Ja!quote:
Hij bedoelt tepeltechnisch gezienquote:
Vaakquote:Op donderdag 30 november 2006 19:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Okee, hoe vaak gaan we die nog krijgen?![]()
Pas op! Anders ga ik weer met CC hier pronkenquote:
hm 't was meer: of dit, of huilen.....quote:
dat naakte wijf met die doorsnee-tietenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
CC?
Er is te weinig lesbo-erotiek op de werkvloerquote:Op donderdag 30 november 2006 19:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja daar is altijd wat weinig plaats voor, in 'n vrouwenhug......
Cordelia Chase / Charisma Carpenterquote:Op donderdag 30 november 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
CC?
Voor jou tijdquote:Op donderdag 30 november 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
CC?
When you say "grouphug", I know you mean "grouphug"quote:Op donderdag 30 november 2006 19:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm 't was meer: of dit, of huilen.....
ik kan zeg maar wel zelf bij iemand om z'n nek gaan hangen, maar 'n ander moet dat niet ongevraagd bij mij doen...
als je begrijpt wat ik bedoel
en ik ga nog steeds niet meedoen aan grouphugs![]()
[uitzondering: die op de SC-meet natuurlijk]
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat naakte wijf met die doorsnee-tieten
Doe mij in dat geval maar de wortelsaladequote:Op donderdag 30 november 2006 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Net 'n wortel zo oranje als ze is.
geen [volgens mijquote:Op donderdag 30 november 2006 19:23 schreef Zhenar het volgende:
Er is te weinig lesbo-erotiek op de werkvloer![]()
Wat een gemiste kansenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen [volgens mij], en dat terwijl de verhouding man-vrouw zo'n beetje 10-90 is
uiteraardquote:Op donderdag 30 november 2006 19:24 schreef Zhenar het volgende:
When you say "grouphug", I know you mean "grouphug"![]()
Dat wijf? Doornsee?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat naakte wijf met die doorsnee-tieten
Haar tieten zijn juist allesbehalve doorsnee! Die enorme tepels!quote:
mja veel opwindender [?] dan zo'n bijna-huilen-hug valt er niet te bieden, vrees ikquote:
Homo's in de ambtenarij?! Hoe schokkend!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja veel opwindender [?] dan zo'n bijna-huilen-hug valt er niet te bieden, vrees ik
aan de andere kant is van die 10% man wel weer zo'n 50% gay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |