Ik geloof niet in een waarheid. Maar eerder in dat ik een leeg kopje thee ben die zijn ogen en oren en brein open houd voor anderen. Dat is vaak al lastig genoeg .quote:Op maandag 4 december 2006 16:06 schreef Zyggie het volgende:
Atheisten stop met het zand gooien in de raderwerken van dit topic.
wat snappen buitenstaanders zoal niet ?quote:Op maandag 4 december 2006 13:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Ach het lijkt me prima dat buitenstaanders daar zo tegen aan kijken. Als je alles uit gaat leggen snappen ze dat toch niet.
Hey wil je als je een beetje veel resultaten hebt, de resultaten presenteren met een beschouwing?quote:Op maandag 4 december 2006 16:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik weet het goedgemaakt. Hij komt in beide
En waarom staan er bijna alleen maar negatieve punten in?quote:Op maandag 4 december 2006 16:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik weet het goedgemaakt. Hij komt in beide
-edit-
Wat een jodenstreek (goedegekeurd door Van Dale)
Ik kan mijn eigen bericht niet meer wijzigen omdat er zogenaamd een te lange tijd overheen is gegaan
Hier dan maar de update:
Team 0
- verlicht
- minder achterlijk
- essentie overgehouden
- niet dogmatisch
- vrij gelovigen
- vooruitgang
- "Ja, maar moslims ....."
- hypocriet
- gewoon CHRISTEN
- anti-christ
Team 1
- essentie verloren
- gelegenheidsgelovige
- heidenen
- ongelovig
- hypocriet
- anti-christ
- huichelaar
Eigenlijk was dat niet mijn intentie, maar ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op maandag 4 december 2006 16:41 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hey wil je als je een beetje veel resultaten hebt, de resultaten presenteren met een beschouwing?
Waarom vraag je mij dat? Ik schrijf hier enkel op waar mensen aan denken als ze zo'n iemand tegenkomen. Blijkbaar zijn dat voornamelijk negatieve associaties. Daar kan ik verder niets aan doen.quote:Op maandag 4 december 2006 16:51 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En waarom staan er bijna alleen maar negatieve punten in?![]()
Zal wel, lijstjes boeien met eigenlijk niet veel. Hokjesplaatsgedoe.quote:Op maandag 4 december 2006 16:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarom vraag je mij dat? Ik schrijf hier enkel op waar mensen aan denken als ze zo'n iemand tegenkomen. Blijkbaar zijn dat voornamelijk negatieve associaties. Daar kan ik verder niets aan doen.
Toch alleen bij team 1. Het lijstje van team 0quote:Op maandag 4 december 2006 16:51 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En waarom staan er bijna alleen maar negatieve punten in?![]()
Dan hoef ik jou niks uit te leggen, want dan ben je geen buitenstaander.quote:Op maandag 4 december 2006 16:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat snappen buitenstaanders zoal niet ?
probeer het eens, ik ben tot m'n 18e wekelijks meegeweest naar de kerk.
1. Deze topic gaat daar niet over. Aangezien ik geen fan ben van offtopic reacties, zal ik mij daar ook niet aan wagen.quote:Op maandag 4 december 2006 17:03 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar reageer nu eens op waar staat dat de evolutietheorie allang verworpen is, want dit vind ik toch zeer merkwaardig te noemen.
Misschien dat je dan ook zo vriendelijk zou kunnen zijn om even een linkje naar het topic waar je het over hebt wilt geven? Anders ben je echt volkomen belachelijk bezig zonder ook maar met enige argumentatie een evolutietheorie te ontkennen.quote:Op maandag 4 december 2006 17:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
1. Deze topic gaat daar niet over. Aangezien ik geen fan ben van offtopic reacties, zal ik mij daar ook niet aan wagen.
2. Deze discussie is al meerdere malen in andere topics gevoerd. Ik nodig je uit om daar eens te kijken.
3. Als je niets inhoudelijks te melden hebt, staat het je vrij om gewoon weg te blijven. Ik zal je er niet om aanklagen.
4. Voor klachten kun je in FB terecht.
Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben![]()
Ja hoor. Zo vriendelijk ben ik wel.quote:Op maandag 4 december 2006 17:18 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Misschien dat je dan ook zo vriendelijk zou kunnen zijn om even een linkje naar het topic waar je het over hebt wilt geven?
Dankjequote:Op maandag 4 december 2006 17:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ja hoor. Zo vriendelijk ben ik wel.
Daarom Evolutie #11
[Centraal] Daarom evolutie #10
enz.
Alle bewijzen tegen de evolutie-theorie zijn weerlegt tijdens een rechtszaak,quote:Op maandag 4 december 2006 17:18 schreef partyyboyy het volgende:
Misschien dat je dan ook zo vriendelijk zou kunnen zijn om even een linkje naar het topic waar je het over hebt wilt geven? Anders ben je echt volkomen belachelijk bezig zonder ook maar met enige argumentatie een evolutietheorie te ontkennen.
ja ik wist ook wel dat hij onzin sprak. Ik heb vorig jaar nog met een moslim gepraat die beweerde dat de evolutietheorie allang verworpen was. Maar hij vond de Koran geloofwaardigerquote:Op maandag 4 december 2006 19:21 schreef digitaLL het volgende:
[..]
Alle bewijzen tegen de evolutie-theorie zijn weerlegt tijdens een rechtszaak,
http://www.youtube.com/watch?v=JVRsWAjvQSg
http://www.youtube.com/watch?v=JVRsWAjvQSg
http://www.meta-library.net/perspevo/preskm-frame.html
Religieuzen die kritiek uiten vanwege hun enorme hoge standaard voor bewijzen en bewijsvoering en daarna de moskee inwandelen en geloven in een vent die op een gevleugeld paard ten hemel steeg zonder een spoor bewijs, hebben zwz geen poot om op te staan. Ze zijn volkomen ongeloofwaardig en hypocriet.quote:Op maandag 4 december 2006 19:30 schreef partyyboyy het volgende:
ja ik wist ook wel dat hij onzin sprak. Ik heb vorig jaar nog met een moslim gepraat die beweerde dat de evolutietheorie allang verworpen was. Maar hij vond de Koran geloofwaardigerDat is je gewoon omdraaien voor de werkelijkheid. Maar goed ieder z'n meug.
Jij spreekt zoveel waarheden als een wei vol koeienquote:Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef digitaLL het volgende:
[..]
Religieuzen die kritiek uiten vanwege hun enorme hoge standaard voor bewijzen en bewijsvoering en daarna de moskee inwandelen en geloven in een vent die op een gevleugeld paard ten hemel steeg zonder een spoor bewijs, hebben zwz geen poot om op te staan. Ze zijn volkomen ongeloofwaardig en hypocriet.
Waarom kun je geen enkel mens verantwoordelijk houden voor zijn daden? Dat we dat doen, ligt tenslotte ook al vast.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:20 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Als je er op deze manier van uitgaat wordt predestinatie inderdaad erg onwaarschijnlijk. Dan zou je ook geen mens meer verantwoordelijk kunnen houden voor wat die doet, omdat alles maar op 1 manier kon gebeuren.
prachtig gesteld!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:29 schreef pmb_rug het volgende:
maar ik probeer me wel zoveel mogelijk van oordelen (meestal gebaseerd op uiterlijkheden) te vergewissen. maar goed, dit lukt niet altijd. waar ik wel actief wil ageren is dominee's die gewoon niet in God geloven maar met een soort carel ter linde achtige bullshit komen over licht en vrede, word dan lid van een new age beweging denk ik dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |