Misschien is het een soort mislukte limerick?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:02 schreef Svensational het volgende:
Ik snap het rijmpje trouwens niet![]()
.
Je hebt al een tagquote:Op donderdag 30 november 2006 00:01 schreef Dizer het volgende:
Nikky, doe mij eens zo een leuke tagje: knuffelmod![]()
.
Ontdekt er ook één dat het leuker is mij te pijpen aanbidden dan te bashenquote:Op donderdag 30 november 2006 00:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mja, beetje lame he.. Mijn inspiratie voor Zhenar-bash grappen is een beetje op
.
renp = R & Pquote:Op donderdag 30 november 2006 00:02 schreef Svensational het volgende:
Ik snap het rijmpje trouwens niet![]()
.
Doe een date met mij en je krijgt een tag.quote:
en verveldendquote:
Die had ik snel al aangepastquote:
Een date met jou en dan alleen maar een tag? Ik verwacht op zijn minst nog een anderquote:Op donderdag 30 november 2006 00:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Doe een date met mij en je krijgt een tag. [afbeelding]
Ik kan je edithistory bekijken hoor, stiekeme edittertquote:
quote:Sven
Heeft een ban![]()
Een rood hoofd? Van de inspanning?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een date met jou en dan alleen maar een tag? Ik verwacht op zijn minst nog een ander
kleurtje (en neen, geen zwart)
.
Ja vreemd. Als ik R & P aan elkaar tik dan laat hij alleen de R zien. Heul vreemd.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan je edithistory bekijken hoor, stiekeme edittert
Gonorroe-wit?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een date met jou en dan alleen maar een tag? Ik verwacht op zijn minst nog een ander
kleurtje (en neen, geen zwart)
.
Ik zag het gewoon staan andersquote:Op donderdag 30 november 2006 00:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja vreemd. Als ik R & P aan elkaar tik dan laat hij alleen de R zien. Heul vreemd.
Neuh... doe maar nietquote:Op donderdag 30 november 2006 00:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Een rood hoofd? Van de inspanning?![]()
Wil je een andere kleur nick dan moet je Danny daten.
quote:
Ook zo lekker opvallende kleurquote:Op donderdag 30 november 2006 00:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan smegma-geel/wit
Goed idee. Slaap lekker allemaalquote:Op donderdag 30 november 2006 00:11 schreef MissBliss het volgende:
Slapen!
quote:Op donderdag 30 november 2006 00:11 schreef MissBliss het volgende:
Slapen!
Watquote:Op donderdag 30 november 2006 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed idee. Slaap lekker allemaal
Mijn klomp had hetzelfde netquote:Op donderdag 30 november 2006 00:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
Mijn muismat breekt nu net in twee.
Ja, klompen heb je gelukkig ook 2. Ik heb maar 1 muismat.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn klomp had hetzelfde net!
Discutabelquote:Op donderdag 30 november 2006 05:51 schreef Svensational het volgende:
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroegie.
Check.quote:Op donderdag 30 november 2006 05:51 schreef Svensational het volgende:
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroegie.
Wauw! Zelfsquote:
Fold.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 09:07 schreef Dizer het volgende:
Ik was al om 7.15 wakker maar nu pas een check vanuit de uni!
.
Echt welquote:
"Ban" moet je op z'n engels uitspreken, sukkelquote:
Ik leef in Nederland en dus noiem ik het ban met een aquote:Op donderdag 30 november 2006 10:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Ban" moet je op z'n engels uitspreken, sukkel![]()
Hoe noem je het als iemand niet meer een ban heeft?!quote:Op donderdag 30 november 2006 10:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik leef in Nederland en dus noiem ik het ban met een a.
Anders had er wel ben gestaan.
Prachtstadquote:
Ik vind het wel een mooie stadquote:Op donderdag 30 november 2006 11:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Prachtig niet echt.. Wel tof en fijn! Party
!
Ik las aftrekcheckquote:Op donderdag 30 november 2006 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat kun je niet eens meer een check noemen. Meer een aftercheck
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |