Zelfs ge-edit door een modquote:Danny (Administrator) - vrijdag 1 december 2006 @ 14:35 quote FB
Mja, met een linkse regering zullen we de dader waarschijnlijk een ferme tik op de vingers geven, vermanend toespreken, 3 maanden in een cel hotel opsluiten en vervolgens 3x knuffelen en 'm subsidie geven om een belhuis te beginnen.
--edit-- dit soort dingen worden niet getolereerd volgens het beleid van de FP.
Oh, dat.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn geschokte reactie was op een ander bericht van je. Elders.
Je wil ook echt niet meer dan 15uur/week bij de Mac werkenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:10 schreef Monidique het volgende:
Mja, het was maar voor 15 uur, hoogstens 20, dus ik ga nog even verder zoeken.
Rotterdammer, Feyenoorder en daarbij ook nog s dom.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:14 schreef Mutant01 het volgende:
Omg reactie van Danny:
[..]
Zelfs ge-edit door een mod
Ja dat ja.quote:
Ik houd wijselijk mijn mond.quote:Klopte toch wel?![]()
Tjemig, wat een mongoolquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:14 schreef Mutant01 het volgende:
Omg reactie van Danny:
[..]
Wie zwijgt stemt toequote:Op vrijdag 1 december 2006 15:32 schreef sigme het volgende:
Ik houd wijselijk mijn mond.
Gewoon zo'n standaard "Links is kut, gevangenis is hotel, moord is 3 maanden later op weer straat" riedeltje. Op zich niet zo heel bijzonder dus.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:03 schreef Monidique het volgende:
Wat zegt-ie allemaal?
Oeh, de waarheid.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:06 schreef kLowJow het volgende:
Gewoon zo'n standaard "Links is kut, gevangenis is hotel, moord is 3 maanden later op weer straat" riedeltje. Op zich niet zo heel bijzonder dus.
Oe, een lokale aardbeving.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:09 schreef Napalm het volgende:
[..]
Oeh, de waarheid.
Dat moeten we gauw verstoppen!
[afbeelding]
Laat hem eens een nachtje in de cel doorbrengen dat heeft die telegraaf jorunalisten ook genezenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:09 schreef Napalm het volgende:
[..]
Oeh, de waarheid.
Dat moeten we gauw verstoppen!
[afbeelding]
Goedzoquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:14 schreef Mutant01 het volgende:
Omg reactie van Danny:
[..]
Jawholquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:14 schreef Mutant01 het volgende:
Omg reactie van Danny:
[..]