abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 december 2006 @ 14:31:05 #141
8369 speknek
Another day another slay
pi_44131686
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:19 schreef VonHinten het volgende:
Heb je überhaubt mijn laatste post gelezen? Je kan erin meegaan zover je zelf wilt.
Ja, ik begreep je opmerking niet zo, excuses. Het ging mij natuurlijk om de mensen die niet consumentalistisch naar de kerk gaan, dus niet enkel een preek bijwonen of samen zingen etc, maar om degene bij wie de kerk een wezenlijk onderdeel is van het sociale leven.
quote:
En dat van die controle op elkaar is weer een vooroordeel n.m.m. Natuurlijk heb je er azijnzeikers tussen zitten die alles afkeuren wat ook maar enigszins afwijkt van hun eigen doen en laten, maar die mensen heb je overal. Ik ga de laatste tijd niet vaak naar de kerk, maar als ik ga voelt het goed en het is echt niet zo dat meneer X met een kladblok achter in de kerk zit te turven hoe vaak VonHinten de kerk nu weer geskipt heeft.
Ik chargeerde het voor een duidelijk voorbeeld, maar de meeste (wat strengere) kerken hebben weldegelijk een groot ons kent ons gehalte.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 4 december 2006 @ 14:34:25 #142
3542 Gia
User under construction
pi_44131793
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:19 schreef VonHinten het volgende:
Natuurlijk heb je er azijnzeikers tussen zitten die alles afkeuren wat ook maar enigszins afwijkt van hun eigen doen en laten, maar die mensen heb je overal.
Precies, zoals ik al zei, ook in de supermarkt, op je werkplek, ja zelfs in je kroeg.
pi_44134535
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

De aarde is natuurlijk veel meer dan 10.000 jaren oud en de evolutie-theorie is bewezen flauwekul. Maar daar gaat het nu niet over. Laten we deze deze zeer interessante discussie zuiver houden.
Waarom is de evolutie-thoerie bewezen flauwekul, dit wil ik jou wel eens uit zien leggen?
En je beweert wel dat Allah (God) geen flauwekul is?

En ga nu alsjeblieft niet zeggen dat dit een te lang topic gaat worden als je alles moet uitleggen. Ik wil gewoon zien, waar het staat!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  maandag 4 december 2006 @ 15:56:04 #144
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44134676
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Uit een ander topic:

Hoe noem je een christen die niet in de wonderbaarlijke geboorte van Jezus (a.s.) gelooft, maar dat er toch een man aan te pas moet zijn gekomen?

Hoe noem je een christen die niet gelooft dat Mozes (a.s.) de zee in 2en had geplitst maar dat het iets met watergetijden te maken moet hebben gehad?

Hoe noem je een christen die achter elk wonder een logische verklaring zoekt en lijkt te vergeten dat God almachtig is?

Hoe noem je een christen die moslims veracht, terwijl Jezus (a.s.) liefde predikte?

Hoe noem je een christen die de Bijbel naar eigen inzicht indeelt en alleen het NT aanvaardt en zelfs die met flink grote korrels zout neemt?

Hoe noem je een christen die de kerk als iets ceremonieels ziet en enkel nut heeft met kerst en met huwelijken?

Hoe noem je een christen die enkel in woord christen is?
Tja dat is heel eenvoudig. Zo een iemand noem ik een anti-christ.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 4 december 2006 @ 15:57:29 #145
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44134724
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:56 schreef Megumi het volgende:

[..]

Zyggie.
pi_44134787
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:56 schreef Megumi het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die wel weet hoe je inhoudelijk moet reageren

Nu rest de vraag. Moet dit in het team van de ongelovigen geplaatst worden of in het team van de gelovigen? Dus komt dit uit de mond van iemand die een geloof aanhangt of van een atheist of van een agnost?
  maandag 4 december 2006 @ 16:02:23 #147
8369 speknek
Another day another slay
pi_44134865
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nu rest de vraag. Moet dit in het team van de ongelovigen geplaatst worden of in het team van de gelovigen? Dus komt dit uit de mond van iemand die een geloof aanhangt of van een atheist of van een agnost?
Je eerdere onderscheid was op basis van voor-tegen, niet op basis van gelovig-ongelovig.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 4 december 2006 @ 16:03:37 #148
3542 Gia
User under construction
pi_44134913
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:52 schreef partyyboyy het volgende:

Ik wil gewoon zien, waar het staat!
Hahaha, in de Koran natuurlijk. En alles wat daarin staat is zeker weten waar, want God himself heeft dat bij Mohammed ingefluisterd.
  maandag 4 december 2006 @ 16:04:03 #149
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44134928
Dat is in mijn geval wel wat lastig te zeggen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 4 december 2006 @ 16:04:38 #150
3542 Gia
User under construction
pi_44134948
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die wel weet hoe je inhoudelijk moet reageren

Onder andere uit mijn mond. En ik hang een geloof aan. Dus die vraag is makkelijk te beantwoorden.
  maandag 4 december 2006 @ 16:06:01 #151
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44135012
Atheisten stop met het zand gooien in de raderwerken van dit topic.
Zyggie.
  maandag 4 december 2006 @ 16:30:52 #152
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44135975
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:06 schreef Zyggie het volgende:
Atheisten stop met het zand gooien in de raderwerken van dit topic.
Ik geloof niet in een waarheid. Maar eerder in dat ik een leeg kopje thee ben die zijn ogen en oren en brein open houd voor anderen. Dat is vaak al lastig genoeg .
pi_44136298
Ik weet het goedgemaakt. Hij komt in beide

-edit-

Wat een jodenstreek (goedegekeurd door Van Dale )

Ik kan mijn eigen bericht niet meer wijzigen omdat er zogenaamd een te lange tijd overheen is gegaan

Hier dan maar de update:

Team 0
- verlicht
- minder achterlijk
- essentie overgehouden
- niet dogmatisch
- vrij gelovigen
- vooruitgang
- "Ja, maar moslims ....."
- hypocriet
- gewoon CHRISTEN
- anti-christ

Team 1
- essentie verloren
- gelegenheidsgelovige
- heidenen
- ongelovig
- hypocriet
- anti-christ
- huichelaar

[ Bericht 39% gewijzigd door KirmiziBeyaz op 04-12-2006 16:47:32 ]
pi_44136342
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Ach het lijkt me prima dat buitenstaanders daar zo tegen aan kijken. Als je alles uit gaat leggen snappen ze dat toch niet.
wat snappen buitenstaanders zoal niet ?
probeer het eens, ik ben tot m'n 18e wekelijks meegeweest naar de kerk.
  maandag 4 december 2006 @ 16:41:00 #155
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44136349
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hey wil je als je een beetje veel resultaten hebt, de resultaten presenteren met een beschouwing?
Zyggie.
  maandag 4 december 2006 @ 16:48:40 #156
8369 speknek
Another day another slay
pi_44136638
Ja, ik ben benieuwd naar je statistische verantwoording.
pi_44136695
Reageer nou eens even op het feit dat jij zegt dat de evolutietheorie allang verworpen is.
Jij ontduikt de argumenten. Waar staat het mijn beste vriend?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_44136747
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

-edit-

Wat een jodenstreek (goedegekeurd door Van Dale )

Ik kan mijn eigen bericht niet meer wijzigen omdat er zogenaamd een te lange tijd overheen is gegaan

Hier dan maar de update:

Team 0
- verlicht
- minder achterlijk
- essentie overgehouden
- niet dogmatisch
- vrij gelovigen
- vooruitgang
- "Ja, maar moslims ....."
- hypocriet
- gewoon CHRISTEN
- anti-christ

Team 1
- essentie verloren
- gelegenheidsgelovige
- heidenen
- ongelovig
- hypocriet
- anti-christ
- huichelaar
En waarom staan er bijna alleen maar negatieve punten in?
pi_44136749
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:41 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Hey wil je als je een beetje veel resultaten hebt, de resultaten presenteren met een beschouwing?
Eigenlijk was dat niet mijn intentie, maar ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
pi_44136904
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:51 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

En waarom staan er bijna alleen maar negatieve punten in?
Waarom vraag je mij dat? Ik schrijf hier enkel op waar mensen aan denken als ze zo'n iemand tegenkomen. Blijkbaar zijn dat voornamelijk negatieve associaties. Daar kan ik verder niets aan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')