Bedankt voor de heads up.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:54 schreef cultheld het volgende:
Om 23:00 een special over 3 Nederlandse K-1 vechters op National Geographic. Kijken dus.
Hari wilde toch nooit meer vechten toen hij op uiterst discutabele manier verloor van Karaev?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
Je vergeet Badr Hari.
En toch vecht ie tegen Slowinskiquote:Op donderdag 30 november 2006 23:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hari wilde toch nooit meer vechten toen hij op uiterst discutabele manier verloor van Karaev?
Ik was nog bezig met editten...quote:Op donderdag 30 november 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
Je vergeet Badr Hari.
Tja... Wat zou hij anders moeten doenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
En toch vecht ie tegen Slowinski.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na vanavond een nieuwe K-1 fan er bij?quote:
Wat doet het er toe. Hoe meer mensen K-1 leren kennen, hoe beterquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:28 schreef static het volgende:
Hoeveel K1 topics lopen er nu?
Anyway, ik geef Hoost niet veel kans.
het is van de live uitzending, die is vandaag hoor. ik weet niet waar je de 25ste weghaalt, maar dat is foutief.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:41 schreef Estolan het volgende:
Maar tis toch neit Live? de grote finale was toch de 25e al
is het mogelijk dat je er een avi.tje van maakt....??quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik moet het opnemen voor mijn broer. Als er genoeg interesse voor is kan ik er wel iets van maken.
Graagquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik moet het opnemen voor mijn broer. Als er genoeg interesse voor is kan ik er wel iets van maken.
Ik denk dat Schilt op punten wint: Le Banner gaat nog niet KO als je hem een achterwaartse hieltrap op z'n jukbeen geeft.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:22 schreef sloopkogel het volgende:
Ik ga ZEKERZ kijken!!!
Dit is 1 van de puurste sporten die je maar kan bedenken. K1 !!!!
Ik geef Sem Schildt de meeste kansen.....die Jerome le Banner krijgt op zijn flikker......dat wil ie echt niet weten......Sem is veel en veel langer als Jerome. Dus Jerome wil gaan clinchen.....maar ook dat zal ie moeten bezuren want ook in de clinch is Sem levensgevaarlijk........
Mark my words.......JEROME gaat k.o.........iemand wedden met mij?
ik zet 100 digitale euro's in...... :-)
Ik neem de reportage op DVD op.....kan het wel een DVD schijfje voor je zetten?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:20 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
is het mogelijk dat je er een avi.tje van maakt....??
Gaaf zegquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:29 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
Ik neem de reportage op DVD op.....kan het wel een DVD schijfje voor je zetten?
ik neem het toch digitaal op, dus als ik jou er mee kan plezieren.......ik hoor het wel.....
ja graag, stuur maar op als je wilt. ik boek wel even wat geld over of haal het bij je op...quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:29 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
Ik neem de reportage op DVD op.....kan het wel een DVD schijfje voor je zetten?
ik neem het toch digitaal op, dus als ik jou er mee kan plezieren.......ik hoor het wel.....
dat is wel vreemd ja, misschien was Eurosport te laat met het betalen van de rechten? who knows?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:30 schreef toma het volgende:
Waarom komt het trouwens op SBS en niet op Eurosport
Ken jij je nog het gevecht herinnigen van Ernesto Hoost - Jerome le Banner?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat Schilt op punten wint: Le Banner gaat nog niet KO als je hem een achterwaartse hieltrap op z'n jukbeen geeft.
Als Le Banner niet KO gaat wil ik ook wel zo'n dvdtje van jequote:Op zaterdag 2 december 2006 20:37 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
Ken jij je nog het gevecht herinnigen van Ernesto Hoost - Jerome le Banner?
Jerome ging zwaar neer.....
dit zijn de aantal wedstrijden van Sem.....: Result Opponent Method Event Date Pic Video
Win Montanha Silva KO (Punch) K-1-K-1 World GP 2005 in Seoul 3/19/2005
Win Remy Bonjasky Decision (Unanimous) K-1-Fukuoka 2003 7/13/2003
Win Michael McDonald Decision (Unanimous) K-1-World Grand Prix 2002 Opening 10/5/2002 yes
Draw Ernesto Hoost Draw PRIDE-Shockwave 8/28/2002
Win Musashi Musashi Decision (Split) K-1-Burning 2002 4/21/2002
Hoeveel digitale euro's wil je wedden dat jerome K.O. gaat? :-)
Had het al gevonden, de K1 USA site heeft die fout staan, op de Japanse K1 staat hetw el goedquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:19 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
het is van de live uitzending, die is vandaag hoor. ik weet niet waar je de 25ste weghaalt, maar dat is foutief.
We regelen wel iets........dvd'tje kost ,30 eurocent......plus verzendkosten......hoeveel is dat..... 3-4 euro? Schrijf maar een email naar: sloopkogel@chello.nlquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:35 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
ja graag, stuur maar op als je wilt. ik boek wel even wat geld over of haal het bij je op...
Zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:20 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
is het mogelijk dat je er een avi.tje van maakt....??
Onderschat Le Banner niet jhoor.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:22 schreef sloopkogel het volgende:
Ik ga ZEKERZ kijken!!!
Dit is 1 van de puurste sporten die je maar kan bedenken. K1 !!!!
Ik geef Sem Schildt de meeste kansen.....die Jerome le Banner krijgt op zijn flikker......dat wil ie echt niet weten......Sem is veel en veel langer als Jerome. Dus Jerome wil gaan clinchen.....maar ook dat zal ie moeten bezuren want ook in de clinch is Sem levensgevaarlijk. Hier was ie al heer in meester in in Ashihara karate.......Let maar eens goed op als iemand wil clinchen met Semmy......zijn voorwaartse knieen zijn k.o.-waardig...... :-)
Mark my words.......JEROME gaat k.o.........iemand wedden met mij?
ik zet 100 digitale euro's in...... :-)![]()
Ik stuur je ook een mailtje.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:46 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
We regelen wel iets........dvd'tje kost ,30 eurocent......plus verzendkosten......hoeveel is dat..... 3-4 euro? Schrijf maar een email naar: sloopkogel@chello.nl
Kan je niet beloven dat je hem morgen hebt, maar maandag zeer zeker........Ik ga natuurlijk wel alle reclame's er tussenuit knippen, zodat je 1 lange registratie hebt.......
Groetjes, en veel plezier vannacht als je gaat kijken.......voel me net een klein kind die 's nachts eens mocht opstaan omdat de raket op de maan was geland......dat gevoel heb ik nu weer.....:-)
Want wat je vanavond/nacht te zien krijgt is toch werelds?
En 5 Nederlanders doen er aan mee! Nee.....ik zit gekluisterd......met chips en cola.....en mijn vrouwtje die Sem goed kent uit de tijd van Ashihara Karate.......
Doei!!
gemaild en idd dit kun je niet missen..quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:46 schreef sloopkogel het volgende:
[...]
die van Eurosport is altijd vet relaxed.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:05 schreef Semargofni het volgende:
Ik ga ook kijken, echt tof. Hoop dat er fatsoenlijk commentaar word gegeven en niet door zo`n knakker die er weinig vanaf weet.
Fred Royers. Die heeft er ook écht verstand van.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:07 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
die van Eurosport is altijd vet relaxed.
ik hoop t niet,maar ben wel benieuwd wie dat wordt danquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:13 schreef Semargofni het volgende:
@Tha_Dijkstra: Die is idd wel ok, maar ik dacht dat er sprake zou zijn dat er een van sbs commentaar zou gaan geven. Maar we zien wel, ben benieud hoe hoost het ervan af gaat brengen.![]()
zullen we er maar 0.00 van makenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:54 schreef cultheld het volgende:
Om 23:00 een special over 3 Nederlandse K-1 vechters op National Geographic. Kijken dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
't was op 30 novquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:58 schreef toma het volgende:
[..]
zullen we er maar 0.00 van maken
Dan is K-1 al 10 minuten bezig. Opnemen dus
Thanks for sharingquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:58 schreef Calyptus het volgende:
-knip-
Die coaches langs de kant dan. Alsof er 2 hersenloze figuren in de ring staan en hun coach elke seconde ze moet helpen herineren te ademen.quote:
2.12 mquote:Op zondag 3 december 2006 00:06 schreef appelsientje het volgende:
Verbaast me iedere keer hoe groot die Nederlander is..
Die kan de tegenstander daarmee aardig op afstand houden...quote:
Mwahquote:Op zondag 3 december 2006 00:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Alsof er 2 hersenloze figuren in de ring staan
Dan is het helemaal feest bij de coach van Remi straks.quote:Op zondag 3 december 2006 00:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die coaches langs de kant dan. Alsof er 2 hersenloze figuren in de ring staan en hun coach elke seconde ze moet helpen herineren te ademen.
Heeft die een iq onder zeeniveau dan?quote:Op zondag 3 december 2006 00:11 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Dan is het helemaal feest bij de coach van Remi straks.![]()
Het vermogen om een zin 5 keer te verkondigen met een uiterst schelle stem.quote:Op zondag 3 december 2006 00:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Heeft die een iq onder zeeniveau dan?![]()
Yup mooi gevecht, duidelijke overwinning.quote:Op zondag 3 december 2006 00:23 schreef Pracissor het volgende:
Shit heb ik net semmy gemist?
Zekers... hij had moeten winnen... maar goed dat doet hij nu al wel...quote:
Snap die extra ronde sowieso niet.quote:Op zondag 3 december 2006 00:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zekers... hij had moeten winnen... maar goed dat doet hij nu al wel...
dat is nog zwak uitgedruktquote:
Dit jaar op Semmi, bij hem wordt extra op de clinch gelet zodat hij geen goede knietjes kan plaatsen.quote:Op zondag 3 december 2006 00:34 schreef existenz het volgende:
Die jappen hebben toch altijd al de pik gehad op Hoost? Hebben ze dit niet vaker bij hem gedaan
Heb jij wel eens een pokerwedstrijd verslag gehoord op Veronicaquote:Op zondag 3 december 2006 00:36 schreef laffer het volgende:
mooie wedstrijden maar dat duffe gelul van die sport commentator![]()
Fred is goed. Hij weet waar hij over praat.quote:Op zondag 3 december 2006 00:36 schreef laffer het volgende:
moet je voor de gein is die worstelzooi kijken op eurosportquote:Op zondag 3 december 2006 00:36 schreef laffer het volgende:
Heej beeb.quote:Op zondag 3 december 2006 00:37 schreef ElisaB het volgende:
Wat lijkt die lange toch lomp hè
Ik ga gauw verder kijken hoor
Of op Eurosport naar skaten gekekenquote:Op zondag 3 december 2006 00:37 schreef existenz het volgende:
Heb jij wel eens een pokerwedstrijd verslag gehoord op VeronicaDit is echt 2000x zo goed
Van vanmiddag.quote:Op zondag 3 december 2006 00:39 schreef existenz het volgende:
Dit is niet live toch? (Anders wel erg raar geknipt).
Conclusie: SBS kan niet knippen, maar dat was al bekend.quote:
Precies mijn gedache want Hoost was over de drie ronden gezien de betere.quote:Op zondag 3 december 2006 00:32 schreef jna het volgende:
Die extra ronde sloeg echt nergens op maarja toch gewonnen.
quote:Op zondag 3 december 2006 00:53 schreef cultheld het volgende:
Tering, ik hoop voor hem dat z'n vriendin al zwanger is...
Ja, deze kreeg twee ballen in de soep.quote:Op zondag 3 december 2006 00:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ongelofelijk, die Nederlanders maken gehakt met al die gasten.
Na zo'n trap zou hij bijna onvruchtbaar zijn, denk je niet?quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 00:54 schreef Dronaement het volgende:
Zo'n enorme negerlul is ook moeilijk te missen natuurlijk
Ik voelde hem ieg ookquote:Op zondag 3 december 2006 00:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Na zo'n trap zou hij bijna onvruchtbaar zijn, denk je niet?
Wat een zoutzak.quote:Op zondag 3 december 2006 01:00 schreef cultheld het volgende:
Wát een combinaties en wát een explosiviteit.
quote:Op zondag 3 december 2006 01:02 schreef tong80 het volgende:
Kan ie de echte Nederlandse Leko niet onder handen nemen ?
quote:
tegen hoostquote:
Daar lijkt het idd wel op.quote:Op zondag 3 december 2006 01:09 schreef Pracissor het volgende:
Ik denk dat Semmy Hoost verslaat, dan Aerts tegen Semmy.
Ik denk dat dat ook wel de finale wordt, ook al gun ik Hoost zeker nog de 5e titel op z'n 41e: Prachtig afscheid zou dat zijnquote:Op zondag 3 december 2006 01:09 schreef Pracissor het volgende:
Ik denk dat Semmy Hoost verslaat, dan Aerts tegen Semmy.
Hong Man Choi als hij eens leert kickboksen misschien. Ieder ander moet omhoog slaan, en kan daardoor niet zijn volle gewicht achter een stoot plaatsen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:14 schreef jna het volgende:
Het is gewoon onmogelijk volgens mij
quote:Op zondag 3 december 2006 01:19 schreef Pracissor het volgende:
Daar gaat een van, of de beste vechter ooit!
Respect Ernesto!
Glaube Feitosa tegen Peter Aertsquote:Op zondag 3 december 2006 01:20 schreef tong80 het volgende:
Vraag van een leek :
Is de Braziliaanse familie nog vertegenwoordigd ?
Beantwoordt dit je vraagquote:Op zondag 3 december 2006 01:20 schreef tong80 het volgende:
Vraag van een leek :
Je bedoelt de Gracie familie?quote:Op zondag 3 december 2006 01:20 schreef tong80 het volgende:
Vraag van een leek :
Bedanktquote:Op zondag 3 december 2006 01:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je bedoelt de Gracie familie?
die zijn nog wel actief
alleen niet zo heel goed meer. MMA is compleet overgenomen door mensen die van begin af aan daarvoor trainen en derhalve net zo goed op jiu-jitsu gebied, zoniet beter, maar veel beter staand
Nee je had het goedquote:
IRL is 't andersom gok ikquote:Op zondag 3 december 2006 01:22 schreef Pracissor het volgende:
Die Aerts ziet er echt uit als de good guy en die andere als de bad guy.
quote:
dat wint Amsterdam natuurlijkquote:
Ik ook, ik hoop dat Aerts ook wint.quote:Op zondag 3 december 2006 01:29 schreef Paxlie het volgende:
ik vind Schilt maar een freak met zijn lengte
Aerts traint tegenwoordig wel in Amsterdam, bij Kops geloof ikquote:
Volgens mij zijn die kaartjes in een mum van tijd uitverkocht (denk ik)quote:Op zondag 3 december 2006 01:32 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik ga pas in januari voor een jaar naar Tokyo. Had hier wel graag bij willen zijn...
Dan pak je de finale van 2007 mee. Zullen vast wel veel Nederlanders meedoen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:32 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik ga pas in januari voor een jaar naar Tokyo. Had hier wel graag bij willen zijn...
Een klein verschil: er doet dit keer geen Japanner meer meequote:Op zondag 3 december 2006 01:33 schreef sampoo het volgende:
Hmmm ik had eigenlijk nog een extra ronde verwacht bij de finale. Niet omdat Schilt niet voor stond maar gewoon omdat dat wel vaker bij K1 wordt gedaan.
Japanners kennende zeker weten...quote:Op zondag 3 december 2006 01:32 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die kaartjes in een mum van tijd uitverkocht (denk ik)
De finale moeten ze nog uitzenden hoor?quote:Op zondag 3 december 2006 01:33 schreef sampoo het volgende:
Hmmm ik had eigenlijk nog een extra ronde verwacht bij de finale. Niet omdat Schilt niet voor stond maar gewoon omdat dat wel vaker bij K1 wordt gedaan.
Halve finale neem ik aan? Of verklap je nu alles al?quote:Op zondag 3 december 2006 01:33 schreef sampoo het volgende:
Laat ik dan mijn Nederlandse vlag en voetbalshirt maar meenemen dan.quote:Op zondag 3 december 2006 01:33 schreef static het volgende:
[..]
Dan pak je de finale van 2007 mee. Zullen vast wel veel Nederlanders meedoen.
huur je gewoon een zwerver in die 2 weken voor dat tickethokje gaat wonenquote:Op zondag 3 december 2006 01:32 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die kaartjes in een mum van tijd uitverkocht (denk ik)
ik hou niet zo van dat chauvinismequote:Op zondag 3 december 2006 00:37 schreef static het volgende:
[..]
Fred is goed. Hij weet waar hij over praat.
De laatste tijd veel meer maar ik denk gewoon dat de Jappen gewoon erg veel verwachten van Hoost.quote:Op zondag 3 december 2006 00:34 schreef existenz het volgende:
Die jappen hebben toch altijd al de pik gehad op Hoost? Hebben ze dit niet vaker bij hem gedaan
Japanners kennende liggen die er zelf al 2 maanden van te vorenquote:Op zondag 3 december 2006 01:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
huur je gewoon een zwerver in die 2 weken voor dat tickethokje gaat wonen
Kan me iets herinerren dat ze een partij van Hoost tegen een japanner 4 of 5 rondes hebben laten duren, in de hoop dat de japanner als nog Hoost KO sloeg, omdat Hoost nu eenmaal ver voor stond en ze een japanner wilde laten winnen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:35 schreef sampoo het volgende:
[..]
De laatste tijd veel meer maar ik denk gewoon dat de Jappen gewoon erg veel verwachten van Hoost.
Dat was Bonjasky tegen Musashi volgens mij in de finale twee jaar terug?quote:Op zondag 3 december 2006 01:39 schreef existenz het volgende:
[..]
Kan me iets herinerren dat ze een partij van Hoost tegen een japanner 4 of 5 rondes hebben laten duren, in de hoop dat de japanner als nog Hoost KO sloeg, omdat Hoost nu eenmaal ver voor stond en ze een japanner wilde laten winnen.
Of was dat een ander?
Ik twijfelde idd tussen Bonjasky en Hoostquote:Op zondag 3 december 2006 01:40 schreef Dronaement het volgende:
[..]
Dat was Bonjasky tegen Musashi volgens mij in de finale twee jaar terug?
Nederlandse sporters zijn altijd heel populair in Japan. Zeker mensen die vechtsporten doen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:39 schreef BigFire het volgende:
hoe meer NLers des te minder het is voor de K1. straks is 80% wat meedoet in de finale NL en denkt het publiek: fuck it.
Ik denk dat ie meer op het Nederlandse publiek doelt.quote:Op zondag 3 december 2006 01:43 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Nederlandse sporters zijn altijd heel populair in Japan. Zeker mensen die vechtsporten doen.
Streaken in de K-1 ring: Dan ben je levensmoequote:Op zondag 3 december 2006 01:44 schreef tong80 het volgende:
Ik zou door de ring rennen en roepen : 'Pak me dan '
Iddquote:Op zondag 3 december 2006 01:44 schreef tong80 het volgende:
"Sla hem zijn tong uit zijn bek!"quote:Op zondag 3 december 2006 01:44 schreef tong80 het volgende:
Me 2.quote:Op zondag 3 december 2006 01:44 schreef Myster_E het volgende:
Schilt doet me aan Drago denken uit Rocky 4![]()
quote:
Moet ik je trappen ?quote:
Hij heeft gewoon teveel skills icm z'n lengte...quote:Op zondag 3 december 2006 01:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kut, die Schilt er is geen doorkomen aan.
Yup, mooie potquote:Op zondag 3 december 2006 01:51 schreef Ambrosius het volgende:
Terecht lijkt me.
just bring itquote:
Mooi eindtoernooiquote:
Idd.quote:Op zondag 3 december 2006 01:51 schreef jna het volgende:
Het is net zoiets als een basketballer van 2.12 die kan dunken...leuk en aardig maar het is toch ietsje leuker als iemand van 1.70 het doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |