Dan is het helemaal feest bij de coach van Remi straks.quote:Op zondag 3 december 2006 00:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die coaches langs de kant dan. Alsof er 2 hersenloze figuren in de ring staan en hun coach elke seconde ze moet helpen herineren te ademen.
Heeft die een iq onder zeeniveau dan?quote:Op zondag 3 december 2006 00:11 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Dan is het helemaal feest bij de coach van Remi straks.![]()
Het vermogen om een zin 5 keer te verkondigen met een uiterst schelle stem.quote:Op zondag 3 december 2006 00:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Heeft die een iq onder zeeniveau dan?![]()
Yup mooi gevecht, duidelijke overwinning.quote:Op zondag 3 december 2006 00:23 schreef Pracissor het volgende:
Shit heb ik net semmy gemist?
Zekers... hij had moeten winnen... maar goed dat doet hij nu al wel...quote:
Snap die extra ronde sowieso niet.quote:Op zondag 3 december 2006 00:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zekers... hij had moeten winnen... maar goed dat doet hij nu al wel...
dat is nog zwak uitgedruktquote:
Dit jaar op Semmi, bij hem wordt extra op de clinch gelet zodat hij geen goede knietjes kan plaatsen.quote:Op zondag 3 december 2006 00:34 schreef existenz het volgende:
Die jappen hebben toch altijd al de pik gehad op Hoost? Hebben ze dit niet vaker bij hem gedaan
Heb jij wel eens een pokerwedstrijd verslag gehoord op Veronicaquote:Op zondag 3 december 2006 00:36 schreef laffer het volgende:
mooie wedstrijden maar dat duffe gelul van die sport commentator![]()
Fred is goed. Hij weet waar hij over praat.quote:Op zondag 3 december 2006 00:36 schreef laffer het volgende:
moet je voor de gein is die worstelzooi kijken op eurosportquote:Op zondag 3 december 2006 00:36 schreef laffer het volgende:
Heej beeb.quote:Op zondag 3 december 2006 00:37 schreef ElisaB het volgende:
Wat lijkt die lange toch lomp hè
Ik ga gauw verder kijken hoor
Of op Eurosport naar skaten gekekenquote:Op zondag 3 december 2006 00:37 schreef existenz het volgende:
Heb jij wel eens een pokerwedstrijd verslag gehoord op VeronicaDit is echt 2000x zo goed
Van vanmiddag.quote:Op zondag 3 december 2006 00:39 schreef existenz het volgende:
Dit is niet live toch? (Anders wel erg raar geknipt).
Conclusie: SBS kan niet knippen, maar dat was al bekend.quote:
Precies mijn gedache want Hoost was over de drie ronden gezien de betere.quote:Op zondag 3 december 2006 00:32 schreef jna het volgende:
Die extra ronde sloeg echt nergens op maarja toch gewonnen.
quote:Op zondag 3 december 2006 00:53 schreef cultheld het volgende:
Tering, ik hoop voor hem dat z'n vriendin al zwanger is...
Ja, deze kreeg twee ballen in de soep.quote:Op zondag 3 december 2006 00:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ongelofelijk, die Nederlanders maken gehakt met al die gasten.
Na zo'n trap zou hij bijna onvruchtbaar zijn, denk je niet?quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 00:54 schreef Dronaement het volgende:
Zo'n enorme negerlul is ook moeilijk te missen natuurlijk
Ik voelde hem ieg ookquote:Op zondag 3 december 2006 00:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Na zo'n trap zou hij bijna onvruchtbaar zijn, denk je niet?
Wat een zoutzak.quote:Op zondag 3 december 2006 01:00 schreef cultheld het volgende:
Wát een combinaties en wát een explosiviteit.
quote:Op zondag 3 december 2006 01:02 schreef tong80 het volgende:
Kan ie de echte Nederlandse Leko niet onder handen nemen ?
quote:
tegen hoostquote:
Daar lijkt het idd wel op.quote:Op zondag 3 december 2006 01:09 schreef Pracissor het volgende:
Ik denk dat Semmy Hoost verslaat, dan Aerts tegen Semmy.
Ik denk dat dat ook wel de finale wordt, ook al gun ik Hoost zeker nog de 5e titel op z'n 41e: Prachtig afscheid zou dat zijnquote:Op zondag 3 december 2006 01:09 schreef Pracissor het volgende:
Ik denk dat Semmy Hoost verslaat, dan Aerts tegen Semmy.
Hong Man Choi als hij eens leert kickboksen misschien. Ieder ander moet omhoog slaan, en kan daardoor niet zijn volle gewicht achter een stoot plaatsen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:14 schreef jna het volgende:
Het is gewoon onmogelijk volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |