quote:Op zondag 3 december 2006 00:53 schreef cultheld het volgende:
Tering, ik hoop voor hem dat z'n vriendin al zwanger is...
Ja, deze kreeg twee ballen in de soep.quote:Op zondag 3 december 2006 00:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ongelofelijk, die Nederlanders maken gehakt met al die gasten.
Na zo'n trap zou hij bijna onvruchtbaar zijn, denk je niet?quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 00:54 schreef Dronaement het volgende:
Zo'n enorme negerlul is ook moeilijk te missen natuurlijk
Ik voelde hem ieg ookquote:Op zondag 3 december 2006 00:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Na zo'n trap zou hij bijna onvruchtbaar zijn, denk je niet?
Wat een zoutzak.quote:Op zondag 3 december 2006 01:00 schreef cultheld het volgende:
Wát een combinaties en wát een explosiviteit.
quote:Op zondag 3 december 2006 01:02 schreef tong80 het volgende:
Kan ie de echte Nederlandse Leko niet onder handen nemen ?
quote:
tegen hoostquote:
Daar lijkt het idd wel op.quote:Op zondag 3 december 2006 01:09 schreef Pracissor het volgende:
Ik denk dat Semmy Hoost verslaat, dan Aerts tegen Semmy.
Ik denk dat dat ook wel de finale wordt, ook al gun ik Hoost zeker nog de 5e titel op z'n 41e: Prachtig afscheid zou dat zijnquote:Op zondag 3 december 2006 01:09 schreef Pracissor het volgende:
Ik denk dat Semmy Hoost verslaat, dan Aerts tegen Semmy.
Hong Man Choi als hij eens leert kickboksen misschien. Ieder ander moet omhoog slaan, en kan daardoor niet zijn volle gewicht achter een stoot plaatsen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:14 schreef jna het volgende:
Het is gewoon onmogelijk volgens mij
quote:Op zondag 3 december 2006 01:19 schreef Pracissor het volgende:
Daar gaat een van, of de beste vechter ooit!
Respect Ernesto!
Glaube Feitosa tegen Peter Aertsquote:Op zondag 3 december 2006 01:20 schreef tong80 het volgende:
Vraag van een leek :
Is de Braziliaanse familie nog vertegenwoordigd ?
Beantwoordt dit je vraagquote:Op zondag 3 december 2006 01:20 schreef tong80 het volgende:
Vraag van een leek :
Je bedoelt de Gracie familie?quote:Op zondag 3 december 2006 01:20 schreef tong80 het volgende:
Vraag van een leek :
Bedanktquote:Op zondag 3 december 2006 01:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je bedoelt de Gracie familie?
die zijn nog wel actief
alleen niet zo heel goed meer. MMA is compleet overgenomen door mensen die van begin af aan daarvoor trainen en derhalve net zo goed op jiu-jitsu gebied, zoniet beter, maar veel beter staand
Nee je had het goedquote:
IRL is 't andersom gok ikquote:Op zondag 3 december 2006 01:22 schreef Pracissor het volgende:
Die Aerts ziet er echt uit als de good guy en die andere als de bad guy.
quote:
dat wint Amsterdam natuurlijkquote:
Ik ook, ik hoop dat Aerts ook wint.quote:Op zondag 3 december 2006 01:29 schreef Paxlie het volgende:
ik vind Schilt maar een freak met zijn lengte
Aerts traint tegenwoordig wel in Amsterdam, bij Kops geloof ikquote:
Volgens mij zijn die kaartjes in een mum van tijd uitverkocht (denk ik)quote:Op zondag 3 december 2006 01:32 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik ga pas in januari voor een jaar naar Tokyo. Had hier wel graag bij willen zijn...
Dan pak je de finale van 2007 mee. Zullen vast wel veel Nederlanders meedoen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:32 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik ga pas in januari voor een jaar naar Tokyo. Had hier wel graag bij willen zijn...
Een klein verschil: er doet dit keer geen Japanner meer meequote:Op zondag 3 december 2006 01:33 schreef sampoo het volgende:
Hmmm ik had eigenlijk nog een extra ronde verwacht bij de finale. Niet omdat Schilt niet voor stond maar gewoon omdat dat wel vaker bij K1 wordt gedaan.
Japanners kennende zeker weten...quote:Op zondag 3 december 2006 01:32 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die kaartjes in een mum van tijd uitverkocht (denk ik)
De finale moeten ze nog uitzenden hoor?quote:Op zondag 3 december 2006 01:33 schreef sampoo het volgende:
Hmmm ik had eigenlijk nog een extra ronde verwacht bij de finale. Niet omdat Schilt niet voor stond maar gewoon omdat dat wel vaker bij K1 wordt gedaan.
Halve finale neem ik aan? Of verklap je nu alles al?quote:Op zondag 3 december 2006 01:33 schreef sampoo het volgende:
Laat ik dan mijn Nederlandse vlag en voetbalshirt maar meenemen dan.quote:Op zondag 3 december 2006 01:33 schreef static het volgende:
[..]
Dan pak je de finale van 2007 mee. Zullen vast wel veel Nederlanders meedoen.
huur je gewoon een zwerver in die 2 weken voor dat tickethokje gaat wonenquote:Op zondag 3 december 2006 01:32 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die kaartjes in een mum van tijd uitverkocht (denk ik)
ik hou niet zo van dat chauvinismequote:Op zondag 3 december 2006 00:37 schreef static het volgende:
[..]
Fred is goed. Hij weet waar hij over praat.
De laatste tijd veel meer maar ik denk gewoon dat de Jappen gewoon erg veel verwachten van Hoost.quote:Op zondag 3 december 2006 00:34 schreef existenz het volgende:
Die jappen hebben toch altijd al de pik gehad op Hoost? Hebben ze dit niet vaker bij hem gedaan
Japanners kennende liggen die er zelf al 2 maanden van te vorenquote:Op zondag 3 december 2006 01:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
huur je gewoon een zwerver in die 2 weken voor dat tickethokje gaat wonen
Kan me iets herinerren dat ze een partij van Hoost tegen een japanner 4 of 5 rondes hebben laten duren, in de hoop dat de japanner als nog Hoost KO sloeg, omdat Hoost nu eenmaal ver voor stond en ze een japanner wilde laten winnen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:35 schreef sampoo het volgende:
[..]
De laatste tijd veel meer maar ik denk gewoon dat de Jappen gewoon erg veel verwachten van Hoost.
Dat was Bonjasky tegen Musashi volgens mij in de finale twee jaar terug?quote:Op zondag 3 december 2006 01:39 schreef existenz het volgende:
[..]
Kan me iets herinerren dat ze een partij van Hoost tegen een japanner 4 of 5 rondes hebben laten duren, in de hoop dat de japanner als nog Hoost KO sloeg, omdat Hoost nu eenmaal ver voor stond en ze een japanner wilde laten winnen.
Of was dat een ander?
Ik twijfelde idd tussen Bonjasky en Hoostquote:Op zondag 3 december 2006 01:40 schreef Dronaement het volgende:
[..]
Dat was Bonjasky tegen Musashi volgens mij in de finale twee jaar terug?
Nederlandse sporters zijn altijd heel populair in Japan. Zeker mensen die vechtsporten doen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:39 schreef BigFire het volgende:
hoe meer NLers des te minder het is voor de K1. straks is 80% wat meedoet in de finale NL en denkt het publiek: fuck it.
Ik denk dat ie meer op het Nederlandse publiek doelt.quote:Op zondag 3 december 2006 01:43 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Nederlandse sporters zijn altijd heel populair in Japan. Zeker mensen die vechtsporten doen.
Streaken in de K-1 ring: Dan ben je levensmoequote:Op zondag 3 december 2006 01:44 schreef tong80 het volgende:
Ik zou door de ring rennen en roepen : 'Pak me dan '
Iddquote:Op zondag 3 december 2006 01:44 schreef tong80 het volgende:
"Sla hem zijn tong uit zijn bek!"quote:Op zondag 3 december 2006 01:44 schreef tong80 het volgende:
Me 2.quote:Op zondag 3 december 2006 01:44 schreef Myster_E het volgende:
Schilt doet me aan Drago denken uit Rocky 4![]()
quote:
Moet ik je trappen ?quote:
Hij heeft gewoon teveel skills icm z'n lengte...quote:Op zondag 3 december 2006 01:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kut, die Schilt er is geen doorkomen aan.
Yup, mooie potquote:Op zondag 3 december 2006 01:51 schreef Ambrosius het volgende:
Terecht lijkt me.
just bring itquote:
Mooi eindtoernooiquote:
Idd.quote:Op zondag 3 december 2006 01:51 schreef jna het volgende:
Het is net zoiets als een basketballer van 2.12 die kan dunken...leuk en aardig maar het is toch ietsje leuker als iemand van 1.70 het doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |