Weet je het echt niet? Of wil je het niet weten....? .Je volgt hem toch ook wel sinds jaar en dag? Dan kan je toch wel een oordeel hebben van een persoonlijkheid al ken je hem alleen van de TV? Sigme, je vind toch wel iets van hem? Net zo goed als al die VVD- leden die op hem hadden gestemd?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, EchtGaaf, ik heb de beste man nooit ontmoet.
Tja, het wordt een wellis nietes spelletje of dit "oppervlakkig" is. Ik denk dat je het belang van "communicatie "zwaar overschat. En wat te denken van "(massa) psychologie" .....Tja, het zijn misschien "zachte"wetenschappen, ik zou ze niet willen afdoen als "oppervlakkig". ik weet wel zeker dat deze aspecten "onbewust"bij het electoraat een zeer grote en misschien wel een hoofdrol spelen naast het inhoudelijk uiteraard....quote:Oppervlakte, je blijft aan de oppervlakte. Je verschuilt je achter communicatiewetenschappen,
daar is onderzoek na gedaan.....Vele afwijzingen van sollicitanten vallen al in de eerste minuut van het sollicitatiegesprek (of verkoopgesprekken)....Verdiep maar eens in de psychologie van het GUNNEN (daar draait echt alles om)......Hoofdpilaar: psychologie dus......naast de ratio uiteraard. Het is en en....quote:een bizar oppervlakkig oordeel over werkgevers,
Alles wat ik over Balkenende heb gezegd blijf ik achter staan......dus dat hij geen leider is, weinig empathie heeft, slecht communiceert etc...quote:een bijzonder weinig gefundeerde uitspraak over 'persoonlijkheden' die het Balkenende (niet) moeilijk maakten,
politiek is mij hobby nr 1. ik praat er dus heel veel met anderen over. En dan merk je contant dat de meeste kiezers er zich amper in verdiepen. Hun kennis is miserabel te noemen. uitzonderingen daargelaten. ik heb niet voor niets gepleit om het KiezersRijbewijs....weinig kiezers begrijpen weinig van het dynamische gedrag van de economie en de rol van de politiek daarin. En dan is de kiezer gemakkelijk te demagogiseren. Ze trapten er bij bosjes in bij het CDA....quote:en dan óók nog een sneer naar kiezers die zo oppervlakkig zouden zijn als jij bent in je oordelen.
Nee ik lever mijn verstand aan niemand in. Niemand maakt mij iets wijs, zonder het zelf te begrijpen.quote:Nederland is plat, maar niet zo plat als jouw oordeel. Je gooit naar willekeur dingen die je uitkomen op één hoop, zonder de erbij horende keerzijden, nuances, vraagtekens.
Nee hoor ik echolalie never nooit. Uiteraard trek ik wel dwarsverbanden en analyseer er flink op los. Maar ik zeg wel dat er zelden 1 waarheid is....dat maakt de discussie ook interessant...quote:Je praat de analisten na zoals ze in je kraam te pas komen. Dat is plat. Oppervlakkig.
Er is niet een duidelijke leider gekozen. Noch Rutte noch Verdonk is het hoofdprobleem. Het probleem van de VVD is de VVD zelf: TWEESPALT over de koers van de partij. Rutte en Verdonks zijn de personificaties van de twee stromingen sociaal liberaal en rechts conservatief.quote:Rutte is gekozen tot lijsttrekker, en tot fractievoorzitter. Niet vergeten! Er zijn er die juist in hem een leidersfiguur zien, en die Verdonk niet al die kwaliteiten toedichten die jij doet.
Nee ik ben niet opportunistisch. Succes of falen hebben zelden of liever nooit 1 oorzaak.quote:Balkenende is een succesfactor gebleken - men gaat dus niet af op eerste indruk. Balkenende is ook destijds als leider gekozen. Bos werd bejubeld als charmant, juist in zijn communicatie, maar dan telt het opeens niet meer als het niet meer uitkomt?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
En is dientengevolge minder, maar nog steeds gechargeerd.
*krijgt visioenen van die enthousiaste 'Ik doe het'-persconferentie op de BouwRAIquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar. Een hele persconferentie, echt waar?
Nauwelijks, want ik kijk geen tv. Ik lees wel eens iets óver mensen, maar dat ontstijgt gewoonlijk de oppervlakkige beschouwingen zoals jij ze ook maakt niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Weet je het echt niet? Of wil je het niet weten....? .Je volgt hem toch ook wel sinds jaar en dag? Dan kan je toch wel een oordeel hebben van een persoonlijkheid al ken je hem alleen van de TV? Sigme, je vind toch wel iets van hem? Net zo goed als al die VVD- leden die op hem hadden gestemd?
Ik overschat ze niet, jij misschien. Maar vooral: dat is bijna allemaal oppervlakkig.quote:[..]
Tja, het wordt een wellis nietes spelletje of dit "oppervlakkig" is. Ik denk dat je het belang van "communicatie "zwaar overschat. En wat te denken van "(massa) psychologie" .....Tja, het zijn misschien "zachte"wetenschappen, ik zou ze niet willen afdoen als "oppervlakkig". ik weet wel zeker dat deze aspecten "onbewust"bij het electoraat een zeer grote en misschien wel een hoofdrol spelen naast het inhoudelijk uiteraard....
is -------->>>>>>jij vindt. Velen zullen hier anders over denken. Vraag het de betreffende wetenschappers maar. De campagnestrategen/adviseurs zullen het zeker met mij eens zijn..quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Nauwelijks, want ik kijk geen tv. Ik lees wel eens iets óver mensen, maar dat ontstijgt gewoonlijk de oppervlakkige beschouwingen zoals jij ze ook maakt niet.
De enige indruk die ik van zo'n Rutte opdoe is uit een enkel interview. Ik vind weinig van hem. In tegenstelling tot politici die nog wel eens een ingezonden stuk aanleveren (van Baalen, AHA, Bolkestein, om een paar bekende VVD'ers te noemen).
[..]
Ik overschat ze niet, jij misschien. Maar vooral: dat is bijna allemaal oppervlakkig.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:55 schreef Tikorev het volgende:
Lijkt me een duidelijk signaal van de kiezer: Nederland wil geen generaal pardon...
Dat zeiden ze op Radio 1quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:34 schreef KneiterS het volgende:
Waar is eigenlijk te vinden dat Verdonk die persconferentie om 5 uur gaat geven?
http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/128091/quote:De VVD wacht in spanning op de reactie die minister Rita Verdonk, nummer twee op de kieslijst, vanmiddag om 17.00 uur geeft op het feit dat ze meer voorkeursstemmen heeft gekregen dan VVD-leider Mark Rutte.
De partijen die me te binnen schieten zijn: PvdA, SP, GL, CU en D66. Die hebben samen uit mijn hoofd 74 zetels, dus net geen meerderheid.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]een meerdheid heeft gekozen voor partijen die zo'n pardon willen
![]()
Die dierenpartij doet vast gezellig mee..quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De partijen die me te binnen schieten zijn: PvdA, SP, GL, CU en D66. Die hebben samen uit mijn hoofd 74 zetels, dus net geen meerderheid.
Ow ok, ik dacht dat de PvdD alleen maar over diertjes gingen, maar misschien zien ze die illegalen ook wel als een bepaald soort dierenquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:51 schreef rubbereend het volgende:
partij van de dieren wil dat ook.... en dan zitten we op 76bovendien zijn er velen in het CDA die het eigenlijk ook willen
En dan over 4 jaar de helft van de zetels bij Wilders wegkapen, blijven die partijen mooi klein..quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef DrDentz het volgende:
Straks gaat ze verder als Lijst Verdonk :0
Of.. Wilders en Verdonk team upquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En dan over 4 jaar de helft van de zetels bij Wilders wegkapen, blijven die partijen mooi klein..![]()
![]()
www.kiesraad.nlquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:24 schreef Aaichie het volgende:
En waar kunnen we nu zien welke kandidaat hoeveel stemmen heeft behaald? Iedereen haalt cijfers boven water, maar wordt geen bron genoemd.
Radio1 zend het vast wel uit.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:48 schreef MrBadGuy het volgende:
Wordt de persconferentie live uitgezonden? (online?)
Zou wel de allochtonen hun worst nightmare zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Twee van die diva's.
V.
Bronquote:Rutte: ik blijf leider VVD
DEN HAAG (ANP) - VVD-fractievoorzitter Mark Rutte gaat er niet vanuit dat fractiegenoot Rita Verdonk dinsdag het leiderschap van de partij gaat opeisen. Hij zei dat dinsdagmiddag voorafgaand aan zijn bezoek aan informateur Rein Jan Hoekstra.
Later op de middag maakt Verdonk bekend hoe ze reageert op het grote aantal voorkeursstemmen dat ze heeft gekregen bij de verkiezingen van vorige week. Rutte zei te verwachten dat ze bij die bijeenkomst alleen nog maar eens zegt hoe blij ze is met deze uitslag.
,,U zult nog wel een tijdje met me opgescheept zitten'', hield hij de pers voor. Maandag heeft hij nog met Verdonk gesproken over de kwestie, maar daarover wilde Rutte niets zeggen. Verdonk behaalde als nummer twee op de VVD-kandidatenlijst bijna 70.000 stemmen meer dan lijsttrekker Rutte.
Lijkt me niet dat ze daar een persconferentie voor gaat houden.quote:Rutte zei te verwachten dat ze bij die bijeenkomst alleen nog maar eens zegt hoe blij ze is met deze uitslag.
Zou wel lachen zijn, hoop onrust stoken binnen de VVD voor niets..quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze daar een persconferentie voor gaat houden.
"vanavond"?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
RTL7......
Ja idd...quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:21 schreef Arcee het volgende:
Blijkbaar weet niemand 't of zegt niemand 't. Toch apart.
Ja, en dat noemt zichzelf: ''duidelijk en rechtdoorzee''quote:
Kamp weet het ook al niet, Rutte ook niet.....belooft weinig goeds...quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:29 schreef Arcee het volgende:
Voorzitter VVD weet ook nog steeds niets, volgens Frits Wester.
Nou, Rita, kom d'r maar in.
zou het schip niet gezonken zijn onderweg......lekgeschoten...quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, en dat noemt zichzelf: ''duidelijk en rechtdoorzee''![]()
wat een onzin)
Duidelijk peddelen recht door zee, iig niet met een speedbootquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, en dat noemt zichzelf: ''duidelijk en rechtdoorzee''![]()
Die stream blijft hangen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
maar kan nu op elk moment beginnen. Ook op politiek24.nl rechtstreeks...
Dan zullen er wel veul mensen naar aan het kijken zijn, deed het net namelijk nog prima.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |