Zo te zien wel he.quote:
Maar het TT # klopt dus nietquote:
Geen idee.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar het TT # klopt dus niet![]()
Of is dit weer zo'nvergeten nummer
![]()
Ja, dat moet je hier neerzettenquote:Op donderdag 30 november 2006 14:33 schreef PeRi het volgende:
Zie je geen reacties? Switch naar text_only
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat bedacht ik me ook pas na ik het posttequote:Op donderdag 30 november 2006 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
En het werkt weer. En PeRi, je snapt toch wel dat als ik geen reacties zie, dat ik dan ook niet jou hulp zie
.
Maar al geweest.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
963 is een leuk nummer.
963? Nee toch?quote:
Nee, 936.. Het huidige nummerquote:
Lees dan!quote:Op donderdag 30 november 2006 14:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, 936.. Het huidige nummer
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het is 01 en 10! Dat ís toch praktisch hetzelfde!
Op het moment van schrijven nog nietquote:Op donderdag 30 november 2006 14:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lees dan!Het huidige nummer is 954
![]()
![]()
Dat heb je al eens gezegd!quote:
Oh waar?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:45 schreef BVO het volgende:
Ik heb vakaaaaaaaaaantie.
En ga dit weekend even de bloementjes buiten zetten!
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:45 schreef BVO het volgende:
Ik heb vakaaaaaaaaaantie.
En ga dit weekend even de bloementjes buiten zetten!
Weet nog nietquote:
Jij ook al. CDP zit ook al in de rats, alleen die vertelt maar niet wat er isquote:
oh.... zo Dizeriaans wilde ik eigenlijk ook zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 17:56 schreef BVO het volgende:
Jij ook al. CDP zit ook al in de rats, alleen die vertelt maar niet wat er is.
Zolang je niet nog een paar keer gaat zeggen hoe slecht je je voelt en hoe erg het leven is is het primaquote:Op donderdag 30 november 2006 17:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh.... zo Dizeriaans wilde ik eigenlijk ook zijn
dat zal ik zeker niet doen (moet ik weer huilen enzoquote:[b]Op donderdag 30 november 2006 17:58 schreef BVO het volgende:[/b
Zolang je niet nog een paar keer gaat zeggen hoe slecht je je voelt en hoe erg het leven is is het prima. Doe je dat wel, ben je net zo fout
.
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Babette.
Iets leuks... euh... denk, denk....
Pinguinsong!
.
Dát was het!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:24 schreef Dizer het volgende:
Wie heeft mijn Chinese telling aangepast?!
Ja, maar dat zijn nou eenmaal pinguins. Don't fight the pinguinpower!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
die gaat bij m'n favorieten!!!!!
[je begrijpt natuurlijk wel dat ik nu wel wéér bijna in tranen was.... van ontroering]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!@!!!!!! WAAROM NOMINEER JE NIET MIJ?!/11/1?!?!!?!?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:31 schreef Dizer het volgende:
Babette21, ik nomineer jou dit jaar voor dramaqueen. Ik vind dat je dat toch hebt verdient
. Hoewel Svensational ook aardig in de buurt komt... hmm.. misschien verander ik nog van gedachten
.
quote:'k zeg vaarwel aan al m'n vrienden,
'k word een pinguïn, dat staat vast.
Ik wil leven als een pinguïn,
dan heb ik van niemand last.
Hoi moppiequote:
mja ik ben de laatste tijd wel 'n beetje op dreef hequote:Op donderdag 30 november 2006 18:31 schreef Dizer het volgende:
Babette21, ik nomineer jou dit jaar voor dramaqueen. Ik vind dat je dat toch hebt verdient
. Hoewel Svensational ook aardig in de buurt komt... hmm.. misschien verander ik nog van gedachten
.
Jij krijgt toch al alle andere awards. Beetje een overkill als je deze ook nog opeist.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!@!!!!!! WAAROM NOMINEER JE NIET MIJ?!/11/1?!?!!?!?![]()
![]()
![]()
Snel!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi moppie. Wanneer gaan we daten met sex en zo een biertje drinken en jij een weintje?
Mag ik daar even bij aansluiten?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar dat komt omdat 't leven even kut is....
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij krijgt toch al alle andere awards. Beetje een overkill als je deze ook nog opeist.
TWINTIG JANUARI 2007quote:Op donderdag 30 november 2006 18:36 schreef babette21 het volgende:
wanneer hadden we die meet ook alweer gepland?
Kom maar bij mijquote:Op donderdag 30 november 2006 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik daar even bij aansluiten?
Dank u.
Dat heb je al gezegd, met die verjaardag enzoquote:Op donderdag 30 november 2006 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
20 januari, ik denk niet dat ik dan kan.
Verzettenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat heb je al gezegd, met die verjaardag enzo![]()
Die schuif je maar opzijWat stelt een beste vriend nou voor tegenover een schare nieuwe vrienden?!
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:40 schreef Zhenar het volgende:
tegenover een schare nieuwe trouwe vrienden?!![]()
Hmm.. ik neem je een keer mee uiteten binnenkortquote:Op donderdag 30 november 2006 18:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik ben de laatste tijd wel 'n beetje op dreef he
maar dat komt omdat 't leven even kut is....
en niet omdat ik - ik zeg maar wat - teveel geld heb en van gekkigheid niet weet wat ik ermee moet doen.....[
]
edit: kutsmiley, ga op je eigen regel![]()
amen to that!!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:37 schreef PeRi het volgende:
Het ligt aan 2006. 2006 is een kutjaar..
.
Wat denk jij nouquote:Op donderdag 30 november 2006 08:42 schreef Zhenar het volgende:
Wauw! ZelfsDada
kent het vroegie-reglement!
![]()
ohja we hebben volgende week een lunchdate staanquote:Op donderdag 30 november 2006 18:41 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. ik neem je een keer mee uiteten binnenkort.
je moest eens weten hoe sterk ik reeds benquote:Op donderdag 30 november 2006 18:42 schreef PeRi het volgende:
Ik ga gewoon door, tegenslagen maken een mens alleen sterker.
Maar ik vond het echt iets voor jou om dat soort zaken te minachten en er verre van te blijvenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Wat denk jij nouBen godverredomme geen newbie
Mwah, voor mij was 2006 echt een goed jaar op een paar nare ervaringen:quote:Op donderdag 30 november 2006 18:37 schreef PeRi het volgende:
Het ligt aan 2006. 2006 is een kutjaar..
.
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe sterk ik reeds ben![]()
![]()
Dat is zó waarquote:Op donderdag 30 november 2006 18:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mooi gezegd PeRi. Mooi gezegdquote:Op donderdag 30 november 2006 18:42 schreef PeRi het volgende:
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ohja we hebben volgende week een lunchdate staan
(ik heb za. trouwens een strand-date.. mag ik mezelf wel even bij elkaar rapen voor die tijd)
Soms heeft een mens bepaalde regels nodig in zijn leven.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:45 schreef Zhenar het volgende:
Maar ik vond het echt iets voor jou om dat soort zaken te minachten en er verre van te blijven![]()
![]()
Het liefst wijdbeens, met de ogen op de kim.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Strand! Verstand op nul, blik op oneindig. Dat kan alleen maar op hetstrand
.
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Soms heeft een mens bepaalde regels nodig in zijn leven.
helemaal waar! maar 't is een dáte he!! geen therapie....quote:Op donderdag 30 november 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Strand! Verstand op nul, blik op oneindig. Dat kan alleen maar op hetstrand
.
En zo niet te geloven als je je echt klote voeltquote:
ALERT:quote:Op donderdag 30 november 2006 18:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe sterk ik reeds ben![]()
![]()
Ik geloof dat ik verliefd op je wordquote:Op donderdag 30 november 2006 18:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Soms heeft een mens bepaalde regels nodig in zijn leven.
kijk dat klilnkt dat wel weer als 'n date!!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:47 schreef Zhenar het volgende:
Het liefst wijdbeens, met de ogen op de kim.![]()
Als je het gelooft vóórdat je je klote voelt, dan voel je je daarna minder klotequote:Op donderdag 30 november 2006 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En zo niet te geloven als je je echt klote voelt.
JE KRIJGT MIJN FOTO NIET, HOER!!!!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik verliefd op je word.
Ik zag hem eerder!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik verliefd op je word.
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:49 schreef Dada het volgende:
[..]
JE KRIJGT MIJN FOTO NIET, HOER!!!!
Verdammt!!!!!!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:49 schreef Dada het volgende:
[..]
JE KRIJGT MIJN FOTO NIET, HOER!!!!
do.7/12... heb je zelf voorgesteld!!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:47 schreef Dizer het volgende:Wanneer? *agenda pakt
Edit: die ligt beneden... Vertel eens
Dat is dan wel zo. Maar begin er maar eens aan.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je het gelooft vóórdat je je klote voelt, dan voel je je daarna minder klote![]()
Vooral dat wijdbeense zekerquote:Op donderdag 30 november 2006 18:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk dat klilnkt dat wel weer als 'n date!!![]()
![]()
Neem een pilletje, mietjequote:Op donderdag 30 november 2006 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En zo niet te geloven als je je echt klote voelt.
Oh vandaar dat ik niks die dag heb geplandquote:Op donderdag 30 november 2006 18:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
do.7/12... heb je zelf voorgesteld!!
staat bij mij al een week of twee in de agenda
Dizer en afsprakenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
do.7/12... heb je zelf voorgesteld!!
staat bij mij al een week of twee in de agenda
Het sterkste in huis is paracetamol.quote:
Zelfs ik wist dat.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik niks die dag heb gepland. Hoe laat dan? Moet je niet werken eigenlijk?
.
Je moet ergens mee beginnen.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het sterkste in huis is paracetamol..
Wrijf het er nog effe lekker in joh, kutquote:Op donderdag 30 november 2006 18:52 schreef MissBliss het volgende:
Hooooiiiii
Ik ben blij maar dat is een beetje offtopic geloof ik?
we hadden nog geen tijd afgesproken, alleen lunch & Den Haag...quote:Op donderdag 30 november 2006 18:50 schreef Dizer het volgende:
Oh vandaar dat ik niks die dag heb gepland. Hoe laat dan? Moet je niet werken eigenlijk?
.
Ontkenning en repressie... probeer het ook!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
Everybody has problems [/Christina Yang]
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:52 schreef MissBliss het volgende:
Hooooiiiii
The closet is a dark and lonely place...quote:Op donderdag 30 november 2006 18:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ontkenning en repressie... probeer het ook!![]()
![]()
Anders openen wij ons eigen topic.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:52 schreef MissBliss het volgende:
Hooooiiiii
Hihihiquote:Op donderdag 30 november 2006 18:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Wrijf het er nog effe lekker in joh, kut![]()
Is er ook een emo closet dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
The closet is a dark and lonely place...
Oeh, op jouw lijf geschrevenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders openen wij ons eigen topic.![]()
En dan noemen we het "ShowSlet"![]()
Oh jaquote:
Kasten zijn er in alle soorten en maten. Vooral bij Ikea.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh, op jouw lijf geschreven
toch voel ik mee door jullie elke 5 minuten beter!!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:56 schreef Zhenar het volgende:
Een topic vol met depressivo's... dat kan nog een vermakelijke Fok!avond worden![]()
En de imbussleutel is het instrument van de ontkenning?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kasten zijn er in alle soorten en maten. Vooral bij Ikea.
Onder andere.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En de imbussleutel is het instrument van de ontkenning?![]()
Ik heb vanavond helemaal voor mijzelfquote:Op donderdag 30 november 2006 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
toch voel ik mee door jullie elke 5 minuten beter!!
en straks krijg ik bezoek, dus dat scheelt hier weer één depressieveling
Misery loves company... enzovoort.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ondanks dat het dramaniveau hier vrij hoog is, vind ik het reuzegezellig. Gek.
quote:
Wat was er dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
toch voel ik mee door jullie elke 5 minuten beter!!
en straks krijg ik bezoek, dus dat scheelt hier weer één depressieveling
ik wilde m'n afspraak eerst afzeggen, maar dat leek me bij nader inzien niet zo handig: ik word al scherp in de gaten gehouden (mensen die zich zorgen om je makenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:59 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb vanavond helemaal voor mijzelfBeter gezelschap kan een narcist zich niet wensen
![]()
is het zo'n ruk-film dan??????quote:Op donderdag 30 november 2006 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga vanavond Cold Mountain kijken. Zou willen dat mijn ouders er niet waren.
Nee, dan liever een damn-wat-ben-ik-tevreden-met-mijzelf-avondquote:Op donderdag 30 november 2006 19:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wilde m'n afspraak eerst afzeggen, maar dat leek me bij nader inzien niet zo handig: ik word al scherp in de gaten gehouden (mensen die zich zorgen om je maken) en daarnaast is zo'n melodramatische kut-wat-ben-ik-zielig-avond vast niet heel erg bevoorderlijk
Nee, maar dan zou ik beter emo kunnen worden. Nu moet ik alles inhouden dan.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
is het zo'n ruk-film dan??????
[woei kijk mij eens grappig zijn, ik ga zienderogen vooruit!!!!!!]
OMG, dat lijkt me echt een ongelooflijke kutfilmquote:Op donderdag 30 november 2006 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga vanavond Cold Mountain kijken. Zou willen dat mijn ouders er niet waren.
Alleen vanavond?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, dan liever een damn-wat-ben-ik-tevreden-met-mijzelf-avond![]()
Die houd ik momenteel.![]()
niksquote:Op donderdag 30 november 2006 19:01 schreef MissBliss het volgende:
Wat was er dan?
Je bent toch niet een...quote:Op donderdag 30 november 2006 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar dan zou ik beter emo kunnen worden. Nu moet ik alles inhouden dan.
Alhoewel, Jude Law...
quote:
Niet extreem, maar als ik me kut voel jank ik om allesquote:Op donderdag 30 november 2006 19:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent toch niet een...filmhuiler
![]()
Ahaquote:Op donderdag 30 november 2006 19:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
niks
nou ja, dit zeg ik natuurlijk alleen omdat het zo'n fijn, makkelijk antwoord is... het echte antwoord is: alles...
mja dat had ik vandaag dus op werk... 8 uur lang tanden bijten en slikken...quote:Op donderdag 30 november 2006 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, maar dan zou ik beter emo kunnen worden. Nu moet ik alles inhouden dan.
Jij ook al... [troost.gif]quote:Op donderdag 30 november 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet extreem, maar als ik me kut voel jank ik om alles. JA IK BEN EMO! FUCKING SUE ME!
Alles voor jouquote:Op donderdag 30 november 2006 19:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat had ik vandaag dus op werk... 8 uur lang tanden bijten en slikken...
[en vervolgens nog geen 3 sec. thuis en blèèèh!!!!]
maar ik voel me serieus al wat beter (op 'n onuitputtelijke moeheid na), waarvoor dank aan u allen!!!![]()
Ik ben blij
dankquote:Op donderdag 30 november 2006 19:07 schreef MissBliss het volgende:
Aha
Nou in dat geval: [troost.gif]![]()
quote:Ik ben al die smileys kwijt
Huilende mannen... okee, zo heel af en toe mag het, dat is schattig. Maar niet te pas en te onpasquote:Op donderdag 30 november 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet extreem, maar als ik me kut voel jank ik om alles. JA IK BEN EMO! FUCKING SUE ME!
quote:
GMTA!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht maar zo: ik zeg maar niets
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 30 november 2006 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht maar zo: ik zeg maar niets
Wat dacht jij dan?quote:
Zullen we dan om 1 uur afspreken?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
we hadden nog geen tijd afgesproken, alleen lunch & Den Haag...
en nee, ik heb dan éindelijk TWEE HELE DAGEN [] vrij........
Sorry hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huilende mannen... okee, zo heel af en toe mag het, dat is schattig. Maar niet te pas en te onpas![]()
Grow some testicles, man![]()
OMG, wat een toffe sneerquote:
Verontschuldigende mannen!quote:
Ik was er ook wel content meequote:Op donderdag 30 november 2006 19:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, wat een toffe sneer!
Die geile?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:13 schreef babette21 het volgende:
oh bijna vergeten trouwens, maar "goed nieuws" voor Dizer:
ik heb vandaag met 'n collega geknuffeld![]()
En? Hoe voelde je?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:13 schreef babette21 het volgende:
oh bijna vergeten trouwens, maar "goed nieuws" voor Dizer:
ik heb vandaag met 'n collega geknuffeld![]()
quote:
En jij bedankt!quote:
Okee, hoe vaak gaan we die nog krijgen?quote:
Moet ik sven laten bannen?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Okee, hoe vaak gaan we die nog krijgen?![]()
Ja!quote:
Hij bedoelt tepeltechnisch gezienquote:
Vaakquote:Op donderdag 30 november 2006 19:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Okee, hoe vaak gaan we die nog krijgen?![]()
Pas op! Anders ga ik weer met CC hier pronkenquote:
hm 't was meer: of dit, of huilen.....quote:
dat naakte wijf met die doorsnee-tietenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
CC?
Er is te weinig lesbo-erotiek op de werkvloerquote:Op donderdag 30 november 2006 19:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja daar is altijd wat weinig plaats voor, in 'n vrouwenhug......
Cordelia Chase / Charisma Carpenterquote:Op donderdag 30 november 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
CC?
Voor jou tijdquote:Op donderdag 30 november 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
CC?
When you say "grouphug", I know you mean "grouphug"quote:Op donderdag 30 november 2006 19:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm 't was meer: of dit, of huilen.....
ik kan zeg maar wel zelf bij iemand om z'n nek gaan hangen, maar 'n ander moet dat niet ongevraagd bij mij doen...
als je begrijpt wat ik bedoel
en ik ga nog steeds niet meedoen aan grouphugs![]()
[uitzondering: die op de SC-meet natuurlijk]
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat naakte wijf met die doorsnee-tieten
Doe mij in dat geval maar de wortelsaladequote:Op donderdag 30 november 2006 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Net 'n wortel zo oranje als ze is.
geen [volgens mijquote:Op donderdag 30 november 2006 19:23 schreef Zhenar het volgende:
Er is te weinig lesbo-erotiek op de werkvloer![]()
Wat een gemiste kansenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen [volgens mij], en dat terwijl de verhouding man-vrouw zo'n beetje 10-90 is
uiteraardquote:Op donderdag 30 november 2006 19:24 schreef Zhenar het volgende:
When you say "grouphug", I know you mean "grouphug"![]()
Dat wijf? Doornsee?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat naakte wijf met die doorsnee-tieten
Haar tieten zijn juist allesbehalve doorsnee! Die enorme tepels!quote:
mja veel opwindender [?] dan zo'n bijna-huilen-hug valt er niet te bieden, vrees ikquote:
Homo's in de ambtenarij?! Hoe schokkend!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja veel opwindender [?] dan zo'n bijna-huilen-hug valt er niet te bieden, vrees ik
aan de andere kant is van die 10% man wel weer zo'n 50% gay
Enorme tepelsquote:Op donderdag 30 november 2006 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Haar tieten zijn juist allesbehalve doorsnee! Die enorme tepels!Die vind ik het minst mooi aan haar trouwens
![]()
Nou, die tieten hebben toch een flinke doorsnede.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Haar tieten zijn juist allesbehalve doorsnee! Die enorme tepels!Die vind ik het minst mooi aan haar trouwens
![]()
ik ben geen ambtenaarquote:Op donderdag 30 november 2006 19:34 schreef Zhenar het volgende:
Homo's in de ambtenarij?! Hoe schokkend!![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, die tieten hebben toch een flinke doorsnede.
Jullie zijn toch niet commercieel? En gefundeerd door het Rijk enzo?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben geen ambtenaar![]()
[was 't maar waar]
Die PI heb ik er niet voor niks bij gezet, dat heb je toch wel door?quote:
Ik beaamde dat alleen met mijn huillachquote:Op donderdag 30 november 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die PI heb ik er niet voor niks bij gezet, dat heb je toch wel door?
Casemanager toch?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben geen ambtenaar![]()
[was 't maar waar]
Ook in de ambtenarij zijn er managers hoorquote:
Jouw huillach?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik beaamde dat alleen met mijn huillach![]()
Ik ben binnenkort of Projectmanager Marketing of Uitvoerende Directielidquote:Op donderdag 30 november 2006 19:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ook in de ambtenarij zijn er managers hoor![]()
Weinig capabele managers doorgaans, maar desondanks managers![]()
Uhuhquote:Op donderdag 30 november 2006 19:32 schreef Zhenar het volgende:
Zouden we in december niet nog een incrowd meet doen voorafgaand aan de #1000 meet?![]()
De huillach die ik postte. Mijn huillach dus. Geez...quote:
Ik zou kiezen voor de functie die je grammaticaal correct kunt schrijven!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort of Projectmanager Marketing of Uitvoerende Directielid
Ik heb het te druk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het te druk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tweede spoiler verpest de grap die ik wilde maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
gemeente geloof ik... we zijn 'n Stichtingquote:Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef Zhenar het volgende:
Jullie zijn toch niet commercieel? En gefundeerd door het Rijk enzo?![]()
Het is zeker uitvoerend? zonder e?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor de functie die je grammaticaal correct kunt schrijven!![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het te druk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toppie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
In that case, I stand corrected.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
gemeente geloof ik... we zijn 'n Stichting
Jaquote:Op donderdag 30 november 2006 19:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is zeker uitvoerend? zonder e?!
quote:
Hooooiiiii
KINDJES IN AFRIKA ZOUDEN WÍLLEN DAT ZE ZO'N KUTSMILEY HADDEN!quote:Op donderdag 30 november 2006 20:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
het blijft een ontzettende kutsmiley, hoe vaak je 'm ook gebruikt.
Als je 'm niet te pas en te onpas tevoorschijn tovertquote:
'Tickle Me Erik, een waarlijk pleziertje voor uw kind! Geschikt voor kinderen tot 4 jaar.'quote:Op donderdag 30 november 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
KINDJES IN AFRIKA ZOUDEN WÍLLEN DAT ZE ZO'N KUTSMILEY HADDEN!
Ga toch die kast weer inquote:Op donderdag 30 november 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Stom modwijf! Krijg toch een schimmel met een infectie!
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
het blijft een ontzettende kutsmiley, hoe vaak je 'm ook gebruikt.
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:46 schreef Zhenar het volgende:
Vandaag zei een collega: "Sinds ik jou ken, ben ik 10x zo lomp en freaky geworden."Wat een lief compliment!
![]()
Echt niet. Dat was allemaal een leugen.quote:
Dommerd!quote:Op donderdag 30 november 2006 20:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik las kast.
Seks met dierenquote:
Partijquote:Op donderdag 30 november 2006 20:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Seks met dieren![]()
Deze partij zou, net als de pedo partij, moeten worden aangevallen.
Oke, blijf rustig.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:07 schreef Dizer het volgende:
Verdorie! Ik moet voor morgen ochtend een stappenplan hebben met wat ik voor het bedrijf ga bereiken en ik heb nog niks!
!
Ja maar met dat stappenplan bepaal ik mijn toekomst bij het bedrijfquote:
Tja, raar dat je daar dan een dag van te voren opeens aan denkt.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar met dat stappenplan bepaal ik mijn toekomst bij het bedrijf. Ik weet het gewoon niet
! Ik neem ontslag, ik hoef die promotie niet
!
Mwah, ik ga gewoon op 1 velletje schrijven: IK WIL IN DE TOP DIRECTIEquote:Op donderdag 30 november 2006 21:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, raar dat je daar dan een dag van te voren opeens aan denkt.![]()
Nou, als je het nog gaat proberen succes.![]()
Hallo jij.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet een Sinterklaasgedicht schrijven. Nu..
Halloquote:
Kijk, dat is tenminste een écht probleem, in plaats van Dizers promotiegezeurquote:Op donderdag 30 november 2006 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wilde het niet zeggen, maar inderdaadquote:Op donderdag 30 november 2006 21:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kijk, dat is tenminste een écht probleem, in plaats van Dizers promotiegezeur![]()
Voor wie enz?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor diegene wiens lootje ik heb hequote:
Ah, vandaarquote:Op donderdag 30 november 2006 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://sinterklaasgedichten.feestpagina.com/
.
Heiligmanschennis!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://sinterklaasgedichten.feestpagina.com/
.
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:40 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nu alleen nog een volledige draaiquote:
Wie is zij?!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook
heel erg![]()
zij is één van de weinige die van stomme koe tot ware heldin wist te promoveren
(met dank aan Arthur en Niels, dat moet wel gezegd worden)
nou moe, vanwaar die boosheid???quote:Op donderdag 30 november 2006 21:53 schreef Zhenar het volgende:
Wie is zij?!
JB Meijers, gast-gitarist bij De Dijkquote:Op donderdag 30 november 2006 22:01 schreef Dizer het volgende:
JB?
Je bent ook niet uitgenodigdquote:Op donderdag 30 november 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Ik kan ook niet de 20e hoor.
Is een zaterdag toch? Ik ben de 23e in ieder geval jarig en ga dan die zaterdag ervoor mijn verjaardag vieren denk ikquote:
Ja, dat we *iets* gingen doen met de 1000-topics-grens.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je was er bij toen we dat hebben gepland!
Dan weet je het nuquote:Op donderdag 30 november 2006 22:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat we *iets* gingen doen met de 1000-topics-grens.
Waarom nou weer niet?quote:
Omdat ik al wat heb staan op 20 decemberquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |