Daar kan ik nog mee leven maar dat de alom bekende roe niet meer mag worden genoemd en dat er zogenaamd geen stoute kinderen meer zijnquote:Op woensdag 29 november 2006 18:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Slaat nergens op inderdaad.
En op Nickelodeon is een serie waar Sinterklaas depressief is, boeren en scheten laat en weetikveelwatnogallemaal.
Terwijl iedereen weet dat zwarte Piet zwart is omdat hij zo vaak door de schoorsteen springt.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:45 schreef babette21 het volgende:
waarom zit er een groene piet in het Sinterklaasjournaal????
ik dacht dat we die gekkigheid gehad hadden....
Het feest der racisten.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:01 schreef Chronicle het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat zwarte Piet zwart is omdat hij zo vaak door de schoorsteen springt.![]()
Sexquote:Op woensdag 29 november 2006 21:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat heb je voor Svens dagje met jou gepland?.
Ik heb geld over, dus heb ik net een nieuwe iPod (8 GB) gekochtquote:
Da's fucking geil.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb geld over, dus heb ik net een nieuwe iPod (8 GB) gekocht
[afbeelding]
Echt, ik heb serieus deze gekocht
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:56 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb het er vannacht nog eens met beeb over gehad, en we willen er best nog een kindje bij. Dus bied ik ¤ 75 op Dizer
Je zit dan wel vast aan je bod hoor. En ik wil wel heeeel graag op date met ElisaBquote:Op woensdag 29 november 2006 23:07 schreef BVO het volgende:
Mag ik ook bieden?
Die heb ik ook!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb geld over, dus heb ik net een nieuwe iPod (8 GB) gekocht
[afbeelding]
Echt, ik heb serieus deze gekocht
quote:
Voor de volgende keer, ik ben ook een goed doel.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:23 schreef Dizer het volgende:
Ik heb geld over,
Moeten we toch eerst daten, en moet jij die FF maar dumpenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Voor de volgende keer, ik ben ook een goed doel.
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die heb ik ook!Precies dezelfde alleen 1 Gb ipv 8 Gb
Alleen suf dat die oordopjes dus niet in het zwart zijnDie heb ik er als eerste uitgeragd en mijn eigen fijne (beter zittende
) oordopjes voor gekocht
![]()
Als je weer geld over hebt, besteedt je dat geld dus aan een dagje met mijquote:Op woensdag 29 november 2006 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moeten we toch eerst daten, en moet jij die FF maar dumpen![]()
!
Maar ze zijnquote:Op woensdag 29 november 2006 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met de oordopjes hoor
.
Ik wil nog altijd een keertje met je lunchenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als je weer geld over hebt, besteedt je dat geld dus aan een dagje met mij!
quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 november 2006 23:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
WTF nu je het zegt, ik was het niet.
Ey hijs tof hoor! 512 mb, maar meer heb ik niet nodig, muziek sla ik wel op op mn harde schijfquote:
Die ruimte boeit ook niet; die shuffle functie is gaar. Met de nano kun je tenminste nog zelf kiezen wat je draaitquote:Op woensdag 29 november 2006 23:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ey hijs tof hoor! 512 mb, maar meer heb ik niet nodig, muziek sla ik wel op op mn harde schijf.
Ik heb daar ook niet aan gezeten. Zullen we static de schuld geven?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was het echt niet, heb niet aan de balkjes gezeten.
.
Misschien een idee om hem gewoon terug te zetten, ipv een bitchfight te houden over wie het topic heeft verplaatst, terwijl het overduidelijk allebei jullie fout isquote:Op woensdag 29 november 2006 23:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was het echt niet, heb niet aan de balkjes gezeten.
.
Thanksquote:
Nah vind ik niet erg. Leuk juist, telkens een verrassing wat je krijgt en anders klik je op volgendequote:Op woensdag 29 november 2006 23:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die ruimte boeit ook niet; die shuffle functie is gaar. Met de nano kun je tenminste nog zelf kiezen wat je draait![]()
Oeh... topplan!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb daar ook niet aan gezeten. Zullen we static de schuld geven?!
Topics uit FB kunnen mods niet verplaatsen.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien een idee om hem gewoon terug te zetten, ipv een bitchfight te houden over wie het topic heeft verplaatst, terwijl het overduidelijk allebei jullie fout is![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nah vind ik niet erg. Leuk juist, telkens een verrassing wat je krijgt en anders klik je op volgende.
. Hij kan ook alfabetische volgorde
.
Maar wel náár FB?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Topics uit FB kunnen mods niet verplaatsen..
WTFquote:Op woensdag 29 november 2006 23:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nah vind ik niet erg. Leuk juist, telkens een verrassing wat je krijgt en anders klik je op volgende.
. Hij kan ook alfabetische volgorde
.
Vast wel een keer, maar dan kost het me geen 70 euroquote:Op woensdag 29 november 2006 23:46 schreef Zhenar het volgende:
Maar nu gaan Dizer en Sven dus niet daten!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |