ff nieuwe drivers downen op www.nvidia.com en als dat niet helpt resolutie ff aanpassen? beetje spelen met die instellingen ...quote:Op woensdag 29 november 2006 10:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het spel start gewoon op maar ik krijg allemaal lichtflitsen en troep enzo door het beeld heen....ik kan niet of nauwelijks zien wat er om me heen gebeurt...![]()
Die openingsvideo was daarentegen geen enkel probleem
Hoor het hem nog zeggenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
tis ook erg leukken er die de eerste dag riepen,nou dat spel speel ik niet lang
Maar zitten nu nog elke dag te spelen
![]()
Ziet er goed uit Bommels..quote:Op woensdag 29 november 2006 10:34 schreef versabommie het volgende:
jap: http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=729
én nu wel de hoogste level van ons hebbenquote:
dan kan jij vanaaf dus meespelenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Bommels..
ik denk dat me dat vandaag een ritje naar paradigit cq mycom gaat schelen![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 10:51 schreef Manu82 het volgende:
Morgen Bommels, Jappie, Oortje en Gladys![]()
Mogguh etterbakkiequote:Op woensdag 29 november 2006 10:51 schreef Manu82 het volgende:
hmmz dan geloof ik je maarquote:
quote:
zoalsquote:Op woensdag 29 november 2006 10:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupz...en anders weet ik nog andere spelletjes...![]()
![]()
quote:
als je maar niet denkt dat ik je snotlap ga zoekenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zakdoekje leggen![]()
...en dan weet ik wel wie er steeds het zakdoekje mag neerleggen.
![]()
Tis een schone hoor...quote:Op woensdag 29 november 2006 11:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat ik je snotlap ga zoeken![]()
![]()
je snotlap is 4 bij 4 meterquote:Op woensdag 29 november 2006 11:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis een schone hoor...![]()
Zo'n boerebonte...die je ook als rokje kunt gebruiken...![]()
in WOW ?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:07 schreef ijsbrekertje het volgende:
Waar gaan we na maandag verder met kletsen?
yepsquote:
[DGK SC #1] En nu komen we hier!!!!! of op www.v-o-l.nlquote:Op woensdag 29 november 2006 11:07 schreef ijsbrekertje het volgende:
Heeft iemand al een mooi plekje gevonden?
Yupz..tis wel leukquote:Op woensdag 29 november 2006 11:12 schreef ijsbrekertje het volgende:
Volgen jullie de Gouden Kooi eigenlijk? Al uitzendingen gezien, gestreamd oid?
ja krijg je als je je uitkleedt op het plein hequote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja krijg je als je je uitkleedt op het plein hemaar ben pleite
![]()
![]()
En jij Manu? Kijk jij al Gouden Kooi? Of ben je alleen in SC te vinden?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[DGK SC #1] En nu komen we hier!!!!! of op www.v-o-l.nl
Uitzendingen welquote:Op woensdag 29 november 2006 11:12 schreef ijsbrekertje het volgende:
Volgen jullie de Gouden Kooi eigenlijk? Al uitzendingen gezien, gestreamd oid?
geen streams dusquote:Op woensdag 29 november 2006 11:17 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
En jij Manu? Kijk jij al Gouden Kooi? Of ben je alleen in SC te vinden?
: W hey manu ...quote:Op woensdag 29 november 2006 10:51 schreef Manu82 het volgende:
wat wil je testen ??quote:Op woensdag 29 november 2006 12:18 schreef versabommie het volgende:
gjkfgh
Sorry maar ik kan het echt niet opbrengen om je serieus te nemen!quote:Op woensdag 29 november 2006 12:42 schreef demins het volgende:
Bommie! Stop nou onmiddellijk met die infantiele ufotars! Er is werk aan de winkel en de tijd staat niet stil!![]()
Dat is jammer!quote:Op woensdag 29 november 2006 12:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan het echt niet opbrengen om je serieus te nemen!
WTF - waar is die reactie gebleven ?????quote:Op woensdag 29 november 2006 12:49 schreef demins het volgende:
PH52 heeft zich als vrijwilliger gemeld en meteen een motie van wantrouwen tegen Manu ingediend! Een Verdonk-coupje???![]()
![]()
In dat pakkie kan ie zo bij de voordeurquote:Op woensdag 29 november 2006 12:42 schreef demins het volgende:
Bommie! Stop nou onmiddellijk met die infantiele ufotars! Er is werk aan de winkel en de tijd staat niet stil!![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:00 schreef demins het volgende:
Gladys, jij hebt nog maar één arm, zou jij het schoteltje bij de toiletten voor je rekening willen nemen? Vraag dan gelijk of Oortjes met emmer en borstel paraat wil staan! PC eend kan wellicht ook hand- en spandiensten leveren!![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
WTF - waar is die reactie gebleven ?????
Maar of ze hem meenemen...quote:Op woensdag 29 november 2006 13:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
In dat pakkie kan ie zo bij de voordeur![]()
De "Grande Opening" van de SC in de DGK!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
doe het zelf maar.. ik zit in de ziektewet en ga niet werken
wat is er maandag eigenlijk ?
owwwquote:Op woensdag 29 november 2006 13:44 schreef demins het volgende:
[..]
De "Grande Opening" van de SC in de DGK!![]()
![]()
![]()
Hou mij er ff buiten, kokkie!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
In dat pakkie kan ie zo bij de voordeur![]()
Zeg ventje, zal ik ff iemand van level 47 bij je langs sturen ?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hou mij er ff buiten, kokkie!![]()
Mijn PA!quote:
mot er iemand kotsen dan ... ja weer een erg late reactiequote:Op woensdag 29 november 2006 13:00 schreef demins het volgende:
Gladys, jij hebt nog maar één arm, zou jij het schoteltje bij de toiletten voor je rekening willen nemen? Vraag dan gelijk of Oortjes met emmer en borstel paraat wil staan! PC eend kan wellicht ook hand- en spandiensten leveren!![]()
Mijn baas!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:46 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn PA!![]()
![]()
![]()
Net wat ik nodig had, mijn hoofd loopt om!!!
Zet jij even alles op een rijtje?
Downloaden duurt anders wel erg langquote:Op woensdag 29 november 2006 09:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
en zo veel werk is het downloaden niet hoor
alleen de installatie van de eerste patch duurt ff
![]()
Misschien kun je in die tijd je vast een beetje voorbereiden op je taak voor maandagavond, het opvangen van de gasten! Echt iets voor ijsbrekertje!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:39 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Downloaden duurt anders wel erg lang![]()
28 kb/s, dit betekent 4 en een half uur voor 462 MB![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |