Kasten zijn er in alle soorten en maten. Vooral bij Ikea.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh, op jouw lijf geschreven
toch voel ik mee door jullie elke 5 minuten beter!!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:56 schreef Zhenar het volgende:
Een topic vol met depressivo's... dat kan nog een vermakelijke Fok!avond worden![]()
En de imbussleutel is het instrument van de ontkenning?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kasten zijn er in alle soorten en maten. Vooral bij Ikea.
Onder andere.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En de imbussleutel is het instrument van de ontkenning?![]()
Ik heb vanavond helemaal voor mijzelfquote:Op donderdag 30 november 2006 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
toch voel ik mee door jullie elke 5 minuten beter!!
en straks krijg ik bezoek, dus dat scheelt hier weer één depressieveling
Misery loves company... enzovoort.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ondanks dat het dramaniveau hier vrij hoog is, vind ik het reuzegezellig. Gek.
quote:
Wat was er dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
toch voel ik mee door jullie elke 5 minuten beter!!
en straks krijg ik bezoek, dus dat scheelt hier weer één depressieveling
ik wilde m'n afspraak eerst afzeggen, maar dat leek me bij nader inzien niet zo handig: ik word al scherp in de gaten gehouden (mensen die zich zorgen om je makenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:59 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb vanavond helemaal voor mijzelfBeter gezelschap kan een narcist zich niet wensen
![]()
is het zo'n ruk-film dan??????quote:Op donderdag 30 november 2006 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga vanavond Cold Mountain kijken. Zou willen dat mijn ouders er niet waren.
Nee, dan liever een damn-wat-ben-ik-tevreden-met-mijzelf-avondquote:Op donderdag 30 november 2006 19:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wilde m'n afspraak eerst afzeggen, maar dat leek me bij nader inzien niet zo handig: ik word al scherp in de gaten gehouden (mensen die zich zorgen om je maken) en daarnaast is zo'n melodramatische kut-wat-ben-ik-zielig-avond vast niet heel erg bevoorderlijk
Nee, maar dan zou ik beter emo kunnen worden. Nu moet ik alles inhouden dan.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
is het zo'n ruk-film dan??????
[woei kijk mij eens grappig zijn, ik ga zienderogen vooruit!!!!!!]
OMG, dat lijkt me echt een ongelooflijke kutfilmquote:Op donderdag 30 november 2006 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga vanavond Cold Mountain kijken. Zou willen dat mijn ouders er niet waren.
Alleen vanavond?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, dan liever een damn-wat-ben-ik-tevreden-met-mijzelf-avond![]()
Die houd ik momenteel.![]()
niksquote:Op donderdag 30 november 2006 19:01 schreef MissBliss het volgende:
Wat was er dan?
Je bent toch niet een...quote:Op donderdag 30 november 2006 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar dan zou ik beter emo kunnen worden. Nu moet ik alles inhouden dan.
Alhoewel, Jude Law...
quote:
Niet extreem, maar als ik me kut voel jank ik om allesquote:Op donderdag 30 november 2006 19:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent toch niet een...filmhuiler
![]()
Ahaquote:Op donderdag 30 november 2006 19:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
niks
nou ja, dit zeg ik natuurlijk alleen omdat het zo'n fijn, makkelijk antwoord is... het echte antwoord is: alles...
mja dat had ik vandaag dus op werk... 8 uur lang tanden bijten en slikken...quote:Op donderdag 30 november 2006 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, maar dan zou ik beter emo kunnen worden. Nu moet ik alles inhouden dan.
Jij ook al... [troost.gif]quote:Op donderdag 30 november 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet extreem, maar als ik me kut voel jank ik om alles. JA IK BEN EMO! FUCKING SUE ME!
Alles voor jouquote:Op donderdag 30 november 2006 19:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat had ik vandaag dus op werk... 8 uur lang tanden bijten en slikken...
[en vervolgens nog geen 3 sec. thuis en blèèèh!!!!]
maar ik voel me serieus al wat beter (op 'n onuitputtelijke moeheid na), waarvoor dank aan u allen!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |