Enorme tepelsquote:Op donderdag 30 november 2006 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Haar tieten zijn juist allesbehalve doorsnee! Die enorme tepels!Die vind ik het minst mooi aan haar trouwens
![]()
Nou, die tieten hebben toch een flinke doorsnede.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Haar tieten zijn juist allesbehalve doorsnee! Die enorme tepels!Die vind ik het minst mooi aan haar trouwens
![]()
ik ben geen ambtenaarquote:Op donderdag 30 november 2006 19:34 schreef Zhenar het volgende:
Homo's in de ambtenarij?! Hoe schokkend!![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, die tieten hebben toch een flinke doorsnede.
Jullie zijn toch niet commercieel? En gefundeerd door het Rijk enzo?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben geen ambtenaar![]()
[was 't maar waar]
Die PI heb ik er niet voor niks bij gezet, dat heb je toch wel door?quote:
Ik beaamde dat alleen met mijn huillachquote:Op donderdag 30 november 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die PI heb ik er niet voor niks bij gezet, dat heb je toch wel door?
Casemanager toch?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben geen ambtenaar![]()
[was 't maar waar]
Ook in de ambtenarij zijn er managers hoorquote:
Jouw huillach?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik beaamde dat alleen met mijn huillach![]()
Ik ben binnenkort of Projectmanager Marketing of Uitvoerende Directielidquote:Op donderdag 30 november 2006 19:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ook in de ambtenarij zijn er managers hoor![]()
Weinig capabele managers doorgaans, maar desondanks managers![]()
Uhuhquote:Op donderdag 30 november 2006 19:32 schreef Zhenar het volgende:
Zouden we in december niet nog een incrowd meet doen voorafgaand aan de #1000 meet?![]()
De huillach die ik postte. Mijn huillach dus. Geez...quote:
Ik zou kiezen voor de functie die je grammaticaal correct kunt schrijven!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort of Projectmanager Marketing of Uitvoerende Directielid
Ik heb het te druk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het te druk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tweede spoiler verpest de grap die ik wilde maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
gemeente geloof ik... we zijn 'n Stichtingquote:Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef Zhenar het volgende:
Jullie zijn toch niet commercieel? En gefundeerd door het Rijk enzo?![]()
Het is zeker uitvoerend? zonder e?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor de functie die je grammaticaal correct kunt schrijven!![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het te druk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toppie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
In that case, I stand corrected.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
gemeente geloof ik... we zijn 'n Stichting
Jaquote:Op donderdag 30 november 2006 19:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is zeker uitvoerend? zonder e?!
quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:52 schreef MissBliss het volgende:
Hooooiiiii
Ik ben blij maar dat is een beetje offtopic geloof ik?
KINDJES IN AFRIKA ZOUDEN WÍLLEN DAT ZE ZO'N KUTSMILEY HADDEN!quote:Op donderdag 30 november 2006 20:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
het blijft een ontzettende kutsmiley, hoe vaak je 'm ook gebruikt.
Als je 'm niet te pas en te onpas tevoorschijn tovertquote:
'Tickle Me Erik, een waarlijk pleziertje voor uw kind! Geschikt voor kinderen tot 4 jaar.'quote:Op donderdag 30 november 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
KINDJES IN AFRIKA ZOUDEN WÍLLEN DAT ZE ZO'N KUTSMILEY HADDEN!
Ga toch die kast weer inquote:Op donderdag 30 november 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Stom modwijf! Krijg toch een schimmel met een infectie!
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
het blijft een ontzettende kutsmiley, hoe vaak je 'm ook gebruikt.
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:46 schreef Zhenar het volgende:
Vandaag zei een collega: "Sinds ik jou ken, ben ik 10x zo lomp en freaky geworden."Wat een lief compliment!
![]()
Echt niet. Dat was allemaal een leugen.quote:
Dommerd!quote:Op donderdag 30 november 2006 20:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik las kast.
Seks met dierenquote:
Partijquote:Op donderdag 30 november 2006 20:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Seks met dieren![]()
Deze partij zou, net als de pedo partij, moeten worden aangevallen.
Oke, blijf rustig.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:07 schreef Dizer het volgende:
Verdorie! Ik moet voor morgen ochtend een stappenplan hebben met wat ik voor het bedrijf ga bereiken en ik heb nog niks!
!
Ja maar met dat stappenplan bepaal ik mijn toekomst bij het bedrijfquote:
Tja, raar dat je daar dan een dag van te voren opeens aan denkt.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar met dat stappenplan bepaal ik mijn toekomst bij het bedrijf. Ik weet het gewoon niet
! Ik neem ontslag, ik hoef die promotie niet
!
Mwah, ik ga gewoon op 1 velletje schrijven: IK WIL IN DE TOP DIRECTIEquote:Op donderdag 30 november 2006 21:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, raar dat je daar dan een dag van te voren opeens aan denkt.![]()
Nou, als je het nog gaat proberen succes.![]()
Hallo jij.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet een Sinterklaasgedicht schrijven. Nu..
Halloquote:
Kijk, dat is tenminste een écht probleem, in plaats van Dizers promotiegezeurquote:Op donderdag 30 november 2006 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wilde het niet zeggen, maar inderdaadquote:Op donderdag 30 november 2006 21:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kijk, dat is tenminste een écht probleem, in plaats van Dizers promotiegezeur![]()
Voor wie enz?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor diegene wiens lootje ik heb hequote:
Ah, vandaarquote:Op donderdag 30 november 2006 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://sinterklaasgedichten.feestpagina.com/
.
Heiligmanschennis!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://sinterklaasgedichten.feestpagina.com/
.
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:40 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nu alleen nog een volledige draaiquote:
Wie is zij?!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook
heel erg![]()
zij is één van de weinige die van stomme koe tot ware heldin wist te promoveren
(met dank aan Arthur en Niels, dat moet wel gezegd worden)
nou moe, vanwaar die boosheid???quote:Op donderdag 30 november 2006 21:53 schreef Zhenar het volgende:
Wie is zij?!
JB Meijers, gast-gitarist bij De Dijkquote:Op donderdag 30 november 2006 22:01 schreef Dizer het volgende:
JB?
Je bent ook niet uitgenodigdquote:Op donderdag 30 november 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Ik kan ook niet de 20e hoor.
Is een zaterdag toch? Ik ben de 23e in ieder geval jarig en ga dan die zaterdag ervoor mijn verjaardag vieren denk ikquote:
Ja, dat we *iets* gingen doen met de 1000-topics-grens.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je was er bij toen we dat hebben gepland!
Dan weet je het nuquote:Op donderdag 30 november 2006 22:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat we *iets* gingen doen met de 1000-topics-grens.
Waarom nou weer niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |