Ja dat zijnwij delvenaren van originequote:Op vrijdag 1 december 2006 02:13 schreef SeaOfLove het volgende:
wat zijn jullie toch lief voor elkaar![]()
ik las orgiequote:Op vrijdag 1 december 2006 02:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat zijnwij delvenaren van origine
Nee, dat wou je lezen.quote:
Nooooooooitquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:19 schreef mcDavid het volgende:
Oh wacht we zitten op een nieuwe pagina! ;')
Nee tuurlijk niet schatquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:21 schreef SeaOfLove het volgende:
Bart ga je morgenochtend al je posts editten?
Ja opzich evenveel als de rest maar ik had er vamiddag al 4 x 0,5 liter Grolsch opquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Bart?? Hoeveel biertjes heb je bij jezelf geinjecteerd![]()
![]()
Een hele zin zonder tikfoutenquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja opzich evenveel als de rest maar ik had er vamiddag al 4 x 0,5 liter Grolsch op
Maarja ik moest doordrinken terwijl David lekker aan het pereenspa mocht
Waa5rquote:
Ze is idd met hem mee?quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:23 schreef Bravebart het volgende:
Staat een dik vatsig wijf
Whahahahaha, wegwezen![]()
Snel naar bedje toe![]()
Doooooooei
Nee, peerensap is de enige juiste spelling volgens Geert Wildersquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:29 schreef mcDavid het volgende:
Voor de kijkers thuis: Bart bedoelt "perensap"
Ja wete ik veelquote:
Wat heb i nu weet gedaanquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Iedereen op de hoogte van AR zijn love-life nu dankzij Bart![]()
neejoh blijf nog ff wakkerquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heb i nu weet gedaan
Ik ga maar slapen
Wanneer ben je hier ?quote:
Wel, maar nu ff ni9etquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:40 schreef Bravebart het volgende:
[afbeelding]
Deze is wel geniaal btw
SOL, foutloze zin
Tja ontnuchterin door fok enzoquote:
Ok laat maarquote:
Uhuhquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
whehehhe dan heb je nog ff te gaan![]()
Ik heb het ook koud al heel de avondquote:
Nee, heb nooit een katerquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb het ook koud al heel de avond. Thee is ookal weer op, dus ik ga ook richting bed.
Truste mop...en hoop voor je dat je geen kater hebt morgen![]()
God; wat kwijlde die McDavid. En Dennis niet; maandag was de laatste keerquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, we hebben hem ff alledrie vol op zn bek gepakt
Da's nog best veel voor iemand van 1m20 lang!quote:Op vrijdag 1 december 2006 05:43 schreef Autoreply het volgende:
Ik kan inmiddels melden dat het met dat overgewicht best meevalt; kilootje of 55/60...![]()
Niet zo happen johquote:Op vrijdag 1 december 2006 05:43 schreef Autoreply het volgende:
Wat een hoop gefrustreerde posts van kansloze rukkerts mensen die überhaupt niets konden scoren![]()
Ik kan inmiddels melden dat het met dat overgewicht best meevalt; kilootje of 55/60...![]()
[..]
God; wat kwijlde die McDavid. En Dennis niet; maandag was de laatste keer![]()
Bart was volgens mij vooral moequote:Op vrijdag 1 december 2006 11:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Niet zo happen joh, geloof niet dat er iemand serieus was vannacht, en Bart al helemaal niet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |