Ik heb je al een bericht verstuurdquote:Op woensdag 29 november 2006 20:37 schreef ijsbrekertje het volgende:
skype is aan![]()
en ik ben de enige ijsbrekertje, maar er zijn meer jappie's![]()
blijkbaar welquote:
Een Japsterbreakquote:Op woensdag 29 november 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb je al een bericht verstuurd
ergo...moet je me wel accepteren natuurlijk...
ff voorstellen dan maar
-selfedit-
Dat was lang genoeg....![]()
![]()
Dat van dat 1.95mt was natuurlijk crap...ik ben in werkelijkheid nog kleiner dan die hautaine teringdwerg...quote:
Maak je wel een paar screenshots voor mequote:
waarom ben je niet aan het spelen?quote:
Je moet die zooi zelf downen lullo...quote:Op woensdag 29 november 2006 20:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maak je wel een paar screenshots voor me![]()
Het balletje kan raar rollenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waarom ben je niet aan het spelen?
... ik dacht dat het je inmiddels gelukt was![]()
Yupzz...it is...quote:Op woensdag 29 november 2006 20:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waarom ben je niet aan het spelen?
... ik dacht dat het je inmiddels gelukt was![]()
Dus om dat te verhullen, ga je zeker niet naar die meet?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat van dat 1.95mt was natuurlijk crap...ik ben in werkelijkheid nog kleiner dan die hautaine teringdwerg...
Niks voor mij ben ik bangquote:Op woensdag 29 november 2006 20:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet die zooi zelf downen lullo...![]()
Neh...daarvoor hebben ze immers plateauzolen uitgevondenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus om dat te verhullen, ga je zeker niet naar die meet?
Wat is dan de reden?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...daarvoor hebben ze immers plateauzolen uitgevonden
Make me chekk!!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Opschieten dan! Kan ik je m'n trucje laten zien.![]()
Je zit me gewoon uit te lokken hequote:Op woensdag 29 november 2006 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Opschieten dan! Kan ik je m'n trucje laten zien.![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit me gewoon uit te lokken he
Ik ben het niet eens met het modbeleid....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is dan de reden?
Of kom je wel gewoon op je plateauzolen?![]()
Maar ik heb oortje lekker voor mezelfquote:
Waarom denk je dat ik die het (Den) Bos(sch) in heb gestuurdquote:Op woensdag 29 november 2006 21:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met het modbeleid....![]()
Je bent stiekum op Pinbaalquote:Op woensdag 29 november 2006 21:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die het (Den) Bos(sch) in heb gestuurd![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niks voor mij ben ik bang
Ik ga oortje wel lastig vallen denk ik
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ik heb oortje lekker voor mezelf![]()
![]()
Dacht ik
Dat is wel een user die naar de meet gaat, die ik het meest op het forum ben tegengekomen.quote:
Zeg maar zo'n beetje als jij en teamlead langzaam maar zeker nader tot elkaar gekomen zijn afgelopen seizoen ?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is wel een user die naar de meet gaat, die ik het meest op het forum ben tegengekomen.
We zijn het alleen zelden eens![]()
maar zoiets moet groeien he
Zoiets jaquote:Op woensdag 29 november 2006 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg maar zo'n beetje als jij en teamlead langzaam maar zeker nader tot elkaar gekomen zijn afgelopen seizoen ?![]()
quote:
Moet je ook niet doenquote:Op woensdag 29 november 2006 21:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets ja
Maar dan zonder deleten![]()
Wat denk jij? Wie ontbreken er nog op het gastenlijstje dat ik gepost had?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:22 schreef petraa het volgende:
halloooooooooooooo allemaal, zal wel weer hier in me uppie zitten de rest zit vast weer te wowen
enne Demins heb je de gastenlijst nu eindelijk al kompleet voor maandag en hoe zit het met de kleur op de muren ????
Is er genoeg drank en hapjes besteld???
tja volgens mij is het zo wel zo beetje toch ?????quote:Op woensdag 29 november 2006 19:17 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Komt voor elkaar ceremoniemeester![]()
Is er al een gastenlijst?
Gladys, Puntoortjes, Inodder, Manu82, Jappie, thalitha, PC Eend, PH52, Demins, Versabommie, Mike1964, ijsbrekertje, petraa
En de drie modjes Day, Flugeltje, teamlead?
Wie vult aan?
Mens hou op, mijn hoofd loopt om!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:22 schreef petraa het volgende:
halloooooooooooooo allemaal, zal wel weer hier in me uppie zitten de rest zit vast weer te wowen
enne Demins heb je de gastenlijst nu eindelijk al kompleet voor maandag en hoe zit het met de kleur op de muren ????
Is er genoeg drank en hapjes besteld???
Nah stel je niet aan man, dat kleine beetje wat jij moet doen je schuift alles af jijquote:Op woensdag 29 november 2006 22:36 schreef demins het volgende:
[..]
Mens hou op, mijn hoofd loopt om!![]()
Ok ik wil ut doen maar dan wil ik wel weten wat ut schuift ???quote:Op woensdag 29 november 2006 22:39 schreef demins het volgende:
Petraa en Ijsbrekertje zouden mij wezeloos gelukkig maken als ze mij de eer zouden doen, 'Assistent to the Personal Assistent' te worden! PA is Talitha, dus dat zit wel goed! Keep on the good work!![]()
![]()
![]()
Voor dat soort vragen moet je altijd bij Talitha zijn!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Ok ik wil ut doen maar dan wil ik wel weten wat ut schuift ???![]()
tja maar jij stelt mij voor als dat personal van personal dusse dan moet jij dat regelen toch ???quote:Op woensdag 29 november 2006 22:56 schreef demins het volgende:
[..]
Voor dat soort vragen moet je altijd bij Talitha zijn!![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:39 schreef demins het volgende:
Petraa en Ijsbrekertje zouden mij wezeloos gelukkig maken als ze mij de eer zouden doen, 'Assistent to the Personal Assistent' te worden! PA is Talitha, dus dat zit wel goed! Keep on the good work!![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |