Dizer lekker ding!quote:
20 januariquote:Op woensdag 29 november 2006 23:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vast wel een keer, maar dan kost het me geen 70 euro!
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vast wel een keer, maar dan kost het me geen 70 euro!
Ik heb een keer een ShowChat naar MED geschoptquote:
Raarrrquote:
Kusje op je buik(je)quote:
Boefie! [hihi]quote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb een keer een ShowChat naar MED geschopt![]()
.
Gewoon pontificaal neuken lijkt mijquote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kusje op je buik(je)
Je hebt niet op mij geboden, dus hoe gaan we nu daten
Dat doen we stiekum welquote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kusje op je buik(je)
Je hebt niet op mij geboden, dus hoe gaan we nu daten
Ik had ook bijna de nieuwe shuffle gekocht, maar omdat ie bij de nieuwe ook geen controle hebt over de muziek die je uploadt...quote:Op woensdag 29 november 2006 23:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waaaaaat. Ik ben blij met mn shuffle, laat me..
quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Heb je 20 januari vooralsnog niets gepland?![]()
Mietjequote:
[aftrekt]quote:
Ze was de boze in mijn relquote:Op woensdag 29 november 2006 23:55 schreef Zhenar het volgende:
Oh wacht... was nikky niet die stomme in De Rel?![]()
Of was dat iemand anders?![]()
Oh ja, in de week wanneer je uitgerekend bentquote:Op woensdag 29 november 2006 23:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat doen we stiekum wel [afbeelding]
Welke rel? Ik loop al aardig wat rellen mee.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:55 schreef Zhenar het volgende:
Oh wacht... was nikky niet die stomme in De Rel?![]()
Of was dat iemand anders?![]()
Alsof jij rellen hebtquote:Op woensdag 29 november 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze was de boze in mijn rel.
Niet over wat je uploadt? Die functie kan je bij de oude iig uitzetten, automatisch vullen. Ik sleep gewoon vanuit bibliotheek naar de iPod.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had ook bijna de nieuwe shuffle gekocht, maar omdat ie bij de nieuwe ook geen controle hebt over de muziek die je uploadt...![]()
!
De rel waarin Bupatih en een paar andere mods weggingen.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Welke rel? Ik loop al aardig wat rellen mee.
Zo stond het in de Spits!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niet over wat je uploadt? Die functie kan je bij de oude iig uitzetten, automatisch vullen. Ik sleep gewoon vanuit bibliotheek naar de iPod.
Ik denk dat Dizer "afspeelt" bedoelde?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niet over wat je uploadt? Die functie kan je bij de oude iig uitzetten, automatisch vullen. Ik sleep gewoon vanuit bibliotheek naar de iPod.
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ja, in de week wanneer je uitgerekend bent![]()
!
iTunes werkt voor alle iPods toch hetzelfde?quote:
Nee dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 29 november 2006 23:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat Dizer "afspeelt" bedoelde?
En hoezo was ik daar stom?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De rel waarin Bupatih en een paar andere mods weggingen.![]()
Ofzo![]()
Nou dan snap ik niet wat je bedoelt!quote:
Wat zij zegtquote:Op woensdag 29 november 2006 23:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Naja lijkt me weird, iTunes blijft hetzelfde toch? Wat een bullshit.
Ik hoop het!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat Dizer "afspeelt" bedoelde?
West-Fries gasthuis te Hoornquote:Op woensdag 29 november 2006 23:57 schreef nikky het volgende:
[..]!!
Jaah gezellig een date in het ziekenhuis. Heb jij al 1 op het oog? Ze moeten minstens 1 ster hebben voor de keuken hoor..
Niet Amsterdam?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
West-Fries gasthuis.
Kamer 207 afdeling A.
Ik heb alles al uitgedach.
Ik weet dus niet of jij dat was.quote:
Giechel!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Let niet op Zhenar, hij is vreemd
Ik bedoel:quote:
Hou nou eens op kutkind. Laat het verleden rusten! Of geen dildo voor jou met je verjaardagquote:Op woensdag 29 november 2006 23:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of jij dat was.![]()
Het was iemand die in een veelomstreden IRC dingen gezegd had![]()
Ik geloof dat er nu een nieuwe aankomtquote:Op woensdag 29 november 2006 23:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Welke rel? Ik loop al aardig wat rellen mee.
Het is dus wel nikky die ik bedoel!quote:Op donderdag 30 november 2006 00:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hou nou eens op kutkind. Laat het verleden rusten! Of geen dildo voor jou met je verjaardag!
Iets met een dildo!quote:Op donderdag 30 november 2006 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof dat er nu een nieuwe aankomt!
quote:Op donderdag 30 november 2006 00:01 schreef nikky het volgende:
Zhenar mag even wieberen
om ergens anders te gaan kliederen
we gaan verveldend doen in renp
want dan ben je weg, een dag of twee
Zo een opwind dildo voor om je middel, kan je Sven goed te grazen nemenquote:
Mja, beetje lame he.quote:
Misschien is het een soort mislukte limerick?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:02 schreef Svensational het volgende:
Ik snap het rijmpje trouwens niet![]()
.
Je hebt al een tagquote:Op donderdag 30 november 2006 00:01 schreef Dizer het volgende:
Nikky, doe mij eens zo een leuke tagje: knuffelmod![]()
.
Ontdekt er ook één dat het leuker is mij te pijpen aanbidden dan te bashenquote:Op donderdag 30 november 2006 00:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mja, beetje lame he.. Mijn inspiratie voor Zhenar-bash grappen is een beetje op
.
renp = R & Pquote:Op donderdag 30 november 2006 00:02 schreef Svensational het volgende:
Ik snap het rijmpje trouwens niet![]()
.
Doe een date met mij en je krijgt een tag.quote:
en verveldendquote:
Die had ik snel al aangepastquote:
Een date met jou en dan alleen maar een tag? Ik verwacht op zijn minst nog een anderquote:Op donderdag 30 november 2006 00:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Doe een date met mij en je krijgt een tag. [afbeelding]
Ik kan je edithistory bekijken hoor, stiekeme edittertquote:
quote:Sven
Heeft een ban![]()
Een rood hoofd? Van de inspanning?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een date met jou en dan alleen maar een tag? Ik verwacht op zijn minst nog een ander
kleurtje (en neen, geen zwart)
.
Ja vreemd. Als ik R & P aan elkaar tik dan laat hij alleen de R zien. Heul vreemd.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan je edithistory bekijken hoor, stiekeme edittert
Gonorroe-wit?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een date met jou en dan alleen maar een tag? Ik verwacht op zijn minst nog een ander
kleurtje (en neen, geen zwart)
.
Ik zag het gewoon staan andersquote:Op donderdag 30 november 2006 00:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja vreemd. Als ik R & P aan elkaar tik dan laat hij alleen de R zien. Heul vreemd.
Neuh... doe maar nietquote:Op donderdag 30 november 2006 00:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Een rood hoofd? Van de inspanning?![]()
Wil je een andere kleur nick dan moet je Danny daten.
quote:
Ook zo lekker opvallende kleurquote:Op donderdag 30 november 2006 00:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan smegma-geel/wit
Goed idee. Slaap lekker allemaalquote:Op donderdag 30 november 2006 00:11 schreef MissBliss het volgende:
Slapen!
quote:Op donderdag 30 november 2006 00:11 schreef MissBliss het volgende:
Slapen!
Watquote:Op donderdag 30 november 2006 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed idee. Slaap lekker allemaal
Mijn klomp had hetzelfde netquote:Op donderdag 30 november 2006 00:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
Mijn muismat breekt nu net in twee.
Ja, klompen heb je gelukkig ook 2. Ik heb maar 1 muismat.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn klomp had hetzelfde net!
Discutabelquote:Op donderdag 30 november 2006 05:51 schreef Svensational het volgende:
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroegie.
Check.quote:Op donderdag 30 november 2006 05:51 schreef Svensational het volgende:
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroegie.
Wauw! Zelfsquote:
Fold.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 09:07 schreef Dizer het volgende:
Ik was al om 7.15 wakker maar nu pas een check vanuit de uni!
.
Echt welquote:
"Ban" moet je op z'n engels uitspreken, sukkelquote:
Ik leef in Nederland en dus noiem ik het ban met een aquote:Op donderdag 30 november 2006 10:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Ban" moet je op z'n engels uitspreken, sukkel![]()
Hoe noem je het als iemand niet meer een ban heeft?!quote:Op donderdag 30 november 2006 10:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik leef in Nederland en dus noiem ik het ban met een a.
Anders had er wel ben gestaan.
Prachtstadquote:
Ik vind het wel een mooie stadquote:Op donderdag 30 november 2006 11:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Prachtig niet echt.. Wel tof en fijn! Party
!
Ik las aftrekcheckquote:Op donderdag 30 november 2006 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat kun je niet eens meer een check noemen. Meer een aftercheck
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |