ff nieuwe drivers downen op www.nvidia.com en als dat niet helpt resolutie ff aanpassen? beetje spelen met die instellingen ...quote:Op woensdag 29 november 2006 10:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het spel start gewoon op maar ik krijg allemaal lichtflitsen en troep enzo door het beeld heen....ik kan niet of nauwelijks zien wat er om me heen gebeurt...![]()
Die openingsvideo was daarentegen geen enkel probleem
Hoor het hem nog zeggenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
tis ook erg leukken er die de eerste dag riepen,nou dat spel speel ik niet lang
Maar zitten nu nog elke dag te spelen
![]()
Ziet er goed uit Bommels..quote:Op woensdag 29 november 2006 10:34 schreef versabommie het volgende:
jap: http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=729
én nu wel de hoogste level van ons hebbenquote:
dan kan jij vanaaf dus meespelenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Bommels..
ik denk dat me dat vandaag een ritje naar paradigit cq mycom gaat schelen![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 10:51 schreef Manu82 het volgende:
Morgen Bommels, Jappie, Oortje en Gladys![]()
Mogguh etterbakkiequote:Op woensdag 29 november 2006 10:51 schreef Manu82 het volgende:
hmmz dan geloof ik je maarquote:
quote:
zoalsquote:Op woensdag 29 november 2006 10:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupz...en anders weet ik nog andere spelletjes...![]()
![]()
quote:
als je maar niet denkt dat ik je snotlap ga zoekenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zakdoekje leggen![]()
...en dan weet ik wel wie er steeds het zakdoekje mag neerleggen.
![]()
Tis een schone hoor...quote:Op woensdag 29 november 2006 11:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat ik je snotlap ga zoeken![]()
![]()
je snotlap is 4 bij 4 meterquote:Op woensdag 29 november 2006 11:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis een schone hoor...![]()
Zo'n boerebonte...die je ook als rokje kunt gebruiken...![]()
in WOW ?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:07 schreef ijsbrekertje het volgende:
Waar gaan we na maandag verder met kletsen?
yepsquote:
[DGK SC #1] En nu komen we hier!!!!! of op www.v-o-l.nlquote:Op woensdag 29 november 2006 11:07 schreef ijsbrekertje het volgende:
Heeft iemand al een mooi plekje gevonden?
Yupz..tis wel leukquote:Op woensdag 29 november 2006 11:12 schreef ijsbrekertje het volgende:
Volgen jullie de Gouden Kooi eigenlijk? Al uitzendingen gezien, gestreamd oid?
ja krijg je als je je uitkleedt op het plein hequote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja krijg je als je je uitkleedt op het plein hemaar ben pleite
![]()
![]()
En jij Manu? Kijk jij al Gouden Kooi? Of ben je alleen in SC te vinden?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[DGK SC #1] En nu komen we hier!!!!! of op www.v-o-l.nl
Uitzendingen welquote:Op woensdag 29 november 2006 11:12 schreef ijsbrekertje het volgende:
Volgen jullie de Gouden Kooi eigenlijk? Al uitzendingen gezien, gestreamd oid?
geen streams dusquote:Op woensdag 29 november 2006 11:17 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
En jij Manu? Kijk jij al Gouden Kooi? Of ben je alleen in SC te vinden?
: W hey manu ...quote:Op woensdag 29 november 2006 10:51 schreef Manu82 het volgende:
wat wil je testen ??quote:Op woensdag 29 november 2006 12:18 schreef versabommie het volgende:
gjkfgh
Sorry maar ik kan het echt niet opbrengen om je serieus te nemen!quote:Op woensdag 29 november 2006 12:42 schreef demins het volgende:
Bommie! Stop nou onmiddellijk met die infantiele ufotars! Er is werk aan de winkel en de tijd staat niet stil!![]()
Dat is jammer!quote:Op woensdag 29 november 2006 12:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan het echt niet opbrengen om je serieus te nemen!
WTF - waar is die reactie gebleven ?????quote:Op woensdag 29 november 2006 12:49 schreef demins het volgende:
PH52 heeft zich als vrijwilliger gemeld en meteen een motie van wantrouwen tegen Manu ingediend! Een Verdonk-coupje???![]()
![]()
In dat pakkie kan ie zo bij de voordeurquote:Op woensdag 29 november 2006 12:42 schreef demins het volgende:
Bommie! Stop nou onmiddellijk met die infantiele ufotars! Er is werk aan de winkel en de tijd staat niet stil!![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:00 schreef demins het volgende:
Gladys, jij hebt nog maar één arm, zou jij het schoteltje bij de toiletten voor je rekening willen nemen? Vraag dan gelijk of Oortjes met emmer en borstel paraat wil staan! PC eend kan wellicht ook hand- en spandiensten leveren!![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
WTF - waar is die reactie gebleven ?????
Maar of ze hem meenemen...quote:Op woensdag 29 november 2006 13:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
In dat pakkie kan ie zo bij de voordeur![]()
De "Grande Opening" van de SC in de DGK!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
doe het zelf maar.. ik zit in de ziektewet en ga niet werken
wat is er maandag eigenlijk ?
owwwquote:Op woensdag 29 november 2006 13:44 schreef demins het volgende:
[..]
De "Grande Opening" van de SC in de DGK!![]()
![]()
![]()
Hou mij er ff buiten, kokkie!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
In dat pakkie kan ie zo bij de voordeur![]()
Zeg ventje, zal ik ff iemand van level 47 bij je langs sturen ?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hou mij er ff buiten, kokkie!![]()
Mijn PA!quote:
mot er iemand kotsen dan ... ja weer een erg late reactiequote:Op woensdag 29 november 2006 13:00 schreef demins het volgende:
Gladys, jij hebt nog maar één arm, zou jij het schoteltje bij de toiletten voor je rekening willen nemen? Vraag dan gelijk of Oortjes met emmer en borstel paraat wil staan! PC eend kan wellicht ook hand- en spandiensten leveren!![]()
Mijn baas!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:46 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn PA!![]()
![]()
![]()
Net wat ik nodig had, mijn hoofd loopt om!!!
Zet jij even alles op een rijtje?
Downloaden duurt anders wel erg langquote:Op woensdag 29 november 2006 09:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
en zo veel werk is het downloaden niet hoor
alleen de installatie van de eerste patch duurt ff
![]()
Misschien kun je in die tijd je vast een beetje voorbereiden op je taak voor maandagavond, het opvangen van de gasten! Echt iets voor ijsbrekertje!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:39 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Downloaden duurt anders wel erg lang![]()
28 kb/s, dit betekent 4 en een half uur voor 462 MB![]()
En dan zeggen dat ìk een terriër ben!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:11 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien kun je in die tijd je vast een beetje voorbereiden op je taak voor maandagavond, het opvangen van de gasten! Echt iets voor ijsbrekertje!![]()
Zoiets herinner ik me vaag, ja. Refresh mijn geheugen even!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ìk een terriër ben!![]()
![]()
![]()
Het is niet bij één keer gebleven!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:22 schreef demins het volgende:
[..]
Zoiets herinner ik me vaag, ja. Refresh mijn geheugen even!
Ik zoek nog een beetje een potige kerel om TL buiten de deur te houden, is dat iets voor jou?
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is niet bij één keer gebleven!
Wat die potige kerel betreft: ik denk dat Jappie wel een geschikte kandidaat is.![]()
Maar is het niet net zo handig om het kattenluikje dicht te timmeren?![]()
Ik ga er meteen achteraan! Komt voor elkaar meneer!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:34 schreef demins het volgende:
[..]
In de nieuwe SC is heel nog niet voorzien in een kattenluikje! Dat wordt dus géén kattenluikje, géén! Regel jij dat?
![]()
Ik ben helemaal geen homo...quote:Op woensdag 29 november 2006 17:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is niet bij één keer gebleven!
Wat die potige kerel betreft: ik denk dat Jappie wel een geschikte kandidaat is.![]()
Maar is het niet net zo handig om het kattenluikje dicht te timmeren?![]()
Komt voor elkaar ceremoniemeesterquote:Op woensdag 29 november 2006 17:11 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien kun je in die tijd je vast een beetje voorbereiden op je taak voor maandagavond, het opvangen van de gasten! Echt iets voor ijsbrekertje!![]()
Noddie heeft me gisteren iets geleerd. Kan ik je dan mooi later even showen.quote:
Top....quote:Op woensdag 29 november 2006 20:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Noddie heeft me gisteren iets geleerd. Kan ik je dan mooi later even showen.![]()
![]()
Je bent er nu toch weer...quote:Op woensdag 29 november 2006 20:18 schreef ijsbrekertje het volgende:
Hmm.. het downloaden van de patch ging al zo langzaam en toen crashte mijn compu...![]()
Help![]()
zet skype eens aan ?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:24 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ja, dat was ook niet zozeer het probleem...
Ik heb alleen geen zin om het weer te proberen... Iemand via msn/skype oid?
Ik heb je al een bericht verstuurdquote:Op woensdag 29 november 2006 20:37 schreef ijsbrekertje het volgende:
skype is aan![]()
en ik ben de enige ijsbrekertje, maar er zijn meer jappie's![]()
blijkbaar welquote:
Een Japsterbreakquote:Op woensdag 29 november 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb je al een bericht verstuurd
ergo...moet je me wel accepteren natuurlijk...
ff voorstellen dan maar
-selfedit-
Dat was lang genoeg....![]()
![]()
Dat van dat 1.95mt was natuurlijk crap...ik ben in werkelijkheid nog kleiner dan die hautaine teringdwerg...quote:
Maak je wel een paar screenshots voor mequote:
waarom ben je niet aan het spelen?quote:
Je moet die zooi zelf downen lullo...quote:Op woensdag 29 november 2006 20:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maak je wel een paar screenshots voor me![]()
Het balletje kan raar rollenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waarom ben je niet aan het spelen?
... ik dacht dat het je inmiddels gelukt was![]()
Yupzz...it is...quote:Op woensdag 29 november 2006 20:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waarom ben je niet aan het spelen?
... ik dacht dat het je inmiddels gelukt was![]()
Dus om dat te verhullen, ga je zeker niet naar die meet?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat van dat 1.95mt was natuurlijk crap...ik ben in werkelijkheid nog kleiner dan die hautaine teringdwerg...
Niks voor mij ben ik bangquote:Op woensdag 29 november 2006 20:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet die zooi zelf downen lullo...![]()
Neh...daarvoor hebben ze immers plateauzolen uitgevondenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus om dat te verhullen, ga je zeker niet naar die meet?
Wat is dan de reden?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...daarvoor hebben ze immers plateauzolen uitgevonden
Make me chekk!!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Opschieten dan! Kan ik je m'n trucje laten zien.![]()
Je zit me gewoon uit te lokken hequote:Op woensdag 29 november 2006 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Opschieten dan! Kan ik je m'n trucje laten zien.![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit me gewoon uit te lokken he
Ik ben het niet eens met het modbeleid....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is dan de reden?
Of kom je wel gewoon op je plateauzolen?![]()
Maar ik heb oortje lekker voor mezelfquote:
Waarom denk je dat ik die het (Den) Bos(sch) in heb gestuurdquote:Op woensdag 29 november 2006 21:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met het modbeleid....![]()
Je bent stiekum op Pinbaalquote:Op woensdag 29 november 2006 21:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die het (Den) Bos(sch) in heb gestuurd![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niks voor mij ben ik bang
Ik ga oortje wel lastig vallen denk ik
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ik heb oortje lekker voor mezelf![]()
![]()
Dacht ik
Dat is wel een user die naar de meet gaat, die ik het meest op het forum ben tegengekomen.quote:
Zeg maar zo'n beetje als jij en teamlead langzaam maar zeker nader tot elkaar gekomen zijn afgelopen seizoen ?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is wel een user die naar de meet gaat, die ik het meest op het forum ben tegengekomen.
We zijn het alleen zelden eens![]()
maar zoiets moet groeien he
Zoiets jaquote:Op woensdag 29 november 2006 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg maar zo'n beetje als jij en teamlead langzaam maar zeker nader tot elkaar gekomen zijn afgelopen seizoen ?![]()
quote:
Moet je ook niet doenquote:Op woensdag 29 november 2006 21:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets ja
Maar dan zonder deleten![]()
Wat denk jij? Wie ontbreken er nog op het gastenlijstje dat ik gepost had?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:22 schreef petraa het volgende:
halloooooooooooooo allemaal, zal wel weer hier in me uppie zitten de rest zit vast weer te wowen
enne Demins heb je de gastenlijst nu eindelijk al kompleet voor maandag en hoe zit het met de kleur op de muren ????
Is er genoeg drank en hapjes besteld???
tja volgens mij is het zo wel zo beetje toch ?????quote:Op woensdag 29 november 2006 19:17 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Komt voor elkaar ceremoniemeester![]()
Is er al een gastenlijst?
Gladys, Puntoortjes, Inodder, Manu82, Jappie, thalitha, PC Eend, PH52, Demins, Versabommie, Mike1964, ijsbrekertje, petraa
En de drie modjes Day, Flugeltje, teamlead?
Wie vult aan?
Mens hou op, mijn hoofd loopt om!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:22 schreef petraa het volgende:
halloooooooooooooo allemaal, zal wel weer hier in me uppie zitten de rest zit vast weer te wowen
enne Demins heb je de gastenlijst nu eindelijk al kompleet voor maandag en hoe zit het met de kleur op de muren ????
Is er genoeg drank en hapjes besteld???
Nah stel je niet aan man, dat kleine beetje wat jij moet doen je schuift alles af jijquote:Op woensdag 29 november 2006 22:36 schreef demins het volgende:
[..]
Mens hou op, mijn hoofd loopt om!![]()
Ok ik wil ut doen maar dan wil ik wel weten wat ut schuift ???quote:Op woensdag 29 november 2006 22:39 schreef demins het volgende:
Petraa en Ijsbrekertje zouden mij wezeloos gelukkig maken als ze mij de eer zouden doen, 'Assistent to the Personal Assistent' te worden! PA is Talitha, dus dat zit wel goed! Keep on the good work!![]()
![]()
![]()
Voor dat soort vragen moet je altijd bij Talitha zijn!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Ok ik wil ut doen maar dan wil ik wel weten wat ut schuift ???![]()
tja maar jij stelt mij voor als dat personal van personal dusse dan moet jij dat regelen toch ???quote:Op woensdag 29 november 2006 22:56 schreef demins het volgende:
[..]
Voor dat soort vragen moet je altijd bij Talitha zijn!![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:39 schreef demins het volgende:
Petraa en Ijsbrekertje zouden mij wezeloos gelukkig maken als ze mij de eer zouden doen, 'Assistent to the Personal Assistent' te worden! PA is Talitha, dus dat zit wel goed! Keep on the good work!![]()
![]()
![]()
goeiemorgen jappiequote:
Mogguh oortjesquote:Op donderdag 30 november 2006 07:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goeiemorgen jappie
lekker gespeeld gisteren?
Petraa,quote:
Thxxx ik dan ga ik dat alvast doen, ik krijg morgen die andere maar dan kan ik er ff naar kieken.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Petraa,
kom er net achter ( Jappie zal nu wel gaan balen) dat de wow client gewoon te downloaden is op : http://www.worldofwarcraft.eu/ en dat er dan slechts de patches en de realmpacth overblijven![]()
quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 09:33 schreef versabommie het volgende:
Hier alvast plaatjes van hoe Japie, gladys, Ice, Chas, Litha, Inodder en moi eruit zien in het spel![]()
[afbeelding][afbeelding]
Hoihoi! Dat moet vast lukken.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:15 schreef Talitha het volgende:
Hoi iedereen.
We maken deze toch nog wel vol hè?
Hoi brekertje.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:16 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Hoihoi! Dat moet vast lukken.![]()
allemaal aan ut wowen nuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 30 november 2006 19:15 schreef ijsbrekertje het volgende:
Hey Talitha, daar ben ik weer.
Ik ben net begonnen met installeren, heb de handleiding en patches bij de hand..
Dus ik denk dat ik helemaal voorbereid ben nu
PETRAAAAAAAAAAAAAAAAhahahahahahaquote:Op donderdag 30 november 2006 22:33 schreef petraa het volgende:
[..]
allemaal aan ut wowen nuuuuuuuuuuuu
![]()
.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
PETRAAAAAAAAAAAAAAAAhahahahahaha
Ikke niet hoor
Hou die gedachte ff een uurtje vastquote:Op donderdag 30 november 2006 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
.
ohhhhhhhhh gelukkig dan heb ik tenminste nog iemand om mee te lullen
![]()
Gaan we je nu niet meer zien ???? Kom op verhuis met ons mee naar DGKquote:Op vrijdag 1 december 2006 04:16 schreef henk.jansen het volgende:
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke tijd tijdens BB6 en graag tot een volgende spannende versie![]()
![]()
![]()
lekker he?quote:
neehquote:
sjaggerijntje!quote:
ook nietquote:
Nee hoor!quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:42 schreef puntoortje het volgende:
zijn de batterijen leeg?
Ik meld me maar voor de zekerheidquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:30 schreef demins het volgende:
*MEDEDELING VAN HET SECRETARIAAT*
Wil iedereen die nog GEEN uitnodiging heeft ontvangen dit melden bij het secretariaat!![]()
Wil iedereen die nog GEEN uitnodiging heeft ontvangen dit melden bij het secretariaat!![]()
Hoe typisch Tijnquote:Hallo lieve mensen...
Sorry dat het even heeft geduurd, maar hier dan toch maar eens een berichtje van mij.
Heb het best wel pittig gehad en zit eigenlijk nog niet echt lekker in mijn vel. Klinkt stom, maar voel me een beetje verdwaald, niet echt thuis, zelfs thuis niet.
Rik is al flink Big Brother aan het kijken, vrienden hadden alles opgenomen.
Ik heb het geprobeerd maar krijg er buikpijn van. Dus voor mij nog even geen Big Brother. Ik hoor alleen maar van andere dat dingen nog al anders zijn uitgezonden dan hoe ze in werkelijkheid. Vind dat moeilijk om te horen.
Heb behoorlijk mijn best gedaan om mezelf te blijven en het is jammer dat dat dan anders overkomt of wordt neergezet dan hoe je dat zelf zou willen.
Het echte leven is behoorlijk wennen, vandaag al mijn 1ste bekeuring gehad, omdat ik per ongeluk een straat in reed wat niet mocht, omdat die tijdelijk in een 1richtingstraat omgetoverd was. Dus mijn eerste 75 Euro ben ik alweer kwijt.
Helaas was ook mijn telefoon stuk gegaan vanmorgen en ook dat koste me alweer 55 Euro.
Beetje jammer allemaal, maar ja...
Ik hoor ook veel mensen over forums enzo praten, dit is voor mij helemaal nieuw en dat moet ik dus nog effe uitzoeken.
Ik ga wel een nieuw E-mailadres aanmaken en dan zet ik dat ook wel op de site.
Vanavond ga ik weer voor de eerste keer op stap, ben benieuwd hoe dat zal gaan.
Ik weet verder niet zo goed wat ik moet schrijven, komt denk ik omdat ik zelf nog niet helemaal snap hoe ik me voel, dus dan kan ik ook niet van andere verwachten dat die het wel snappen.
Wil nog wel 1 ding kwijt over Monique. Wat meer dingen eigenlijk.
Los van het feit wat wel of niet slim is en zelfs dom om te doen als je ruim 100 dagen in een huis zit.
100 dagen is erg lang, heel erg lang en iedereen mag van mij een mening hebben, maar ik denk dat als je weet dat je er andere mee kwetst, je er wel wat voorzichtig mee om moet gaan.
Ik vind Monique een heel erg lief, warm, puur en echt persoon.
Krijg nu van Rik op mijn kop, dat ik moet gaan douchen want we moeten zo weg...
Dus ik stop er maar weer mee.
Nogmaals bedankt voor de lieve berichtjes, echt heel fijn.
Denk dat ik morgen wel even mijn mailadres op de site zet en dan moet ik me ook misschien maar eens gaan verdiepen in die forums ofzo.
Lieve mensen ik wens jullie nog een fijne avond.
Groetjes, Tijn.
Eigen schuld.quote:
JALOERS????quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:46 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Eigen schuld.
Hadden jullie maar n niet iedereen dat achterlijke spel in moeten slepen.
Boontje komt om z'n loontje!![]()
????????quote:
ik trek ze weg en zit niet te jankenquote:Op zaterdag 2 december 2006 09:59 schreef Joohanna het volgende:
[..]
????????
leer lezen!
WOW spelers die op de chat waar ze hun spelers vandaan trekken gaan zitten janken dat de chat zo leeg is, dat is net zoiets als Sinterklaas jankend voor z'n open haard omdat ie er achter is gekomen dat ie niet bestaat!
jij ziet ook nergens de humor van in hequote:Op zaterdag 2 december 2006 09:59 schreef Joohanna het volgende:
[..]
????????
leer lezen!
WOW spelers die op de chat waar ze hun spelers vandaan trekken gaan zitten janken dat de chat zo leeg is, dat is net zoiets als Sinterklaas jankend voor z'n open haard omdat ie er achter is gekomen dat ie niet bestaat!
Slowchatten echt verleerd?quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik trek ze weg en zit niet te janken![]()
BWHAHAHAHAH! Je moest eens weten!quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
jij ziet ook nergens de humor van in he![]()
Ik weerleg slechts jouw stelling, eucalypta!quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:02 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Slowchatten echt verleerd?
Op wie repte ik dan?
dadelijk,kan jij lekker hier alleen verder jankenquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:03 schreef Joohanna het volgende:
[..]
BWHAHAHAHAH! Je moest eens weten!
Moeje niet eens gaan spelen, doosje?
je bent gewoon pissed dat de nintendo die jij je laptop noemt wow niet trektquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:03 schreef Joohanna het volgende:
[..]
BWHAHAHAHAH! Je moest eens weten!
Moeje niet eens gaan spelen, doosje?
ga je mee wowenquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent gewoon pissed dat de nintendo die jij je laptop noemt wow niet trekt
neuh ga de vaatwasser inruimen, sommige mensen zijn zooooooooooo verslaafd hequote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:59 schreef Joohanna het volgende:
[..]
????????
leer lezen!
waar blijf jij nou op wow?quote:
hahaha ik ga ontbijten en dan weer slapenquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh ga de vaatwasser inruimen, sommige mensen zijn zooooooooooo verslaafd he![]()
kortom: je bemoeit je met zaken die je geen reet aangaan!quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weerleg slechts jouw stelling, eucalypta!
zoooooo dat is geen slow chat maar een quickchat.quote:
Dus spelen is slapen voor jou?quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
dadelijk,kan jij lekker hier alleen verder janken![]()
gezelligquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:09 schreef petraa het volgende:
[..]
zoooooo dat is geen slow chat maar een quickchat.
Ik ga vandaag trachten te installeren enzo duss als dat lukt zie je me vast vanavond of morgen wel. Ownee jullie gaan meeten vanavond dussssssss dan zie je me morgen wel
lezen kan je ook al nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:11 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dus spelen is slapen voor jou?
Lekkere sex zul jij hebben!![]()
![]()
goh het lijkt de slowchat uit de BB periode wel gezellieeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
komt door jouw schrijven denk ikquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:17 schreef Joohanna het volgende:
[..]
komt door jouw schrijven denk ik
KWOOT
"hahaha ik ga ontbijten en dan weer slapen tot vanmiddag "
UNKWOOT
hihihihi...... stompt een beetje af he, dat WOW
Wormen Overspoelen Wakkerheid!
je kan geen abn lezenquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:17 schreef Joohanna het volgende:
[..]
komt door jouw schrijven denk ik
KWOOT
"hahaha ik ga ontbijten en dan weer slapen tot vanmiddag "
UNKWOOT
hihihihi...... stompt een beetje af he, dat WOW
Wormen Overspoelen Wakkerheid!
doe maar niet,hoef je ook niet meer te twijfelenquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:18 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
begin haast te twijfelen of ik er wel aan ga beginnen nu
Ehmmmm verkeerde been uit bed gestapt gladys ?????quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:23 schreef Gladys het volgende:
[..]
doe maar niet,hoef je ook niet meer te twijfelen![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:09 schreef petraa het volgende:
[..]
zoooooo dat is geen slow chat maar een quickchat.
Ik ga vandaag trachten te installeren enzo duss als dat lukt zie je me vast vanavond of morgen wel. Ownee jullie gaan meeten vanavond dussssssss dan zie je me morgen wel
verslaafdequote:
Manu is een intellectueel uitgedaagde, daar moet je niet zo op letten!quote:
Over randintellectuelen gesproken: gaan we deze nog even volspammen voor morgen? We moeten de boel wel netjes achterlaten natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:30 schreef demins het volgende:
[..]
Manu is een intellectueel uitgedaagde, daar moet je niet zo op letten!![]()
Randintellectueel, dat woord zocht ik!
Wat zij zegtquote:Op maandag 4 december 2006 11:04 schreef petraa het volgende:
Tis wel een late reaktie maar oke, goedemorgennnnnnnnnnnn allemaal![]()
Kom je ook even bij de buren kijken? FEESTELIJK OPENINGSTOPIC DGK/SC !!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |