quote:Op donderdag 30 november 2006 19:16 schreef warrel het volgende:
Veel plezier! Ik ga me mentaal voorbereiden op morgen..![]()
![]()
En afplaktape kopen.
Ouders gaan míjn spullen verhuizen en ik reis met de trein, ik heb mijn autoplaatsje opgeofferd voor m'n moeder.. Ohnee, m'n autoplaatsje, wat doe je!![]()
Einz, ed..
En dan willen ze alles zo snel mogelijk doen, en dat dan over zo'n lang mogelijk tijdsbestek uitsmeren.
Oh, en als ik hoog moet verven moet ik op een stoel staan, maar dan willen ze niet nu al meubels verhuisen!? LOLLERROLF GODVERDOMME!![]()
Gelukkig krijg ik, omdat een stoel bij nader inzien natuurlijk véél te gevaarlijk is, nu een trapje mee. Alleen de onderste tree zit los.![]()
Hiep hoi!![]()
Ok, volgende Delftmeetquote:Op donderdag 30 november 2006 19:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En ik heb ookal geen licht op mijn fiets.
Ik kijk even hoe laat het wordt met darten en hoe ik me daarna voel. Als ik echt naar de klote ben dan laat ik me met de auto thuisbrengen.
Maar 80% kans dat ik wel even kom, ik had immers meer zin in jullie dan in darten.
zo dan...zit ff te sufkuttenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:21 schreef mirelia het volgende:
Gaat hard zo..alleen ik zou er deel 7 van maken![]()
Haha, ik hoop het maarquote:Op donderdag 30 november 2006 19:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Warrel veel succes morgen, ik benijd je niet. Hopelijk zal alles vlotter verlopen dan hoe jij het omschrijft
![]()
Ahhh das beter dat hij je komt helpenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:28 schreef warrel het volgende:
[..]
Haha, ik hoop het maarZondag gaat vriendlief helpen, en dan ben ik vast ook wat minder chagrijnig
![]()
![]()
Ik denk die gaat overland vliegen morgen!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:16 schreef warrel het volgende:
Veel plezier! Ik ga me mentaal voorbereiden op morgen.. En afplaktape kopen.
Ja, maar je neemt toch niet opquote:Op donderdag 30 november 2006 20:46 schreef Autoreply het volgende:
Goed, wij zijn weg, hoe je m'n nummer kunt vinden is in het vorige topic te vinden![]()
Yoquote:
AR heeft mij wel gebeld vanaafquote:Op donderdag 30 november 2006 20:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar je neemt toch niet op![]()
![]()
![]()
*meldtquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar vlgnd X ben ik er echtwel bij...Met een niet-kapotte-fiets of één van jullie biedt maar een slaapplekje aan
![]()
Kuy, lijerquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:46 schreef mcDavid het volgende:
EERST!!
Een niet-kapotte matras.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:49 schreef SeaOfLove het volgende:
je biedt een niet-kapotte-fiets aan
waar is AR?quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:50 schreef Bravebart het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeui
Fotos' ff uplaoden
quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:50 schreef Bravebart het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeui
Fotos' ff uplaoden
Lastig he, typen!quote:
Ja, best welquote:
Even breedt als diep/ langquote:
We hebben nog geprobeert hem te redden door haar wijs te maken dat hij homo is. Volgens mij geloofde ze ons wel, maar maakte het dr gewoon niet uit!quote:
Ach als hij zelf die griet helemaal zag zittenquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
We hebben nog geprobeert hem te redden door haar wijs te maken dat hij homo is. Volgens mij geloofde ze ons wel, maar maakte het dr gewoon niet uit!
Ja dat zei ik ook al. Maar de kans dat zijn bed het houd lijkt me niet erg groot! Dus da's zo zonde dan!quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:56 schreef SeaOfLove het volgende:
Ach als hij zelf die griet helemaal zag zitten ...heeft er iig nog iemand geneukt vanaaf
Kan hij toch bij Bart gaan liggenquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al. Maar de kans dat zijn bed het houd lijkt me niet erg groot! Dus da's zo zonde dan!
Ja, we hebben hem ff alledrie vol op zn bek gepaktquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
We hebben nog geprobeert hem te redden door haar wijs te maken dat hij homo is. Volgens mij geloofde ze ons wel, maar maakte het dr gewoon niet uit!
En vonden jullie het lekker?quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, we hebben hem ff alledrie vol op zn bek gepakt
Ja, heb alles ff geupload, kijk emorgen wel of er vies material tussen zitquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
WTF OMG en nog veul meer afkortingen![]()
Nee, zn baardje kust vet irriquote:
Ja, maar die was echt een omgekeerde-plorkquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vast lekkerder als dat mensch waar hij mee stond aan te pappen!
Ja dat zijnwij delvenaren van originequote:Op vrijdag 1 december 2006 02:13 schreef SeaOfLove het volgende:
wat zijn jullie toch lief voor elkaar![]()
ik las orgiequote:Op vrijdag 1 december 2006 02:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat zijnwij delvenaren van origine
Nee, dat wou je lezen.quote:
Nooooooooitquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:19 schreef mcDavid het volgende:
Oh wacht we zitten op een nieuwe pagina! ;')
Nee tuurlijk niet schatquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:21 schreef SeaOfLove het volgende:
Bart ga je morgenochtend al je posts editten?
Ja opzich evenveel als de rest maar ik had er vamiddag al 4 x 0,5 liter Grolsch opquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Bart?? Hoeveel biertjes heb je bij jezelf geinjecteerd![]()
![]()
Een hele zin zonder tikfoutenquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja opzich evenveel als de rest maar ik had er vamiddag al 4 x 0,5 liter Grolsch op
Maarja ik moest doordrinken terwijl David lekker aan het pereenspa mocht
Waa5rquote:
Ze is idd met hem mee?quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:23 schreef Bravebart het volgende:
Staat een dik vatsig wijf
Whahahahaha, wegwezen![]()
Snel naar bedje toe![]()
Doooooooei
Nee, peerensap is de enige juiste spelling volgens Geert Wildersquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:29 schreef mcDavid het volgende:
Voor de kijkers thuis: Bart bedoelt "perensap"
Ja wete ik veelquote:
Wat heb i nu weet gedaanquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Iedereen op de hoogte van AR zijn love-life nu dankzij Bart![]()
neejoh blijf nog ff wakkerquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heb i nu weet gedaan
Ik ga maar slapen
Wanneer ben je hier ?quote:
Wel, maar nu ff ni9etquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:40 schreef Bravebart het volgende:
[afbeelding]
Deze is wel geniaal btw
SOL, foutloze zin
Tja ontnuchterin door fok enzoquote:
Ok laat maarquote:
Uhuhquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
whehehhe dan heb je nog ff te gaan![]()
Ik heb het ook koud al heel de avondquote:
Nee, heb nooit een katerquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb het ook koud al heel de avond. Thee is ookal weer op, dus ik ga ook richting bed.
Truste mop...en hoop voor je dat je geen kater hebt morgen![]()
God; wat kwijlde die McDavid. En Dennis niet; maandag was de laatste keerquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, we hebben hem ff alledrie vol op zn bek gepakt
Da's nog best veel voor iemand van 1m20 lang!quote:Op vrijdag 1 december 2006 05:43 schreef Autoreply het volgende:
Ik kan inmiddels melden dat het met dat overgewicht best meevalt; kilootje of 55/60...![]()
Niet zo happen johquote:Op vrijdag 1 december 2006 05:43 schreef Autoreply het volgende:
Wat een hoop gefrustreerde posts van kansloze rukkerts mensen die überhaupt niets konden scoren![]()
Ik kan inmiddels melden dat het met dat overgewicht best meevalt; kilootje of 55/60...![]()
[..]
God; wat kwijlde die McDavid. En Dennis niet; maandag was de laatste keer![]()
Bart was volgens mij vooral moequote:Op vrijdag 1 december 2006 11:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Niet zo happen joh, geloof niet dat er iemand serieus was vannacht, en Bart al helemaal niet
.
Ja met zulke posts komt het topic wel vol!quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Klik hier om het profiel van SeaOfLove te bekijkenquickquote Quote dit bericht in een nieuwe reactie.
Hoppaaaa en pagina 3 alweer, gaat lekker zo heren
sorryquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja met zulke posts komt het topic wel vol!
Waar blijft Dennis trouwens. Die zou zich ook registreren!
Nou klus ze dan maar lekker doorquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:23 schreef warrel het volgende:
En ik ben in Delft, aan het verven!En ik had m'n ouders binnen 2 uur subtiel weggewerkt, hoera
!
Het het wordt vet mooi!![]()
Bart kan niet zo heel goed tegen drank geloof ik; dinsdag ook alquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En tralalala aan zijn tikfouten te zien![]()
Eey uuh, houd je bek eens, ik had al 2 liter bier op hequote:Op vrijdag 1 december 2006 14:26 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Bart kan niet zo heel goed tegen drank geloof ik; dinsdag ook al![]()
ahjoh daar moet je als student toch wel tegen kunnenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eey uuh, houd je bek eens, ik had al 2 liter bier op he![]()
![]()
Ja opzich wel, maar het komt niet echt ten goede aan je motorische fijnzinnigheden zoals typenquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ahjoh daar moet je als student toch wel tegen kunnen![]()
![]()
Mini-meet bij de Dailywokquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:57 schreef Bravebart het volgende:
Ghehe, kom ik bij de Daily Wok SNArky tegen
Ik heb zelfs al pre-voor pics (foto's van de kamer voordat de jongen die er tot nu in zat er in trok, toen was de kamer me ook al een keer aangeboden). En afters gaan er zeker ook komen. Het wordt zo mooiquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou klus ze dan maar lekker door. Maak je nog voor en na pics?
Ja, was best goed te doenquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:12 schreef SNArky het volgende:
[..]
Mini-meet bij de Dailywok.
Was het nog lekker?
Ja, was best prima.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, was best goed te doen![]()
Jouwe
Klinkt goed warrel. Kan me voorstellen dat je moe bent van al dat geverf enzo, blijf maar vooral denken aan het eindresultaatquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:43 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al pre-voor pics (foto's van de kamer voordat de jongen die er tot nu in zat er in trok, toen was de kamer me ook al een keer aangeboden). En afters gaan er zeker ook komen. Het wordt zo mooi, en de tv past misschien wel in de schouw! Kan ik zo'n dvd afspelen, met een knetterend vuurtje
En ik ben nu zoo moe van het verven.. Ik ging als een malle
![]()
![]()
![]()
Slaap zacht![]()
Jamaar vraag niet hoequote:Op zaterdag 2 december 2006 12:13 schreef admiraal_anaal het volgende:SOL is wakkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Was een beetje laat geworden vannachtquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:15 schreef admiraal_anaal het volgende:is het zo erg
Wat heb je allemaal uitgespookt dan
Ah; een mede-Fokkertquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Had een afspraakje, wat erg gezellig was en tot erg laat duurde vannacht![]()
Daily Wokquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:57 schreef Bravebart het volgende:
Ghehe, kom ik bij de Daily Wok SNArky tegen
Ja, bij Antonios hadden ze ook altijd eenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daily Wok
Stond er weer zo'n uber-lekker wijf achter de toonbank? Meestal is dat al reden genoeg daar heen te gaan!
Welke van de 3quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daily Wok
Stond er weer zo'n uber-lekker wijf achter de toonbank? Meestal is dat al reden genoeg daar heen te gaan!
Hé mafkeesquote:Op zondag 3 december 2006 12:22 schreef seekfaM het volgende:
Wanneer was ook al weer de laatste delft meet? welke datum?
Dat is al best lang geleden al weerquote:
En dat poste ik vanochtend hequote:Op zondag 3 december 2006 21:43 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Dat haal ik in 3 jaar zelfs niet![]()
De Heks?quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, bij Antonios hadden ze ook altijd eenbediende. Alleen jammer dat de naamgeefster van de "natte Annie" je meestal bediende
![]()
Ja, dat wijf is eeeecht lelijkquote:Op zondag 3 december 2006 21:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De Heks?
Het lijkt idd wel of de kwaliteit van het eten in delft samenhangt met de looks van de bediendes.
Antonio's
Heb je gelijk een goeie smoes om die taaie zooi te weigeren!quote:Op zondag 3 december 2006 21:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat wijf is eeeecht lelijk
Ik durfde haar niet eens aan te kijken, omdat ik bang was dat ze me in een kikker veranderde. Nou is dat opzich niet heel erg, maar wel het feit dat kikkers geen pizza mogen van hun dieet
Ja das wel waar. Misschien kunnen we die dingen een keer om haar gezicht winden, zijn we gelijk van haar afquote:Op zondag 3 december 2006 22:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb je gelijk een goeie smoes om die taaie zooi te weigeren!
Wheheh, en dan strak trekken als een elastiekje en loslaten!quote:Op zondag 3 december 2006 22:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja das wel waar. Misschien kunnen we die dingen een keer om haar gezicht winden, zijn we gelijk van haar af![]()
Naja ik wil dr wel naar buiten lokkenquote:Op zondag 3 december 2006 22:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wheheh, en dan strak trekken als een elastiekje en loslaten!
Maar ik heb gezworen me nooit meer in de antonio's te vertonen. Ik heb echt álles geprobeerd wat ze hebben, maar het is allemaal even ranzig.
Behalve de stokbrood met kruidenboter. De laatste keer heb ik me daar maar mee volgevroten!
Ja, die was lekker vanavond. En dat meisje daar is een stuk lekkerder dan die heks bij Antonio'squote:
Haha, ach als het licht uit is valt ze best mee hoorquote:Op zondag 3 december 2006 22:18 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ja, die was lekker vanavond. En dat meisje daar is een stuk lekkerder dan die heks bij Antonio's.
(Ik heb nog een keer vlak naast die heks gezeten toen ik deze zomer bij Antonio's ging eten en de stroom uitviel, man wat was ik blij dat ik daar wegkon...)
Ik voel mij eigenlijk niet aangesproken, maar verder gaat het bestquote:Op zondag 3 december 2006 22:19 schreef Agiath het volgende:
Ben ik weer
Topic beetje vergeten![]()
Hoe staat het met de Delftenaren?
quote:Op zondag 3 december 2006 22:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik voel mij eigenlijk niet aangesproken, maar verder gaat het best![]()
Soort vanquote:Op zondag 3 december 2006 22:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik zie weer foto's in de Koornbeurs? Was er weer een meet?
Injecterenquote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef Agiath het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke wat zijn jullie hier in godsnaam aan het doen met dat bier?![]()
Bij kaarslicht wordt ze anders geen prinsesje hoorquote:Op zondag 3 december 2006 22:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ach als het licht uit is valt ze best mee hoor![]()
Hangt er vanaf waar je het kaarsje zetquote:Op zondag 3 december 2006 22:32 schreef SNArky het volgende:
[..]
Bij kaarslicht wordt ze anders geen prinsesje hoor.
Als we nou van "kaarsje" "flamethrower" maken, en de positie zó kiezen dat *heks* precies in de vlam zit?quote:Op zondag 3 december 2006 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je het kaarsje zet
En ik was daar niet dronken; gewoon hééél hard aan het zuigen.quote:
Ok, gaan we proberenquote:Op zondag 3 december 2006 22:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als we nou van "kaarsje" "flamethrower" maken, en de positie zó kiezen dat *heks* precies in de vlam zit?
quote:Op zondag 3 december 2006 22:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En ik was daar niet dronken; gewoon hééél hard aan het zuigen.
Doet me denken aan McDavid's verhaaltje over zuigende vrouwen![]()
Ah, roddelen dus!quote:Op zondag 3 december 2006 22:36 schreef Autoreply het volgende:
Overigens is SOL tijdelijk (digitaal) dood verneem ik net.
Arme SOL Eindelijk rust.
Klopt.quote:
Heb je nou alweer zitten vragen of je haar goodsteen kon reparenquote:Op zondag 3 december 2006 22:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Die vraagt zich nu waarschijnlijk af wat ze in hemelsnaam met mijn sms-je aan moet![]()
Neuh, ik heb jouw uitgenodigd om haar pc te fixenquote:Op zondag 3 december 2006 22:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je nou alweer zitten vragen of je haar goodsteen kon reparen![]()
Die is (nog steeds) niet stuk!
Nah lekker danquote:Op zondag 3 december 2006 22:59 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Neuh, ik heb jouw uitgenodigd om haar pc te fixen![]()
Die blonde? Die ander vond ik ook wel eng.. En als we met een groepje studenten zijn worden we altijd zo weggestopt.. Gelukkig kwam de 'bediening' sneller als we walvisgeluiden maaktenquote:Op zondag 3 december 2006 21:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De Heks?
Het lijkt idd wel of de kwaliteit van het eten in delft samenhangt met de looks van de bediendes.
Antonio's
Ja, heel Delft waarschijnlijk. In ieder geval thuis (v Leeuwenhoeksingel), hele TU wijk, en Tanthof oostquote:Op maandag 4 december 2006 13:34 schreef mirelia het volgende:
Hier nog meer mensen last gehad van de stroomstoring?.......misschien leuk om te kijken hoe groot het was
Hehe, benieuwd wie hem over een paar dagen weer krijgtquote:Op maandag 4 december 2006 14:17 schreef mcDavid het volgende:
In Rijswijk is alles ok hoor!
Wij hebben de stroomstoring afgelopen donderdag al gehad
Pijnacker scheen er ook uit te hebben gelegen...quote:Op maandag 4 december 2006 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, heel Delft waarschijnlijk. In ieder geval thuis (v Leeuwenhoeksingel), hele TU wijk, en Tanthof oost
Meer weet ik niet
Wij hebben daar iets leuks voorquote:Op maandag 4 december 2006 16:48 schreef Autoreply het volgende:
Bij ons tukte het complete netwerk er uit... ik was gvd m'n hele Pro/E assembly kwijt![]()
Computer deed het nog prima, maar de server (waar pro/e vanaf draait) tukte er uitquote:Op maandag 4 december 2006 16:49 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wij hebben daar iets leuks voor![]()
een accu die 30 min kan lopen
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 16:48 schreef Autoreply het volgende:
Bij ons tukte het complete netwerk er uit... ik was gvd m'n hele Pro/E assembly kwijt![]()
Wat is inventor?quote:Op maandag 4 december 2006 21:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]dat had ik ook maar dan met Inventor!
Pro/E
Hoort dat. Het verschil tussen Catia en Pro/E enerzijds en Solidworks en Inventor anderszijds is dat de eerste twee een compleet productieproces aankunnen. Ontwerp, implementatie, FEM en soms zelfs CFD berekeningen, frezen, logistiek. Die andere twee komen niet veel verder als mooie plaatjes.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:32 schreef mcDavid het volgende:
Inventor is iig stukken mooier dan Catia.
Solidworks is ook wel grappig dacht ik. Pro/E heb ik van gehoord dat het super kut is!
En Autocad is voor mensen die ook met paard en wagen naar school gaan
Je link is deaudquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hoort dat. Het verschil tussen Catia en Pro/E enerzijds en Solidworks en Inventor anderszijds is dat de eerste twee een compleet productieproces aankunnen. Ontwerp, implementatie, FEM en soms zelfs CFD berekeningen, frezen, logistiek. Die andere twee komen niet veel verder als mooie plaatjes.
Maargoed, consequentie is dus dat zéker Pro/E lastig te bedienen is. Beide zijn tevens onbetaalbaar, enkele tienduizenden euro's. Kán je er eenmaal mee werken dan is het echter een goddelijk programma, zeker de laatste versie. Catia ziet er dan weer een beetje kinderlijk uit, maar werkt ook lekker.
Solidworks is voor 13-jarige auto-ontwerpers![]()
Edit: zoiets dus:
[afbeelding]
Ik ook, maar het liefst woensdagquote:
Dennisquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:16 schreef double_d_dennis het volgende:
haai mensjes, het spijt me van die schrale fotos van afgelopen donderdag, ja jarno ze was egt lelijk, je kan het ontkennen maar dat helpt toch niet. bij de delftmeet ben ik er misschien bij. maandag komt het beste voor mij uit. dus das mn eerste post, mcdavid ik ben eindelijk op fok dus papa en zoon zijn eindelijk weer herenigd. laters
Haha wtfquote:
Kom je volgende week Davidquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:03 schreef mcDavid het volgende:
[TK] Chocoladeletter D (opbrengst voor het goede doel)
Wromquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:18 schreef Agiath het volgende:
Wie wonen er allemaal op de volgende straten:
-Rietveld
-Raam
-Fortuinstraat
-Schuttersstraat
-Lakenraam
-Schuttersveld
-Verwersdijk (oneven getallen)
-Doelenplein
-Vaandelstraat
Iemand?
Daar loop ik Delfste Post, en de oudejaarsfooi komt eran, dus dan kom ik binnekort bij je langsquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wrom
Ik ken wel mensen die er wonen
Naja, bij mij niet gelukkigquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Daar loop ik Delfste Post, en de oudejaarsfooi komt eran, dus dan kom ik binnekort bij je langs
Nee. En daar heb ik een hospita voor!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Daar loop ik Delfste Post, en de oudejaarsfooi komt eran, dus dan kom ik binnekort bij je langs
Heeft ie echt gezegd ook hequote:
Ben je aangereden?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:03 schreef Netsplitter het volgende:
Rijd iemand hier toevallig mee of op een bestelbus van de BCC???
Weet ik, ik lees meequote:Op dinsdag 5 december 2006 20:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heeft ie echt gezegd ook he.
Maar vrijdag wordt mijn comp gemaakt als het goed is.
Ben nu ff bij een vriendin.
Nee, ze probeerden vanmiddag zowat voor m'n deur te keren en 1 lampie dacht dat wel even een stukje het gras op kon rijden om zo ruimte genoeg te hebben voor de draai...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, ze probeerden vanmiddag zowat voor m'n deur te keren en 1 lampie dacht dat wel even een stukje het gras op kon rijden om zo ruimte genoeg te hebben voor de draai...Haha, waar woon jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Wippolder, bij het oude tno complex.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wippolder, bij het oude tno complex.
Was echt schitterend.
3 van die verbouwereerde gasten, peukie erbij en niks kunnen doen...
Hoop gas geven en geen milimeter op schieten...
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:58 schreef mcDavid het volgende:
En toen heb jij maar even tegen ze gezegd dat ze hun banden leeg moesten laten lopen?
Niet, maar heb wel foto's.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik wíst het!
Waar is de link naar het youtube filmpje?
Vetquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet, maar heb wel foto's.![]()
Zal die morgen online zetten.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:21 schreef Originele_Naam het volgende:
gaat wel snel met die delft topics, kan et effe niet meer bijhouden
Hahaquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:29 schreef Netsplitter het volgende:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Meer heb ik helaas niet.
De rest is of te donker, of te bewogen.
Welkom in delftquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:34 schreef warrel het volgende:
Nou, het is wel niet meer het Delft, rijexamens en verhuizingen-topic, maar er komt weer een rijexamen aanEn de verhuizing van donderdag komt ook steeds dichterbij.
Morgen de Ikea in Delft plunderen voor beddingetjes, en donderdag m'n eerste nachtje overnachten in m'n allereigenste huisje..
Oeh..
Dankjequote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:13 schreef warrel het volgende:
[..]
Dankje
Delft is zo leuk, weet alleen de weg nog niet. Donderdag maar even een plattegrond scoren![]()
Je leert het zo!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:13 schreef warrel het volgende:
[..]
Dankje
Delft is zo leuk, weet alleen de weg nog niet. Donderdag maar even een plattegrond scoren![]()
Op 't station staat zo'n informatiepaal die gratis plattegrondjes uittuft!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:13 schreef warrel het volgende:
[..]
Dankje
Staat ook bij het 'blauwe hart' en bij de zuidpoortquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Op 't station staat zo'n informatiepaal die gratis plattegrondjes uittuft!!
Volgende Delft meetquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:50 schreef Originele_Naam het volgende:
wat is er volgende week
Haha, je zei fokquote:Op woensdag 6 december 2006 01:30 schreef Autoreply het volgende:
Owja; morgen om fokking half acht er uit![]()
Ohja... goed dat je het zegt!quote:Op woensdag 6 december 2006 01:30 schreef Autoreply het volgende:
Owja; morgen om fokking half acht er uit![]()
Ja, maar ik ben dronkenzit er doorheen enzowquote:
Oh, superhandig, dat ga ik dan maar eens doen. Dankjequote:Op dinsdag 5 december 2006 23:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Op 't station staat zo'n informatiepaal die gratis plattegrondjes uittuft!!
Misschien kan ik die ook uit laten tuffen.. Nu zou ik écht niet weten waar het isquote:Op woensdag 6 december 2006 00:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Staat ook bij het 'blauwe hart' en bij de zuidpoort
De grote C1000 is zowieso op zondag tot 8 uur (!) open. Altijd handig n'est pas?quote:Op woensdag 6 december 2006 08:49 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh, superhandig, dat ga ik dan maar eens doen. Dankje
[..]
Misschien kan ik die ook uit laten tuffen.. Nu zou ik écht niet weten waar het is![]()
![]()
En er zijn toch ook meerdere supermarkten op zondag open? Dit weekend blijf ik in Delft, lekker leren enzo.![]()
quote:
Bij ons op de Facu. Begin is half zes oid, friettent is geregeld. Doe maar ff een berichtje als je wil komenquote:
Die is in het centrum toch? Vlakbij de kapper waar op de zijkant van het pand 'jan, wat zit je haar mooi (oid)' staat? Dies leukquote:Op woensdag 6 december 2006 09:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De grote C1000 is zowieso op zondag tot 8 uur (!) open. Altijd handig n'est pas?
tot 8 uur?quote:Op woensdag 6 december 2006 09:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De grote C1000 is zowieso op zondag tot 8 uur (!) open. Altijd handig n'est pas?
Bijna, maar dan aan de andere kant van het centrum...quote:Op woensdag 6 december 2006 12:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Die is in het centrum toch? Vlakbij de kapper waar op de zijkant van het pand 'jan, wat zit je haar mooi (oid)' staat? Dies leuk![]()
In de buitenhof ookquote:Op woensdag 6 december 2006 12:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tot 8 uur?
Sinds wanneer dan? volgens mij was hij op zondag altijd tot 6 uur open!
-edit-
die in tanthof is tegenwoordig ook op zondag open, trouwens!
Oh god, dit wordt wat met mijquote:Op woensdag 6 december 2006 12:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bijna, maar dan aan de andere kant van het centrum...
Vlakbij de v&d.
Yepz, die kapper is gaafquote:Op woensdag 6 december 2006 12:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Die is in het centrum toch? Vlakbij de kapper waar op de zijkant van het pand 'jan, wat zit je haar mooi (oid)' staat? Dies leuk![]()
Heb ik niet, dus dat wordt op de band zitten...quote:Op woensdag 6 december 2006 13:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh god, dit wordt wat met mij![]()
Zie je een meisje verward om zich heen kijken in een grote zwarte eskimojas, of een grijs jasje, dan ben ik het, op zoek naar de supermarkt of jouw bagagedrager die me er heen brengt![]()
Je belt maar als je verdwaaltquote:Op woensdag 6 december 2006 13:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh god, dit wordt wat met mij![]()
Zie je een meisje verward om zich heen kijken in een grote zwarte eskimojas, of een grijs jasje, dan ben ik het, op zoek naar de supermarkt of jouw bagagedrager die me er heen brengt![]()
Wilde jij iets krijgen danquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
ik bepaal niet of hij iets krijgtquote:Op woensdag 6 december 2006 16:28 schreef Originele_Naam het volgende:
Al krijgt Frank niks, krijg je met mij te maken
Dat BCC busje?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:39 schreef seekfaM het volgende:
iemand trouwens al de voorkant van de Delfste post gezien'creatief parkeren' staar er als titel boven, en als je dan de foto ziet, dan kan je iets van de titel begrijpen
![]()
Nog 37 posts hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 16:43 schreef Originele_Naam het volgende:
ajt scan maar in, trouwens topic is bijna vol
Mijn hospita krijgt'm wel ja. Moar ik zit er niet zo om te springen!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:45 schreef seekfaM het volgende:
want krijgen jullie geen delfse post of pas over 2 maanden?dank aan frank. voor het zo vroeg bezorgen van de krant
![]()
Kan je mooi je kont mee afvegenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef double_d_dennis het volgende:
ja die krijg ik iedere week jammer genoeg nog in mn brieven bus. pfff weer een krantje voor de prullebak. recycelen.... doen we niet aan
Briljant parkeerwerk moet ik zeggen...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:42 schreef seekfaM het volgende:
Nee, een bmw ( met daar iemand die net der rijbewijs had ) die Op de motorkap van een geparkeerde auto gereden is, ( volgens mij een scoda ) maar, ik scan zo wel ff foto, in dan laat ik um zien
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Briljant parkeerwerk moet ik zeggen...
Stuur 'm door naar originele_naam!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef double_d_dennis het volgende:
ja die krijg ik iedere week jammer genoeg nog in mn brieven bus. pfff weer een krantje voor de prullebak. recycelen.... doen we niet aan
Wordt nog bepaaldquote:
Woensdag is nog niet zeker he, ff voor de goeie ordequote:Op donderdag 7 december 2006 02:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Woensdag prolly, dinsdag bebibo, maandag daten, donderdag Snollywood
![]()
quote:
Mooie kleuren nu...quote:Op donderdag 7 december 2006 16:07 schreef mcDavid het volgende:
Whoei dat koufrontje was gaaf!
mits je binnen zat he
Tering. Ik ben gisteravond helemaal verkleumd. (Te lang buiten lopen e.d.) Daarna nog ff met een paar vrienden richting kroeg en daar werd er met bier gegooid, zelfs in m'n schoenen stond bier bij thuiskomstquote:Op donderdag 7 december 2006 16:07 schreef mcDavid het volgende:
Whoei dat koufrontje was gaaf!
mits je binnen zat he
hoe doe je dat?quote:
Sowieso is de OP al meer dan 48 uur oudquote:Maar qua meet, ik zal de poll ff in de volgende OP fietsen, dan is ie tenminste terug te vinden. Aangezien SOL TS is en haar internet morgen pas weer werkt is er weinig kans om de huidige te editten...
Foto's?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:18 schreef mcDavid het volgende:
Ik had een prachtig uitzicht hier trouwens, op de bovenste verdieping van de THR!
Handig als je modjes kentquote:Op donderdag 7 december 2006 16:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dark_angelus![]()
txt-file ook aangepast![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:42 schreef double_d_dennis het volgende:
wtf is de OP?????? ik snap er ook weer eens niets meer van, net als van mn zojuist verklotewiskunde eeh aero tentamendus ik stel voor om vanaaf lekker te gaan zuipen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
om mn leed weg te drinken. wie gaat er mee???? laat het maar ff weten
TH Rijswijk!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dark_angelus![]()
txt-file ook aangepast![]()
[..]
Wat is TRH![]()
Jep, hier: http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op donderdag 7 december 2006 16:49 schreef double_d_dennis het volgende:
okee ik weet nu wat OP betekend, kan ik er wat aan doen dat ik hier zo groen ben als grasmaar ga jij nog mee als we vanaaf een biertje gaan doen??????
Ik had het niet beter kunnnen zeggenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jep, hier: http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
Tip van de deskundige: vraag niet wat afkortingen als TVP betekenen. Zoek het op, of laat het erbij.
Sja tenzij je op bushokjes geilt ofzo... dan mag het wel
Bushokjes bushokjes werden op fok en dan met name het onzinforum vooral gebruikt om iemand doorheen te tiefen. Die kende ik niet; wel gaaf. Naja, ik doe dan ook niet aan onzinquote:Op donderdag 7 december 2006 16:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jep, hier: http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
Tip van de deskundige: vraag niet wat afkortingen als TVP betekenen. Zoek het op, of laat het erbij.
Sja tenzij je op bushokjes geilt ofzo... dan mag het wel
Vette film ?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Bushokjes bushokjes werden op fok en dan met name het onzinforum vooral gebruikt om iemand doorheen te tiefen. Die kende ik niet; wel gaaf. Naja, ik doe dan ook niet aan onzin![]()
Change of plans btw, film @ v Leeuwenhoeksingel. Bellen kan, indien vrouwelijk alleen met foto![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Bushokjes bushokjes werden op fok en dan met name het onzinforum vooral gebruikt om iemand doorheen te tiefen. Die kende ik niet; wel gaaf. Naja, ik doe dan ook niet aan onzin![]()
Change of plans btw, film @ v Leeuwenhoeksingel. Bellen kan, indien vrouwelijk alleen met foto![]()
Je weet 't adres? If not=> foon.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]Newbie!
Ik moet nog ff wat testresultaten verwerken, maar als dat vlot gaat, kan ik misschien best ff langskomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |