Ja en nu ben je de link in mijn sign vergeten Z.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:09 schreef Odysseuzzzz het volgende:
[..]Damn.
De avatar had ik ook al te laat aangepast![]()
Wat een mislukte kloonactie![]()
Tja,quote:
Een gore kutBelgquote:Op woensdag 29 november 2006 14:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wie ben jij?? Dát zou ik wel eens willen weten!
Jaquote:
Je vindt het wel geilquote:
Klonen, het is niet makkelijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:11 schreef Odysseuzzzz het volgende:
Ik gebruik ook continue PI's... iets dat Ody niet doet![]()
Neequote:
Ja! Waarom gebruik je die account niet?quote:
Ja duh! Vragen naar de bekende wegquote:
mij sowieso nietquote:
Zsquote:
Ga eens op iemand anders geilenquote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:21 schreef Dizhensatiobliss het volgende:
[..]
Ga eens op iemand anders geilen?
Da's een kutshow!quote:Op woensdag 29 november 2006 14:22 schreef Svensational het volgende:
De Zhenar-one-man-show?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:53 schreef Svensational het volgende:
TT - hoCht#953:Heblasvanpoliepen;( + ffelen is![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:59 schreef MissBliss het volgende:
Heeft iemand frowntap.gif??
`quote:Op woensdag 29 november 2006 15:59 schreef MissBliss het volgende:
Heeft iemand frowntap.gif??
quote:
OMG Praktisch tegelijkertijd!quote:
HIP!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
OMG Praktisch tegelijkertijd!![]()
Er zaten negen minuten tussen, dwaas!quote:
Maar het is 01 en 10! Dat ís toch praktisch hetzelfde!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er zaten negen minuten tussen, dwaas!![]()
!
http://www.0110.be/quote:Op woensdag 29 november 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het is 01 en 10! Dat ís toch praktisch hetzelfde!
Dat klopt!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het is 01 en 10! Dat ís toch praktisch hetzelfde!
Net zo spannend als jijquote:Op woensdag 29 november 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat houdt het spannend.
M'n tijdsbesef is prima hoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Zéker voor een dyslect als Ody.
Ja, maar toch, misschien haal jij wel sneller getallen door elkaar als een ander, tenminste, dat heeft mijn tante.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
M'n tijdsbesef is prima hoor.![]()
Spanned, wat ga je winnen?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Over spannend gesproken, ik ben overgehaald om mee te doen aan Mr. FOK! verkiezing.
quote:
Dankquote:
quote:
quote:Krijgen de winnaars ook nog iets?
De winnaars verdienen natuurlijk een heel mooi tagje die in 2007 achter hun username komt te staan: ‘Mr Fok!’of ‘Miss Fok!’.
Ook heeft onze Fok! PR woman Flugeltje mooi prijzen weten te regelen bij Parfum Shop Online!
De Mr Fok! wint:
Een Davidoff Coolwater Man set met eau de toilette, after shave balm en douchegel.
En! En! En! En!
De winnaars wordt ook een fotoshoot aangeboden door Fok!user Re in zijn studio in Amsterdam. Re is onder bekend van zijn fameuze The iPod emo-rollercoaster ride photoshoot extravaganza 2 fotoshoots in FOT en de vele andere foto's van Fok!users die door hem gemaakt zijn en in US voorbijkomen!
Jaaa, ik zag je al staanquote:Op woensdag 29 november 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Over spannend gesproken, ik ben overgehaald om mee te doen aan Mr. FOK! verkiezing.
Wát een grap zegquote:
Klopt ik draai vooral 64, 46 en 24, 42. Maar daar heb ik dan weer geen last van als ik klok kijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar toch, misschien haal jij wel sneller getallen door elkaar als een ander, tenminste, dat heeft mijn tante.
Ik vind je de leukste mister tot nu toe!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wát een grap zeg. Ik lach me dood.
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wát een grap zeg. Ik lach me dood.
Wat zij zegtquote:Op woensdag 29 november 2006 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind je de leukste mister tot nu toe!
Dank uquote:Op woensdag 29 november 2006 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind je de leukste mister tot nu toe!
Veul leuker ook dan die huidige Mr Fokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |