat iig op de napalm shortlist voor uitzetting & executie..quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
En als je voor bent, dan ben je een linkse partij?
et tu, Brute?quote:
Doch enige correlatie verwacht ik..quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:28 schreef sigme het volgende:
Eeh.. het verband intelligentie / opleiding is ook al geen wet van Meden & Perzen.
Typisch zo'n ineffeciente min of meer onhaalbare Verdonkiaanse aanpak. Eerst uitzetten en dan executeren.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:36 schreef Napalm het volgende:
[..]
kwenie. je staat iig op de napalm shortlist voor uitzetting & executie..
quote:[..]
et tu, Brute?
Die zal ik je niet ontzeggen.quote:[..]
Doch enige correlatie verwacht ik..
Apart...quote:'Fontys verbood kritische scriptie over IND'
AMSTERDAM - De Fontys Hogeschool in Eindhoven heeft een studie over de leeftijdsbepaling van jonge asielzoekers uit de bibliotheek gehaald. Volgens het wetenschappelijke radioprogramma Argos deed de school dit om te voorkomen dat iemand kennis nam van de inhoud.
In de scriptie uit 2004 werd kritiek geleverd op de manier waarop de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) de leeftijd van alleenstaande minderjarige asielzoekers (ama's) bepaalt.
De studenten kregen op een zeker moment een telefoontje van de school dat zij hun onderzoeksresultaten moesten inleveren. Ook mochten zij geen contact meer hebben met kinderradioloog Simon Robben, een wetenschapper van de Universiteit van Maastricht die de studenten begeleidde. Robben is een criticus van de door de IND gehanteerde methode.
'Goede band'
De studenten kregen de opdracht iedere verwijzing naar de IND uit de scriptie te halen. Zelfs de term 'ama' mochten zij niet gebruiken. Fontys ontkent de studenten onder druk gezet te hebben. De school zegt dat de studenten informatie wilden gebruiken die door de IND niet vrijwillig was afgestaan en de maatregelen te hebben getroffen om de goede band met de IND als stageplaats te behouden.
Spleetje
De onderzoeksmethode die de IND bij het bepalen van de leeftijd hanteert, zou volgens de studenten en Robben niet betrouwbaar zijn. Met behulp van een röntgenfoto wordt het sleutelbeen bekeken. In dat been zit een spleetje dat dichtgegroeid is als iemand twintig is. Volgens Robben is die methode niet onomstreden omdat het spleetje in het sleutelbeen per individu verschilt.
De conclusie van de scriptie luidde dat het geen betrouwbare methode is om leeftijd te bepalen. Het onderzoek dient ertoe om te zien of een asielzoeker minderjarig is. Is het spleetje dichtgegroeid, dan wordt geen verblijfsvergunning afgegeven.
Opheldering
SP-Kamerlid Jan de Wit heeft in de uitzending aangegeven dat hij opheldering wil van minister van Onderwijs Maria van der Hoeven (CDA) en van minister voor Vreemdelingenzaken Rita Verdonk (VVD).
het blinde vertrouwen in de rechtstaat maakt mij nog veel droeviger..quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:48 schreef Reya het volgende:
Het maakt me werkelijk droevig hoe lichtzinnig sommige lieden over de kwaliteit van de Nederlandse rechtspraak denken.
Misschien doe ik wel andersom..quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:46 schreef sigme het volgende:
Typisch zo'n ineffeciente min of meer onhaalbare Verdonkiaanse aanpak. Eerst uitzetten en dan executeren.
Ik verwachte meer op mijn fraaie historische verwijzing.quote:
Vreemd.quote:
Mjah... Zoveel bijzonders verwacht ik niet van een HBO-scriptie, maar het is toch vreemd dat een scriptie uit 2004 ineens uit de bilbiotheek verwijderd moet worden en...quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:53 schreef Napalm het volgende:
Eerst zien, dan geloven.
Het artikel doet net alsof er een "'grote geheime ontdekking" is gedaan om vervolgens aan te geven dat de hele methode al veel langer ter discussie staat..![]()
quote:De studenten kregen op een zeker moment een telefoontje van de school dat zij hun onderzoeksresultaten moesten inleveren. Ook mochten zij geen contact meer hebben met kinderradioloog Simon Robben, een wetenschapper van de Universiteit van Maastricht die de studenten begeleidde.
Het is wellicht niet de perfecte oplossing in alle situaties, maar zie jij een serieus alternatief?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:53 schreef Napalm het volgende:
het blinde vertrouwen in de rechtstaat maakt mij nog veel droeviger..
Als waar Fortuynist is hij uiteraard voor het volksgericht.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is wellicht niet de perfecte oplossing in alle situaties, maar zie jij een serieus alternatief?
er zijn natuurlijk andere verklaringen mogelijk.. Plagiaat bijvoorbeeld. Of dat er mensen tegen hun wil in bij naam genoemd worden..quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:57 schreef kLowJow het volgende:
Mjah... Zoveel bijzonders verwacht ik niet van een HBO-scriptie, maar het is toch vreemd dat een scriptie uit 2004 ineens uit de bilbiotheek verwijderd moet worden en...
A) Napalm als verlicht despootquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:59 schreef Reya het volgende:
Het is wellicht niet de perfecte oplossing in alle situaties, maar zie jij een serieus alternatief?
Het kusje was een zwaktebod. Ik begreep niet hoe ik jou een mes in de rug plantte door te stellen dat ik voldeed aan de door jou gegeven kwalificatie.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:53 schreef Napalm het volgende:
Ik verwachte meer op mijn fraaie historische verwijzing.
Ah niet meer op kwaliteit maar op campagnebudget benoemenquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:05 schreef Napalm het volgende:
C) Veel openere benoeming van rechters volgens heldere, wellicht zelfs democratische criteria.
Dat lijkt me, gezien de punten waarop de scriptie moest worden aangepast, het inleveren van de onderzoeksresultaten en de opmerking over verder contact, niet de meest waarschijnlijke reden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:05 schreef Napalm het volgende:
[..]
er zijn natuurlijk andere verklaringen mogelijk.. Plagiaat bijvoorbeeld. Of dat er mensen tegen hun wil in bij naam genoemd worden..
Zo zijn de VS het veiligst land ter wereld geworden. Hoeveel zitten er nu in de cel? 2.3 miljoen of zo?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:05 schreef Napalm het volgende:
[..]
A) Napalm als verlicht despoot
B) Juryrechtspraak welke de strafmaat bepalen kan
C) Veel openere benoeming van rechters volgens heldere, wellicht zelfs democratische criteria.
Gij, een spelfout? De tijd stond even stil toen deze constatering van mijn monitor tot bij mijn occipitale hersenkwabben reisde.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:06 schreef sigme het volgende:
Het kusje was een zwaktebod. Ik begreep niet hou ik jou een mes in de rug plantte door te stellen dat ik voldeed aan de door jou gegeven kwalificatie.
Misschien wil je het mij alsnog uitleggen.
Openbare terechtstellingen en voltrekking van straffen is mijn forte.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:04 schreef du_ke het volgende:
Als waar Fortuynist is hij uiteraard voor het volksgericht.
[afbeelding]
Is het ook niet maar in Pimmistische kringen vinden ze het wel geilquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:12 schreef kLowJow het volgende:
Juryrechtspraak vind ik dus echt helemaal niets hè.
Zeer waarschijnlijk,quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je probeert er vast nog wel een keer of 4,5,6 een begin mee te maken.
Laat je sturen door "The Force" M.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk,. Maar ik heb de laatste tijd zitten nadenken, hè, het is eigenlijk in mijn geval zo dat je niet doet wat je wilt, maar wat altijd al zo logisch en normaal leek. Maar je denkt niet na over wat je nou echt wilt, wat je wil bereiken, je doelen...
het is, 'tu quoque, Brute?'quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:36 schreef Napalm het volgende:
et tu, Brute?
Tsja, in de VS sluiten ze daadwerkelijk mensen op en wil de politie nog wel eens iemand oppakken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zo zijn de VS het veiligst land ter wereld geworden. Hoeveel zitten er nu in de cel? 2.3 miljoen of zo?.
En dat zegt?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:11 schreef Autodidact het volgende:
Procentueel meer dan verdubbeld in 20 jaar.
tsja, het verhaal is van één kant.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat lijkt me, gezien de punten waarop de scriptie moest worden aangepast, het inleveren van de onderzoeksresultaten en de opmerking over verder contact, niet de meest waarschijnlijke reden.
AH, zo zie jij de tweede kamerverkiezingen dus ook?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah niet meer op kwaliteit maar op campagnebudget benoemen.
Heb ik wel eens gedaan, het hielp.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:16 schreef Autodidact het volgende:
Ik weet dat raad meestal ongewenst is, maar het is me wel eens verteld dat doelen (voor over 20 jaar bijvoorbeeld) opschrijven en aan de hand daarvan bepaalde scenario's/toegangspaden opstellen wil helpen. Mensen die dat doen halen die doelen vaker.
Och laiverd, je leest oppervlakkig. Mijn posts wemelen van de spelfouten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:12 schreef Napalm het volgende:
[..]
Gij, een spelfout? De tijd stond even stil toen deze constatering van mijn monitor tot bij mijn occipitale hersenkwabben reisde.
bedenk hoe jij je trots op jezelf kunt voelen en streef dat na is mijn devies en advies.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk,. Maar ik heb de laatste tijd zitten nadenken, hè, het is eigenlijk in mijn geval zo dat je niet doet wat je wilt, maar wat altijd al zo logisch en normaal leek. Maar je denkt niet na over wat je nou echt wilt, wat je wil bereiken, je doelen...
He! Die fase heb ik ook gehad. Ik was 21 toen ik het oploste, dat weet ik nog goed. God, wat een rust en vrede sindsdien.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
volgens mij is het vrij benijdenswaardig hoe jij in het leven staat.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:20 schreef sigme het volgende:
[..]
He! Die fase heb ik ook gehad. Ik was 21 toen ik het oploste, dat weet ik nog goed. God, wat een rust en vrede sindsdien.
Grieks was de lingua franca, dus natuurlijk sprak de Romein met zijn laatste adem: καἰ συ, βρυτε?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:15 schreef problematiQue het volgende:
[..]
het is, 'tu quoque, Brute?'
gij barbaar!
De jeugd, he, alles moet snel, snel, snel. Geen tijd meer voor zorgvuldigheid.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:18 schreef sigme het volgende:
Och laiverd, je leest oppervlakkig.
Als jij het zegt. Mij vallen ze niet op daar ik net op inburgeringscursusniveau zit kwaqua spelling. Dit tot hilariteit van een oud-klasgenote.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:18 schreef sigme het volgende:
Mijn posts wemelen van de spelfouten.
Nou, trots kan ik mijzelf niet noemen...quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:18 schreef problematiQue het volgende:
[..]
bedenk hoe jij je trots op jezelf kunt voelen en streef dat na is mijn devies en advies.
Volgens mij waren de romeinen in de tijd van Julius Caesar al wel weer een beetje over de Griekse hype heen hoor.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Grieks was de lingua franca, dus natuurlijk sprak de Romein met zijn laatste adem: καἰ συ, βρυτε?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |